مهم ترین اخبار فوتبال ایران

davoudvia

عضو جدید
[h=1]حاشيه ديدار استقلال - فولاد 2[/h]
[h=2]هواداران استقلال با شعار زيبايي به داور مسابقه اعتراض کردند.[/h]


هواداران استقلال در نيمه اول با شعار داور عزيزم خوشگلم دقت کن به داور اعتراض کردند.

* امير قلعه‌نويي در چند صحنه در نيمه اول به مدافعان تيمش اعتراض کرد.

* جواد نکونام به مهدي نوري هافبک فولاد اعتراض کرد و معتقد بود او بايد توپي که رحمتي به خاطر مصدوميت بازيکنان فولاد به بيرون زده بود را به رحمتي پاس مي‌داد.

* حسين فرکي سرمربي فولاد مشغول يادداشت برداري در کنار زمين در نيمه اول بود.

* بعد از گل تيموريان،‌حنيف عمران‌زاده و فرزاد حاتمي با يکديگر شوخي و خنده مي‌کردند.

* هواداران استقلال به پيراهن قرمز فولاد اعتراض کردند و عليه آنها شعار سر دادند.

* مهدي رحمتي و ميرشاد ماجدي بين دو نيمه و قبل از ورود به رختکن با يکديگر صحت کردند.

* تمامي نيمکت‌نشيان استقلال در اواخر نيم اول مشغول گرم کردن خود شدندو هيچ کدام به رختکن نرفتند.

 

davoudvia

عضو جدید
[h=1]شريفات: هميشه خوب بازي مي‌کنيم[/h]
[h=2]مهاجم تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به دليل دور بودن از صحنه نمي دانم پنالتي درست بود يا نه اما در اعلام پنالتي جو ورزشگاه آزادي تأثير داشت.[/h]


اسماعيل شريفات بعد از شکست دو بر صفر تيمش مقابل استقلال اظهار داشت: نمي دانم چه بگويم. امروز خيلي خوب بازي کرديم و روي اشتباه فردي گل خورديم. با همه احترامي که براي استقلال قائلم بايد بگويم ما بهتر بازي کرديم و فقط نتيجه نگرفتيم.

وي ادامه داد: به تيمي که خوب بازي مي کند امتياز نمي دهند. چند توپ به تير دروازه استقلال زديم و موقعيت هاي صددرصدي داشتيم که متاسفانه نتيجه نگرفتيم.

شريفات تاکيد کرد: ما هميشه خوب بازي مي کرديم اما از آن جايي که بازي هاي ما پخش زنده نمي شود مردم نمي ببينند. نتايج ما شانسي نبوده است. چون بازي هاي ما ديده نمي شود مردم نمي بينند که چقدر خوب بازي مي کنيم.

وي افزود: بازي‌هاي خانگي ما از شبکه استاني اهواز و ديدار هاي خارج از خانه در ساير شبکه هاي استاني نشان داده مي شود. فقط بازي با پرسپوليس و استقلال پخش زنده مي شود.

مهاجم فولاد خوزستان در مورد اينکه آيا پنالتي اول استقلال درست بود، تأکيد کرد: از صحنه دور بود و نمي دانم پنالتي بود يا نه چرا که خيلي عقب بودم. به هر حال حضور هواداران و جو آزادي روي اعلام پنالتي موثر بود.

 

davoudvia

عضو جدید
[h=1]نظري ديدار با مس کرمان را از دست داد[/h]
[h=2]مهاجم تيم فوتبال استقلال در ديدار با مس کرمان محروم است.[/h]


محمد مهدي نظري با کارت زردي که مقابل فولاد خوزستان گرفت سه اخطاره شد و نمي‌تواند در ديدار استقلال با مس کرمان که يک بازي معوقه از هفته دهم ليگ برتر است براي آبي‌پوشان بازي کند.

استقلال امشب دو بر صفر فولاد خوزستان را شکست داد.

 

davoudvia

عضو جدید
[h=1]سعداوي: تمام کننده نداشتيم[/h]
[h=2]مربي تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در اين ديدار تمام کننده نداشتيم و توپ‌ها را مقابل دروازه استقلال گل نمي‌کرديم.[/h]


نعيم سعداوي بعد از شکست دو به صفر تيمش مقابل استقلال اظهارداشت: بازي خوبي کرديم و در مجموع از عملکرد تيم راضي هستيم. موقعيت‌هاي زيادي داشتيم که تبديل به گل نداشت و در اين بازي تمام کننده نداشتيم.

وي افزود: در جلوي دروازه استقلال نمي توانستيم کار را تمام کنيم.به عقيده من مي توانستند با بازيکن برزيلي ما ( لوسيان پريرا) بهتر برخورد کنند. در مورد او خيلي زود تصميم گرفتند و در اين زمينه مي شد تصميم بهتري گرفت.


 

davoudvia

عضو جدید
[h=1]کرمي: به تجربه استقلال باختيم[/h]
[h=2]بازيکن تيم فوتبال فولاد گفت: ما خوب بازي کرديم و استقلال حرفي براي گفتن نداشت.[/h]


عبدالله کرمي پس از شکست دو بر صفر فولاد مقابل استقلال اظهار داشت: بازي خوبي انجام داديم و تيم ما توانست عملکرد خوبي داشته باشد. ما به استقلال نباختيم بلکه به تجربه آنها باختيم. به جز شوتي که آنها زدند و پنالتي که به دست آوردند موقعيت ديگري نداشتند.

وي در مورد اينکه پس از پنالتي بازيکنان فولاد روحيه خود را از دست دادند، تصريح کرد:‌ تيم ما بازيکنان جواني دارد ولي استقلال باتجربه است. ما خوب بازي کرديم و استقلال حرفي براي گفتن نداشت اما تجربه آنها چربيد و باعث شد که پيروز شوند.

اين بازيکن در مورد اينکه با شکست فولاد رقيبان از اين موضوع خوشحال شدند، يادآور شد: همه چيز دست خودمان است. هنوز در بازي‌هاي آينده مي‌توانيم برنده شويم و در صدر باقي بمانيم.

