منتخب.عجیب.جالب

parmehr

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
.




 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

پترو

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوست نداشتم
زیاد خوشم نیومد ازشون .قبلا" هم دیده بودم
:D
 

parmehr

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
خانم اوباما در نوجوانی

خوش و بش اوباما با خانم نخست وزیر
باراک اوباما در نخستین سفر برون مرزی خود پس از انتخاب مجدد به سمت ریاست جمهوری شامگاه یکشنبه وارد تایلند شد. اوباما پس از ورود به تایلند در یک کنفرانس خبری با حضور یینگلاک شیناواترا نخست وزیر تایلند شرکت کرد.


فروشگاه زنجیره ای کوروش در خیابان پهلوی

احداث جاده چالوس درسال۱۳۱۲
خانه ۱۵۰ هزار تومانی در شمیران
دنیای اقتصاد: در صفحه نیازمندی های روزنامه اطلاعات، مورخ پنج شنبه هفتم مهر ۱۳۳۹، آگهی فروش یک خانه در خیابان شمیران دیده می شود که در نوع خود جالب است. در این آگهی آمده است خانه ای اعیانی به مساحت ۲۰۰ متر و دو طبقه، دارای امکانات کامل با قیمت ۱۵۰ هزار تومان به فروش می رسد!

داوودرشیدی، بهروز وثوقی، عزت الله انتظامی

حضور پوری بنایی در مراسم رونمایی از کتاب چشم در برابر چشم
در غروب روز جمعه بیست و ششم ابان ماه در خانه هنرمندان مراسم رو نمائی کتاب چشم در برابر چشم به قلم آمنه بهرامی نوا، دختر جوانی که از سوی جوان نادان دیگری اسید را به صورت وی پاشید و آمنه را به تاریکی مطلق برد، ابن مراسم با حضور هنرمندان برگزار شد.

چهره متفاوت حامد بهداد

وقتی علی کفاشیان جوان بود

گاف عجیب سایت سازمان سنجش
هفت روز: سایت سازمان سنجش در قسمتی برای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۲ گاف عجیبی را به نمایش گذاشت به طوری که از شما نام شهر را میخواهد اما زمانی که شهر ” قم ” که دو حرفی است را وارد میکنید با خطای ” لطفا حداقل ۳ حرف وارد کنید ” مواجه میشوید … بهتر است هرچه سریع تر مسئولان مربوطه به رفع این مشکل رسیدگی کنند

فرهنگ سازی برای تعدد زوجات

تاکسی/پیکان فول سرویس

بی رحم ترین عکاس دنیا
اخیراً در فضای مجازی عکسی منتشر شده که در آن عکاس بی‌رحم در حال عکاسی از کشته شدن کودک فقیر آفریقایی به وسیله‌ی یک مار پیتون است. این موضوع باعث خشم بسیاری شده که چرا یک عکاس باید جان یک انسان را فدای یک عکس کند؟

ببر سوماترایی
زیست نیوز: ببر سوماترایی گونه ای در حال انقراض است. در حال حاضر تنها ۲۵۰ عدد از این نوع حیوان وجود دارد در شرایطی که طی دهه ۷۰ میلادی تعداد آنها بالغ بر ۱۰۰۰ عدد تخمین زده می شد.
 

maede_s

عضو جدید
من مرده ی اون ژست عروس دومادم تو پست اول:biggrin::biggrin:
همش عالی بود عزیزم:heart::gol:
 
آخرین ویرایش:

parmehr

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کار عجیب چاوز دربین طرفداران
تنها سه روز مانده به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا، چاوز و رقیبش در آخرین گردهم آیی انتخاباتی به تشریح برنامه های خود در صورت پیروزی در انتخابات پرداختند. چاوز پس از اتمام سخنانش در جمع طرفداران به نشانه علاقه میکرفون خود را به سمت آنان پرتاب کرد
.

