دخترانه ترین سبک نقاشی +عکس

alone.eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، یکی از دخترانه ترین وسیله های دنیا لاک های ناخن هستند که به رنگ و طرح های مختلف ساخته شده اند. این وسیله های تک کاربرد این بار به وسیله یک هنرمند در امری متفاوت به کار گرفته شده اند.

"کریستیام راموس" نقاش مکزیکی به تازگی نقاشی هایی را که با استفاده از لاک ناخن و در رنگ های مختلف کشیده بود به معرض نمایش گذاشت.لازم به ذکر است او برای اینکار از هیچ وسیله دیگری استفاده نکرده است.



او برای هر نقاشی 4 تا 5 هفته زمان می گذارد که با همین سرعت پایین تا به حال تنها 15 نقاشی را تمام کرده است. بسیاری از آثار او از میان نقاشی های معروف و قدیمی انتخاب شده اند.

کریستیام می گوید کار با لاک های ناخن بسیار سخت است چرا که لاک ناخن را تنها در اندازه های کم می توان استفاده کرد و همچنین بسیار سریع خشک می شوند. این رنگ ها مشکل دیگری نیز دارند که نمی توان آن ها را با یکدیگر ترکیب کرد.

هر کدام از این نقاشی ها نزدیک به 1000 دلار برای او خرج برداشته است که همه آن ها هزینه خرید لاک هایی باکیفیت خوب شده است. به طور متوسط او برای هر نقاشی از 40 تا 50 شیشه لاک استفاده می کند. نقاشی های او قرار است از قیمت 4 تا 9 هزار دلار به فروش برسند.








 

Girlicious

عضو جدید
کاربر ممتاز
سخته ها
من با پاستل و مداد رنگی جونم بالا میاد لاک که...........
 

M@TI$A

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
:eek:فك كنم اين سبك واسه من كه عاشق لاكم بهترين باشه....!!!:w27:
 

farzan66

عضو جدید
واقعا کارش درسته ها ... ;)
ولی فکر نمی کنم بشه بهش گفت سبک . میشه گفت یک روش دخترانه .:)
 

daneh jou

عضو جدید
کاربر ممتاز
نقاشیاش زیاد خاص نبود ........ ولی با لاک همون نقاشیا رو کشیدن خیلی سخته .........
 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
چه با حوصله!بوش خفش نمیکنه؟؟!!برا کوتاه مدت خوش بوه ولی طولانی مدت ادم اذیت میکنه!!!!!!!!!!!!
 

Similar threads

بالا