کرمي در مورد اينکه فرکي اعلام کرده اگر تماشاگران به ورزشگاه نيايند فولاد حتي در صورت اينکه تا 4 هفته پاياني صدرنشين باشد باز هم به مشکل خواهد خورد،‌ گفت: تماشاگران رکن اساسي تيم هستند. حضور هواداران در ورزشگاه باعث مي‌شود تيم رو به جلو حرکت کند. تماشاگر که نباشد بازيکنان انگيزه ندارند و حضور آنها خيلي مي‌تواند تاثيرگذار باشد.

 

davoudvia

عضو جدید
[h=1]رحماني: با تيم ملي بازي داشتيم[/h]
[h=2]کاپيتان تيم فوتبال فولاد گفت: من تنها رقيب فولاد را سپاهان مي‌دانم شک نکنيد مي‌توانيم به صدرنشيني خود ادامه دهيم.[/h]


بختيار رحماني پس از شکست دو بر صفر فولاد مقابل استقلال اظهار داشت: ما با تيم ملي بازي داشتيم بازي خيلي سختي بود مي‌توانستيم نتيجه هم بگيريم اما دنيا به پايان نرسيده و هنوز صدر جدول هستيم و بازي برگشتي هم وجود دارد.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه رقيبان فولاد از اين شکست خوشحال شده‌اند تصريح کرد: من تنها رقيب فولاد را سپاهان مي‌دانم شک نکنيد مي‌توانيم به صدرنشيني خود ادامه دهيم. مي‌گويند فولاد در بازي‌هاي بزرگ نمي‌تواند نتيجه بگيرد که اين موضوع در آينده درست مي‌شود.

کاپيتان فولاد در مورد اينکه سرمربي اين تيم اظهار داشته عدم حمايت هواداران براي فولاد دردسر خواهد شد، تصريح کرد: ما نبايد از فولاد همانند تبريز انتظار داشته باشيم هواداران ما همين قدر هستند حالا در ديدارهاي استقلال و پرسپوليس هم دو سه هزار نفر بيشتر مي‌شود.در اهواز براي فوتبال وقت نمي‌گذارند تماشاگر واقعي ما همين است.

وي افزود: در شهرستان ما اکثرا يا هوادار استقلال هستند يا پرسپوليس. افراد معدودي پيدا مي‌شوند که هوادار فولاد باشند آنها هم سن شان به گونه‌اي است که نمي‌توانند به ورزشگاه بيايند همه يا پرسپوليسي هستند يا استقلالي.

 

davoudvia

عضو جدید
[h=1]ويسي:کمک مي‌کنيم فولاد قهرمان نيم‌فصل شود[/h]
[h=2]سرمربي تيم استقلال خوزستان مي‌گويد، در بازي فردا مقابل تراکتورسازي به دنبال برد هستيم تا فولاد صدرنشين باقي بماند.[/h]


عبدالله ويسي در کنفرانس مطبوعاتي پيش از ديدار تيمش برابر تراکتورسازي تبريز اظهار کرد: تيم ما وضعيت نسبتا مناسبي دارد و نسبت به ديدارهاي گذشته‌مان شرايط ويژه و خاصي داريم.

به گزارش ايسنا، وي با بيان اينکه سه امتياز اين بازي براي کل خوزستان حائز اهميت است گفت: ما مي‌خواهيم با تلاش و همت بازيکنانم به خاطر وضعيت خودمان در جدول، باقي ماندن فولاد در صدر جدول و کمک به قهرماني آن در نيم فصل نخست برنده اين بازي باشيم.

ويسي در ارزيابي‌اش از تيم تراکتورسازي عنوان کرد: تراکتور تاکنون تيم باشخصيتي نشان داده است. اين تيم مجموعه بسيار خوبي دارد و از بازيکنان بسيار خوبي هم بهره مي‌برد ضمن اينکه تراکتور در هر شهرستاني هم که بازي داشته است، تماشاگر داشته‌اند. به هرحال ما تراکتور را تيم قوي و قدرتمندي مي‌دانيم و با تمام توان مقابل آنها بازي مي‌کنيم.

وي درباره اينکه قرار است براي بازي فردا بليت‌فروشي نشود، گفت: به نظرم اين کار بسيار شايسته و خوبي است و مطمئنا تماشاگران بسيار زيادي به ورزشگاه مي‌آيند. ما انتظار داريم هواداران به خاطر فوتبال خوزستان به استاديوم بيايند تا سه امتياز اين ديدار در اهواز بماند و ما بتوانيم دين‌مان را به آنها ادا کنيم.

سرمربي استقلال خوزستان افزود: تماشاگران خوزستاني هميشه خوب بودند و هر تيمي که به اينجا آمده است، اذيت نشده. انتظار داريم مردم با يک فرهنگ بسيار خوب در ديدار فردا فقط تيم خود را تشويق کنند و براي تيم حريف مزاحمتي ايجاد نکنند و با يک بازي جوانمردانه برنده اين بازي باشيم.

وي افزود: در ديدار فردا بالاي پنج مصدوم و محروم داريم که اميدوارم جايگزين اين نفرات بتوانند جوابگوي ما باشند. ما يک بازيکن از تيم اميد به بزرگسالان اضافه کرده‌ايم که البته کارت بازي او صادر نشده است و مطمئنا کارت او براي بازي با پرسپوليس صادر مي‌شود که اميدوارم او بتواند به ما کمک کند.

ويسي در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاري درباره پيشنهاد ميلاد ميداوودي از باشگاه استقلال تهران گفت: اگر او پيشنهادي داشته باشد خوشحال مي‌شويم و اينکه بازيکنان در تيم ما توانسته‌اند دوباره زنده شوند، خوشحاليم. تمام تلاش ما حفظ بازيکنانمان است ولي اگر براي پيشرفت‌شان مي‌خواهنداز تيم ما جدا شوند، مانع آنها نمي‌شويم. اميدوارم هرکجا که مي‌روند موفق باشند.

 

davoudvia

عضو جدید
[h=1]جلالي: براي سه امتياز به اهواز آمده‌ايم[/h]
[h=2]سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي با بيان اينکه صددرصد براي برد به اهواز آماده‌ايم گفت: شرايط جدول حکم مي‌کند تيمي باشيم که با سه امتياز از زمين خارج شويم که براي رسيدن به اين مهم تلاش خواهيم کرد.[/h]


مجيد جلالي در کنفرانس مطبوعاتي پيش از ديدار تيمش برابر استقلال خوزستان بيان کرد: از اينکه پس از يک سال و نيم به اينجا آمده‌ام خوشحالم و اميدوارم بتوانيم بازي خوب و موفقي داشته باشيم.

به گزارش ايسنا، وي ادامه داد: مي‌دانم با تيمي بازي داريم که از بازيکنان جوان و باتجربه و مربي بسيار جوان و خوبي بهره مي‌برد. من به مربيان جواني مانند ويسي علاقه‌مند هستم.

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي در ادامه درباره حضور علي کريمي در بازي فردا عنوان کرد: او به اهواز آمده است و جزو ليست 18 نفره ما مي‌باشد. او پس از رفع مصدوميتش سه، چهار جلسه‌اي با ما تمرين کرده است.

وي گفت: خدا را شکر وضعيت تيم‌مان خوب است. در طول پنج ماهي که بازي کرده‌ايم شرايط نسبتا پرفشاري داشته‌ايم. ولي خدا را شکر اين مرحله را پشت سر گذاشته‌ايم. اميدوارم در بازي‌هاي پيش رو بتوانيم بهترين مکان را در جدول به دست آوريم.

جلالي درباره اينکه مسائلي باعث شده مردم تبريز در ديدار اين تيم برابر فولاد خوزستان مقابل فولاد قرار بگيرند، اظهار کرد: اصلا هيچ تقابلي بين هواداران ما و باشگاه فولاد نبود. حتي در ابتداي بازي تمام تماشاگران ما، فولاد و کادرفني آن را تشويق کردند. بيشتر حواشي به خاطر مسائل داوري بود.

 

davoudvia

عضو جدید
[h=1]18 بازيکن پرسپوليس براي ديدار با سورينت[/h]
[h=2]سرخپوشان با 18 بازيکن براي بازي مقابل سورينت راهي هتل شدند.[/h]


بر اين اساس نيلسون کوريا،عليرضا حقيقي،ميلاد غريبي،رضا نورمحمدي،حميد رضا علي عسگري،رضا حقيقي،سيد جلال حسيني،حسين ماهيني،يونس شاکري،قاسم دهنوي،محسن بنگر،محمد رضا خلعتبري،پيام صادقيان،اميد عاليشاه،ميثم حسيني،هادي نوروزي،سيد مهدي سيد صالحي و محمد نوري 18 بازيکن پرسپوليس براي اين مسابقه هستند.

به گزارش اوج، سرخپوشان از ساعت 15:15 در درفشي فر و پشت درهاي بسته آغاز شد.

*اميد نمازي،مارکار آقاجانيان و نيکو مربيان تيم ملي در تمرين حضور داشتند.

*مهرداد پولادي زودتر از سايرين محل را ترک کرد.

*دو هوادار خانم پرسپوليس از کرمانشاه پشت درهاي بسته درفشي فر حضور يافتند.

*راهنمايي و رانندگي با حضور در خيابان منتهي به درفشي فر اتومبيل هايي که دوبله پارک کرده بودند را جريمه کرد.

*علي دايي با پيراهن شخصي تمرين پرسپوليس را نظاره کرد.

 

davoudvia

عضو جدید
[h=1]پولادي 4 هفته ديگر به ميادين بازمي‌گردد[/h]
[h=2]با تلاش مربيان باشگاه پرسپوليس و تيم ملي، مهرداد پولادي از چهار هفته ديگر به ميادين فوتبال بازمي‌گردد.[/h]


مهرداد پولادي اين روزها براي بهبودي کار دو الي سه جلسه تمرينات پرفشار انجام مي‌دهد از همين رو اين بازيکن با تمرينات ويژه‌اي که زير نظر مربيان پرسپوليس و تيم ملي دارد به احتمال فراوان از چهار هفته ديگر به ميادين فوتبال بازمي‌گردد و مي‌تواند به ميدان برود.

به گزارش فارس، اين در شرايطي است که پولادي اين روزها تمرينات پرفشار را در دستور کار خود قرار داده و با بررسي مربيان پرسپوليس و تيم ملي شرايط بسيار خوبي را دارد.

 

davoudvia

عضو جدید
[h=1]حلافي: داماشي‌ها لطفاً رضايتنامه من را بدهند[/h]
[h=2]هافبک تيم فوتبال داماش گيلان گفت: از مسئولان داماش آنهايي که من را دوست داشتند يا از من متنفر بودند مي‌خواهم سريع‌تر لطفاً رضايتنامه من را بدهند.[/h]


سعيد حلافي پس از اتفاقاتي که در هفته گذشته برايش افتاد اين روزها وضعيت بهتري نسبت به گذشته دارد. وي اظهار داشت: خدا را شکر وضعيتم بهتر است و همينجا از داماشي‌ها يعني آنهايي که من را دوست داشتند يا از متنفر بودند مي‌خواهم که رضايتنامه من را لطفاً سريع‌تر بدهند تا تکليفم را براي آينده بدانم.

به گزارش فارس، وي افزود: متأسفانه در اين چند وقت حرف‌هايي درباره من زدند مخصوصاً آقاي عابديني که انتظار از ايشان نداشتم، حرف‌هاي عابديني در مورد قرص‌هاي نيروزا و برخي مسائل غيرمجاز که به من ارتباط داشت باعث شده که حتي پدرم هم به من شک کند و من را خانه خودش راه ندهد.

حلافي ادامه داد: هميشه معتقدم خداي بزرگي هم وجود دارد من از آقايان نمي‌گذرم و ان شاءالله تهمت‌هايي را که به من زدند قطعاً از سوي مسئولان انضباطي پيگيري خواهم کرد. آقايان من را در جامعه انگشت‌نما کرده‌اند ولي از آنها خواهش مي‌کنم حداقل رضايتنامه من را بدهند.

وي تأکيد کرد: از فردوسي‌پور هم خواهشم مي‌کنم که مثل هميشه عادل باشد. خيلي دوست دارم تا او موشکفانه همه چيز را بررسي کند تا ببينم صحبت‌هاي آقايان درست است يا من. آقاي فردوسي‌پور من يک جوان جنوبي هستم و چشم‌انتظار کمک تو، فقط مي‌خواهم حق را پيدا کني و به هيچ عنوان دوست ندارم فقط پشت سر من باشي البته به نظرم رسيد که برخي آقايان تلاش کردند تا اتفاقات درباره من زياد رسانه‌اي نشود ولي از همين‌جا از خبرگزاري فارس که پيگير حالم بود تشکر مي‌کنم و از 90 هم مي‌خواهم که به من کمک کند، اين خواسته کسي است که با او خوب برخورد نکردند.

