زمان بندی کوتاه مدت مطالعه گروهی ارشد 93 ( روحیه دهی گروهی )

وضعیت
موضوع بسته شده است.

ne.arch

عضو جدید
کاربر ممتاز
سوال:
نشریه ده استیل مروج کدام جنبش بود؟
1-امپرسیونیسم
2-نئوامپرسیونیسم
3-پلاستیسیزم
4-نئوپلاستیسیزم


جنبش فونوریسم آغازگر کدام جنبش بود؟
1-اکسپرسیونیسم
2-کنستراکتیویسم
3-راسیونالیسم
4-ده استیل
 

architect2020

عضو جدید
کاربر ممتاز
سوال:
نشریه ده استیل مروج کدام جنبش بود؟
1-امپرسیونیسم
2-نئوامپرسیونیسم
3-پلاستیسیزم
4-نئوپلاستیسیزم


جنبش فونوریسم آغازگر کدام جنبش بود؟
1-اکسپرسیونیسم
2-کنستراکتیویسم
3-راسیونالیسم
4-ده استیل
 

neda...

عضو جدید
جنبش فونوریسم آغازگر کدام جنبش بود؟
1-اکسپرسیونیسم
2-کنستراکتیویسم
3-راسیونالیسم
4-ده استیل
یه سوال تاریخ سال 90: عنصر شاخص در مجموعه تربت شیخ جام در شهر تربت جام کدام است؟ 1
-ایوان
2-سردر
3-شبستان
4-گنبد
جوابشو زده ایوان!!! چرا سردر نیست در صورتی که جوابش نوشته:یکی از ویژگی های این بنا بلندی ایوان به ویژه سردر آن است که فاصله بین تیزه تا سردر به حداکثر میزان میرسد...(سردرش که بیشتر معروفه!!!)
 

ebram2014

عضو جدید
کاربر ممتاز
سوال:
نشریه ده استیل مروج کدام جنبش بود؟
1-امپرسیونیسم
2-نئوامپرسیونیسم
3-پلاستیسیزم
4-نئوپلاستیسیزم


جنبش فونوریسم آغازگر کدام جنبش بود؟
1-اکسپرسیونیسم
2-کنستراکتیویسم
3-راسیونالیسم
4-ده استیل

:que:
 

arefeh

کاربر فعال تالار مهندسی معماری ,
کاربر ممتاز
بچه ها جدولی چیزی در مورد معاصر در باره هر سبک و جنبش تووو باشگاه هست؟؟؟ک بشه خلاصه وار ازش استفاده کرد؟؟؟مخصوصا تعریفهاشون...و ویژگی هاشون...من تازه امروز با مکافات معاصر غرب رو با یه دور روخونی تموم کردم...اما به یه روخونی اکتفا نخواهم کرد باید در حدی برسم ک بتونم از هر 10 تا سئوال به 6-7 تا درست برسم ک تووو کنکور بتونم ازش 10درصد کاسب شم...
کمااینکه دیشب تازیخ کنکور 91 رو زدم با اون خونده هام تونستم 12 تا درست بزنم و 2 تا غلط..بقیه هم یا از معاصر ایران بود....یا مغاصر غزب یه دو تا هم از معماری ایران نزدم و +معماری جهان از بخش گوتیک و ...ک هنوز مرور نکردم...یه جورایی امیدوار شدم ک شاید بتونم تووو این مدت با مرور زیاد و تست و ایندر و اون در برسونم به 20 تا درست...بالای 50-60 راضی ام...
فنم احساس میکنم اونجاهایی ک خوندمو میتونم از پسش بر بیام(البته تست کم زدم همینهایی ک بچه ها میزارند و بخش سیستم ها ک خودم میزنم)ولی مهم بخشهایی هست ک هنوز شروع به خوندنشوم نکردم مثل فناوری و جزئیات و ....ک اینهارو هم باید بخونم..شانس من باشه 10 تا از اینجا میاد و کلا مغزم سر کنکور متلاشی میشه...
میشه دوستان توووو فناوری نوین و ساختمانهای بلند و اینها نکته و تست بیشتر بزارند و تستهاشونو با پاسخ تشریعی باشه ک یه چند تا نکته دیگه هم توووش باشه رجب جوووون تووو این زمینه استادی ...هوای ما رو داشته باش...
در ضمن الان بخش جدول درصد بچه ها بودم...چقدر درک تاثیر داره ها....یعنی روانم یه لحظه ریخت بهم...امروز 20 تا تست زدم ک 3 تاش غلط بود 2 تاشم نزدم...البته مطمئنم پاسخش اشتباه بود...اینجا میزارم ازتون سئوال کنم...ولی هفته بعد فقط رو درک میخوام سرمایه زمانی بزارم +زبان...امروز گرامر زبان پارسالمو خوندم خیلی حال کردم بخش شرطی ها و افعال و ضمایر رو مرور کردم...
در کل میتونم بگم 1 ماه دیگه زمان داشتم دیگه هیچ استرسی نداشتم برا کنکور...حیف ک زمان طبق معمول کم اوردم...هر چند ک امسال از پارسال منابع بیشتری خوندم...پارسال جزوه سروش نیا رو فقط خوندم اما امسال خیلی از کتابهای گلابی رو خوندم...
 

