مهم ترین اخبار فوتبال ایران

farzaneh ba

عضو جدید
بی معرفتی کرد الان وقت خدافظیش نبود
ولی ایشاالله هرجا که هست موفق باشه
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
بلاتر: وضعیت فوتبال در ایران خوب است/ همایش علم و فوتبال اتفاق بزرگ در فوتبال

بلاتر: وضعیت فوتبال در ایران خوب است/ همایش علم و فوتبال اتفاق بزرگ در فوتبال

[h=1][/h]
» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال
کد خبر: 92081510217
چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۵



رییس فدراسیون جهانی فوتبال با ابراز خوشحالی از حضور در ایران، وضعیت فوتبال را در ایران خوب توصیف کرد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رییس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با بیان اینکه وقتی به ایران آمدم بسیاری از من پرسیدند که مهم‌ترین دلیل حضور شما در این همایش چیست، گفت: من تصمیم داشتم پیش از اینها به ایران سفر کنم اما به دو دلیل به پاسخ کفاشیان که دو سال پیش ارائه شده بود، پاسخ مثبت دادم. دو اتفاق مهم در ایران افتاد که به خاطر آن مردم به خیابانها ریختند، یکی انتخابات ریاست جمهوری و دیگری صعود ایران به جام جهانی بود. پس از دو دو اتفاق خوب تصمیم گرفتم به ایران بیاییم.
سپ بلاتر با بیان این که همایش علم و فوتبال رویداد بزرگی است،‌ ادامه داد: امروز توسط ریاست جمهوری ایران پذیرایی بسیار خوبی از من شد. انتخاب حسن روحانی، انتخاب بسیار بزرگی است.
رییس فیفا با اشاره به وضعیت فوتبال ایران خاطرنشان کرد: فوتبال ایران، فوتبالی با کیفیت و دارای صفات عالی تیمی است. به یاد دارم تیم ایران در جام جهانی آرژانتین سال‌ها پیش حضور یافته بود و در جام جهانی فرانسه هم پیروزی ارزشمندی را کسب کرده بود. ما منتظر پیروزی‌های تیم ملی شما هستیم و از ایران می‌خواهیم سفرایی را بفرستد که با قلب خود به کشورهای مختلف سفر می‌کنند.
بلاتر با تاکید بر اینکه فوتبال یک رخداد بسیار مهم است، افزود: فوتبال یک بعد دیپلماتیک هم دارد. من از آقای سجادی برای به وجود آوردن این فضای خوب تشکر می‌کنم. ایشان صحبت‌هایی را در مورد AFC و فیفا (میزبانی ایران برای جام ملت‌های آسیا) مطرح کردند که باید بگویم ریاست AFC به همراه هیات‌شان در اینجا حضور دارند و می‌توانند با ایران صحبت کنند.
بلاتر با ابراز خوشحالی از حضور در ایران اظهار کرد: وضعیت فوتبال در ایران خوب است. فوتبال بانوان هم وضعیت مناسبی دارد و امروز نماینده فوتبال بانوان در کمیته اجرایی خانم مویاداد از استرالیا در اینجا حضور دارند.
او تاکید کرد: فوتبال بیشتر از یک بازی است. ما یک خانواده فوتبال داریم. با اینکه فیفا 209 عضو دارد، ولی 300 میلیون حامی در کشورهای مختلف جهان از این رشته ورزشی حمایت می‌کنند. حتی در یک ناحیه ما 75 میلیون نفر حامی داریم. یک میلیارد و 200 میلیون نفر در جهان با فوتبال ارتباط دارند.
رییس فدراسیون جهانی فوتبال فیفا خاطرنشان کرد: از دلایل کسانی که به فوتبال احترام می‌گدارند، گروهی بودن این رشته ورزشی است. فوتبال یک بازی گروهی است و بازی انفرادی نیست. فوتبال در قلب بسیاری از مردم جهان حتی فراتر از عشق است. فوتبال برای بسیاری یک تراژدی است. بسیاری امید دارند که اگر ببازند 10 روز بعد ش تلاش کنند و برنده باشند. آنها برای پیروزی امید دارند. فوتبال در زندگی اجتماعی مردم تاثیر دارد.
رییس فیفا در ادامه افزود: فوتبال قدرت اقتصادی بزرگی در دنیاست ولی باید شرایطش به درستی فهمیده شود. شما در فوتبال وقت صرف می‌کنید و هزینه می‌کنید و در واقع با این کار ایثار می‌کنید. پس باید بدانید که هدف چیست. همه باید فوتبال بازی کنند، چون این کار طبیعی‌ترین تحرک هر انسان است. شما وقتی توپی را شوت می‌کنید، در پویایی هستید. بنابراین بدنتان در تحرک است، اما افکار را نمی‌توانید آشکارا حرکت دهید. بلکه باید از آنها استفاده کنید تا در فوتبال موفق باشید. در آن زمان شما یک هنرمند خواهید بود. فوتبال مبنای حرکت است.
سپ بلاتر در ادامه گفت: اگر فوتبال را نظر روانشناسی تجزیه و تحلیل کنید، می‌بینید که مفهوم مهمی را تولید می‌کند. وقتی فوتبال در شهرها، کشورها و قاره‌های مختلف بازی می‌شود و با رویدادی مثل جام جهانی به هم ارتباط پیدا می‌کنند، این نقش متحدکننده فوتبال است. در واقع اینجا توپ نماد جهان ماست و فوتبال سمبل جهان است.
وی ادامه داد: فوتبال یک جنبه فرهنگی هم دارد که در واقع کپی رونوشت از فعالیت‌های یونان باستان است که به اتحاد بین افراد بازمی‌گردد. اگر این فلسفه را رعایت نکنیم، فوتبال را کامل نفهمیده‌ایم. باید تمام ابعاد فوتبال را مدنظر قرار دهیم تا موفق شویم.
رییس فیفا در ادامه از برگزارکنندگان همایش علم و فوتبال تشکر کرد و گفت: شما درخصوص فیفا خیلی مهربان هستید، چون بسیاری از بررسی‌ها را در مورد مسائل مختلف انجام می‌دهید. هفته قبل جشن 150 سالگی انجمن فوتبال در لندن بود که این انجمن اولین نمونه از نوع خود در لندن است. اگر وارد تاریخ توپ شویم، از چین تا مصر، اروپا و حتی فرهنگ‌های آلتک و مایا نقش این توپ را می‌بینید. در گذشته افراد باهوشی در انگلیس بودند که تصمیم گرفتند برای توپ یک تمدن ایجاد کنند و در قرن نوزدهم یک بازی را به نام فوتبال طراحی کرده‌اند.
بلاتر ادامه داد: وقتی وارد فلسفه و روانشناسی فوتبال می‌شویم، آنچه که به نظر مهم می‌رسد، این است که این بازی به انسان تحرک می‌دهد و پل‌های ارتباطی بین افراد را به هم وصل می‌کند. پیش از آمدن به ایران در زوریخ با نمایندگان قبرس جلسه داشتیم. قبرس از نظر سیاسی یک جزیره خودمختار است، اما در شش سال اخیر، با سختکوشی کار دشواری را به انجام رسانده و دو سازمان فوتبال را با هم متحد کرده و این دو سازمان توافق کرده‌اند که با هم فوتبال بازی کنند.
رییس فیفا در ادامه گفت: برای موفقیت باید بهترین باشید. اهمیت دیگری که در زندگی وجود دارد و با فوتبال مشترک است، قدرت ریسک‌پذیری است. ریسک کردن می‌تواند به موفقیت یا شکست منجر شود، اما اگر ریسک نباشد، نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود. فوتبال هم همین است.
وی در پایان گفت: بسیار خوشحال و خوشبختم که در ایران و در تهران هستم و به نام خانواده فوتبال با شما صحبت می‌کنم. تبریک صمیمانه من را به کنگره بین‌المللی علم و فوتبال بپذیرید که چراکه این رویداد یک اتفاق بزرگ در فوتبال است. در پایان از توجه یکایک شما سپاسگزارم.
 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1]بوناچيچ بايد بازيکن استراليايي را تاييد کند
[/h][h=2] مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت:بازيکن استراليايي از فردا به جمع ما اضافه مي‌شود و سرمربي تيم بايد در موردش نظر فني بدهد.[/h]

سعيد آذري در مورد جذب بازيکن سابق تيم نيوکاسل جتس استراليا گفت: اين بازيکن فردا به جمع ما ملحق مي‌شود و بايد سرمربي تيم او را از نظر فني مورد ارزيابي قرار دهد. ترميم تيم در نيم فصل کار بسيار مشکلي است به ويژه آنکه فصل نقل و انتقالات ما به گونه‌اي شده است که در اين فصل پيدا کردن بازيکن خوب خارجي که از 7 جولاي بازي نکرده باشد، کار بسيار سختي بود.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: با توجه به اينکه ذوب‌آهن در نيم فصل اول ضعيف‌ترين خط دفاعي را داشت و بوناچيچ نيز در خط دفاع اعلام نياز کرده بود، ما کارلوس سانتوز را که يک مدافع برزيلي بود، جذب کرديم. او در تيم الاتفاق عربستان بازي کرده و همچنين در تيم هايدوک اشپيلت کرواسي شاگرد برانکو بوده است و بازيکن بين‌المللي است. ميلاد غريبي و محمدخانزاده را جذب کرديم و با جذب يکي دو بازيکن ديگر فهرست تيم کامل‌ مي‌شود. مي‌خواستم ابتدا خط دفاع تيم را ترميم کنم و تيم را در نيم فصل دوم با ترکيب جوانتري به ميدان بفرستم.

مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در مورد اينکه با تبادل بازيکن با پرسپوليس آنها بيشتر از تيم ايراني سود برده‌اند، گفت:محسن مسلمان، ميلاد غريبي و محمد خانزاده هر سه از بازيکنان توانمند هستند و آينده فوتبال ما متعلق به اين نسل است و اميدوارم آنها بتوانند شايستگي‌هاي خود را ثابت کنند.

آذري در مورد اينکه يکي از گزينه‌هاي حضور در کميته ملي المپيک به عنوان کارشناس نخبه بوده است،‌گفت: من در جريان اين مسئله نيستم. تمام وقتم را در دو سه هفته اخير بر روي ترميم تيم ذوب‌آهن گذاشته بودم و مي‌خواستم تيمي خوب را آماده مسابقات کنيم. اگر هم نام من به عنوان کارشناس نخبه مطرح شده است، از کميته ملي المپيک ممنون هستم. من در هر جا که باشم چه کميته ملي المپيک، چه وزارت ورزش و باشگاه‌ ذوب‌آهن مي‌خواهم به ورزش خدمت کنم.من دو هفته پيش هم ديداري با افشارزاده در مورد مسايل دانشگاهي داشتم و صحبتي در اين زمينه مطرح نشد.

مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در مورد انتخاب محمد جمشيدي در اين سمت و انصرافش گفت: آقاي جمشيدي از دوستان خوب من است و يکي از مديران متخصص است و برايش آرزوي موفقيت مي‌کنم.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1]پرونده نقل و انتقالات قرمزپوشان بسته شد
[/h][h=2] کالادزه مدافع سابق تيم ملي گرجستان و باشگاه ميلان ايتاليا همراه با ستارگان اين تيم به تهران مي‌آيد.[/h]

مسئولان تيم فوتبال ستارگان ميلان شب گذشته نام يک بازيکن ديگر خود را به ليست 17 نفرشان اضافه کردند از همين رو کاکا کالادزه که سابقه زيادي در ميلان دارد و در حال حاضر يکي از مسئولان سياسي گرجستان است قرار است همراه با ستارگان ميلان به ايران سفرکند.

به گزاش فارس، همچنين پس از اينکه اعلام شد بليت فروشي بازي پيشکسوتان پرسپوليس و ستارگان ميلان به صورت الکترونيکي خواهد بود، هواداران استقبال گرمي از اين بليت فروشي داشتند.

خبر ديگر از قرمزپوشان اينکه پس از جلسه‌اي که بين دايي و رويانيان برگزار شد پرونده فصل نقل و انتقالات قرمزپوشان بسته شد. پرسپوليس در نيم فصل حاتمي و محسن مسلمان را به خدمت گرفت و بازيکناني چون نوروزي، غريبي، خانزاده، غلامرضا رضايي و يک دروازه بان را که قرار است به زودي مشخص شود به تيم‌هاي ديگر واگذار کرد.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1]نامه عابديني بيانگر شرايط بد مالي است
[/h][h=2] سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان گفت: مشکلات مالي داماش جدي و آسيب‌رسان شده است.[/h]

افشين ناظمي در مورد وضعيت تيم داماش گيلان گفت: از هفته گذشته تمرينات خود را بعد از چند روز تعطيلي آغاز کرديم. قرار بود اردويي را داشته باشيم که اين اردو لغو شد و مجبور شديم در رشت و در زير بارندگي شديد تمرين کنيم. از فردا هم تمرينات خود را دوباره از سر مي‌گيريم.

به نقل از فارس، سرمربي داماش گيلان در مورد نامه عابديني به سرپرست تيم که نشاندهنده شرايط وخيم مالي اين باشگاه است، گفت: بله من اين نامه را مشاهده کردم. اين نامه نشان مي‌دهد که ما از نظر مالي در چه وضعيتي هستيم اما بايد با مشکلات بسازيم و اميدوارم مسئولان استاني هم به باشگاه داماش کمک کنند که اين مشکلات به حداقل برسد. عابديني تمام تلاشش را براي حل مشکلات باشگاه انجام داده است.

ناظمي در مورد نقل و انتقالات داماش در نيم فصل گفت: ما، کبه، آبشک، داسيلوا و جهانگير عسگري را در نيم فصل از دست داديم و هنوز نتوانستيم بازيکني هم سطح آنها جايگزين کنيم. نيم فصل دوم بسيار سخت است و ما مي‌دانيم با توجه به شرايط مالي باشگاه و اينکه 4 بازيکن خوب ما هم جدا شده‌اند، کار سختي در پيش داريم.

سرمربي داماش در مورد اينکه با توجه به اين شرايط احتمال سقوط اين تيم وجود دارد، گفت: باتوجه به امکاناتي که داريم تمام تلاش خود را مي‌کنيم تا مثل نيم فصل اول خوب نتيجه بگيريم. ما در نيم فصل اول هدف‌مان کسب رتبه تک رقمي بود که به اين هدف رسيديم. در نيم فصل دوم هم همين هدف را دنبال مي‌کنيم. هر چند همانطور که گفتم 4 بازيکن را از دست داده‌ايم و بازيکن هم سطح آنها نگرفته‌ايم. يک ضرب‌المثل قديمي مي‌گويد هر چقدر پول بدهي همانقدر آش مي‌خوري.

وي افزود:ما هم بايد به اندازه پولي که داريم بازيکن بگيريم. از مسئولان استاني هم مي‌خواهيم که باشگاه را مثل گذشته حمايت کنند و با عابديني مديرعامل محترم باشگاه جلسه بگذارند تا اين مشکلات مالي هر چه زودتر دست از سر داماش بردارد. حيف است که داماش درگير اين مشکلات شود. شهر رشت شايسته آن است که يک تيم خوب در ليگ برتر داشته باشد.

ناظمي در مورد خبر حضور عابديني در باشگاه پرسپوليس گفت: واقعيت آن است که آنقدر مشغله و دغدغه فني در تيم دارم که فرصتي براي پيگيري اخبار ندارم. من با همکارانم در کادر فني جلسه گذاشتم و برنامه اردو را طراحي کرديم اما يک روز قبل از اعزام به ما گفتند اردو لغو شده است. مجبور شديم در رشت و در زير باران تمرين کنيم. از الماسخاله رئيس هيئت فوتبال گيلان که زميني براي تمرين در اختيار ما قرار داد،؛ تشکر مي‌کنم اما باور کنيد تمرين هر روزه بر روي چمن مصنوعي سخت است. ما حتي يک روز مجبور شديم در سالن تمرين کنيم.

وي تصريح کرد: گروهي جوان هستيم که کار مي‌کنيم و عابديني هم تاکنون ما را حمايت کرده است. از هيئت فوتبال گيلان، اداره کل ورزش و استان مي‌خواهم که باز هم باشگاه داماش را حمايت کنند. خواهشم از مسئولان استاني به ويژه استاندار محترم دکتر نجفي و فرماندار محترم رشت، اعضاي شوراي شهر اين است که به تيم داماش کمک کنند تا مشکلات حل شود زيرا مشکلات داماش جدي و آسيب‌رسان شده است.

ناظمي در مورد گلزني عليرضا جهانبخش در تيم ملي و دعوت او به تيم ملي پس از حضور در ليگ هلند، گفت: خوشحالم که داماش سفيري به نام جهانبخش دارد. بازيکني که هم اکنون در ليگ يک کشور اروپايي بازي مي‌کند و همچنين در تيم ملي درخشيده و گلزني کرده است. جهانبخش در تيم داماش فوق‌العاده کار کرد و گل‌هاي خوبي براي ما زد. مردم رشت همواره او را دعا و برايش آرزوي موفقيت مي‌کنند. من هم همين آرزو را برايش دارم.

وي ادامه داد: جهانبخش بعداز آنکه در داماش درخشيد توانست به ليگ فوتبال هلند برود و در ليگي بازي کند که در سطحي بالاتر از فوتبال ايران است و آنجا هم توانست عرض اندام کند و به نظرم کي‌روش وقتي ديد جوان 20 ساله در اروپا خوب بازي مي‌کند و درخشيده است او را به تيم ملي دعوت کرد. اين درايت و تدبير کي‌روش را نشان مي‌دهد.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1]دعوت از مهدوي‌کيا براي مراسم برترين‌هاي آسيا
[/h][h=2] مهدي مهدوي‌کيا براي شرکت در مراسم برترين‌هاي فوتبال آسيا از سوي AFC به مالزي دعوت شد.[/h]

مهدي مهدوي‌کيا که هم اکنون به عنوان مدير فني تيم فوتبال جوانان در ايتاليا به سر مي‌برد براي شرکت در مراسم برترين‌هاي فوتبال آسيا به مالزي دعوت شد.

به نقل از تسنيم، مدير فني تيم فوتبال جوانان قرار است براي شرکت در مراسم برترين‌هاي فوتبال آسيا که ايران در 6 بخش نماينده دارد، حضور پيدا کند و يکي از ميهمانان ويژه اين مراسم باشد. براي سفر مهدوي‌کيا به مالزي، AFC کارهاي او را انجام داده و قرار است بازيکن پيشين تيم ملي کشورمان روز دوشنبه 4 آذر از شهر رم ايتاليا به کوالالامپور برود و بعد از مراسم نيز سه‌شنبه 5 آذر به تهران بيايد.

مهدوي‌کيا قرار است پنجشنبه 7 آذر در بازي ستارگان ميلان و پرسپوليس حضور پيدا کند تا مراسم بازي خداحافظي‌اش انجام شود. به همين دليل وي سه‌شنبه به تهران مي‌رسد و پنجشنبه نيز در ورزشگاه آزادي برابر ستارگان ميلان به صورت نمادين از دنياي فوتبال خداحافظي مي‌کند.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1]ماسارو: ديدار ميلان - پرسپوليس تاريخي است
[/h][h=2] مهاجم پيشين روسونري‌ها که به همراه ميلان به تهران سفر خواهد کرد بازي ميلان و پرسپوليس را ديداري تاريخي دانست.[/h]

بازيکنان پيشين ميلان از جمله پائولو مالديني و گنارو گتوسو براي انجام ديداري خيريه به ايران خواهند آمد تا در ورزشگاه آزادي تهران مقابل بازيکنان پيشين پرسپوليس به ميدان بروند. ديدار ستارگان پيشين ميلان و پرسپوليس مي‌تواند ديداري تاريخي بين 2 تيم باشگاهي از شهرهاي ميلان و تهران باشد.

اين احتمال وجود دارد که در اين ديدار مسئولان ايران براي نخستين بار پس از انقلاب اسلامي اجازه ورود بانوان به ورزشگاه را بدهند. البته هنوز اين مورد قطعي نيست و بايد تا پنج‌شنبه که 2 تيم به مصاف هم خواهند رفت منتظر ماند و ديد بالاخره بانوان ايراني به ورزشگاه خواهند رفت يا خير.

دانيل ماسارو، مهاجم پيشين ميلان که براي حضور در اين ديدار به تهران سفر خواهد کرد در گفت‌و‌گو با شبکه تلويزيوني «ميلان» گفت: ديدار بين پرسپوليس و ميلان براي نخستين بار است که در تاريخ 2 باشگاه برگزار مي‌شود و ديداري تاريخي به حساب مي‌آيد. حتي گفته شده که بانوان ايراني هم ممکن است براي ديدن اين بازي به ورزشگاه بيايند. همه ما اميدواريم اين اتفاق رخ دهد و بانوان ايراني هم براي ديدن اين بازي حق ورود به ورزشگاه را داشته باشند.

به گزارش تسنيم، باشگاه پرسپوليس درخواست خود مبني بر حضور بانوان در ديدار پرسپوليس - ميلان را به مسئولان فدراسيون فوتبال ايران و مسئولين مربوطه ارائه کرده است.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1]مهدوي‌کيا: در بازي با ميلان شرکت مي‌کنم
[/h][h=2] مديرفني تيم ملي فوتبال جوانان درباره آخرين وضعيت تيم ملي جوانان در اردوي ايتاليا به نکاتي اشاره کرد.[/h]

به گزارش ورزش سه به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، مهدي مهدوي کيا درباره دو بازي دوستانه تيم ملي جوانان در ايتاليا گفت: خوشبختانه اردوي خوبي در ايتاليا داشتيم و دو بازي دوستانه بسيار خوب مقابل دو تيم ايتاليايي برگزار کرديم و با يک پيروزي و يک شکست به تهران بازمي‌گرديم.

وي ادامه داد: در بازي اول مقابل ايتاليا در دو نيمه بازي، با دو تيم متفاوت بازي کرديم که در نيمه اول تيم زير20 سال و در نيمه دو تيم 21 سال مقابل جوانان ايران قرار گرفتند. با توجه به اينکه آنها در نيمه دوم 11 نفرشان را عوض کردند، ما چون با 17 بازيکن به ايتاليا رفته بوديم امکان عوض کردن بازيکنان را نداشتيم و با تلفيقي از نفرات فيکس و ذخيره به ميدان رفتيم.

وي ادامه داد: با توجه به اختلاف سني دو، سه ساله بازيکنان ايتاليا در نيمه دوم، کار براي بازيکنان ايراني کمي سخت شد. در هر صورت بازي بسيار خوبي بود و نقاط ضعف تيم ملي جوانان شناخته شد. البته نبايد فراموش کرد که اين بازيکنان مدت زيادي نيست که کنار هم بازي مي کنند و پس از سه بازي مقابل تاجيکستان، لبنان و عربستان و يک بازي دوستانه مقابل باشگاه دارايي تهران، اين پنجمين بازي آنان بود. در بازي دوم مقابل پادوواي ايتاليا که يک تيم بزرگسال و ليگ چهارمي ايتاليا بود بازيکنان بهتر کار کردند و توانستيم دو بر صفر به پيروزي برسيم. البته بازي در يک زمين گلي و هواي باراني انجام شد و بازي فيزيکي و بسيار خوبي بود.

مهدوي کيا در ادامه گفت: به هر جهت تيم ملي جوانان به هماهنگي بيشتري احتياج دارد و بايد بيشتر کنار هم باشند و با هم تمرين کنند و بازيهاي دوستانه داخلي و خارجي داشته باشند که در آينده مطمئنا تيم ملي جوانان وضعيت بهتري پيدا مي کند و هماهنگ تر مي شود. برنامه اي مدون را هم براي تيم ملي جوانان تدوين کرده ايم که به محض بازگشت به فدراسيون و کميته جوانان ارائه خواهيم داد.

وي در پايان درباره دعوتش به مراسم بهترين هاي کنفدراسيون فوتبال آسيا گفت: به عنوان سفير فوتبال پايه کنفدراسيون فوتبال آسيا به اين مراسم دعوت شده ام و از رم به کوالالامپور مي روم و در مراسم شرکت مي کنم و صبح چهارشنبه به تهران برمي گردم و به شرکت و به بازي منتخب پيشکسوتان پرسپوليس و ميلان ايتاليا مي رسم و در اين بازي حضور پيدا خواهم کرد.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1]پيرواني ديدار با ميلان را از دست داد
[/h][h=2] پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس در ديدار با ستارگان ميلان حضور نخواهد داشت.[/h]

افشين پيرواني به دليل انجام برخي امور شخصي به سوئيس سفر کرد و هفته آينده به تهران برمي گردد. به همين خاطر پيرواني ديدار با ستارگان ميلان که روز پنجشنبه برگزار مي شود، را از دست داد.

به گزارش ايپنا، اين در حالي است که پيرواني چند روز پيش اعلام کرده بود در بازي با ستارگان ميلان شرکت نخواهد کرد.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1]کريمي: نمي‌توانم در بازي با ميلان باشم
[/h][h=2] هافبک تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: به عشق خيلي از پيشکسوتان و بزرگان پرسپوليس به ورزشگاه مي‌رفتم.[/h]

علي کريمي در خصوص دعوتش به تيم پيشکسوتان پرسپوليس اظهار داشت: راستش را بخواهيد خيلي دوست داشتم در جمع بزرگان و مو سفيدان پرسپوليس و مقابل هواداران خونگرم اين تيم به ميدان بروم و در بازي شرکت مي‌کردم.

به گزارش فارس ، وي افزود: من به عشق خيلي از اين پيشکسوتان در زماني که خودم ديدن فوتبال را دوست داشتم به ورزشگاه مي‌رفتم اما امروز بازيکن تراکتورسازي هستم و بايد به اين باشگاه متعهد باشم. از طرفي ما يک بازي بسيار حساس را پيش رو داريم و طبيعتاً نمي‌توانم در کنار بزرگان و پيشکسوتان پرسپوليس باشم.

کريمي ادامه داد: با توجه به اين شرايط، ضمن عذرخواهي از تک تک پيشکسوتان و کادر فني پرسپوليس که من را به اين بازي دعوت و انتخاب کردند ابتدا از آنها سپاسگزارم و از آنها عذرخواهي مي‌کنم که نمي‌توانم در اين بازي باشم. همه مي‌دانند ما روز جمعه يک بازي حساس را پيش رو داريم.

کريمي در خصوص موفقيت واليبال کشورمان نيز گفت: من قبلا هم گفته‌ام در چند روز اخير واليبال ما با پيروزي‌هاي شيرينش ثابت کرد قطب جديدي در واليبال دنيا است و من به نوبه خودم به بازي‌هاي زيبا و دل شادکن واليباليست‌هاي خوب کشورمان خسته نباشيد و تبريک مي‌گويم و مطمئن هستم با اين بازي هايي که بچه‌ها انجام دادند پيروزي مقابل ژاپن هم کار سختي نيست.

هافبک تراکتورسازي در مورد موفقيت فوتبال ساحلي کشورمان نيز گفت: به نظرم برد برزيل، روسيه و ايتاليا در جام بين قاره‌اي هرگز کار ساده‌اي نيست و من اميدوارم بچه‌هاي فوتبال ساحلي کشورمان همواره در مسابقات جهاني نيز موفق شوند. من به اين بچه‌ها نيز از صميم قلب تبريک مي‌گويم و اميدوارم مثل هميشه موفق و مؤيد باشند و در مسابقات ديگر نيز به هدفشان برسند.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1]پرسپوليس، داماش و بازيکن راه آهن جريمه شدند
[/h][h=2] کميته انضباطي راي هاي خود را در خصوص تيم هاي مختلف صادر کرد.[/h]

به گزارش سايت فدراسيون فوتبال، ديدار دو تيم پرسپوليس تهران و استقلال خوزستان ازسري رقابتهاي هفته پانزدهم ليگ برتر برگزار شد که تيم پرسپوليس با دو دقيقه تاخير در نيمه دوم وارد زمين شد. بر همين اساس طبق بند 11 ماده 22 آئين نامه انضباطي تيم پرسپوليس به پرداخت 6 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

ديدار دو تيم دريانوردان بوشهر و ملوان بندر انزلي از سري رقابتهاي ليگ برتر فوتبال ساحلي در بوشهر در حالي برگزار شد که تيم دريانوردان بوشهر بازي را با نتيجه سه بر يک در وقت سوم برده بود و تيم ملوان بندر ازنلي از ادامه ديدار انصراف داد. بر همين اساس کميته انضباطي نتيجه ديدار نيمه تمام را سه بر صفر به سود تيم دريانوردان بوشهر اعلام کرد و سرپرستان دو تيم بايد جهت اداي توضيحات روز سه شنبه 12 آذر در محل کميته انضباطي حضور داشته باشند.

ديدار دو تيم داماش گيلان و راه آهن از سري رقابتهاي جام حذفي 17 آبان در رشت برگزار شد که از سوي سامان آقازماني-بازيکن تيم راه آهن تخلفاتي صورت گرفت. کميته اضنباطي طبق بند 13 ماده 24 آئين نامه انضباطي وي را به تذکر و پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم کرد. همچنين به دليل تخلفات تماشاگران تيم داماش گيلان، اين تيم به پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.


 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1]نحوه تخصيص درآمد حاصل از پيامک‌هاي فوتبالي
[/h][h=2] رئيس سازمان ليگ نحوه تخصيص درآمد حاصل از پيامک‌هاي فوتبالي را اعلام کرد.[/h]

امروز قرارداد سه جانبه‌اي بين فدراسيون فوتبال، سازمان ليگ و همراه اول با شرکت اپراتوري همراه اول امضا شد.

به گزارش تسنيم، مهدي تاج رئيس سازمان ليگ با تبريک هفته بسيج در خصوص امضاي اين قرارداد گفت: اين قرارداد همکاري مخابراتي با سازمان ليگ فوتبال ايران است که سازمان ليگ شامل ليگ برتر، ليگ دسته‌يک، دسته دو و دسته سه مي‌شود. اين همکاري قرار است با تيم‌هاي ملي ايران نيز انجام شود و قرارداد سه‌جانبه‌اي بين سازمان ليگ، همراه اول و فدراسيون فوتبال بسته شده است.

وي افزود: طبق آئين‌نامه باشگاه‌ها با سازمان ليگ و طبق ماده 11 بند قانون اختيارات سازمان ليگ که بالاترين مقام اجرايي آن يعني رئيس سازمان ليگ دارد قراردادها، انجام کارهاي اجرايي و اين دسته از مسائل به عهده رئيس سازمان ليگ گذاشته مي‌شود. در بخش ديگري هم مجمع فدراسيون فوتبال به ما تکليف کرده بود که براي ليگ درآمدزايي کنيم.

رئيس سازمان ليگ خاطرنشان کرد: سازمان ليگ اختيار دارد با توجه به رابطه‌اي که بين باشگاه‌ها و سازمان وجود دارد از اين نوع قراردادها از طرف آنها امضا کند. همچنين مجمع فدراسيون فوتبال در جلسه آخري که داشت تعيين کرد و به سازمان ليگ اختيار کافي داد تا براي درآمدزايي اقدام کنيم.