وي درباره آينده فوتبالي‌اش نيز گفت: نمي‌دانم خدا سرنوشت من را چطوري نوشته است اما فعلاً به دنبال رضايتنامه از داماشي‌ها هستم و زياد دوست ندارم درباره چيزي حرف بزنم. اگر خدا خواست مي‌خواهم برگردم اما نياز به کمک دارم. يادم نمي‌رود برخي‌ها آنقدر از من بدشان مي‌آمد حتي دو روز که در بدترين شرايط در بيمارستان رشت بستري بودم حتي احوال من را نپرسيدند اما اشکالي ندارد خدا بزرگ است و همه چيز درست مي‌شود. فقط باز هم مي‌گويم من چشم‌انتظار پيگيري‌هاي فردوسي‌پور هستم و از او خواهش مي‌کنم که به من کمک کند و فقط حق را بگويد تا مردم بدانند و هواداران داماش که هميشه من را شرمنده خودشان کردند در جريان همه چيز قرار بگيرند.

 

davoudvia

عضو جدید
[h=1]داور بازي پرسپوليس- راه آهن تغيير کرد[/h]
[h=2]کميته داوران فدراسيون فوتبال داور وسط ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و راه آهن را تغيير داد.[/h]


در حالي که امروز کميته داوران فدراسيون فوتبال از قضاوت عليرضا فغاني در ديدار پرسپوليس برابر راه آهن خبر داده بود، ساعتي بعد سايت فدراسيون اعلام کرد که با تغيير تصميم البرز حاجي‌پور به جاي نامزد داوري ايران در جام جهاني برزيل در بازي فردا قضاوت خواهد کرد.

به گزارش ايسنا ، قرار است حسن کامراني فر و سعيد قاسمي، حاجي‌پور را در بازي دو تيم ياري کنند.

 

davoudvia

عضو جدید
[h=1]حسيني: به حرف‌هاي دايي شک نکنيد[/h]
[h=2]مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: زمين تختي به نظرم فوتبال زيبا را از بين مي‌برد و من به همين دليل به استقلالي‌ها حق مي‌دهم.[/h]


سيد‌جلال حسيني ابتدا در خصوص وضعيت پرسپوليس در جام حذفي اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش بچه‌ها و يک اراده خوب با نتيجه قابل قبولي موفق شديم پديده را که تيم کوچکي نبود و قطعا با اين بازيکنان بيشتر از آن خواهيد شنيد شکست دهيم.

به گزارش فارس ، وي افزود: بازي خيلي سختي بود و به نظرم فشار زيادي را به ساق‌هاي بازيکنان وارد کرد اما خيلي خوب توانستيم از اين بازي با تجربه‌اي که داشتيم استفاده کنيم و يک استارت بسيار خوبي در جام حذفي بزنيم. ما در جام حذفي هم قطعا مانند پارسال مدعي هستيم اما شرايط با پارسال کمي فرق دارد چون مي‌خواهيم فينال را هم برنده باشيم.

وي در مورد بازي با راه‌آهن نيز گفت: هر روز که جلو مي‌رويم کارمان سخت‌تر مي‌شود. بازي مقابل پديده تمام شد و حالا بايد مقابل تيمي بازي کنيم که مربي آن سال‌ها است که خود را در اين فوتبال ثابت کرده.

وي افزود: راه‌آهن تيم بسيار خوبي است و در چند سال گذشته نيز نتايج خوبي گرفته. از طرف ديگر ابراهيم‌زاده نيز فوتبال ايران و بازيکنانش را بسيار خوب مي‌شناسد و به همين دليل شايد اين بازي کمي با بازي‌هاي ديگر فرق داشته باشد اما ما هم سه امتياز را در روزي مي‌خواهيم که راه‌آهن به نتايج خوبي نرسيده و مي‌خواهد مقابل ما با انگيزه زياد خودش را ثابت کند.

حسيني تاکيد کرد: تنها مشکل ما و شايد دو تيم زمين تختي است، البته براي ما فرقي ندارد اما واقعا اين زمين شرايط بازي کيفيت بالا را ندارد. البته خيلي زحمت کشيده‌اند اما در اين زمينه همه بايد زير توپ بزنند و به همين دليل نبايد دنبال فوتبال زيبا باشيم. ما متاسفانه در همين زمين مقابل نفت بازي کرديم و وقتي که گفتيم شرايط خوب نيست همه گفتند بهانه مي‌گيريم.

وي تاکيد کرد: اما استقلال هم در همان زمين بازي کرد و ديديد آنها هم نظر ما را داشتند و حرف‌هاي ما را تاکيد کردند. پس دنبال بهانه و اين حرف‌ها نبوديم. اي کاش بازي در آزادي برگزار مي‌شد تا هم هواداران فوتبال زيبايي مي‌ديدند و هم در آن شرايط وضعيت تختي قرار نمي‌گرفتيم.همانطور که مي دانيد دايي گفته روي زمين صاف هيچ تيمي حريف پرسپوليس نيست که به حرفهاي دايي هرگز نبايد شک کنيد.

مدافع قرمز‌پوشان تاکيد کرد: البته اين موضوع را هم بايد بدانيم که بازيکنان ما با توجه به اينکه 120 دقيقه در بازي قبلي به ميدان رفتند ساق‌هايشان خسته است ولي خوب ريکاوري کردند. اميدوارم در اين ديدار که يکي از حساس‌ترين ديدار‌هاي ما براي حضور در صدر جدول است هيچ مشکلي نداشته باشيم و با تمام توان وارد زمين شويم.