arefeh

کاربر فعال تالار مهندسی معماری ,
کاربر ممتاز

http://upload7.ir/imgs/2014-01/59439627333612924295.jpg
این دو تا هم هست...
در مورد سئوال درکش من جواب گزینه 1 اقلیم روز زدم با توجه به چیزی ک تو شهر خودمون در باره این پایانه میبینم گفتم...تووو این کتابم هم جواب همون 1 هست اما عصر کنکاش عسگری گزینه 2 زده....کدومشه حالا؟؟؟:confused:
 
آخرین ویرایش:

ex5*ser

عضو جدید
کاربر ممتاز
http://upload7.ir/imgs/2014-01/49535574309069810772.jpg
گزینه 1
مورب ها تحت کشش.
بالایی ها تحت فشار.
پایینی ها تحت کشش.
http://upload7.ir/imgs/2014-01/34986523526707234683.jpg

مقطع لوله.
چون بارگزاری سنگینی رو پل انجام شده و لوله بهترین مقطع واسه مقابله با کمانش و پیچشه و مقاومته خوبی در خمش داره.
سپری و نبشی خوب نیستند ولی نبشی زوج هم بد نیست ولی در کل مقطع لوله.
http://upload7.ir/imgs/2014-01/75924336161946850569.jpg
گزینه 3.توضیحشو بعدا می دم.
حالت b بدترین نوعه.چون عضو کششی پایینیش نیست.
بچه ها جووون اینهارو با پاسخ تشریحی جواب میدید؟؟؟لطفا
.............
 

ex5*ser

عضو جدید
کاربر ممتاز
سوال:
نشریه ده استیل مروج کدام جنبش بود؟
1-امپرسیونیسم
2-نئوامپرسیونیسم
3-پلاستیسیزم
4-نئوپلاستیسیزم


جنبش فونوریسم آغازگر کدام جنبش بود؟
1-اکسپرسیونیسم
2-کنستراکتیویسم
3-راسیونالیسم
4-ده استیل
............
 

ex5*ser

عضو جدید
کاربر ممتاز
جنبش فونوریسم آغازگر کدام جنبش بود؟
1-اکسپرسیونیسم
2-کنستراکتیویسم
3-راسیونالیسم
4-ده استیل
یه سوال تاریخ سال 90: عنصر شاخص در مجموعه تربت شیخ جام در شهر تربت جام کدام است؟ 1
-ایوان
2-سردر
3-شبستان
4-گنبد
جوابشو زده ایوان!!! چرا سردر نیست در صورتی که جوابش نوشته:یکی از ویژگی های این بنا بلندی ایوان به ویژه سردر آن است که فاصله بین تیزه تا سردر به حداکثر میزان میرسد...(سردرش که بیشتر معروفه!!!)
خب جوابش سردرشه دیگه!ایوان نیست که .تو پاسخ نامه شاید غلط زده.
 

arefeh

کاربر فعال تالار مهندسی معماری ,
کاربر ممتاز

رجب جووون برای اولین سئوال میدونم خرپای پرات هست اما و کشش و فشار توووو اعضاش کجاهاس...میخواستم اصولشو بگییی...
خرپای هاو و پرات رو بیخیال بشیم...بقیه خرپاها چجوری محاسبه میشن...تا حدی میدونم اما مطمئن نیستم درست باشه چون برای متقارنها صدق میکنه
 