تاج با بيان اينکه ليگ فوتبال ايران ليگ کم‌درآمدي است، گفت: درآمدهايي که ما داريم يکي از راديو و تلويزيون و ديگري هم مربوط به تبليغات دور زمين است. بايد درآمدزايي خودمان را وسيع‌تر کنيم. طبق قوانيني که AFC دارد باشگاه‌ها و سازمان ليگ بايد درآمد مناسبي داشته باشند. اکنون AFC مارکت‌هاي رقابتي، بازاريابي، محتواي آرشيوي، حق پخش و حق فيلم را بررسي کرده و اين مسائل را مربوط به سازمان ليگ مي‌داند که بايد تمامي آنها را طبق قانون انجام دهيم تا درآمدزايي خوبي داشته باشيم. به برخي از اين مسائل عمل مي‌کنيم و برخي کارها نيز انجام نمي‌شود که بايد در آينده به اين کارها عمل کنيم.

وي ادامه داد: تمامي پيامک‌ها حتي از برنامه‌هاي تلويزيوني براي سازمان ليگ است و بايد بخشي از درآمد پيامک‌ها به فوتبال برسد. درآمد زيرنويس‌هايي که در تلويزيون مي‌شود و پيامک‌هايي که مربوط به فوتبال است براي فوتبال است و بايد بين باشگاه‌ها تقسيم شود.

رئيس سازمان ليگ در خصوص اينکه چه ميزان از اين درآمدها به فوتبال مي‌رسد، گفت: 80 درصد به باشگاه‌ها، 10 درصد به فدراسيون فوتبال، 5 درصد به هيئت‌هاي فوتبال استان‌ها که بايد براي توسعه در فوتبال پايه از جمله نونهالان،‌ نوجوانان و جوانان هزينه کنند و 5 درصد نيز براي سازمان ليگ است که خودش قرارداد را امضا مي‌کند.

تاج در ادامه با اشاره به موفقيت ايران براي کسب سهميه در ليگ قهرمانان آسيا گفت: با رشد 200 امتيازي نسبت به گذشته و با اختلاف ناچيز نسبت به ژاپن در رده دوم آسيا قرار گرفتيم که اين افتخاري براي فوتبال کشورمان است.

در ادامه صدوقي مديرعامل شرکت همراه اول بعد از تبريک هفته بسيج و موفقيت‌هاي تيم‌هاي ورزشي ايران با اشاره به اينکه اين شرکت 60 ميليون مشترک دارد خاطرنشان کرد: در حال حاضر به 5 ميليون عضو هوادار فوتبال که مشترک ما هستند خدماتي را ارائه مي‌کنيم و در واقع آنها در قالب يک شبکه اجتماعي هوادران فوتبال ساماندهي شده‌اند.

مديرعامل شرکت همراه اول خاطرنشان کرد: تاکنون دو باشگاه پرسپوليس و استقلال از خدمات ما استفاده مي‌کردند و باشگاه‌هاي ديگري نيز متقاضي انجام اين کار بودند که به همين دليل با همکاري سازمان ليگ زمينه خدمات ارزش افزوده و خدمات مورد نيازن ديگر فراهم شد و امروز شاهد امضاي قرارداد بوديم.

صدوقي تصريح کرد: اميدواريم به عنوان مجري انحصاري اين خدمات بتوانيم در حوزه کمک به توسعه فوتبال کشور گامي برداريم و از اين پس با سر شماره 6090 خدمات شرکت همراه اول در عرصه فوتبال عرضه خواهد شد.

در ادامه عطوفي معاون بازاريابي و امور مشتريان همراه اول اظهار داشت: بسيار خوشحاليم که مجموعه سازمان ليگ به جايگاه دوم آسيا رسيده و اميدواريم با عقد اين قرارداد مجموعه شرکت همراه اول در کسب اين افتخارات سهيم باشد. بيشتر خدمات در حوزه افزايش عرضه ارزش افزوده در حوزه پيامک و MMS است.

وي خاطرنشان کرد: پيش از اين اين کار براي دو باشگاه استقلال و پرسپوليس انجام مي‌شد اما اکنون با همکاري سازمان ليگ بخش بزرگتري را شامل شده و مي‌تواند هواداران و تيم‌هاي باشگاهي کشور را در حوزه‌هاي مختلف از جمله تصاوير و کليپ ورزشي نيز پشتيباني کند.

در ادامه خبرنگاري از تاج درباره تيزرهاي تبليغاتي همراه اول پيش از پخش مسابقات فوتبال سوال کرد و اينکه آيا از اين جهت نيز درآمدي به سازمان ليگ تعليق مي‌گيرد يا نه که تاج پاسخ داد: به آرامي به سمت احقاق حقوق فوتبال که مسير هميشگي است حرکت مي‌کنيم. اکنون خدمات همراه اول به دو باشگاه پرسپوليس و استقلال در قالب اين قرارداد عرصه مي‌شود. ضمن اينکه با اين قرارداد براي همه باشگاه‌ها حقوقي در نظر گرفته شد.

وي ادامه داد: بايد به سمت حقوق ديگر فوتبال حرکت کنيم اما اکنون هر پيامک فوتبالي براي برنامه‌هاي تلويزيوني، راديويي و حتي روزنامه‌ها جزو حقوق رسانه‌اي سازمان ليگ محسوب مي‌شود.

رئيس سازمان ليگ يادآور شد: به موجب صراحت AFC بايد حقوق فوتبال کسب شود و ما همين جا از همراه اول به خاطر آنچه که به اين حقوق واقف هستند و به سازمان ليگ در توسعه فوتبال کمک مي‌کنند قدرداني مي‌کنيم.

وي خاطرنشان کرد: اين قرارداد حتي در بخش ساماندهي ليگ يک نيز به ما کمک مي‌کند چرا که AFC معتقد است تفاوتي ميان تيم‌ها وجود ندارد. هر تيمي از ليگ يک امکان دارد به ليگ برتر راه يابد و هر تيمي از ليگ برتر ممکن است به ليگ قهرمانان آسيا برسد. بنابراين بايد همه باشگاه‌هاي ما از نظر استانداردهاي لازم آمادگي داشته باشند.

در ادامه صدوقي در پاسخ به اين سوال که تعهدات همراه اول به فدراسيون فوتبال چه خواهد بود تاکيد کرد: اين قرارداد با کفاشيان و تاج است، يعني ما هم با سازمان ليگ و هم با فدراسيون فوتبال تعامل خواهيم داشت.

تاج نيز در اين باره تاکيد کرد: هم رئيس فدراسيون و هم رئيس سازمان ليگ اين قرارداد را امضا مي‌کنند و بحث تيم ملي در آن مطرح شده و خدماتي از جمله اس‌ام‌اس، MMS و پيامک انبوه تبليغاتي را شامل مي‌شود.

مديرعامل شرکت همراه اول در مورد اينکه در خدمات اين شرکت بحث پخش مسابقات روي تلفن‌هاي همراه نيز وجود دارد و امکان اعتراض صدا و سيما به اين موضوع است يادآور شد: شرکت همراه اول خدمات نسل دوم تلفن‌هاي همراه را ارائه مي‌دهد و امکان پخش تصوير در حال حاضر براي ما وجود ندارد. در آينده با توسعه فعاليت خود در بخش نسل 3 و 4 امکان پخش تصوير نيز براي ما وجود خواهد داشت که اين کار را با هماهنگي صداو سيما انجام مي‌دهيم.

صدوقي در پاسخ به سوال ديگري در مورد اينکه بعد از شکايت وزارت ورزش از همراه اول مشکلي براي قرارداد فعلي پيش نخواهد آمد، تصريح کرد: در اين زمينه کار به شکايت نکشيد بلکه اعتراضي از سوي وزارت ورزش بود و اين در حالي بود که همراه اول مبلغ حاصل از توافق با صدا و سيما را در اختيار فدراسيون‌ها قرار مي‌داد. وزارت ورزش در اين زمينه بحثي را مطرح کرده بود که ما هم پاسخ قانوني داديم و وزارت ورزش نيز توجيه شد.

وي در خصوص اينکه قرار است به خبرنگاران و عکاسان که از کاور همراه اول در ورزشگاها استفاده مي‌کنند چه امکاناتي داده شود اظهار داشت: براي اين مسئله سرعت اينترنت ما کافي نيست که بشود تصوير و فيلم را ارسال کرد و بايد شبکه خود را ارتقا دهيم که اجازه اين کار را نداريم اما مي‌توانيم در ورزشگاه‌ها اينترنت پرسرعت جي‌پي‌آرس بگذاريم تا عکاسان بتوانند از امکانات استفاده کنند.

در ادامه مهدي تاج با بيان اينکه کفاشيان اين قرارداد را امضا خواهد کرد گفت: آقاي کفاشيان دو روز پيش به سازمان ليگ آمد که در آن جلسه آقاي صدوقي نتوانست حاضر شود و آقاي آصفي به جاي ايشان آمد و امضاي قرارداد به امروز موکول شد. امروز هم آقاي کفاشيان حضور نداشتند اما مشکلي از اين بابت نيست و قرارداد از سوي ايشان امضا خواهد شد.

رئيس سازمان ليگ در خصوص اينکه چه ميزان از درآمدهاي پيامک‌ها به سازمان ليگ مي‌رسد، خاطرنشان کرد: در درآمدي که از پيامک‌ها داريم حق محتوا و حق هر سرويس مشخص خواهد شد. 44 درصد کسورات و همچنين ماليات کسر خواهد شد و درآمد باقيمانده که 56 درصد است بين سازمان ليگ و همراه اول به طور مساوي تقسيم مي‌شود و 28 درصد به سازمان ليگ مي‌رسد و 28 درصد آن هم براي همراه اول است.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1]سرمربي ملوان: به شرايط جدول کاري نداريم
[/h][h=2] سرمربي ملوان گفت: در بازي فردا کاري به جدول رده بندي نداريم.[/h]

دراگان اسکوچيچ در کنفرانس خبري قبل از بازي با استقلال گفت: براي اين بازي 20 روز فرصت داشتيم و توانستيم تمرينات خوبي انجام دهيم.

به گزارش اوج، او از سهيل رحماني به عنوان تنها محروم تيمش براي بازي فردا نام برد.

سرمربي ملوان درباره حريف فرداي تيمش تصريح کرد: استقلال تيم بزرگي است اما نمي شود گفت که ما شانسي براي برنده شدن نداريم. تمام تلاشمان را انجام مي دهيم. هدف ما ارائه يک بازي خوب است و اگر استقلال هم براي برد به ميدان مي آيد، نبايد کاري به جدول داشته باشيم. مي دانيم که اين تيم مي خواهد براي کسب عنوان قهرماني در نيم فصل ما را شکست دهد اما ما کار خودمان را انجام مي دهيم.