حسيني در پايان در پاسخ به سوالي در خصوص سکوت کميته انضباطي درباره خودش گفت: حرفي در اين باره ندارم. من حرفم را قبلا زده‌ام و الان هم با تمام تمرکز‌م صد در صد آماده بازي با راه‌آهن هستم. ما به اين برد بيشتر از هر چيزي نياز داريم. آنها در چند وقت اخير خوب نبودند و اين کار ما را سخت مي‌کند پس اجازه نداريم به چيز ديگري فکر کنيم. فقط اميدوارم تختي يا آزادي فرقي ندارد هواداران ما بيايند تا انشاءالله براي حضور در صدر جدول آنها را کنار خودمان داشته باشيم. خوشبختانه خيلي از مسائل هم اين هفته به نفع ما بوده و بايد از اشتباهات تيم‌هاي ديگر بهترين استفاده‌ها را داشته باشيم. البته من از هواداران مي‌خواهم فقط در ورزشگاه تيم خودشان را تشويق کنند تا انشاءالله پرسپوليس بتواند به هدفش برسد و به هيچ تيم و هيچ کسي کاري نداشته باشد.

 

davoudvia

عضو جدید
[h=1]ابراهيم‌زاده: بازي در آزادي به نفع پرسپوليس است[/h]
[h=2]سرمربي تيم فوتبال سورينت گفت: ديدار سورينت و پرسپوليس بازي انگيزه هاست.[/h]


منصور ابراهيم زاده در کنفرانس خبري قبل از ديدار سورينت و پرسپوليس اظهارداشت: نکته مهم اين بازي تقابل بين انگيزه هاي بازيکنان است. برخي از بازيکنان پرسپوليس شاگرد من بوده اند و دايي هم که پارسال سرمربي راه آهن بوده است. کلا بازي مقابل تيمي مثل پرسپوليس به همه بازيکنان انگيزه مي دهد. اميدوارم بچه ها بتوانند با تلاش زياد بازي را به نفع خودشان به پايان برسانند.

به گزارش اوج، وي ادامه داد: آينده خوبي را براي سورينت مي بينم. جذب بازيکناني که مي توانند به ام کمک کنند باعث مي شود نيم فصل دوم را با قدرت بيشتري ادامه دهيم. از بازيکنانم مي خواهم فردا احساسي نباشند و منطقي بازي کنند.

ابراهيم زاده درباره کيفيت بد زمين تختي گفت: بسياري از استاديوم هاي شهرستاني که استقلال و پرسپوليس در آن بازي مي کنند از تختي بي کيفيت تر است اما حق آن تيمهاست که از ميزياني خود استفاده کنند. بازي در آزادي هم به نفع پرسپوليس تمام مي شود و اين حق ماست که زمين اختصاصي براي بازي کردن داشته باشيم.

وي درباره اتفاقات مربوط به تباني که درباره باشگاه سورينت مطرح شد بود؛ گفت: آن اتفاقات هيچ ربطي به سورينت فعلي و بازيکنان و مربيانش ندارد. تنها حرفي که مي توانم در اين باره بزنم اين است که درون آدمها بالفطره پاک است و بايد ناپاکي ها از فوتبال زدوده شود.
 

davoudvia

عضو جدید
[h=1]صالح: ذهن قلعه‌نويي مشغول شعارها است[/h]
[h=2]مربي تيم فوتبال استقلال گفت:اينکه ذهن قلعه‌نويي مشغول شعارهاي‌ هواداران است را قبول دارم ولي اين حرکات محلي از اعراب ندارد.[/h]


مجيد صالح در خصوص نتايج استقلال در هفته‌هاي اخير اظهار داشت: تا زماني که بازي‌ها پشت سر هم در ليگ برگزار مي‌شد شرايط ما فرق مي‌کرد.

به گزارش فارس ، وي افزود: دو بازي ليگ ما قبل از ليگ قهرمانان آسيا برگزار شد و مجددا در آسيا حضور پيدا کرديم و پس از آن در دو بازي ديگر به ميدان رفتيم که فکر مي‌کنم منظور همه از گفتن دو امتياز از 4 بازي همين باشد در واقع ما به مصاف تيم‌هاي آسيايي رفتيم و پس از آن مقابل نفت و فولاد بازي کرديم.

مربي تيم استقلال در خصوص بازي با فولاد نيز گفت: بازي سنگيني بود و ما از موقعيت ها بهتر استفاده کرديم ولي مهم اين است که در ساختار دفاعي بهتر شديم و بايد کم گل خوردن را در اولويتمان قرار دهيم که خوشبختانه از اين بازي استارت اين موفقيت را هم زده ايم.

وي افزود: بازيکنان ما فشار زيادي را تحمل مي‌کنند چون اصلا استراحت نداشتند و آسيب ديدگي‌ها هم به خاطر اين مسائل پيش آمده است. شايد اگر در ليگ قهرمانان بازي نمي‌کرديم الان چند بازيکنمان را در اختيار داشتيم. حيدري، قاضي و عمران زاده جز همين بازيکنان هستند و نبايد مجددا در مورد آنها ريسک کنيم، چون نفراتمان برايمان ارزشمند هستند و منتظر هستيم، تيممان کامل شود.

صالح در ادامه گفت‌وگو تاکيد کرد: از ابتداي فصل تاکنون در هيچ بازي نتوانستيم به صورت کامل بازيکنانمان را در اختيار داشته باشيم، انشالله در نيم فصل بازيکناني به جمع ما اضافه شود و بتوانيم ساختار تيمي‌مان را بهتر کنيم.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا از سفر مجيدي به انگلستان خبر دارد ياخير، گفت: تا الان که با شما صحبت مي‌کنم چنين مسئله‌اي را نشنيدم و امروز در اولين جلسه تمريني درموردش بحث خواهد شد.

مربي تيم استقلال در خصوص شعارهاي پياپي تماشاگران سرخابي عليه سرمربيان اين دو تيم گفت: من فکر مي‌کنم قلعه نويي چون نفر اول تيم است بيشتر مشغول اين موضوع باشد ولي واقعا نمي‌دانم که چرا تماشاگران دو تيم عليه سرمربيان حريف شعار مي‌دهند و اين مسئله حداقل براي من محلي از اعراب ندارد. بارها ديده‌ام که قلعه نويي به تماشاگران تاکيد مي‌کند که شعار ندهند و حتي اعتقاداتش را در مصاحبه‌هاي خود عنوان کرده است. قبول دارم که حداقل تمرکز او به هم مي‌خورد و اين رويه روند خوبي نيست.

صالح تاکيد کرد: اصلا نمي‌دانم اين قضيه از کجا شروع شده است و اصلا اثر و يا سود خاصي ندارد که بخواهيم در مورد ضررهاي آن صحبت کنيم، مثل اين مي‌ماند که در بازي تيم ملي، تيم‌هاي محبوب خود را تشويق کنيم درحالي که آن روز همه مباحث ملي است. البته من که خودم را کمتر استقلالي مي‌دانم چون نسبت به ديگر نفرات که در دربي‌ها بازي کرده‌اند و تجربه بيشتري در اين دو تيم دارند نمي‌توانم اين موضوع را هضم کنم و برايم جا نيافتاده است.

 

davoudvia

عضو جدید
[h=1]آخرين وضعيت مصدومان پرسپوليس اعلام شد[/h]
[h=2]مهرداد پولادي تنها بازيکن پرسپوليس است که در شرايط مسابقه قرار ندارد و مهرداد کفشگري هم به خاطر محروميت از بازي با راه آهن بيشتر استراحت مي‌کند.[/h]


کادر پزشکي تيم فوتبال پرسپوليس به سايت باشگاه گفت که محمدرضا خلعتبري در شرايط مطلوبي به سر مي‌برد و با انجام تمرينات، خود را در شرايط مسابقه نشان داد. مشکل مهرداد کفشگري هم برطرف شده و به جهت آنکه در بازي با راه آهن محروم است، ترجيح داده شد زمان بيشتري در اختيار وي قرار بگيرد تا اطمينان خاطر بيشتري حاصل شود.

به گزارش ايسنا ، کادر پزشکي پرسپوليس شرايط بازيکنان سرماخورده تيم مانند، حميدرضا علي عسگري و عليرضا حقيقي را براي بازي با راه‌آهن آماده اعلام کرد.

بنابر اعلام کادر پزشکي، مهرداد پولادي تنها بازيکن حال حاضر تيم است که در شرايط مسابقه قرار ندارد و او هم بايد دوره بدنسازي خود را کامل کند.

 

davoudvia

عضو جدید
[h=1]ربيع خواه دوشنبه جراحي مي کند[/h]
[h=2]مدافع مصدوم تيم فوتبال تراکتورسازي دوشنبه هفته جاري تحت عمل جراحي قرار مي گيرد.[/h]


محسن ربيع خواه به دليل پارگي رباط صليبي وشنبه هفته جاري تحت عمل جراحي قرار خواهد گرفت.

به گزارش اوج، همچنين محمد ايران پوريان هم هم که با آسيب ديدگي رباط داخلي و صليبي روبرو شده است، طي 2 هفته آينده جراحي مي شود.

 

davoudvia

عضو جدید
[h=1]ياوري: آنقدر در مورد زمين گفتم که خسته شدم[/h]
[h=2]سرمربي تيم فوتبال فجر سپاسي گفت: آنقدر در مورد بدي زمين گفته‌ام که ديگر خسته شده‌ام.[/h]


محمود ياوري پس از شکست يک بر صفر فجر سپاسي مقابل سايپا اظهار داشت: من آنقدر در مورد زمين صحبت کردم که ديگر خسته شده‌ام. چرا به اين زمين رسيدگي نمي‌کنند مسئولان بايد تلاش خود را انجام دهند تا وضعيت زمين بهتر شود.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: امروز تمرين بسيار بدي بود نمي‌شد گفت فوتبال. بازيکنان بسيار بد ظاهر شدند من به هيئت‌مديره هم گفتم که تيم بايد تقويت شود. مشکلات زيادي داريم.

سرمربي فجر سپاسي تأکيد کرد: 70درصد تيم نياز به تعويض دارد همه بايد کمک کنند تا تيم بتواند شرايط ايده‌آلي داشته باشد از مسئولان استاني هم تقاضا دارم که به تيم کمک کنند.

وي با اشاره به اشتباه داور تصريح کرد: من در برخي مواقع به دايي حق مي‌دهم داور قضاوت خوبي نداشت البته ما معتقديم که همانطور که به بازيکن جوان بايد ميدان داد به داور جوان هم بايد ميدان بدهيم اما نه اينکه دائم به ضرر ما تمام شود.

 

davoudvia

عضو جدید
[h=1]فيرات:گلي که زديم به علت بدي چمن بود[/h]
[h=2]سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت: چمن ورزشگاه وضعيت نابساماني داشت و گلي هم که زديم به علت بدي چمن ورزشگاه بود.[/h]


انگين فيرات پس از پيروزي يک بر صفر سايپا مقابل فجر سپاسي عنوان کرد: از بازيکنانم بسيار تشکر مي‌کنم که پس از 120 دقيقه بازي در اين ديدار به خوبي بازي کردند و عملکرد خوبي را از خود به نمايش گذاشتند، توانستيم به پيروزي دست يابيم.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: به جز زماني که بازيکنمان اخراج شد و مجبور شديم دفاعي بازي کنيم توپ و ميدان را در اختيار داشتيم خوشحالم که به اين برد دست يافتيم.

سرمربي سايپا با اشاره به وضعيت زمين ورزشگاه حافظيه گفت: براي شيراز متأسفم که با اين قدرت فوتبالي و اين هوادار چنين زميني را دارد گلي که ما هم زديم به علت خرابي زمين بود توپ به زمين برخورد کرد و بلند شد.

 

davoudvia

عضو جدید
[h=1]همين که سالم بيرون آمديم خداراشکر مي‌کنم[/h]
[h=2]مهاجم پرسپوليس گفت: همين که در پايان بازي سالم و بدون مصدوميت بيرون آمديم خدا را شکر مي‌کنم.[/h]


سيدمهدي سيدصالحي پس از برتري تيمش مقابل راه‌آهن سورينت گفت: اميدوارم اين روند ادامه داشته باشد و ما همچنان در صدر جدول رده‌بندي قرار بگيريم.

به گزارش تسنيم،وي ادامه داد: زمين بازي افتضاح و احتمال وجود مصدوميت خيلي زياد بود. در اين زمين نتوانستيم بازي هميشگي خود را ارائه دهيم اما همين که سالم و بدون مصدوميت از ميدان خارج شديم خدا را شکر مي‌کنم.

مهاجم پرسپوليس گفت: امروز روزي من نبود که گلزني کنم اما اين برد و کسب اين نتيجه عنايت خدا بود که ما صدرنشين شويم.