ترنج

عضو جدید
سوال:
نشریه ده استیل مروج کدام جنبش بود؟
1-امپرسیونیسم
2-نئوامپرسیونیسم
3-پلاستیسیزم
4-نئوپلاستیسیزم


جنبش فونوریسم آغازگر کدام جنبش بود؟
1-اکسپرسیونیسم
2-کنستراکتیویسم
3-راسیونالیسم
4-ده استیل

چرا واسه سوال اول نئوپلاستیسیزم تو ذهنمه؟؟؟ینی 3 درسته؟
 

arefeh

کاربر فعال تالار مهندسی معماری ,
کاربر ممتاز
بچه ها توووی نکات مهم الهام جون گویا معاصر ایران رو گذاشته همون کافیه بخونیم...؟؟؟همه بناها رو ذکر کردن...؟؟؟من چون اصلا نخوندم دارم میپرسم...منظورم اینه اونو بخونم کافیه دیگه؟؟؟؟
 

ne.arch

عضو جدید
کاربر ممتاز
سوال:
نشریه ده استیل مروج کدام جنبش بود؟
1-امپرسیونیسم
2-نئوامپرسیونیسم
3-پلاستیسیزم
4-نئوپلاستیسیزم


جنبش فونوریسم آغازگر کدام جنبش بود؟
1-اکسپرسیونیسم
2-کنستراکتیویسم
3-راسیونالیسم
4-ده استیل

جواب ها:
1- گزینه 4
2- گزینه 2
 

architect2020

عضو جدید
کاربر ممتاز

اینجا همون گزینه ی 2 درسته چون ترمینال بیرون از شهره .......طراحی اقلیمی مهمه............چون ترمینال مکان شلوغ و پرترددیه کاربری های دورو برش خیلی مهمه ...........دسترسی های مسیرهای برون شهری هم که از عوامل اصلیه اما وسایل نقلیه درون شهری زیاد ربطی به این قضیه ندارن
 

arefeh

کاربر فعال تالار مهندسی معماری ,
کاربر ممتاز
اینجا همون گزینه ی 2 درسته چون ترمینال بیرون از شهره .......طراحی اقلیمی مهمه............چون ترمینال مکان شلوغ و پرترددیه کاربری های دورو برش خیلی مهمه ...........دسترسی های مسیرهای برون شهری هم که از عوامل اصلیه اما وسایل نقلیه درون شهری زیاد ربطی به این قضیه ندارن

آخه نمیشه...ما ترمینالامون بیرون شهر نیست...تهرانم من ترمینال شرفش زیاد رفتم بیرون شهر نیس و نمیشه جتی غرب هم تا جایی ک میدونم خارج شهر نیست...به نظرم طراحی اقلیمی ربطی نداره...از چه لحاظ میخواد مرتبط باشه؟؟میشه بیشتر توضیحی بدی؟؟؟اگه باد رو هم در نظر بگیریم کارخونه ک نی ک خیلی تولید آلودگی کنه...گرمی و سردی و محدودیت بازشو و اینها هم نیاز نی توجه بشه...
اما همین ترمینال شهر خودمون وسط شهر دزسته نی...اما همیشه اون منطقه خیلی ترافیکه...نمیخوام بگم 100 % حرفه من درسته...اما شما لطفا با دلیل منطقی رد کنید...من میگم مهم نی اقلیم چون ترمینال رو ک داریم مشخص میکنیم کجا باشه قراره بالاخره یا توو شهر باشه یا بیرون در هر صورت یه اقلیم رو بازم در بر میگیره و نیازی نیست تمهیداتی صورت بگیره...اما وقتی ک میخوایم موقعیت ترمینال رو مشخص کنیم مهمه ک جایی باشه ک باعث عدم تردد دیگر وسایل نشه...تقریبا میشه گفت گزینه 2 و 3 یکی میشه...منظورم از یکی شدن اینه ک یکیش اومده به کاربریهای همسایگی توجه کرده یکی هم حالا ک همجواریها مهم هستن اون همجواریها ممکنه یه آلودگی ترافیکی چیزی داشته باشن...من فکر کنم اون از اقلیم مهمتره
 