او از عملکرد باشگاه ملوان در نقل و انتقالات نيم فصل ابراز نارضايتي کرد و درباره وضعيت تيمش در نيم فصل دوم افزود: اعتماد به نفس تيممان بيشتر شده است . بايد با انرژي بيشتري کار کرديم. ما در آخرين بازيهاي نيم فصل با اينکه شرايط خوبي نداشتيم اما کار بزرگي انجام داديم ولي بايد حواسمان باشد که مغرور نشويم.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1]کاپيتان سابق فولاد در راه نفت تهران
[/h][h=2] سيامک سرلک کاپيتان سابق فولاد خوزستان و بازيکن فصل قبل نفت آبادان که در تمرينات نفت تهران حضور دارد اين اميد را دارد تا بتواند به اين بپيوندد.[/h]

در همين رابطه وي به سايت گل مي گويد: اين فرصت پيش آمد که در تمرينات اين تيم حضور پيدا کنم،من در ابتداي فصل به طور مداوم با مربي بدنسازي که به صورت اختصاصي گرفته بودم تمرين مي کردم و از آمادگي لازم برخوردار هستم. اميدوارم شرايطي پيش بيايد که بتوانم جواب اعتماد مسئولين نفت،آقاي قنبرزاده و آقا يحيي سرمربي اين تيم را بدهم و بتوانم براي نفت مفيد واقع شوم. نفت تيم بزرگي است و در اين چند سال نشان داده هميشه جز تيمهاي مدعي بوده و اين برمي گردد به مديريت خوب و حرفه اي اين تيم که شرايط مناسبي را براي نفت فراهم مي کنند.

سرلک در پايان مي گويد: اميدوارم با کمک خداوند و تلاش مضاعف خودم بتوانم دوباره به اوج برگردم و جواب محبت مسئولين نفت را بدهم.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1]فرکي: اميدوارم انتخاب‌هايمان به نفع تيم باشد
[/h][h=2] سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان اردوي يک هفته‌اي تيمش را در کيش خوب ارزيابي کرد و گفت: اين اردو طبق آن چه پيش‌بيني کرده بوديم، دنبال شد.[/h]

حسين فرکي اظهار کرد: با توجه به شرايط جوي که اواخر اردو پيش آمد، متاسفانه دو بازي تدارکاتي‌ را که پيش‌بيني کرده بوديم، لغو شد ولي در کل به جز اين مورد، اردوي‌مان طبق آن چه پيش‌بيني کرده بوديم، دنبال شد.

به گزارش ايسنا ، وي ادامه داد: در آن روزي هم که شرايط جوي نامساعد بود و نتوانستيم بازي تدارکاتي داشته باشيم، تمرين‌هاي خوبي را انجام داديم تا بازيکنان‌مان از نظر آمادگي عقب نمانند. به هر حال با انجام بازي‌هاي تدارکاتي مي‌خواستيم بازيکنان‌مان را تا قبل از اولين ديدارمان در نيم‌فصل دوم هماهنگ کنيم. همچنين قصد داشتيم در اين ديدارها از بازيکناني که جذب کرده بوديم، استفاده کنيم که نشد.

سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان بيان کرد: بازيکنان روز گذشته (يکم آذرماه) به اهواز برگشتند و امروز را هم استراحت مي‌کنند و از فردا (سوم آذرماه) تمرين‌هايمان در اهواز آغاز مي‌شود. با توجه به اين که به نيم‌فصل دوم نزديک مي‌شويم، بعيد مي‌دانم بازي تدارکاتي‌ داشته باشيم؛ چرا که ممکن است آسيبي براي بازيکنان به وجود آيد اما ممکن است يک بازي درون اردويي‌ در اهواز داشته باشيم.

وي در ادامه درباره بازيکناني که در نيم‌فصل جذب کرده‌اند، گفت: در پست‌هايي که بازيکن جذب کرديم، احساس نياز مي‌کرديم. پادواني اکنون شرايط و آمادگي خوبي دارد و تمريناتش را هم با ما آغاز کرده است. سوشا مکاني را هم جايگزين رشيد مظاهري کرديم، غلامرضا رضايي هم جايگزين حاتمي شد. همچنين به دليل اين که به مدافع نياز داشتيم و در ادامه هم بايد در آسيا و جام حذفي بازي کنيم، سالارزاده را هم جذب کرديم.

فرکي خاطر نشان کرد: به هر حال اميدوارم انتخاب‌هايي که داشتيم به نفع تيم‌مان باشد و نيم‌فصل دوم بتوانيم نتايج لازم را به دست آوريم. شرايط خوبي داريم. کار تيم‌هاي مدعي را هم دنبال کرده‌ام و آنها همانند ما کم‌وبيش تمرين‌هايشان را براي حضور در نيم‌فصل دوم دنبال مي‌کنند.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1]درودگر: با خودم برخورد جدي مي‌کنم
[/h][h=2] مديرعامل باشگاه ملوان انزلي گفت: دو سه روز ديگر از اولتيماتوم 15 روزه‌ به خودم باقي مانده و اگر نتوانم اقدامي اساسي انجام بدهم با خودم برخورد اساسي مي‌کنم.[/h]

صادق درودگر در مورد ديدار فردا با استقلال گفت: ما در شرايط بسيار سختي از نظر مالي هستيم و بازيکنان و کادر فني هم با وجود اين شرايط تمام تلاش‌شان را براي موفقيت تيم انجام داده‌اند. در روزهاي گذشته نيز به دليل بارش شديد باران نتوانستيم تمرينات خوبي را انجام دهيم و زمين مناسب نبود. با اين حال بازيکنان ما با هدف و انگيزه زيادي مقابل استقلال قرار مي‌گيرند.

به گزارش فارس ، وي در مورد اينکه ملوان تعيين‌کننده قهرمان نيم‌فصل است گفت: ما اصلا به اين موضوع توجه نمي‌کنيم و فقط مي‌خواهيم بازي خودمان را ارائه دهيم. بازيکنان ما در 3 بازي متوالي در ليگ برتر به پيروزي رسيدند و يک بازي را هم در جام حذفي بردند. اين 4 برد را به مردم خوب انزلي تقديم کردند و نشان دادند که يک تيم به معناي واقعي هستند. براي ما فرقي نمي‌کند که چه تيمي اول شود و چه تيمي دوم.

مديرعامل باشگاه ملوان با اشاره به کسب 4 سهميه ايران در ليگ قهرمانان آسيا عنوان کرد: بايد اين موفقيت را به سازمان ليگ و مهدي تاج تبريک بگويم. او و همکارانش توانستند بر اساس واقعيت‌ها حرکت کنند و به چنين موفقيتي برسند.

وي افزود: رئيس کميته صدور پروانه حرفه‌اي AFC از تمام ورزشگاه‌ها بازديد کرده‌اند و ما توانستيم بعد از ژاپن در مقام دوم آسيا قرار بگيريم که اين افتخار و پيروزي بزرگي براي فوتبال ايران است که البته در سايه برد‌هاي خوب تيم ملي واليبال و همچنين موفقيت‌هاي تيم فوتبال ساحلي کشورمان و بازي‌هاي تيم ايران مقابل تايلند و لبنان قرار گرفت. اين موفقيت را به مهدي تاج کسرايي و سهيل مهدي و همکار خانم آنها تبريک مي‌گوييم به خصوص اينکه در اين پروژه با واقع‌گرايي حرکت شد.

وي افزود: تائيد نشدن ورزشگاه حافظيه شيراز نيز تائيدي بر حرف هاي من بود و آفتاب آمد دليل آفتاب. اينکه بايد شايسته‌سالاري رعايت شود و هر کسي در جاي مناسب خودش کار کند. مهدي تاج بدون تقلب و بر اساس واقعيت توانست اين موفقيت را به دست آورد. البته اين موفقيت نبايد ما را گول بزند. ما هنوز کمبودهاي زيادي داريم که بايد آنها را برطرف کنيم.

درود‌گر با اشاره به شرايط مالي باشگاه ملوان انزلي گفت: من از مسئولان شهر انزلي کمک و مساعدت مي‌خواهم. در تمام ايران شهرداري‌ها مثل شهرداري بندر‌عباس، تبريز و ... در ورزش ورود کرده‌اند و تيم‌داري مي کنند اميدوارم که مسئولان انزلي هم به ملوان کمک کنند. در سال 83 با پيگيري نماينده وقت مردم انزلي در مجلس از هر کاميوني که به منطقه آزاد وارد مي‌شد مبلغي براي کمک به تيم دريافت مي‌شد که 4_5 سال است اين کار معلق مانده است. از مسئولان شهر تقاضا دارم که به تيم ما کمک کنند. من براي اداره تيم 250 ميليون تومان از يکي از دوستان شناخته‌ شده‌ام قرض گرفته‌ام اما اين کار قشنگ نيست. مسئولان شهري بايد به ما کمک کنند.

مديرعامل ملوان تصريح کرد: امام جمعه محترم شهر، فرماندار محترم انزلي و نماينده مجلس شوراي اسلامي انزلي به ما کمک کرده‌اند و هرجا که لازم بوده مکاتباتي انجام دهيم در اين زمينه ما را همراهي کرده‌اند اما از شوراي شهر انزلي مي‌خواهم که به تيم ملوان کمک کند. اعضاي شوراي شهر نمايندگان مردم هستند و بايد نقطه‌نظرات مردم را مورد توجه و پيگيري قرار دهند و مهمترين مطالبه مردم انزلي ملوان است.

درود‌گر با اشاره به اولتيماتومي که به خودش در چند روز گذشته داده بود گفت: از اولتيماتوم 15 روزه من دو سه روز بيشتر باقي نمانده و اگر نتوانم در اين مدت اقدامي کنم با خودم در اين زمينه برخورد جدي‌اي خواهم کرد.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1]تيغ‌نورد بازيکن جديد استقلال خوزستان
[/h][h=2] هافبک مس کرمان به مدت نيم فصل به استقلال خوزستان پيوست.[/h]

محمود تيغ‌نورد، هافبک تيم فوتبال مس کرمان با عقد قراردادي به مدت نيم فصل به استقلال خوزستان پيوست.

به گزارش فارس، تيغ‌نورد از اين پس در رقابت‌هاي ليگ برتر آبي‌پوشان خوزستاني را همراهي خواهد کرد.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1]رويانيان: به آينده پرسپوليس اميدوارتر شدم
[/h][h=2] مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: پس از برگزاري نشست با علي دايي، به آينده پرسپوليس در نيم فصل دوم اميدوارتر شدم.[/h]

به نقل از سايت رسمي باشگاه پسپوليس، نشست ويژه محمد رويانيان و علي دايي ظهر امروز برگزار شد. در اين نشست درباره نقل و انتقالات، ميزان پرداختي‌ها به اعضاي تيم و همچنين ساير برنامه‌هاي پرسپوليس مباحثي مطرح و تصميماتي اتخاذ شد.