 

davoudvia

عضو جدید
[h=1]تراکتورسازي نيم‌فصل دوم حرف‌هاي زيادي دارد[/h]
[h=2]سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي گفت:احساس مي‌کنم عده‌اي اين بازي را براي استقلالي‌ها حساس کرده بودند و در واقع بازي خوب را از آنها گرفتند.[/h]


مجيد جلالي پس از برتري چهار بر يک مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: من استقلال را تيم خوبي مي‌دانستم و اين را هم به خوبي مي‌دانستم که آنها در 20 دقيقه آخر بازي بهتر خواهند شد اما ما سنجيده با تفکر و دور از احساس بازي کرديم و به موفقيت رسيديم.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: احساس مي‌کنم عده‌اي اين بازي را براي استقلالي‌ها حساس کرده بودند و در واقع بازي خوب را از آنها گرفتند. هواداران و رقيبان تراکتورسازي ما را باور کردند و مطمئن باشيد اين تيم در نيم‌فصل دوم حرف‌هاي زيادي براي گفتن خواهد داشت.

سرمربي تراکتورسازي با اشاره به اينکه براي غلبه بر استقلال برنامه داشتيم، گفت: ما آنها را به جلو خوانديم و تک‌مهاجممان را به گل‌زني مشغول کرديم.

جلالي در مورد هواداران اهوازي عنوان کرد: فقط مي‌گويم آنها امروز بد نبودند. من از آنها تشکر مي‌کنم که واقعيت‌گرا هستند.

سرمربي تراکتورسازي که دو فصل پيش هدايت فولاد خوزستان را برعهده داشت در خصوص اين تيم گفت: آنها تيم خوبي بوده و در کورس قهرماني هستند. شريفات و بختيار رحماني پيشرفت فوق‌العاده‌اي کردند.

وي در خصوص بازي‌هاي نيم‌فصل عنوان کرد: ليگ ما در نيم‌فصل بهتر از سال گذشته بود.

سرمربي تراکتورسازي در خصوص ديدار با استقلال تأکيد کرد: ما براي بازي با استقلال بايد خيلي خوب تمرين کنيم تا به هدف خود برسيم چون در اين بازي مي‌خواهيم موجوديت خود را براي پيشرفت بيشتر و استارت براي قهرماني نشان دهيم.

 

davoudvia

عضو جدید
[h=1]ابراهيم‌زاده: چرا داور بازي ما تغيير کرد؟[/h]
[h=2]سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن سورينت پس از شکست برابر پرسپوليس از تغيير داور بازي و عملکرد تيم داوري انتقاد کرد.[/h]


منصور ابراهيم‌زاده سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن سورينت پس از شکست يک بر صفر تيمش برابر پرسپوليس در نشست خبري گفت: در ابتدا به بازيکنانم تبريک مي‌گويم که در طول بازي تمام آنچه از آنها خواسته بوديم انجام دادند و فقط بدشانسي آورديم که توپ‌هايمان به گل تبديل نشد.

به گزارش ايسنا،سرمربي راه‌آهن در ادامه به سراغ عملکرد داوري بازي رفت و با انتقاد از او گفت: در دقيقه 81 داور خطاي صددرصد پرسپوليس را نگرفت و در صحنه ديگر مي‌توانست سيدجلال حسيني را اخراج کند، چون با آرنج به صورت بازيکن ما زده بود.

در ادامه خبرنگاري از ابراهيم‌زاده پرسيد که فکر نمي‌کند، صحبت‌هاي چند وقت اخير پرسپوليسي‌ها عليه داوران روي عملکرد داوران تاثيرگذار بوده است؟ ابراهيم‌زاده پاسخ داد: احساسم اين بود که داور مي‌توانست يک پنالتي براي ما بگيرد و بازيکن پرسپوليس را اخراج کند اما اينکه حرف و حديث‌هاي روزهاي اخير روي عملکرد داوران تاثير گذاشته باشد، بايد از سوي مردم و کارشناسان قضاوت شود. سوال من اين است که چرا بايد داور بازي ما که قرار بود عليرضا فغاني باشد، تغيير کرد و کسي قضاوت را برعهده گرفت که مدت‌هاست داوري نکرده؟

در ادامه خبرنگاري از ابراهيم‌زاده پرسيد که آيا منظور او از اين حرف‌ها اين است که اشتباه داوري علت باخت تيمش بوده است؟ وي پاسخ داد: به نظر شما من چنين حرفي زدم؟ من گفتم اشتباه داور در عدم موفقيت ما تاثير داشت و نگفتم علت باخت ما بوده است. اگر بازيکني که يار ما را با آرنج زد، اخراج مي‌شد و براي ما پنالتي مي‌گرفتند، خيلي چيزها فرق مي‌کرد.

وي در ادامه و در پاسخ به اين سوال که چرا انتقادش از تغيير داور بازي را قبل از بازي کتبا به کميته داوران ارائه نکرده است، گفت: اين مساله به مديريت باشگاه برمي‌گردد. آنها حتما اين کار را کرده‌اند و من در جريان نيستم.

ابراهيم‌زاده در پايان گفت: بازيکنان ما امروز خوب و آگاهانه بازي کردند و نشان دادند که سازمان تيمي و نحوه فوتبال بازي کردن چگونه است.

 

davoudvia

عضو جدید
[h=1]بنگر: اميدوارم صدر جدول را حفظ کنيم[/h]
[h=2]مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هم اکنون تيم‌هايي که پايين‌تر از ما قرار دارند بايد سرشان را بالا بگيرند و ما را ببينند.[/h]


محسن بنگر پس از پيروزي يک بر صفر پرسپوليس مقابل راه‌آهن عنوان کرد: بازي در اين زمينه افتضاح خيلي سخت بود اصلا نمي‌شد بازي کرد. در هر صورت بازي بدي نبود و خدا را شکر در اين زمين توانستيم به برتري برسيم و گل نخورديم.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: بهتر از اين نمي‌شد در اين زمين بازي کرد. يک استارت معمولي هم در اين زمين نتوانستيم بزنيم. شرايط زمين افتضاح بود.

مدافع پرسپوليس در مورد اينکه مدير مجموعه ورزشي تختي شرايط زمين را مناسب دانسته، يادآور شد:‌او به عنوان يک تماشاگر به بازي نگاه مي‌کرده و اگر من هم از تلويزيون و جايگاه هواداران بازي را نگاه مي‌کردم زمين خيلي خوبي را متصور مي‌شدم.

