هر چه میخواهد دل تنگت بگو!

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
میتونم درکت کنم، چون تو هم مثل من دنبال دردسر نیستی، ترجیح میدی توی سایه باشی تا وسط گودِ پر از هیاهو
دقیقا سکوت و ترجیح میدم .معتقدم آدما حرف نمیزنن که قانع بشن میگن که تحمیل کنند پس حرف زدنم بی فایدس.سعی میکنم فاصله بگیرم
 

frotan68

کاربر حرفه ای
تو از کی شاکی‌ای؟ باز جمعه شد و شوهرت بی خبر مهمون دعوت کرد؟ 😂
نه طفلی دیگه جرئت نمیکنه حرف مهمون بیاره:biggrin:
از مامانم که مدام برای خودش کار درست میکنه بخاطر دیگران خودشو تو زحمت میندازه ولی وقتی خودش نیاز به کمک داره هیشکی همکاری نمیکنه فقط من میمونم که با این وضعیت عملا کاری از دستم برنمیاد.و شاکی از اون چند نفری که هیچوقت همکاری نمیکنن
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
نه طفلی دیگه جرئت نمیکنه حرف مهمون بیاره:biggrin:
از مامانم که مدام برای خودش کار درست میکنه بخاطر دیگران خودشو تو زحمت میندازه ولی وقتی خودش نیاز به کمک داره هیشکی همکاری نمیکنه فقط من میمونم که با این وضعیت عملا کاری از دستم برنمیاد.و شاکی از اون چند نفری که هیچوقت همکاری نمیکنن
برام جالبه که چی شد که تو با مامانت همسایه شدی؟
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
منم تا چند سال پیش با پاشنه ده سانتی راه میرفتم اما از وقتی که پاک شکست دیگه نمیتونم فقط ونس و کتونی می‌پوشم .پاشنه دار نهایت سه سانت پام درد میگیره
جوونی ها چه کارها که نمیکردیم🙄
یه کفشی دارم الان حتی نمیتونم روش بایستم، همینکه بپوشمش و برم بالا،بالافاصله پام پیچ میخوره و زمین میخورم ولی اینو چند سال قبل راحت میپوشیدم، قر هم میدادم باهاش😐
حالا انقدر خوشگله دلم هم نمیاد بندازمش،همینجور توی کمد کفش‌ها مونده و فقط جای منو تنگ کرده🤦‍♀️
من الان برای استفاده روتین یا اداری پاشنه 3 سانت میپوشم ولی برای مهمونی و مجلس 5 سانت میپوشم
 

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
جوونی ها چه کارها که نمیکردیم🙄
یه کفشی دارم الان حتی نمیتونم روش بایستم، همینکه بپوشمش و برم بالا،بالافاصله پام پیچ میخوره و زمین میخورم ولی اینو چند سال قبل راحت میپوشیدم، قر هم میدادم باهاش😐
حالا انقدر خوشگله دلم هم نمیاد بندازمش،همینجور توی کمد کفش‌ها مونده و فقط جای منو تنگ کرده🤦‍♀️
من الان برای استفاده روتین یا اداری پاشنه 3 سانت میپوشم ولی برای مهمونی و مجلس 5 سانت میپوشم
دقیقا جوونییی هییی
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
دقیقا جوونییی هییی
یاد مامانم افتادم😂
مامانم چند وقته که خیلی ناخواسته بالا رفتن سنم رو بهم یادآور میشه😁
مثلا میخواد سن یه نفر رو برام شرح بده، میگه فلانی رو دیدم، جوون نبود،سنش بالا بود، همین همسن خودت بود😂😂😂
 

Ahmad Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
یاد مامانم افتادم😂
مامانم چند وقته که خیلی ناخواسته بالا رفتن سنم رو بهم یادآور میشه😁
مثلا میخواد سن یه نفر رو برام شرح بده، میگه فلانی رو دیدم، جوون نبود،سنش بالا بود، همین همسن خودت بود😂😂😂
والا منم همینم که گفتی
انگار هر چی جلوتر میرم راحتی بیشتر برام مهمه تا زیبایی
کتونی خیلی هم خوبه کاش مد بشه😁😅

خوب همونجوری ک راحتین عمل کنید
خودتونو اذیت نکنید
طرف کت و شلوارم با کتونی مد کرد8-)
بجز مراسمات شادیه ۳ ۴ ساعته خودتونو عذاب ندید
 

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
یاد مامانم افتادم😂
مامانم چند وقته که خیلی ناخواسته بالا رفتن سنم رو بهم یادآور میشه😁
مثلا میخواد سن یه نفر رو برام شرح بده، میگه فلانی رو دیدم، جوون نبود،سنش بالا بود، همین همسن خودت بود😂😂😂
حالا مامان من برعکسه اصلا نمی‌خواد باور کنه ما سنمون بالا رفته .همیشه هم معتقده ما لاغریم بیخود رژیم میگیریم 🤣🤣
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
حالا مامان من برعکسه اصلا نمی‌خواد باور کنه ما سنمون بالا رفته .همیشه هم معتقده ما لاغریم بیخود رژیم میگیریم 🤣🤣
کلا مامان من هرچند وقت یکبار یه تخریب اساسی منو میکنه، اونبار فازش سنم بود،حالا جدیدا فازش اینه که تو به بابات رفتی و زرنگی و از پس خودت و زندگیت برمیای ولی پسرهام به من رفتن و مظلوم عالم هستن😂
ولی در نهایت میگه دخترم همه‌ی زندگیه منه😁
آخرش فازش رو نفهمیدم😂
 

Similar threads

بالا