مجلس افطاری در دوره قاجار
مجلس افطاری در یکی از شبهای ماه رمضان توسط یکی از درباریان در اواسط دوره قاجاریه

تعداد ۵ عدد کلیه کارکنان لوله سازی خوزستان بفروش میرسد

نوجوانی یک سوپر استارحامد بهداد بازیگر سینمای ایران سال ۱۳۵۲ در نیشابور به دنیا آمده است.حامد بهداد با فیلم «آخر بازی» ساخته همایون اسعدیان، به سینمای ایران معرفی شد و به خاطر بازی در همین فیلم نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد.«بوتیک»، «کافه ستاره»، «دایره زنگی»، «باغ فردوس، پنج بعد از ظهر»، «هفت دقیقه تا پاییز»، «سعادت آباد» و «نارنجی پوش» از جمله فیلم‌های این بازیگر سینمای ایران است.بهداد سال ۱۳۸۹ به خاطر بازی در فیلم «جرم» ساخته مسعود کیمیایی توانست سیمرغ بلورین نقش مکمل جشنواره فجر را به دست آورد.ناصر تقوایی هم بهداد را برای ایفای نقش اصلی فیلم «چای تلخ» انتخاب کرد ، اما این فیلم ناتمام ماند.

اکبر عبدی در نقش فرشته
فیلم‌برداری فیلم سینمایی «عملیات مهد کودک» به کارگردانی فرزاد اژدری و تهیه‌کنندگی رویا شریف در تهران و منطقه هشتگرد به پایان رسید. در این فیلم اکبر عبدی با گریم یک فرشته ایفای نقش می کند.

تهران سال ۵۹ در هالیوود
صحنه ای از فیلم “ارگو”. این فیلم با بازی و کارگردانی بن افلک در حال ساخت است.
ابوالفضل پورعرب در کنار فرزندش

فرهاد مجیدی در کنسرت مازیار فلاحیهدیه تهرانی، مهران مدیری، رضا عطاران، فرهاد مجیدی و چند ستاره دیگر از دنیای سینما مهمان اجرای کنسرت مازیار فلاحی بودند. حضور ای ن مهمانان در این اجرا حال و هوای جالبی به حضار داده بود

امیر قلعه نویی در آغوش مادرسرمربی استقلال این روزها در غم از دست دادن مادر خود عزادار است.

اشک‌های ژنرال در سوگ مادر…

همدردی علی دایی با قلعه نوعی

کلاس عجیب دختران و پسران لهستانی مهاجر در تهران
پیشینه تصویری جالب از کلاسی متعلق به لهستانی هایی که در اثر جنگ دوم جهانی به تهران مهاجرت کرده بودند منتشر می کند. این تصویر در سال ۱۹۴۲ گرفته شده است، جالب است که برخی از این لهاستانی ها در تهران ماندنگار شدند اما کمتر در مورد ایشان سخن رانده می شود.

باربی های برقع پوش

یک هنرمند المانی ۱۰۰ باربی برقع پوش را در دورتموند به نمایش گذاشته است

یک آگهی قدیمی : خانه ۴۲۰ متری در فرمانیه تهران با استخر ، ۲ میلیون تومان

شوخی مردم با مجسمه انرژی هسته ای!

تصویر ی از دلار در یک صرافی در تهران

تصویری از شلیک گلوله در آب

این هم نوعی ابتکار

گوسفند فیس بوکی با ۵۰۰۰۰۰ بازدید
کمی با دقت نگاه کنید!مطمئنا چیزی عجیب و غریب در مورد این حیوان متوجه می شوید!
آلن مک نامارا در حالی که قدم می زد گوسفندی را دید که سرش کاملا وارونه است و بسیار شگفت زده شد.این گوسفند که عکاس آن عکسش را در صفحه فیس بوکش قرار داد توانست در اینترنت ۵۰۰۰۰۰ بازدید کننده را در در عرض پنج روز شگفت زده کند!

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

parmehr

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
گلزار و اندی

فردوسی پور بولینگ باز شد
تهیه کننده و مجری برنامه ۹۰ با دوری از فوتبال به ورزش جدیدی رو آورد که البته نتوانست در این ورزش به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند. عکس زیر مربوط به حضور عادل فردوسی پور در مسابقات بولینگ جام رسانه ها است.

اتومبیل دست ساز انگلیسی در ایران

خطر پرتاب مساله!؟

مرگ تدریجی انسان‌ها
این عکس ، در غروب روز جمعه ، نوزدهم آبان ۱۳۹۱ از ارتفاعات شمال شرق تهران گرفته شده است: شهری در میان دود و مردمی که آرام آرام به انواع بیماری ها و سرطان ها مبتلا می شوند و می میرند.

تاکسی به این با حالی دیدن!

پلیس زن در عراق

جکی چان و پسرش
پسر جکی چان به فعالیت در سینمای چین مشغول است ولی تاکنون موفقیت خاصی کسب نکرده است.
تبلیغ جالب مرسدس بنز برای نقطه کور!