رويانيان درباره اين جلسه گفت: نشست بسيار خوبي بود و ما درباره مسائل مختلف با يکديگر گفت‌وگو و جوانب را بررسي کرديم. اين نشست‌ها مي‌تواند خروجي‌هاي بسيار خوبي داشته باشد و بسياري از مشکلات را حل و فصل کند. ما درباره نقل و انتقالات با يکديگر صحبت کرديم و اينکه درباره جدايي يکي، دو بازيکن ديگر چه تصميماتي اتخاذ شود. يکي از مباحث اين جلسه ميزان پرداختي‌ها به بازيکنان و چگونگي پرداخت به اعضاي تيم بود. در اين باره همه جوانب را بررسي کرديم.

وي افزود: آقاي دايي قبل از شروع فصل و زماني که تيم را مي‌بستند، نظراتي داشتند و سياست‌هايي را مد نظر قرار داده بودند و جمع‌بندي آنها اين بود که تيم براساس ترميم نقاط ضعف، پرهيز از هياهو و جوانگرايي بسته شود. نسبت به فصل گذشته کاهش هزينه قابل توجهي داشتيم. آقاي دايي واقعا قبل از شروع فصل هوشيارانه عمل کرده و تيم را به گونه‌اي بسته‌اند که ماحصل آن صدرنشيني پرسپوليس و بازگشت تيم به روزهاي اوج بود. در جلسه امروز نيز آقاي دايي نظرات و ديدگاه‌هايي داشتند و در مجموع به آينده تيم فوتبال پرسپوليس در نيم فصل دوم اميدوارتر شدم.

رويانيان تصريح کرد: دايي توانسته تيم را به خوبي مديريت کرده و مجموعه‌اي بسازد که نويد موفقيت مي‌دهد. پرسپوليس راهش را پيدا کرده و جا دارد از حمايت همه جانبه هواداران که در نيم فصل اول مثل کوه پشت تيم بودند و حمايت‌هاي خود را تا دقيقه 90 از تيم دريغ نکردند، تقدير و تشکر کنيم.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس درباره حضور و يا عدم حضور علي دايي در ديدار ستارگان ميلان و پرسپوليس گفت: روز جمعه با تيم تراکتورسازي تبريز بازي مهمي را پيش رو داريم. اين بازي شش امتيازي است و آقاي دايي طبيعي است که مي‌خواهد تمرکز کافي و وافي براي بازي داشته باشد. دايي به همين دليل نمي‌تواند روز پنجشنبه در استاديوم آزادي به ميدان برود. جاي او واقعا خالي است.

رويانيان خاطرنشان کرد: علي دايي آقاي گل جهان و يکي از مفاخر فوتبال ايران است که همه دنيا او را مي‌شناسند. کاش مي‌توانستيم بازي را زماني برگزار کنيم که دايي نيز آسوده خاطر بتواند در اين بازي به ميدان برود. سرمربي تيم ما احترام ويژه‌اي براي پيشکسوتان قائل است اما طبيعي است که دغدغه اصلي‌اش بازي با تراکتورسازي باشد.

مدير عامل پرسپوليس گفت: درباره حضور آقاي کريم باقري در ديدار ستارگان ميلان و پرسپوليس با آقاي دايي صحبت کرديم و ايشان مخالفتي با حضور آقاي باقري ندارند و موافقت خود را به ما اعلام داشتند.

وي عنوان کرد: اميدوارم پرسپوليبس بتواند شروع موفقي در نيم فصل دوم داشته و بازي پرسپوليس با تراکتورسازي با حضور دوستداران تيم تراکتورسازي يکي از بازي‌هاي جذاب و البته بدون حاشيه اين فصل باشد. هر دو تيم فوتبالي رو به جلو و هجومي را برگزار مي‌کنند و چشم به امتيازات اين بازي دارند و اين، نويد برگزاري يک بازي تماشايي را مي‌دهد.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1]نتايج هفته يازدهم ليگ دسته يک فوتبال
[/h][h=2] هفته يازدهم ليگ دسته يک فوتبال ايران با برگزاري ده مسابقه برگزار شد.[/h]

در چارچوب هفته يازدهم ليگ دسته يک فوتبال ايران ده مسابقه در دو گروه الف و ب برگزار شد که در مهمترين آنها و در گروه الف گل گهر صدرنشين در يزد مقابل فولاد اين شهر با تساوي يک بر يک متوقف شد اما کماکان جايگاه خود را در صدر جدول اين گروه حفظ کرد.

نساجي مازندران و الوند همدان نيز به تساوي بدون گل دست يافتند. گهر دورود و شهرداري ياسوج هم با تساوي بدون گل امتياز اين ديدار را تقسيم کردند.

در گروه ب نيز البدر رده دومي مقابل پيکان تن به شکست سنگين سه بر صفر داد تا پيکان بتواند با اين برد اندکي از قعر جدول فاصله بگيرد و با اميد بيشتري رقابتها را ادامه دهد. پاس پر سابقه نيز در برابر سايپا شمال قعرنشين نتيجه اي بهتر از تساوي بدون گل بدست نياورد.

به نقل از ايسنا، نتايج کامل بازيهاي برگزار شده امروز عبارات است از:

گروه الف

گيتي پسند يک - سياه جامگان يک

شهرداري ياسوج صفر - گهر دورود صفر

شهرداري بندر عباس 3 - نيروي زميني يک

الوند همدان صفر - نساجي مازندران صفر

فولاد يزد يک - گل گهر سيرجان يک

در اين گروه گل گهر سيرجان با 19 امتياز کماکان صدرنشين است.

گروه ب

پارسه تهران يک - آلومينيوم هرمزگان 3

البدر بندر کنگ صفر - پيکان 3

نفت و گاز گچساران 2 - يزد لوله يک

سايپا شمال صفر - پاس صفر

مس رفسنجان 3 - راهيان کرمانشاه صفر

در اين گروه نيز ايران جوان بوشهر با 18 امتياز صدرنشين است.

تنها مسابقه باقيمانده اين هفته و از گروه الف ميان دو تيم پديده مشهد و نفت آبادان در روز پنج شنبه 14 آذر برگزار خواهد شد.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1]صعود صنعت نفت آبادان به يک چهارم نهايي
[/h][h=2] تيم فوتبال صنعت نفت آبادان با پيروزي مقابل گسترش فولاد تبريز در ضربات پنالتي راهي مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي شد.[/h]

پنجمين ديدار مرحله يک هشتم نهايي جام حذفي امروز (يک‌شنبه) بين 2 تيم صنعت نفت و گسترش فولاد در ورزشگاه تختي آبادان برگزار شد.

در اين ديدار ابتدا جواد ضيغمي در دقيقه 67 براي ميزبان گلزني کرد اما در ادامه جابر انصاري (دقيقه 74) گل مساوي را به ثمر رساند.

با حفظ اين نتيجه تا پايان وقت قانوني، بازي به وقت‌هاي اضافه کشيده شد اما باز هم هيچ کدام از تيم‌ها موفق به گلزني نشدند تا تکليف تيم صعود کننده در ضربات پنالتي مشخص گردد.

صنعت نفت در ضربات پنالتي توانست 4 بر 2 حريف تبريزي را شکست دهد و در مجموع با نتيجه 5 بر 3 راهي مرحله يک چهارم نهايي شود.

تيم آباداني در مرحله يک چهارم نهايي به مصاف برنده ديدار نفت اميديه و مس کرمان خواهد رفت.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1]در جلسه کميته انضباطي به نتيجه نرسيديم
[/h][h=2] رئيس کميته انضباطي باشگاه پرسپوليس گفت: در جلسه کميته انضباطي باشگاه امروز فقط اظهارات نماينده حقيقي را به صورت تلفني شنيديم.[/h]

محمود سالارکيا درباره نتيجه رأي کميته انضباطي درباره عليرضا حقيقي گفت: جلسه امروز با حضور اعضا برگزار شد اما عليرضا حقيقي که قرار بود در اين جلسه حضور داشته باشد، حضور پيدا نکرد و به همين دليل با توجه به اينکه نياز به گفت‌وگو با او داشتيم به صورت تلفني با نماينده‌اش گفت‌وگو کرديم.

به گزارش فارس،وي افزود: با توجه به نظر اعضا اين موضوع نياز به بررسي بيشتر پس از گزارشي که سعيد شيريني به ما داده، دارد و انشا‌الله در جلسه بعدي که سه شنبه تشکيل مي‌شود نظر خود را درباره حقيقي اعلام خواهيم کرد. همه صحبت‌ها را جمع‌بندي کرديم و احتمال دارد حقيقي در جلسه بعدي به او ابلاغ کنيم که حضور داشته باشد اما فعلا رأي صادر نکرديم تا روز سه‌شنبه.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1]پنجعلي: سر تمرين آمبولانس بفرستيد
[/h][h=2] مدافع تيم پيشکسوتان پرسپوليس گفت: از مسئولان فدراسيون فوتبال مي‌خواهم حداقل سر تمرين پيشکسوتان پرسپوليس سه عدد آمبولانس بفرستند چون هر لحظه احتمال سکته وجود دارد.[/h]

محمد پنجعلي در گفت‌وگويي اظهار داشت: خيلي خوشحالم که بزرگان پرسپوليس دور يکديگر جمع شده‌اند تا يک روز به ياد ماندني را براي هواداران به ارمغان بياورند، قرار است اتفاق بزرگي در فوتبال ايران بيافتد که به نظرم اين اتفاق به ياد ماندني خواهد شد.

به گزارش فارس، وي در خصوص خاطراتش از بازي‌هاي پرسپوليس نيز گفت: خاطرات زيادي دارم اما هميشه يادم است ما در خط دفاعي جان مي‌کنديم تا توپ وارد دروازه نشود اما مهاجمان ما تا يک گل مي‌زدند استاديوم آنها را تشويق مي‌کردند اصلاً ما کريم شيره‌اي شده بوديم و بازيکناني مثل پيوس آقاي گل. اين هم قشنگي فوتبال ما بود.

پنجعلي خاطرنشان کرد: وقتي که مي‌خواستم به پرسپوليس بيايم علي پروين يک ماشين به من داد اما هميشه بايد بعد از بازي‌ها و تمرينات اين ماشين را هُل مي‌داديم تا روشن مي‌شد. من هر دفعه به پروين مي‌گفتم اين چه ماشيني است که به من داده‌اي که مي‌گفت حرف نزن در پرسپوليس بازي مي‌کني، حتي خود پروين هم چند بار به من کمک کرد تا آن ماشين با دردسر روشن شد.

مدافع سابق سرخپوشان ضمن درخواست از مسئولان فدراسيون فوتبال و باشگاه پرسپوليس نيز گفت: حضور در تمرينات و جمع کردن همه دور هم کار قشنگي است اما همين جا از مسئولان فدراسيون فوتبال مي‌خواهم حداقل سه عدد آمبولانس به سر تمرينات ما بفرستند چون احتمال سکته هر لحظه زياد است و خداي ناکرده اگر اتفاقي بيافتد يک پيشکسوت را از دست مي‌دهيم. من اميدوارم که اين اتفاق بيافتد و اين موضوع حل شود.

وي در پايان درباره پيشنهادش از باشگاه استقلال نيز گفت: من بازيکني بودم که با صحبت‌هاي پروين از تيم ملي به پرسپوليس آمدم ولي راستش را بخواهيد از استقلال هم پيشنهاد داشتم اما پرسپوليس را انتخاب کردم و هميشه هم اين پيراهن را با دل و جان پوشيدم آن‌وقت پول بود اما نه مثل الآن و مي‌توانستيم يک خانه و ماشين براي خودمان بخريم اما الآن هر وقت رويانيان من را مي‌بيند مي‌گويد خدا پدر پنجعلي را بيامرزد يک ريال هم تا الآن از ما نخواسته که اين براي من جاي افتخار است.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1]پيوس: براي پيراهن قرمز جان مي‌داديم
[/h][h=2] مهاجم سابق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پنجعلي هميشه مدافع تنومندي بود اما هيچکس نمي‌دانست چرا عقب عقب مي‌رود و يا او را بايد چطور دريبل زد.[/h]

فرشاد پيوس در گفت‌وگويي اظهار داشت: به نظر من يک اتفاق خوب در فوتبال ايران و باشگاه پرسپوليس افتاده، همين که همه دور هم جمع شديم خودش کلي خاطره و اتفاق‌هاي به ياد ماندني در آن رخ مي‌دهد.

به گزارش فارس، وي افزود: متاسفانه ما عادت داريم تا يک نفر را از دست دهيم فقط در مراسم‌ او شرکت کنيم اما حالا به دور استادي به نام پروين جمع شديم تا خاطرات را زنده کنيم.

وي در پاسخ سوالي که به نظر شما پروين چطور بايد 11 را نفر را روز پنجشنبه بازي دهد، گفت: نمي‌دانم کار سخت است اما احتمالا علي آقا تند تند تعويض کند اما همين که برنامه‌هاي خوبي براي بازي اتفاق افتاده خودش خوب است، به نظرم پروين بلد است که چطور از بازيکنانش استفاده کند. البته حرف و حديث هميشه وجود دارد.

وي در مورد محمد پنجعلي نيز گفت: پنجعلي بازيکني است که به افتخارات زيادي رسيده از جمله بهترين آسيا و يکي از بهترين مدافعان فوتبال ايران در آسيا، اين افتخار بزرگي بود اما واقعا براي ما عجيب بود چرا برخي اوقات پنجعلي در بازي عقب عقب مي‌رود، حريف هر کاري مي‌کرد او را دريبل بزند اما پنجعلي دست از دو برنمي‌داشت و تا لحظه آخر عقب عقب او را دنبال مي‌کرد.

وي افزود: ما هميشه در دوران خودمان وقتي به پيراهن پرسپوليس مي‌رسيديم پولي که نبود اما به اعتقاد قلبي خودمان رسيده بوديم، با جانمان در زمين مايه مي‌گذاشتيم و هيچ‌وقت حرمت‌ها را از بين نمي‌برديم، ما دنبال پول نبوديم، مي‌گفتيم وقتي که پيراهن پرسپوليس رسيديم غمي نداريم و اين آرزوي ما بود اما در کل اين هواداران بودند که موجب شدند فرشاد پيوس و بزرگاني ديگر به فوتبال آمدند و خدا را شکر مي‌کنم که هنوز هم در کوچه و خيابان من را مي‌بينند به من فرشاد آقاي گل مي‌گويند، اين افتخار براي من مانده و بس.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1]حسن‌زاده: دايي و رويانيان مدارک‌ ارائه کنند
[/h][h=2] رئيس کميته انضباطي درباره پرونده رسيدگي به محسن قهرماني گفت: از علي دايي و محمد رويانيان دعوت کرده‌ايم تا در جلسه حاضر شوند و مدارک‌شان را ارائه کنند.[/h]

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، اسماعيل حسن‌زاده؛ رئيس کميته انضباطي درباره پرونده رسيدگي به محسن قهرماني گفت: اين پرونده تحت عنوان پرونده داوري در هيئت رسيدگي به تخلفات اخلاق حرفه‌اي فوتبال تشکيل و پس از بررسي و تحقيقات، در تاريخ 27 آبان ماه به کميته انضباطي ارجاع شد. با توجه به اهميت پرونده ما قصد داريم تا جلسات مختلفي را برگزار و به بررسي دقيق اين پرونده بپردازيم.

وي افزود: با توجه به اينکه اين پرونده جنبه عمومي دارد، بايد توجه ويژه‌اي به آن داشت. عليرغم تحقيقات قابل توجهي که در پرونده صورت گرفته، متاسفانه تحقيقات قضايي لازم در اين پرونده به عمل نيامده و پرونده با هياهو و حواشي پيراموني که از آن منعکس شده، خيلي فاصله دارد که جا داشت در تحقيقات اوليه همه اخبار مربوط به اين موضوع رصد شود و دلايل و مدارک مربوط به اخبار جمع آوري و پيگيري شود.

وي ادامه داد: علي دايي و مسئولين باشگاه پرسپوليس به عنوان مطلع براي اولين جلسه رسيدگي دعوت شده‌اند که با توجه به مصاحبه‌هاي ايشان در رسانه‌هاي مختلف لازم است حتما در اين نشست حضور پيدا کنند و تمام مدارک خود را ارائه کنند. ضمن اينکه پس از مصاحبه اوليه توسط علي دايي مطالبي از سوي وي در مطبوعات تيتر شده است که وي بايد مستندات خود را به طور کامل ارائه دهد. به طور مثال اگر سه مرتبه به يک شماره حساب پول واريز شده است، بايد مستند باشد.

رئيس کميته انضباطي در ادامه افزود: فعاليت و يا عدم فعاليت محسن قهرماني هيچ ارتباطي به روند رسيدگي پرونده ندارد و کميته انضباطي با دقت و حوصله کافي در اين پرونده مهم، اقدام خواهد کرد. غير از محسن قهرماني، از افراد ديگري هم در پرونده ياد شده است که به نوبت به کميته انضباطي فرا خوانده مي‌شوند. ضمن اينکه از همه کساني که به عنوان مطلع به کميته دعوت مي‌شوند، درخواست داريم چنانچه مدارکي مربوط به موضوع پرونده (ارتباط مالي نامشروع)دارند به صورت محرمانه و با دلايل و مدارک کافي در اختيار ما قرار دهند. همچنين از مقامات فوتبالي اعم از مدير، سرمربي، بازيکن و يا حتي مقامات فدراسيوني تقاضا داريم که قبل از اعلام نتيجه رسيدگي در کميته انضباطي، جدا از هرگونه گمانه‌زني و اعلام نظر احتمالي و رسمي و يا غير رسمي که موجب تشويش اذهان عمومي مي‌شود، خودداري کنند.

حسن‌زاده در پايان گفت: معتقدم اين پرونده هم مانند ساير پرونده‌هاي موجود در کميته انضباطي است. شايد عنوان اين پرونده مهم‌تر و يا شايد سنگين‌تر است اما در شرايط معمولي کار خود را دنبال مي‌کنيم. اين پرونده قطعا در جلسات متعددي دنبال خواهد شد و براي اينکه کار تحقيق و رسيدگي با ارامش دنبال شود، اولين جلسه رسيدگي روز يکشنبه 10 آذر ماه خواهد بود که در اين مرحله فقط افراد مطلع پرونده دعوت شده‌اند تا تحقيقات لازم از آنها به عمل آيد.

 

mehrce

کاربر فعال مهندسی عمران ,
کاربر ممتاز
در انتخاب برترین‌های فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۳ هیچ جایزه‌ای به ایران نرسید

در انتخاب برترین‌های فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۳ هیچ جایزه‌ای به ایران نرسید

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مراسم انتخاب برترین‌های سال 2013 فوتبال آسیا امروز از ساعت 15:30(20 به وقت محلی) در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور مالزی آغاز شد که طی آن برترین‌های فوتبال آسیا انتخاب شدند.
در این مراسم جایزه تیم جوانمرد سال 2013 آسیا به فدراسیون فوتبال چین رسید که در این بخش علاوه بر چین، فدراسیون فوتبال ژاپن و کره جنوبی نیز کاندیدای دریافت این جایزه بودند.
عنوان برترین بازیکن فوتسال سال آسیا نیز که حسین طیبی (گیتی پسند - ایران)، نائورو موریوکا (ناگویا اوشنز - ژاپن) و سوفاووت توئنک لانگ (چونبوری - تایلند) کاندیداهای این بخش بودند، به توئنک لانگ از تایلند رسید.
گیلرمه بعنوان برترین بازیکن خارجی شاغل در باشگاه‌های آسیا در سال 2013 انتخاب شد. داریو لئوناردو کونکا (آرژانتین - گوانگژو چین)، دژان دامیانوویچ (مونته نگرو - اف سی سئول کره جنوبی) و لوئیس گیلرمه دا کونسی سائو (برزیل - گوانگژو چین) کاندیداهای این بخش بودند.
یوتو ناگاتومو (ژاپن - اینترمیلان) بعنوان برترین بازیکن بین المللی فوتبال آسیا در سال 2013 انتخاب شد. کی سوکه هوندا (ژاپن - زسکا مسکو) و سوت هئونگ مین (کره جنوبی - بایر لورکوزن) دیگر کاندیداهای این بخش بودند.
ناگی توشیوکی از ژاپن بعنوان برترین کمک داور سال آسیا در سال 2013 و در بخش مردان انتخاب شد و دست کمک داور خوب کشورمان از این جایزه کوتاه ماند. حسن کامرانی فر (ایران) و ساگارا تورو (ژاپن) کاندیداهای این بخش بودند.
فلین آلیسون کلیر استرالیایی به عنوان برترین کمک داور زن سال آسیا در سال 2013 انتخاب شد. سارا هو (استرالیا) و تشیروگی نائومی (ژاپن) دیگر کاندیداهای این بخش بودند.
تیم چونبوری تایلند بعنوان بهترین تیم فوتسال باشگاهی آسیا در سال 2013 انتخاب شد. چونبوری تایلند، گیتی پسند ایران و ناگویا اوشنز ژاپن کاندیداهای انتخاب در این بخش بودند.
بنجامین ویلیامز از استرالیا بعنوان برترین داور سال آسیا در سال 2013 و در بخش مردان انتخاب شد. نواف عبدالله (بحرین) و یوییچی نیشیمورا (ژاپن) دیگر کاندیداهای این بخش بودند.
یاماگیشی ساچیکو از ژاپن به عنوان برترین کمک داور زن سال آسیا در سال 2013 انتخاب شد.کامنوئونگ پانیپار (تایلند) و ریتا بینتی (مالزی) دیگر کاندیداهای این بخش بودند.
فدراسیون فوتبال ژاپن به عنوان برترین فدراسیون فوتبال در بخش پایه در سال 2013 انتخاب شد. فدراسیون فوتبال هند و ویتنام دیگر کاندیداهای این بخش بودند.
در این مراسم و در بخش توسعه فوتبال آسیا، تیم میانمار بعنوان رویایی ترین تیم قاره آسیا در سال 2013 انتخاب شد.
چونگ مونگ نایب رئیس پیشین فیفا و رئیس سابق فدراسیون فوتبال کره جایزه الماس AFC را دریافت کرد. در این بخش کاندیدای دیگری وجود نداشت.
فدراسیون چین بعنوان برترین فدراسیون فوتبال آسیا در سال 2013 انتخاب شد. ایران، چین و ژاپن کاندیداهای انتخاب بعنوان برترین فدراسیون فوتبال قاره کهن بودند. اردن به عنوان بهترین فدراسیون در بخش توسعه انتخاب شد و پاکستان هم بهترین فدراسیون الهام بخش آسیا شد.
تیم گوانگژو بعنوان برترین تیم فوتبال باشگاهی آسیا در سال 2013 انتخاب شد. اف سی سئول (کره جنوبی) و الکویت (کویت) دیگر کاندیداهای این بخش بودند.
تیم زیر 20 سال عراق به عنوان برترین تیم ملی فوتبال آسیا در سال 2013 انتخاب شد. ایران، ژاپن و تیم زیر 20 سال عراق کاندیداهای این بخش بودند.
تیم زیر 19 سال کره جنوبی بعنوان برترین تیم ملی فوتبال بانوان سال 2013 آسیا انتخاب شد.
چو یونگ سو سرمربی اف سی سئول بعنوان برترین مربی فوتبال مردان آسیا در سال 2013 انتخاب شد. حکیم شاکر (عراق) و جونگ سونگ چون (کره جنوبی) دیگر کاندیداهای این بخش بودند.
آساکو تاکه موتو ژاپنی به عنوان برترین مربی فوتبال بانوان آسیا در سال 2013 انتخاب شد. نوئنگراتای سراتونگوین (تایلند) و هوانگ این سون (کره جنوبی) دیگر کاندیداهای این بخش بودند.
علی عدنان کاظم از عراق بعنوان برترین بازیکن جوان پسر آسیا در سال 2013 و در بخش مردان انتخاب شد. عباسبیک ماخاتالی‌اف (ازبکستان) و کوانگ چانگ هوون(کره جنوبی) دیگر کاندیداهای این بخش بودند.
یانگ سل گی از کره‌جنوبی به عنوان برترین بازیکن جوان دختر آسیا در سال 2013 انتخاب شد. هینا سوگیتا (ژاپن) و وانگ شوانگ (چین) دیگر کاندیداهای این بخش بودند.
ژانگ ژی بازیکن تیم گوانگژو و تیم ملی چین بعنوان بازیکن برتر سال 2013 فوتبال آسیا انتخاب شد. جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران و بازیکن استقلال به همراه ها دائه سونگ بازیکن اف سی سئول و تیم ملی کره جنوبی، گزینه‌های دیگر کسب این عنوان بودند. آخرین باری که یک ایرانی این جایزه را برده بود، در سال 2004 توسط علی کریمی این جایزه به دست آمد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] مالدینی: فکر نمی‌کردم این قدر تشویقم کنند/ بازی ایران - ایتالیا جذاب می‌شود

[/h]

» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال

کد خبر: 92090705103
پنجشنبه ۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۰



ستاره ایتالیایی تیم میلان می‌گوید انتظارش را نداشته که در ایران این تعداد هوادار داشته باشد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از دیدار پیشکسوتان پرسپولیس مقابل میلان، پائولو مالدینی در نشست خبری گفت: بازی بسیار سخت و خوبی بود. خیلی هم خسته هستیم. الان واقعا برایم سخت است که صحبت می‌کنم.
مالدینی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا از ایران شناختی داشت و آیا کسی را در ایران می‌شناسد یا خیر و همچنین آیا دوست دارد ایتالیا با ایران در جام جهانی هم‌گروه شود بیان کرد: من رحمان رضایی می‌شناختم که در فرودگاه هم به استقبال‌مان آمد. تاکنون با ایران بازی نکرده بودم و البته اگر ایران و ایتالیا با هم در جام جهانی هم‌گروه شوند می‌تواند یک بازی خوب و دیدنی از آب دربیاید.
کاپیتان سابق میلان ادامه داد: ما اینجا برای یک بازی دوستانه آمده‌ایم. ما آمده بودیم یک بازی دوستانه و یک بازی ورزشی را ارائه کنیم. من علی دایی را می‌شناسم. مقابل تیم ما بازی کرد و موفق به گلزنی هم شد.
مدافع پیشکسوتان میلان در ادامه در پاسخ به سوالی درباره میلان فعلی تصریح کرد: میلان الان 30 سال است با برلوسکونی بهترین تیم دنیا شده است و در موقعیت‌های تاریخی حضور داشته است. مطمئنا این میلان هم راه خودش را پیدا می‌کند و بزرگ مثل همیشه خواهد شد.
مالدینی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است به پاری سن ژرمن کمک کند اظهار کرد: نه فعلا دوست دارم در کنار میلان بمانم.
او در پاسخ به این سوال که آیا می‌دانست که چقدر در ایران محبوب است و حتی میزان محبوبیتش از تیم میلان هم بیشتر است بیان کرد: تصور نمی‌کردم که در ایران کسانی باشند که این همه من را تشویق کنند. دیدن هوادارانی که لباس من و نام من در دست‌شان بود، باعث افتخار من شد.
همچنین ماسارو در پایان نشست خبری گفت: ما از همه شما خبرنگاران تشکر می‌کنیم. از سوی خانواده میلان از شما تشکر می‌کنیم. امروز هم به استقبال بچه‌های یتیم رفتیم و به آن‌ها پولی هدیه دادیم. برای ما خیلی خوب بود که این بچه‌ها را دیدیم و آن‌ها لبخند زدند و این برای ما لذت‌بخش بود.
همچنین ماسارو در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا فکر می‌کرده چنین استقبالی از این دیدار انجام شود اظهار کرد: بله از فرودگاه می‌دانستیم که استقبال خوبی از ما می‌شود. درباره این دیدار خیلی صحبت کرده بودیم و می‌دانستیم ایرانیان از ما خوب استقبال می‌کنند و حضوری پررنگ در ورزشگاه دارند. دو برند بزرگ در این دیدار حضور داشتند. این دیدار خیلی خوب برگزار شد و خوشحالیم که در پایان ما برنده شد.

ماسیمو اودو: هوا مقداری سرد بود. ما دیشب فرودگاه را دیدیم. امروز صبح به کاخ سعدآباد رفتیم که خیلی زیبا بود و متاسفانه وقت کمی داشتیم. کاش می‌شد وقت کمی بگذاریم تا بتوانیم جاهای زیبای ایران را ببینیم.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] خداحافظی شلوغ مهدوی‌کیا/ آنها که نباید، بودند

[/h]

» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال

کد خبر: 92090705090
پنجشنبه ۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۰



خداحافظی مهدی مهدوی کیا در بازی پیشکسوتان پرسپولیس با ستارگان میلان با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حضور جمعیت انبوهی اطراف مهدی مهدوی‌کیا سبب شده بود تا این بازیکن در میان این افراد، دیده نشود. علاوه بر عکاسان، بسیاری از کسانی که اطراف مهدوی‌کیا حضور داشتند، جزو کادر ورزشگاه آزادی و یا افراد متفرقه‌ای بودند که بدون هماهنگی وارد زمین شده بودند.
تماشاگران حاضر در ورزشگاه با شعار مهدی مهدوی‌کیا، خداحافظ خداحافظ، او را همراهی می‌کردند. همچنین تعدادی از تماشاگران با در دست گرفتن پلاکاردهایی که در کنار هم نام مهدوی‌کیا را تشکیل می‌داد، از این بازیکن حمایت می‌کردند.
یکی از نکات جالب این دیدار حضور سربازی در کنار زمین بود که به هیچ عنوان اجازه ورود خبرنگاران را به داخل زمین نمی‌داد. با این حال بسیاری از افراد غیر خبرنگار توانستند به داخل زمین راه پیدا کنند.
همچنین یکی دیگر از نیروهای امنیتی که روی سکوها حضور داشت، به دلیل آنکه پیشکسوتان تیم پرسپولیس همچون هلالی و زادمهر را نمی‌شناخت مانع از حضور آن‌ها به داخل زمین می‌شد.
 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1]با: خوشحالي مردم از برد ما مهم‌تر بود
[/h][h=2] ستاره سال‌هاي نه چندان دور فوتبال ميلان خوشحالي مردم را بهترين نتيجه اين بازي دوستانه مي‌داند.[/h]

ابراهيم با يکي از پيشکسوتان ميلان که امروز از اواسط نيمه دوم در بازي مقابل پرسپوليس به ميدان رفت، در جمع خبرنگاران گفت: آنچه براي من مهم بوده، خوشحالي مردم است. آن‌ها امروز به ورزشگاه آمدند و با خوشحالي اينجا را ترک کردند. مهم اين است که من اين خوشحالي را بين آنها حس کردم.

به نقل از ايسنا، وي همچنين درباره نتيجه ديدار اظهار کرد: خوشحالم که دو تيم براي بردن تلاش کردند. ما نيز مي‌خواستيم نتيجه بازي را به نفع خودمان تمام کنيم ولي از اين مهم‌تر، خوشحالي مردم بود چون آن‌ها به ورزشگاه آمده بودند تا بازي زيبا ببينند.

 

Similar threads

بالا