بنگر در مورد صدرنشيني پرسپوليس پس از 110 هفته گفت: خوشحالم که پس از چند سال صدرنشين شديم. حالا ديگر تيم‌هايي که پايين‌تر از ما قرار دارند بايد سرشان را بلند کنند تا ما را ببينند. اميدوارم بتوانيم صدر جدولي را حفظ کنيم.

 

davoudvia

عضو جدید
[h=1]عبدي: نيلسون فراتر از آسياست[/h]
[h=2]بازيکن تيم فوتبال راه‌آهن سورينت گفت: بازيکنان تيم پرسپوليس فراموش نکنند که فوتبالشان را از چه زمين‌هايي آغاز کردند.[/h]


بهادر عبدي پس از شکست يک بر صفر راه‌آهن مقابل پرسپوليس در مورد اعتراض بازيکنان سرخ‌پوش به زمين چمن ورزشگاه تختي اظهار داشت: اکثر بازيکنان پرسپوليس دوستان من هستند. آنها در تيم‌هاي شهرستاني بازي مي‌کردند و همه ما از زمين‌هاي خراب وارد فوتبال شده‌ايم، درست نيست حالا که يکي دو سال به تيم بزرگي چون پرسپوليس آمده‌اند آن مسائل را فراموش کنند.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: تمام بازيکنان اول فوتبال خود را از زمين‌هاي خراب شروع کردند، پرسپوليس هم اين برد را مديون دعاي هواداران خود است.

عبدي در مورد سرمربي پرسپوليس يادآور شد: دايي تأثيرگذارترين آدم زندگي من است چه در زندگي فوتبال و چه زندگي شخصي‌ام. او تأثيرگذار بوده و دعاگوي او هستم.

وي در مورد اينکه راه‌آهن بدشانس بوده و توپ او به تيرک خورد، تصريح کرد: ما دائم بدشانسي آورديم، نيلسون هم توپ‌هاي خوبي را دفع کرد، او فراتر از آسياست و فکر مي‌کنم توپ‌هايي که او در بازي امروز دفع کرد هر دروازه‌باني نمي‌تواند دفع کند.

 

davoudvia

عضو جدید
[h=1]حسيني: مستحق پيروزي بوديم[/h]
[h=2]مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از مسئولان خواهش مي‌کنم در ورزشگاه تختي تهران بازي برگزار نکنند زيرا ممکن است بازيکني به شدت مصدوم شود.[/h]


سيدجلال حسيني پس از پيروزي يک بر صفر برابر راه‌آهن در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر که برديم و صدرنشين شديم ما مستحق اين پيروزي بوديم. راه‌آهن تيم کوچکي نيست اما توانستيم از موقعيت خودمان نهايت استفاده را ببريم و به صدر جدول صعود کنيم.

به گزارش فارس،وي با اشاره به شرايط ناهموار زمين تختي گفت: از مسئولان يک خواهش دارم اينکه در اين زمين ناهموار بازي برگزار نکنند در وسط بازي يک تکه چمن در مي‌آيد و حالت بدي به وجود مي‌آيد اميدوارم تا قبل از آنکه بازيکني در اين زمين به شدت آسيب ببيند برگزاري بازي در ورزشگاه تختي را لغو کنند نه آنکه زماني فردي مصدوم شد.

 

*جیگر طلا*

عضو جدید
کاربر ممتاز
کاپیتان مجیدی خداحافظی کرد...

کاپیتان مجیدی خداحافظی کرد...

شماره 7 استقلال بعد از تعویض دقیقه 89 با نیکبخت واحدی به ناگاه پیراهن از تن کند و بعد از بوسه‌ای به صورت امیر قلعه‌نویی به سمت نقطه کرنر دوید و ...
سایت گل - فرهاد مجیدی شماره 7 استقلال بعد از تعویض دقیقه 89 با نیکبخت واحدی به ناگاه پیراهن از تن کند و بعد از بوسه‌ای به صورت امیر قلعه‌نویی به سمت نقطه کرنر دوید و با کندن پیراهن و گذاشتن روی زمین و سپس بوسه به زدن به آن از فوتبال خداحافظی کرد.
مجیدی در مقابل چشمان بهت‌زده همبازی‌ها و هواداران استقلال و در حالی که بازی در جریان بود تصمیم خود را عملی کرد و از فوتبال کنار کشید. مجیدی که یکی از شورانگیزترین بازیکنان استقلال در دو دهه گذشته بوده است از دیشب موضوع خداحافظی را مزمزه می‌کرد و برادرش فرزاد در روی فیسبوک و اینستاگرام خداحافظی او را تایید کرده بود اما باز مزدک میرزایی گزارشگر بازی بین دو نیمه اعلام کرد که مجیدی در تصمیمش تجدید نظر کرده است با این حال مجیدی در دقیقه 89 بازی، زمانی که تابلوی تعویض او با نیکبخت واحدی بالا رفت مجیدی بازوبند را به آندو تیموریان سپرد و سپس به سمت امیر قلعه‌نویی رفت و با بغل کردن او پیراهن آبی را از تن بیرون آورد و با بوسیدن چهار گوشه زمین در حالی که عکاس‌ها مثل مدافعان وسط سخت‌گیر سایه به سایه‌اش حرکت می‌کردند از فوتبال کنار کشید.
این تصمیم مجیدی فضای عجیبی در ورزشگاه بوجود آورد و بسیاری از هواداران با گریه و ناباورانه به این صحنه عجیب نگاه کردند. مجیدی که چندان هم به عکاس‌ها توجه نمی‌کرد در نهایت از سمت روبه‌روی دو آتشه‌های استقلال از کمند آنها فرار کرد و به رختکن رفت. در حالی که شاید برای هیچ کس مهم نبود که استقلال 2 امتیاز حساس را در بازی مقابل مس از دست داده است. مسابقه‌ای که اگر استقلال رحمتی را نداشت ممکن بود بازنده از آن بیرون بیاید.
به هر حال با خداحافظی مجیدی یکی از مهمترین بازیکنان فوتبال ایران و یکی از آخرین ستاره‌های نسل دهه 70 فوتبال ایران کفش‌ها را آویخت و ما باید نگران پیدا شدن جانشین مناسبی برای او باشیم.
 

Similar threads

بالا