“اطراف خودرو را ببینید بدون آنکه نیاز باشد به اطراف نگاه کنید.”

پراید این مدلی دیده اید؟!

تجمع برای دیدن تصویر حضرت مریم
باورمندان مسیحی از سراسر مالزی وقتی در شبکه های اجتماعی شنیدند که بر روی پنجره ساختمان بیمارستانی در یکی از شهرهای این کشور تصویر حضرت مریم نقش بسته است برای دیدن این تصویر و نیایش به اطراف این بیمارستان هجوم آوردند.

حیوان آزاری مدرن

صید یک ماهی عجیب که از سه گونه ماهی تشکیل شده!
یک ماهیگیر ۵۳ ساله انگلیسی یک ماهی عجیب صید کرده که از سه گونه ماهی مختلف تشکیل شده است!
به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ؛ “مارک سایر” هنگامی که این ماهی را در آب دید فکر میکرد که این ماهی یک “گلد فیش” عادی است اما هنگامی که آنرا صید کرد در کمال تعجب متوجه شد که این ماهی دارای سر ماهی “روچ”، بدن و دم “گلد فیش” و باله ماهی “بیریم” است.این ماهی که وزن آن اندکی کمتر از یک کیلوگرم وزن دارد؛اوایل ماه جاری در منطقه “کمبریج” انگلیس صید شده است.

قورباغه ماهی خوار
 

parmehr

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
استخوان آبگوشتی ۴۵۰۰ تومان
ضرب بزرگترین سکه طلای جهان
ضرب بزرگترین سکه طلای جهان با استفاده از ۱۰۰ کیلو طلای خالص در ژاپن. ارزش تقریبی طلای این سکه بیش از ۳ میلیون و چهارصد هزار پوند است
بمب عمل نکرده در سقف خانه/ حلب/ سوریه
قبر پدر اوباما
قبر پدر باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا در روستای “کوگلو” در غرب کنیا. اوباما نیز نامی مشابه پدرش دارد: باراک حسین اوباما
شادی مادربزرگ باراک اوباماسارا اوباما، در تمام مدت انتخابات، در روستای کوُ ِگلوُ ی کنیا، همراه مردم این روستا نگران اعلام نتیجه بود. با اعلام پیروزی مجدد نوه ناتنی اش، شادی “تمام وجودش” را گرفت.سارا همسر سوم پدربزرگ اوباماست. سارا همزمان با رای گیری در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ، با برگزاری کنفرانس مطبوعاتی کوچکی در باغچه خانه اش در روستایی در غرب کنیا به خبرنگاران گفت: ایمان دارم اوباما پیروز می شود. قلبم می گوید او پیروز خواهد شد. من همه چیز را به خدا واگذار می کنم.
بیلبورد جالب علیه باراک اوباما
یکی از تبلیغات علیه اوباما در جریان انتخابات امریکا ، افزایش قیمت بنزین و تعظیم رئیس جمهور آمریکا در مقابل ملک عبدالله پادشاه عربستان سعودی بود.
کعبه از کابین خلبان
دکتر شریعتی در فیگور پرورش اندامدکتر علی شریعتی، در ایام جوانی در حین ورزش
یک تصویر و سه سرنوشت
این تصویر نمایی از فیلم مراد و لاله است. در این تصویر سه تن مشخص است. اولین نفر (لیلا فروهر) است که حالا در آنسوی آبها می خواند و… شاید خوش است. دومی (مجید فریدفر) است، که راهی جبهه شد و در اوایل جنگ به شهادت رسید و سومی هم (اسداله یکتا) است. او در جایی همین نزدیکی هاست. پیرمردی کوتاه قد که در حاشیه میدان هفت تیر بساط حقیرسیگار فروشی دارد و اینگونه روزگار می گذراند. نمیدانم، شاید اصلا خوش نباشد. و این سیب سرنوشت عجب چرخشی دارد.
صف دریافت سوخت در نیویورک
زوج چینی ۱۰۱ و ۱۰۳ ساله پس از ۸۸ سال زندگی مشترک تازه به یادشان افتاده که عکس با لباس عروس و داماد ندارند
سلطان پشم
به این میگن کلی شاخ ( نایروبی , کنیا )
اختلاف شدید دو گرگ
 

Similar threads

بالا