هر چه میخواهد دل تنگت بگو!

Ahmad Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
راستش من اصلا دوست ندارم به مرگ فکر کنم.
من از مردن نمیترسم ولی از قبر میترسم، ترجیح میدم منو بسوزونن ولی توی قبر نزارن😔
هر وقت بهش فکر میکنم اضطراب میگیرم🙄
.
احساس اضطراب و کشیدگی رگ‌های سرم
ایشالا ۱۰۰ سال با سلامتی و دل خوش زندگی کنی
.
فکرتو بچرخون سمت دیگه:w30:
 

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
منم گفتم، حتی گفتم اگه اون زمان شرایط سوزوندن بود،حتما بسوزونین.
بخاطر همین فکرها گاهی فکر میکنم کاش انسان نبودم، دوست داشتم سنگ بودم🙄
دور از جونت عزیزم
من کلا وصیت کردم فقط خاکسپاری و تمام هر چی هزینه هستش خرج بچه های سرطانی بشه
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
جریان چیه؟ شما آقایون چتون شده؟ اگه با این احساسات قراره 3میلیون دلار و یه رولز رویس بهمون بدن، ما هم ازین احساسات داشته باشیم🙄
 

essyh2003

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
جریان چیه؟ شما آقایون چتون شده؟ اگه با این احساسات قراره 3میلیون دلار و یه رولز رویس بهمون بدن، ما هم ازین احساسات داشته باشیم🙄
فعلا گیر ۱۲ هزار دلارم برای شروع‌پروسه‌ درمان
 

essyh2003

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ایشالا ک زودتر سلامتیشون رو به دست بیارن
کلا دیدن بیماری عزیزان خیلیییییی سخته😔
ممنونم لطف دارین
دیدن این همه مردم پشت در مطب ها و همچنین کمبود دستگاه های تست آزمایشگاهی و دارویی بیشتر عذابم میده
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
ممنونم لطف دارین
دیدن این همه مردم پشت در مطب ها و همچنین کمبود دستگاه های تست آزمایشگاهی و دارویی بیشتر عذابم میده
امیدوارم که مشکلتون با سلامتی و به خیر رفع بشه🤲🌺
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
حس به موقع جواب ندادن
چرا جواب یه حرف چند ساعت بعد باید یادم بیاد:wallbash:
بهار جون باورت میشه که جواب یه حرف رو هفته‌ی قبل بعد از 16 سال یادم اومد؟ 😂😂😂
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
تو از من خیلی بدتری :w25:

فکر کردی کل جوابم چی بود ؟ گفتم آها
من بینیم رو 16 سال قبل عمل کردم، بعد دخترخاله‌م بهم گفت که عکست رو به مادرشوهرم نشون دادم و بهش گفتم منم برم عمل کنم ولی مادرشوهرم بهم گفت که نه تو که احتیاجی به اینکارها نداری، این عمل‌های زیبایی رو باید مجردها انجام بدن که بتونند شوهر پیدا کنند😐
جواب منم اون زمان در حد همین آها که شما امشب گفتی بود😐
حالا هفته‌ی قبل یادم افتاد که دخترخاله‌م چند سال قبل از اینکه ازدواج کنه، چون رنگ پوستش تیره‌ست کلی درمان کرده بود که رنگ پوستش رو روشنتر کنه😁
به مامانم گفتم تازه جواب حرفش یادم افتاد، یادم باشه یه روز به روش بیارم😂
 

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
من بینیم رو 16 سال قبل عمل کردم، بعد دخترخاله‌م بهم گفت که عکست رو به مادرشوهرم نشون دادم و بهش گفتم منم برم عمل کنم ولی مادرشوهرم بهم گفت که نه تو که احتیاجی به اینکارها نداری، این عمل‌های زیبایی رو باید مجردها انجام بدن که بتونند شوهر پیدا کنند😐
جواب منم اون زمان در حد همین آها که شما امشب گفتی بود😐
حالا هفته‌ی قبل یادم افتاد که دخترخاله‌م چند سال قبل از اینکه ازدواج کنه، چون رنگ پوستش تیره‌ست کلی درمان کرده بود که رنگ پوستش رو روشنتر کنه😁
به مامانم گفتم تازه جواب حرفش یادم افتاد، یادم باشه یه روز به روش بیارم😂
یکم زود نیست 🤣🤣
بزار چند سال دیگه جواب دندون شکن تری بدی 🤣🤣
 

frotan68

کاربر حرفه ای
من بینیم رو 16 سال قبل عمل کردم، بعد دخترخاله‌م بهم گفت که عکست رو به مادرشوهرم نشون دادم و بهش گفتم منم برم عمل کنم ولی مادرشوهرم بهم گفت که نه تو که احتیاجی به اینکارها نداری، این عمل‌های زیبایی رو باید مجردها انجام بدن که بتونند شوهر پیدا کنند😐
جواب منم اون زمان در حد همین آها که شما امشب گفتی بود😐
حالا هفته‌ی قبل یادم افتاد که دخترخاله‌م چند سال قبل از اینکه ازدواج کنه، چون رنگ پوستش تیره‌ست کلی درمان کرده بود که رنگ پوستش رو روشنتر کنه😁
به مامانم گفتم تازه جواب حرفش یادم افتاد، یادم باشه یه روز به روش بیارم😂
باید بهش میگفتی مادرشوهرت ترسیده خرج رو دست پسرش بزاری اینطوری گفته :biggrin:

منم مثل شماهام تو لحظه نمیتونم جواب بدم گاهی جوابشم دارما ولی روم نمیشه بگم بعدا با خودم فکر میکنم طرف روش شده نیش و کنایه بزنا بعد تو چرا روت نمیشه جواب بدی
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
باید بهش میگفتی مادرشوهرت ترسیده خرج رو دست پسرش بزاری اینطوری گفته :biggrin:

منم مثل شماهام تو لحظه نمیتونم جواب بدم گاهی جوابشم دارما ولی روم نمیشه بگم بعدا با خودم فکر میکنم طرف روش شده نیش و کنایه بزنا بعد تو چرا روت نمیشه جواب بدی
من اون زمان خیلی مظلوم بودم، الان خیلی بهترم.
ولی در کل من و مامانم اخلاقمون مثل همدیگه‌ست. دنبال چالش و دردسر نیستیم.
یه سری حرفها رو در حد جواب دادن نمیدونم ولی بعضی حرفها رو ممکنه چند بار اول جواب ندم ولی بار آخر جوری جواب میدم که طرف دیگه خودش رو جمع میکنه و امکان نداره تکرار کنه. البته مودبانه و به اصطلاح با پنبه سر میبرم.
 
آخرین ویرایش:

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
الان کلی حرف تو سرمه که بگم بعد اون آدم و ببینم باز لال میشم
میتونم درکت کنم، چون تو هم مثل من دنبال دردسر نیستی، ترجیح میدی توی سایه باشی تا وسط گودِ پر از هیاهو
 

Similar threads

بالا