ne.arch

عضو جدید
کاربر ممتاز
بچه ها به نظرتون واسه زبان به جز تست کنکورا تست چی بزنم؟؟؟؟
 

architect2020

عضو جدید
کاربر ممتاز
آخه نمیشه...ما ترمینالامون بیرون شهر نیست...تهرانم من ترمینال شرفش زیاد رفتم بیرون شهر نیس و نمیشه جتی غرب هم تا جایی ک میدونم خارج شهر نیست...به نظرم طراحی اقلیمی ربطی نداره...از چه لحاظ میخواد مرتبط باشه؟؟میشه بیشتر توضیحی بدی؟؟؟اگه باد رو هم در نظر بگیریم کارخونه ک نی ک خیلی تولید آلودگی کنه...گرمی و سردی و محدودیت بازشو و اینها هم نیاز نی توجه بشه...
اما همین ترمینال شهر خودمون وسط شهر دزسته نی...اما همیشه اون منطقه خیلی ترافیکه...نمیخوام بگم 100 % حرفه من درسته...اما شما لطفا با دلیل منطقی رد کنید...من میگم مهم نی اقلیم چون ترمینال رو ک داریم مشخص میکنیم کجا باشه قراره بالاخره یا توو شهر باشه یا بیرون در هر صورت یه اقلیم رو بازم در بر میگیره و نیازی نیست تمهیداتی صورت بگیره...اما وقتی ک میخوایم موقعیت ترمینال رو مشخص کنیم مهمه ک جایی باشه ک باعث عدم تردد دیگر وسایل نشه...تقریبا میشه گفت گزینه 2 و 3 یکی میشه...منظورم از یکی شدن اینه ک یکیش اومده به کاربریهای همسایگی توجه کرده یکی هم حالا ک همجواریها مهم هستن اون همجواریها ممکنه یه آلودگی ترافیکی چیزی داشته باشن...من فکر کنم اون از اقلیم مهمتره

چرا اتفاقا اقلیم واسه ترمینال مهمه نمیدونم ترمینال رشتو رفتین یا نه هیچ وسیله خنک کننده نداره اما چون اقلیمی طراحی شده و کوران ایجاد شده جوابگوه........اگه همچین طرحی بخواد تهران یا غرب کشور اجرا بشه تو زمستون فاجعه میشه :)
 

memare iran

عضو جدید
آخه نمیشه...ما ترمینالامون بیرون شهر نیست...تهرانم من ترمینال شرفش زیاد رفتم بیرون شهر نیس و نمیشه جتی غرب هم تا جایی ک میدونم خارج شهر نیست...به نظرم طراحی اقلیمی ربطی نداره...از چه لحاظ میخواد مرتبط باشه؟؟میشه بیشتر توضیحی بدی؟؟؟اگه باد رو هم در نظر بگیریم کارخونه ک نی ک خیلی تولید آلودگی کنه...گرمی و سردی و محدودیت بازشو و اینها هم نیاز نی توجه بشه...
اما همین ترمینال شهر خودمون وسط شهر دزسته نی...اما همیشه اون منطقه خیلی ترافیکه...نمیخوام بگم 100 % حرفه من درسته...اما شما لطفا با دلیل منطقی رد کنید...من میگم مهم نی اقلیم چون ترمینال رو ک داریم مشخص میکنیم کجا باشه قراره بالاخره یا توو شهر باشه یا بیرون در هر صورت یه اقلیم رو بازم در بر میگیره و نیازی نیست تمهیداتی صورت بگیره...اما وقتی ک میخوایم موقعیت ترمینال رو مشخص کنیم مهمه ک جایی باشه ک باعث عدم تردد دیگر وسایل نشه...تقریبا میشه گفت گزینه 2 و 3 یکی میشه...منظورم از یکی شدن اینه ک یکیش اومده به کاربریهای همسایگی توجه کرده یکی هم حالا ک همجواریها مهم هستن اون همجواریها ممکنه یه آلودگی ترافیکی چیزی داشته باشن...من فکر کنم اون از اقلیم مهمتره

عارفه جان تو خودکتاب کدوم گزینه رو درست اعلام کرده؟
به نظر من هم گزینه 2میشه چون اقلیم یکی ازگزینه های مهمه
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا