[جام جهانی ] همه چیز درباره جام جهانی 2014 برزیل

[جام جهانی ] همه چیز درباره جام جهانی 2014 برزیل


  • مجموع رای دهندگان
    24
  • نظرسنجی بسته .

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
جام جهانی در کیوسک بین الملل/ 24 ژوئن

جام جهانی در کیوسک بین الملل/ 24 ژوئن

با انتشار مهمترین اخبار و عناوین برتر ورزشی در روزنامه های خارجی نگاهی به دکه مطبوعات کشورهای جهان خواهیم داشت، عناوین و مواردی که زیر ذره بین تحریریه رسانه های خارجی قرار می گیرد:

روزنامه اسپورت کاتالونیا از آقای گلی نیمار نوشته و او را ستاره بی نظیر جام بیستم توصیف کرده است.
روزنامه ال موندو دپورتیوو چاپ کاتالونیا از درخشش نیمار نوشته و بازی برزیل را تحسین کرده است. مذاکره سوارس با بارسلونا از دیگر مواردی است که این روزنامه در صفحه اول خود لحاظ کرده است.
روزنامه مارکا چاپ مادرید به عنوان تیتر اول خود نوشته است: بازگشت برای شروع، این روزنامه تصویر لحظه دلداری دل بوسکه به اینیستا را منتشر کرده است.
روزنامه اکیپ فرانسه با انتشار تصویری از لحظه خوشحالی نیمار نوشته است: ستاره تنها!
روزنامه گازتادلواسپورت ایتالیا گزارشی از تمرینات فشرده و خوب پراندلی منتشر کرده و تیم ملی هلند را زیر ذره بین گرفته است.
روزنامه کوریره دلو اسپورت ایتالیا از تمرین بانشاط و شرایط بسیار خوب حاکم بر اردوی این کشور خبر داده و به بازی های دو گروه اول و دوم از جام جهانی نیز پرداخته است.
روزنامه آس اسپانیا از پیروزی 3 بر صفر مردان دل بوسکه برابر استرالیا نوشته و از مردم این کشور خواسته تا در بازگشت بازیکنان به مادرید از آنها حمایت کنند.
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
دیداری که می تواند تاریخی شود

دیداری که می تواند تاریخی شود

ایتالیایی‌ها دیگر عادت کرده‌اند که تیم‌شان به سختی به مرحله حذفی مسابقات برسد. آنها به جای اینکه تیم کاستاریکا را شکست دهند و خیال خودشان را برای این بازی راحت کنند مانند همیشه کار سخت‌تر را انتخاب کردند و بازی را به تیم حوزه کونکاکاف واگذار کردند. حالا شاگردان پراندلی باید برای حضور در جمع ۱۶ تیم به مصاف تیم اروگوئه بروند. اروگوئه‌ای که خودش هم برای حاضر شدن در این مرحله چاره‌ای جز پیروزی بر ایتالیا ندارد. همین هم باعث شده تا این بازی حساس‌تر از قبل شود.

ایتالیا همیشه به خط دفاعی‌اش شهره بوده است و اروگوئه را همه با مهاجمان سرشناسش می‌شناسند. این هم می‌تواند دلیل دیگری بر جذاب بودن این دیدار باشد.

پراندلی ممکن است در این بازی دست از سیستم ۴ دفاعه بردارد و به سیستم ۳ دفاعه روی بیاورد. به خصوص حالا که شاید دروسی را هم به دلیل مصدومیت در ترکیب نداشته باشد. او اصلا دلش نمی‌خواهد به اروگوئه ببازد و برای دومین بار پ‍یاپی ایتالیا را در راه رسیدن به مرحله حذفی جام جهانی ناکام کند. در آنسوی میدان امید اسکار تابارز به ساق‌های سوارز است. مهاجمی که قفل بازی با انگلیس را برای اروگوئه شکاند و این تیم را در جام جهانی نگه داشت. آیا او می‌تواند دروازه بوفون را هم فرو بریزد؟

آمار :

این دو تیم ۹ بار با یکدیگر بازی کرده‌اند. ۲ بار ایتالیا پیروز میدان بوده و ۳ بار اروگوئه.

ايتاليا در 16 بازي اخير خود در جام‌جهاني تنها در يك بازي موفق به گلزني نشده است.

اروگوئه در 16 مصاف اخير خود با تيم‌هاي اروپايي در جام‌جهاني تنها يك بار پيروز شده است.

تركيب احتمالی :

ايتاليا: بوفون - كيليني - بونوچي - بارزالي - دي شيليو - ماركيزيو - پيرلو - وراتي - دارميان - ايموبيله - بالوتلي

اروگوئه: موسلرا - كاسرس - خيمنز - گودين - پريرا - گونزالس - ريوس - رودريگوئز - لوديرو - سوارس - كاواني

پیش‌بینی نتیجه اروگوئه - ایتالیا:‌

بعید است که ایتالیا نتواند از این بازی امتیاز بگیرد. آتزوری حتی اگر نتواند از سد اروگوئه بگذرد هم به این تیم نمی‌بازد و احتمالا بازی را با تساوی یک بر یک به پایان می‌برد.

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
مردانی که از عرش به فرش رسیدند

مردانی که از عرش به فرش رسیدند

کاروان تیم ملی فوتبال اسپانیا در سکوت وارد شهر مادرید شد.

هواپیمای تیم ملی فوتبال اسپانیا در سکوت وارد فرودگاه باراخاس مادرید شد.
طبق هماهنگی صورت گرفته تمامی بازیکنان از بخش تشریفات عبور کردند و وسایل و چمدان آنها نیز به صورت جداگانه و خیلی سریع تحویل داده شد تا مردم به سمت ترمینال محل حضور بازیکنان هجوم نیاورند.
کاستا، پیکه و فابرگاس همراه با تیم ملی به مادرید بازنگشته و در برزیل مانده اند.



این تصاویر را با تصاویر بازگشت باشکوه اسپانیا پس از جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی به مادرید مقایسه کنید:




 

mirza_seraj

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - رئیس کمیته تدوین و مقررات فدراسیون فوتبال گفت: تنها ایراد داور اسپانیایی بازی ایران و بوسنی اروپایی بودن اوست.
به گزارش بیست چهارده، هوشنگ نصیرزاده در مورد داور اسپانیایی دیدار بوسنی و ایران گفت: کارلوس ولاسکو کاربالو داور ۴۳ ساله اسپانیایی است که بازی‌های اروپا و انگلیس را هم در همین جام جهانی سوت زده است. او در سال ۲۰۱۴ در لیگ قهرمانان اروپا مسابقه منچستر و بایرن را هم قضاوت کرده، همچنین مسابقاتی مانند گالاتاسرای ترکیه و چلسی و منچستر سیتی و زسکا را هم سوت زده است. ولاسکو در مسابقات مقدماتی جام جهانی هم بازی‌های ایتالیا و بلغارستان و ترکیه و هلند را قضاوت کرده است.
وی افزود: این داور در سال ۲۰۰۸ وارد فهرست فیفا شد و در سال ۲۰۱۱ به عنوان داور الیت اروپایی انتخاب شده است. او متولد شهر مادرید اسپانیاست و شغل اصلی‌اش مهندسی است. تاکنون ۵۴ بازی بین‌المللی را سوت زده که در مجموع ۱۸ پنالتی و ۵ کارت قرمز و ۱۹۹ کارت زرد به بازیکنان نشان داده است. این آمار نشانگر آن است که داور دست به جیبی نیست و بیشتر در زمین مدیریت می‌کند.نصیرزاده در مورد اروپایی بودن این داور با توجه به دیدار ایران با تیم بوسنی که یک اروپایی است گفت: فیفا در مرحله اول مسابقات جام جهانی معمولاً داور را از قاره‌ای خارج از دو تیم مسابقه‌کننده انتخاب می‌کرد که انتخاب ولاسکوی اسپانیایی برای بازی با بوسنی خلاف رویه فیفا در چند روز اخیر است، البته با توجه به سوابقی که از این داور سراغ داریم باید گفت ولاسکو جزو داوران معتبر اروپایی است و تنها ایرادش تنها اروپایی بودن آن است، به ویژه که ما هم با یک تیم اروپایی در روز چهارشنبه مسابقه داریم.
 

mirza_seraj

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - تیم ملی ایران فرداشب در ورزشگاهی شگفت‌انگیز به مصاف حریف اروپایی می‌رود
به گزارش بیست چهارده، تیم ملی ایران فرداشب از مرحله سوم گروهی جام جهانی و از گروه F این رقابت‌ها در ورزشگاه فونته‌نووای سالوادور در دیداری حساس به مصاف بوسنی، حریف اروپایی خود می‌رود. تکلیف صعود شاگردان کی‌روش به مرحله یک هشتم نهایی پس از پایان این دیدار مشخص شود.
این دیدار در حالی در ورزشگاه فونته‌نووا برگزار می‌شود که پیش از این ۳ دیدار دیگر جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در این ورزشگاه برگزار شده است؛ ۳ دیداری که نتایج عجیب و غریبی در آنها به ثبت رسیده است.
فونته‌نووا ابتدا میزبان دیدار اسپانیا و هلند بود که ۵ بر یک به سود هلند به پایان رسید. سپس دیدار تیم‌های آلمان و پرتغال در این ورزشگاه برگزار شد که این دیدار هم دیداری پرگل از آب درآمده و با ۴ گل به سود ژرمن‌ها به پایان رسید.
در نهایت پرگل‌ترین دیدار جام جهانی هم در این ورزشگاه برگزار شد که طی آن تیم ملی فرانسه در دیداری جذاب ۵ بر ۲ سوییس را شکست داد تا در مجموع ۳ بازی ۱۷ گل (میانگین تفریبی ۶ گل برای هر دیدار) در این ورزشگاه رد و بدل شده باشد.
جالب اینکه دیدار برزیل و ایتالیا در جام کنفدراسیون‌ها که با نتیجه ۴ بر ۲ به سود برزیل همراه شد نیز در همین ورزشگاه تازه تأسیس برگزار شده بود.
با این وضعیت و با توجه به سابقه دیدارهای پرگل در فونته‌نووا به نظر می‌رسد دیدار تیم‌های ملی ایران و بوسنی نیز دیداری پرگل از آب دربیاید.
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
وقتی موشک هلندی خسته می‌شود

وقتی موشک هلندی خسته می‌شود

آرین روبن، مهاجم تیم ملی هلند در 90 دقیقه حضورش در دیدار با شیلی، 32 پاس سالم داده و سه شوت روانه دروازه شیلی کرد. وی در این دیدار مسافتی نزدیک به 10.238 کیلومتر دوید. روبن که پاس گل دوم تیمش را نیز داد به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد.




 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
ژرمن‌ها راگبی‌باز شدند

ژرمن‌ها راگبی‌باز شدند

سرمربی تیم ملی آلمان ترجیح داده تا برای کم کردن استرس بازیکنانش در آستانه جدال برابر آمریکا آنها را به بازی راگبی تشویق کند.

یواخیم لو تیمش را برای جدال برابر آمریکا در آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی 2014 آماده می‌کند و در این بین ترجیح داده تا محیطی آرام را برای دور کردن استرس از بازیکنان خود آماده کند.

ژرمن‌ها روز گذشته پس از تمرین گروهی سبک به بازی راگبی پرداختند. در این بازی که با استقبال تمامی ملی‌پوشان آلمان روبه‌رو شد لوکاس پودولسکی و آندره شورله از بهترین‌ها بودند و نشان دادند که به غیر از فوتبال در یک رشته ورزشی دیگر هم از مهارت کافی برخوردارند.

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
هدیه ویژه آدیداس به مسی

هدیه ویژه آدیداس به مسی

شرکت آدیداس به مناسبت بیست و هفتمین سال‌ روز تولد لیونل مسی یک کفش ویژه و جالب به نام F 50 را به ستاره آرژانتینی هدیه داد.البته مسی در دیدار مقابل بوسنی و ایران هم کفش‌های ویژه آدیداس را به پا کرده بود.مسی این کفش‌ها را در تمرینان تیم ملی آرژانتین قبل از رویارویی با نیجریه به پا کرد.



ایشاا... یه 7-6 تا گل به نیجریه میزنه با این کفشه:cool:
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
زننده صدمین گل جام بیستم

زننده صدمین گل جام بیستم

در حالی که دور اول و دوم بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل با 94 گل به پایان رسیده بود، در شروع بازی‌های دور سوم با 2 گل بازی هلند و شیلی و 3 گل بازی اسپانیا و استرالیا آمار گل‌های زده جام به 99 گل رسید و همه منتظر گل شماره 100 جام بیستم بودند که این گل را نیمار برزیلی در دقیقه 16 بازی با کامرون به نام خود نوشت.




نیمار که پیش از این در بازی افتتاحیه جام جهانی 2014 برزیل دو گل به کرواسی زده بود، گل شماره 100 جام بیستم را زد تا 3 گله شود و کنار روبن، فن‌پرسی، مولر، والنسیا و بنزما در صدر جدول گلزنان برتر جام جهانی قرار بگیرد. البته این همسایگی زیاد دوام نیاورد و نیمار یک گل دیگر در این بازی به ثمر رساند تا به تنهایی در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد.
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
حمله نکنید، این صفحه جعلی است

حمله نکنید، این صفحه جعلی است

پس از مسابقه ایران – آرژانتین و اشتباهات فاحش مازیچ داور صربستانی این دیدار، تعداد زیادی از هواداران تیم ملی به صفحه شخصی این داور در فیس بوک رفتند و از خجالت او درآمدند! اما شواهد نشان می‌دهد که این صفحه متعلق به خود مازیچ نیست. نوشته‌های داخل این صفحه طوری است که نمی‌توان باور کرد یک داور درجه یک دنیا چنین حرف‌هایی بزند و این مستندات را از خود به جا بگذارد.

ادمین این صفحه در یکی از اولین پست‌هایی که گذاشته، عکس خانم مسنی را منتشر کرده و زیر آن نوشته: «این همسر من است!» ادمین این صفحه در نظر دیگری نوشته: «قدرت دست من است. من برزیل را قهرمان جام جهانی می‌کنم.» همچنین نظر دیگری از او وجود دارد که نوشته: «می‌بینید، آلمان بدون من هیچ چیز نیست!» نظر دیگری هم از ادمین این صفحه منتشر شده که نوشته: «بازی ایران و آرژانتین چطور بود؟ من آن را ندیدم!»

این نوشته‌ها نشان می‌دهد که این صفحه فیس بوک در اختیار مازیچ نیست و شخص دیگری از نام او سوء استفاده کرده است. اما مهم‌ترین نکته در مورد این موضوع این است که این صفحه فیس بوک دقیقا در روز بازی آلمان – پرتغال ساخته شده؛ روزی که مازیچ همین مسابقه را سوت زد و با اخراج په‌په از زمین، باعث ناراحتی هواداران تیم ملی فوتبال پرتغال شد. در آن روز هنوز مازیچ به عنوان داور بازی ایران – آرژانتین انتخاب نشده بود و با این حساب باید مطمئن بود که یکی از هواداران فوتبال که مسابقات جام جهانی را دنبال می‌کند، این صفحه فیس بوک را ساخته تا شاید باعث تفریح خود شود!

بدم نشد آبرومون به طور خود جوش حفظ شد;)
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
دیداری که عیار برزیل را مشخص می‌کند

دیداری که عیار برزیل را مشخص می‌کند

تیم ملی فوتبال برزیل در سومین دیدار خود در دور گروهی جام جهانی با نتیجه چهار بر یک برابر کامرون به پیروزی رسید تا به عنوان تیم نخست صعودش را به دور بعد نهایی کند.

برزیل در دور حذفی باید به مصاف شیلی برود که به عنوان تیم دوم به دور بعد راه یافت. کارلوس دونگا کاپیتان سابق تیم میل فوتبال برزیل براین باور است که دیدار برابر شیلی برای شاگردان اسکولاری بسیار سخت خواهد بود. او گفت: شیلی تیم بسیار خوبی است و با شایستگی به این مرحله راه یافته است. باید بگویم که شاگردان اسکولاری کار سختی برابر این تیم دارند. دیدار برابر شیلی اصلا آسان نیست. برزیل در دیدار برابر کامرون کار راحتی داشت و یک پیروزی ارزشمند به دست آورد اما نباید فراموش کنیم که شیلی مثل کامرون نیست.

دونگا که هدایت تیم ملی فوتبال برزیل در جام جهانی 2010 را برعهده داشت و نتوانست با این تیم نتایج خوبی کسب کند، ادامه داد: دیدار برابر شیلی یک آزمون بسیار خوب برای برزیل است. این دیدار نشان می دهد که آیا برزیل شایستگی قهرمانی را دارد یا نه. باید برابر شیلی بدون اشتباه ظاهر شویم و با نهایت تمرکز به میدان برویم. دفاع برزیل تا الان مطمئن عمل نکرده است. نباید دیگر در این مرحله اشتباه کنیم چرا که هر اشتباهی ممکن است که به حذف شدن ما بینجامد.

دونگا در پایان گفت: در تیم ملی فوتبال برزیل بازیکنان بسیار خوبی بازی می کنند. ما این توانایی را داریم که در کشور خود جام قهرمانی را بالا ببریم. باید تفکر پیروزی در میان بازیکنان نهادینه شود و آنها تنها و تنها برای پیروزی به میدان بروند. دور حذفی مانند مرحله گروهی نیست و نیازمند تمرکز و تلاش بیشتری است. بازیکنان برزیل باید خود را در دیدار برابر شیلی اثبات کنند و نشان دهند که شایسته کسب عنوان قهرمانی هستند.
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
اروگوئه با حذف ایتالیا صعود کرد/ پایان کار انگلیس با یک امتیاز

اروگوئه با حذف ایتالیا صعود کرد/ پایان کار انگلیس با یک امتیاز

مرحله گروهی مسابقات فوتبال جام جهانی 2014 برزیل امشب سه‌شنبه با برگزاری دو مسابقه از گروه D پیگیری شد که در مهمترین دیدار این گروه تیم فوتبال اروگوئه با برتری 1-0 مقابل ایتالیا، ضمن حذف کردن این تیم اروپایی، به مرحله یک‌هشتم نهایی جام بیستم صعود کرد.

در این بازی که از ساعت 20:30 در ورزشگاه "داس دوناس" شهر "ناتال" برزیل برگزار شد، ایتالیا در نیمه نخست بازی فشرده‌ای برابر اروگوئه به نمایش گذاشت. تیم اروگوئه نیز در نیمه نخست صاحب چند فرصت گلزنی شد که این فرصت‌ها از دست رفت. در نیمه دوم اروگوئه سراپا حمله شد. اتفاق بد برای ایتالیای‌ها اخراج کلودیو مارکیزیو بود که باعث شد لاجوردی‌پوشان 10 نفره شوند. در ادامه لوئیس سوارس جدی‌ترین موقعیت مسابقه را به دست آورد که با درخشش بوفون این موقعیت از دست رفت. حملات اروگوئه‌ای‌ها در نهایت در دقیقه 81 با ضربه گودین به گل رسید تا اروگوئه سه امتیاز ارزشمند این دیدار را کسب کند و با حذف ایتالیا به مرحله بعد صعود کند.

در دیگر بازی این گروه که در ورزشگاه " مینیرائو" شهر "بلو هوریزنته" برگزار شد، انگلیس و کاستاریکا به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. روی هاجسون که تیمش را با تغییر و تحولات زیادی به میدان فرستاده بود با آوردن وین رونی تیمش را هجومی‌تر کرد. این مهاجم نیز جدی‌ترین موقعیت انگلیس را با ضربه چیپ از دست داد که دروازه‌بان کاستاریکا با هوشیاری مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد. به این ترتیب بر خلاف پیش‌بینی‌ها کاستاریکا با 7 امتیاز و به عنوان تیم نخست این گروه راهی مرحله دوم جام شد. اروگوئه هم با 6 امتیاز، دیگر تیم صعود کننده از این گروه لقب گرفت.

جدول رده بندی گروه D

ردیفتیمبازی هابردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضل گل
امتیاز
1 کاستاریکا 32104137
2 اروگوئه 32014406
3 ایتالیا 310223-13
4 انگلیس 301224-21

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
اعلام تصمیم کناره‌گیری سرمربی بوسنی قبل از رویارویی با ایران

اعلام تصمیم کناره‌گیری سرمربی بوسنی قبل از رویارویی با ایران

سافت سوسیچ روز سه‌شنبه اظهار داشت: برایم دل کندن و ترک تیم ملی سخت است. ما در کنار هم به موفقیتی رسیدیم که حضور در جام جهانی بود و هیچ مربی دیگری نتوانسته بود در بوسنی به آن برسد.

این مربی 59 ساله که قراردادش تا پایان جام جهانی است، افزود: روز وداع عاقبت فرا می‌رسد و من مجبورم که خداحافظی کنم. البته تا قبل از آن کمی زمان دارم چون هنوز بازی با ایران باقی مانده است.

با توجه به این اظهارات مقام‌های فدراسیون فوتبال بوسنی قصد دارند در کنار بازیکنان مراسم وداع در پایان بازی با ایران برای وی بگیرند.
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
کانو:نیجریه تا نیمه‌نهایی جام جهانی می‌رود

کانو:نیجریه تا نیمه‌نهایی جام جهانی می‌رود

نوانکو کانو در گفت وگو با سایت فیفا گفت: ایران از لاک دفاعی خارج نمی‌شد اما بوسنی که برای برد بازی می‌کرد در لاک دفاعی نبود؛ همان چیزی که مناسب روش بازی ما بود.

وی درباره بازی با آرژانتین و صعود به مرحله یک هشتم پایانی اظهار داشت: نیجریه، بازی به بازی بهتر می‌شود. عقاب‌ها پس از پیروزی برابر بوسنی اعتماد به نفس گرفتند و آماده بازی با آرژانتین هستند و قطعا با کسب امتیاز به مرحله بعد صعود خواهند کرد.

کانو افزود: تمام مدت برگزاری جام جهانی در برزیل خواهم ماند چرا که نیجریه تا مرحله نیمه‌نهایی هم پیش خواهد رفت.

وی درباره سرمربی تیم ملی نیجریه گفت: استفان کِشی یکی از اسطوره‌های نیجریه است و ما او را رئیس بزرگ خطاب می‌کنیم. همیشه وی تصمیم می‌گرفت و بازیکنان جوانی مثل ما از آن اطاعت می‌کردند.

تیم‌ ملی نیجریه که از 2 بازی مرحله گروهی جام جهانی با یک برد و یک تساوی توانسته 4 امتیاز کسب کند در آخرین بازی این دور فردا شب به مصاف آرژانتین خواهد رفت. عقاب‌ها در صورت کسب یک امتیاز از این بازی به مرحله حذفی صعود خواهند کرد.

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
سرمربی بوسنی: ایران را پرگل می بریم

سرمربی بوسنی: ایران را پرگل می بریم

سافت سوسیچ، سرمربی تیم ملی بوسنی در کنفرانس قبل از دیدار ایران و بوسنی گفت:‌ فردا بازی سختی است، ما از گردونه مسابقات کنار رفته‌ایم اما می‌خواهیم با تعداد گل‌های زیاد ایران را شکست دهیم.

وی ادامه داد: شاید هر تیمی که گل اول را بزند شرایط بازی تغییر کند، اما نمی‌خواهیم با مساوی یا با یک گل میدان را ترک کنیم اگر یک گل بزنیم مطمئنا به دنبال گل‌های بیشتر هم خواهیم بود تا با یک پیروزی پرگل زمین را ترک کنیم.

سوسیچ در پاسخ به این سؤال که آیا امکان آن هست که برای تیم‌هایی که داور منصفانه عمل نکرده، این تیم‌ها تا فینال هم برسند، گفت:‌ بله، البته خیلی چیزها باید تغییر کند و مثل بسکتبال شاید باید از ویدئو استفاده کرد. خیلی باعث تاسف است که یک بازی، بازنده شویم در حالی که ما باید مقابل نیجریه برنده می‌شدیم. در بازی کرواسی و برزیل هم داور اشتباه کرد. حتی دیشب برای مکزیک هم خوب داوری نشد، اگر از تکنولوژی برای داوری استفاده شود، شاید بازی‌های منصفانه‌تری ببینیم. من بازی مکزیک را در این جام پسندیدم.

سوسیچ در مورد اینکه از بین ایران، نیجریه و بوسنی کدام تیم مستحق صعود هستند، گفت‌: من چیزی که می‌دانم این است که ما فردا بهترین بازی خود را انجام خواهیم داد. علاوه بر این نمی‌خواهیم کسی با شک و تردیدی به ما نگاه کند و اگر ایران برد، کسی فکر کند که ما به ایرانی‌ها قول برد داده بودیم. ما بهترین بازی را مقابل ایران انجام می‌دهیم تا کسی فکر نکند که ما ساخت و پاختی با ایران داشته‌ایم.

سرمربی بوسنی در مورد هجومی بازی کردن تیم ملی بوسنی گفت:‌ در بازی با نیجریه هم دیدید که داور حق ما را خورد و دیگر دوست ندارم در موردش حرف بزنم. با بیش از یک مهاجم حمله خواهیم کرد.

وی افزود: هنوز مشخص نیست که مسئولان فدراسیون فوتبال بوسنی چه تصمیمی در مورد آینده من بگیرند، اما همین که برای اولین‌بار به جام جهانی آمدیم خوب بود. بدون شک بازی با ایران بازی خوبی خواهد بود، چون می‌دانم همه تیم‌ها در گروه ما می‌خواهند خوب بازی کنند و بجنگند، اما بوسنی با حضور در جام جهانی تجارب خوبی را به دست آورد.

خوابای خوب ببینی:cool:

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
صعود معجزه‌وار یونان در وقت‌های تلف‌شده/ ژاپن هم 4 تایی شد

صعود معجزه‌وار یونان در وقت‌های تلف‌شده/ ژاپن هم 4 تایی شد

در یکی از دیدارهای پایانی گروه C تیم‌های کلمبیا و ژاپن از ساعت 00:30 بامداد امروز (چهارشنبه)، به وقت تهران در ورزشگاه پانتانال شهر کوئیبا به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه 4 بر یک به سود کلمبیا به پایان رسید. گل‌‌های کلمبیا را کانه (17، پنالتی)، جکسون مارتینز(55و82) و جیمز رودریگز(89) به ثمر رساندند. اوکازاکی نیز تک گل ژاپن را در دقیقه 46 وارد دروازه حریف کرد.





کلمبیایی‌ها در نیمه اول با خطایی که کانه در محوطه جریمه روی راموس انجام داد صاحب ضربه پنالتی شدند. کواردادو در دقیقه 17 پشت این توپ ایستاد و با شوتی محکم دروازه ژاپن را باز کرد و تیمش را یک بر صفر پیش انداخت. در ادامه ژاپنی‌ها سعی در جبران گل خورده داشتند و چند موقعیت هم به دست آوردند و در نهایت در وقت تلف شده این نیمه به گل تساوی رسیدند.

در نیمه دوم این کلمبیایی‌ها بودند که باز در پی جبران برآمدند و جکسون مارتینز توانست در دقیقه 55 گل دوم کلمبیا را به ثمر برساند. این بازیکن در دقیقه 82 یک‌ بار دیگر دروازه نماینده آسیا را گشود تا تیمش 3 بر یک پیش بیفتد. جیمز رودریگز در دقیقه 89 بازی از سمت چپ حرکت کرد و توانست گل چهارم را وارد دروازه ژاپن کرده و با کسب 9 امتیاز کامل به عنوان تیم صدرنشین گروه C صعود کند.



در پایان این بازی جکسون مارتینس به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. او که 2 بار در دقایق 55 و 82 برای کلمبیا گلزنی کرد، 27 پاس داد و 4 شلیک به سمت چارچوب دروازه حریف داشت.

کلمبیا باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف اروگوئه‌ای برود که در بازی آخر خود ایتالیا را شکست داد و به عنوان تیم دوم گروه D صعود کرد.

صعود معجزه وار یونان در وقت‌های تلف شده

در دیگر دیدار این گروه، تیم‌های ساحل‌عاج و یونان در آخرین دیدار خود را در مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل از ساعت 00:30 بامداد به وقت تهران در ورزشگاه کاستلائو شهر فورتالزا برگزار کردند. این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید. گل‌های یونان را آندریاس ساماریس (42) و جورجوس ساماراس (1+90) به ثمر رساندند و تک گل ساحل عاج هم توسط ویلفرد بونی (74) زده شد.

یونان که برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی به پیروزی نیاز داشت در همان نیمه نخست موفق شد با ضربه سامرس گلزنی کند. یونانی‌ها البته یک بار دیرک دروازه ساحل عاج را به لرزه درآوردند. دقیقه 24 کارنزیس دروازه‌بان اول یونان به علت مصدومیت جای خود را به گلیکاس داد.

با آغاز نیمه دوم ساحل‌عاج برای به ثمر رساندن گل تساوی فشار خود را روی دروازه یونان بیشتر کردند و موفق شدند گل مساوی را ثبت کنند. پس از گل بونی تلاش 2 تیم برای زدن گل تا دقیقه 1+90 ثمر نداشت تا اینکه در این دقیقه با خطای بیو روی ساماراس داور اکوادوری پنالتی اعلام کرد. ساماراس موفق شد این پنالتی را به گل تبدیل کند تا یونان که کسی روی صعود این تیم حساب باز نمی کرد به صورت معجزه واری به عنوان تیم دوم این گروه با 4 امتیاز پس از کلمبیای 9 امتیازی برای اولین بار در تاریخ این کشور به دور بعد صعود کند و حریف کاستاریکای شگفتی ساز شود.



در این بازی جورجوس ساماراس، مهاجم تیم ملی یونان که گل دوم و پیروزی بخش نماینده اروپا را در دقیقه اول وقت‌های تلف شده نیمه دوم به ثمر رساند به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. او که 90 دقیقه در میدان حضور داشت، 28 پاس داد، و یک شوت داخل چارچوب زد.



جدول رده بندی گروه C


ردیفتیمبازی هابردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضل گلامتیاز
1 کلمبیا33009279
2 یونان311124-24
3 ساحل عاج310245-13
4 ژاپن301226-41

بدین ترتیب دو بازی دیگر مرحله یک هشتم نهایی بدین صورت برگزار خواهد شد:

یکشنبه 8 تیر (29 ژوئن):

کلمبیا - اروگوئه (ریودوژانیرو - ورزشگاه ماراکانا) :: (ساعت 00:30 بامداد) ::
دوشنبه 9 تیر (30 ژوئن):
کاستاریکا - یونان (رسیف – پرنامبوکو) :: (ساعت 00:30 بامداد) ::




 
آخرین ویرایش:

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
گزینه اول سرمربیگری تیم ملی ایتالیا

گزینه اول سرمربیگری تیم ملی ایتالیا

پس از استعفای چزاره پراندلی از سرمربیگری آتزوری که به دنبال شکست یک بر صفر تیم ملی ایتالیا برابر اروگوئه و حذف این تیم از جام جهانی 2014 صورت گرفت،‌ رسانه‌های ایتالیا از چند نفر به عنوان سرمربی احتمالی آینده لاجوردی‌پوشان یاد کردند.

روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیایی فصل گذشته گالاتاسرای که چندی پیش قراردادش را با این تیم ترکیه‌ای فسخ کرد، لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیایی پیشین تیم زنیت سن‌پترزبورگ روسیه و آلبرتو زاکرونی، سرمربی ایتالیایی حال حاضر تیم ملی ژاپن 3 گزینه‌ای هستند که از آنها به عنوان کاندیداهای هدایت آتزوری پس از جام جهانی 2014 یاد می‌شود.

پراندلی در حالی از سمت خود استعفا کرد که پیش از آغاز جام جهانی قراردادش را برای 2 سال تمدید کرد و قرار بود تا پایان رقابت‌های یورو 2016 روی نیمکت آتزوری بنشیند. با کناره‌گیری او، سران فوتبال ایتالیا حالا باید گزینه‌ای پیدا کنند که صلاحیت هدایت لاجوردی‌پوشان را در راه کسب جواز حضور در مرحله نهایی یورو 2016 داشته باشد.

علاوه بر 3 گزینه نامبرده از آنتونیو کونته و کارلو آنچلوتی، سرمربیان ایتالیایی تیم‌های یوونتوس و رئال مادرید نیز به عنوان گزینه‌‌های احتمالی فدراسیون فوتبال ایتالیا نام برده شده است که البته بعید به نظر می‌رسد این 2 نفر حاضر به فسخ قراردادهای تازه منعقد شده خود با باشگاه های‌شان باشند. ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی پیشین تیم میلان هم یکی دیگر از گزینه‌هاست البته با توجه به ناکامی فصل گذشته‌اش در میلان که منجر به اخراج وی شد، شانس کمی برای هدایت آتزوری دارد.

طبق گزارش سایت فوتبال ایتالیا محتمل‌ترین گزینه برای هدایت آتزوری، مانچینی است که در حال حاضر با هیچ تیمی قرارداد نداشته و سابقه کار در لیگ‌های انگلیس، ترکیه و ایتالیا را دارد.
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
سرمربی ساحل عاج هم استعفا کرد

سرمربی ساحل عاج هم استعفا کرد

صبری لاموشی سرمربی فرانسوی تیم ملی فوتبال ساحل‌عاج پس از شکست این تیم مقابل یونان و عدم صعود نماینده قاره آفریقا به دور حذفی جام جهانی از سمت خود استعفا داد.

وی پس از شکست ساحل‌عاج مقابل یونان گفت: داستان من و تیم ملی ساحل‌ عاج همین جا متوقف می‌شود. برای من ایفای نقش به عنوان نماینده این کشور فوتبالی فوق‌العاده مایه افتخار بود. یونانی‌ها لایق این پیروزی بودند اما اگر بازی یک دقیقه زودتر تمام شده بود ما موفقیت بزرگی کسب کرده بودیم. من بسیار ناراحت و ناامید شده‌ام. بازیکنانم با جان و دل برای تیم تلاش کردند؛ برای آنها و تمام اعضای تیم ملی ساحل‌‌عاج متأسفم.

وی ادامه داد: یک آینده جدید و یک حرفه جدید پیش روی من خواهد بود. مطمئنم که نتیجه خواهم گرفت اما ای کاش که این بازی به شیوه دیگری تمام می‌شد.

لاموشی 42 ساله از سال 2012 سرمربی ساحل‌عاج بود و هیچ افتخاری هم با این تیم کسب نکرد.

ساعتی قبل از لاموشی هم، پراندلی از سرمربیگری ایتالیا کناره گیری کرده بود.

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
پکرمن: یک تیم ما روی نیمکت است

پکرمن: یک تیم ما روی نیمکت است

خوزه نستور پکرمن بعد از پیروزی 4 بر یک تیمش مقابل ژاپن گفت: این برد را من هم تبریک می‌گویم، تیم ما تلاش زیادی کرد، این بازی نتیجه تلاش کل تیم بود و با حمایت مردم و هواداران خوب‌مان پیروز شدیم.

وی در مورد رویارویی با اروگوئه عنوان کرد: این بازی خیلی مشکل است می‌دانیم می‌توانیم به مرحله بعد برویم. تیم بزرگی در تاریخ کلمبیا داریم و می‌دانیم چطور باید بازی کنیم و امیدواریم مقابل تیم قوی اروگوئه پیروز شویم.

پکرمن در پاسخ به این سوال که در مرحله بعد چطور از صفر شروع می‌کنند، خاطرنشان کرد: توانستیم 3 امتیاز را بگیریم، ما بازی گروهی می‌کنیم و می‌توانیم کامل آماده بازی شویم، یک تیم دیگر روی نیمکت داریم و با این بازیکنان می‌توانیم موفق شویم.

سرمربی کلمبیا در پایان اظهار داشت: این برد برای همه است و از این پیروزی همه ما احساس رضایت می‌کنیم. به خاطر این برد بسیار خوشحالیم.

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
رکورد مسن‌ترین بازیکن جام‌جهانی شکست

رکورد مسن‌ترین بازیکن جام‌جهانی شکست

کلمبیا و ژاپن امشب در آخرین دیدار خودشان در گروه C به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری 4 بر یک کلمبیا و صعود این تیم به پایان رسید.



فرید موندراگون دروازه بان ذخیره کلمبیا که در دقیقه 84 برابر ژاپن به جای اوسپینا به میدان آمد، توانست به عنوان مسن‌ترین بازیکن تاریخ جام جهانی معرفی شود. پیش از او روژه میلا با 42 سال و یک ماه و 8 روز مسن‌ترین بازیکن جام بود اما اکنون موندراگون با 43 سال و سه روز سن، مسن‌ترین بازیکن تاریخ جام جهانی است.

پس از این دو پت جنینگز از ایرلند شمالی با 41 سال، پیتر شیلتون از انگلیس و دینوزوف از ایتالیا با 40 سال در رده‌های بعدی قرار دارند.
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
استعفای رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا

استعفای رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا

شب گذشته پس از آنکه ایتالیا مقابل اروگوئه یک بر صفر شکست خورد و از راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی بازماند، ابتدا چزاره پراندلی، سرمربی تیم ملی این کشور از مقامش کناره گرفت و بعد آبه‌ته به عنوان رئیس فدراسیون این کشور استعفا داد.

این مقام اظهار داشت در شرایطی که پروژه او در مورد تیم ملی با وجود تلاش‌های زیادش ثمری نداده از پست خود کنار می‌رود تا فردی دیگر بتواند فوتبال ایتالیا را به ساحل نجات برساند.

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
واکنش فیفا به حرکت زشت لوئیز سوارز

واکنش فیفا به حرکت زشت لوئیز سوارز

در پی حرکت لوئیز سوارز در دیدار برابر ایتالیا که برای سومین بار اقدام به گاز گرفتن بازیکن حریف کرد، فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرد که این اتفاق را بررسی می‌کند.

سخنگوی فیفا در این رابطه گفت: ما منتظر دریافت گزارش‌ تیم داوری بازی هستیم و تمام مدارک لازم برای بررسی این اتفاق را جمع‌آوری می‌کنیم.

طبق قوانین فیفا برای تخلف‌های این‌چنینی حداکثر 2 سال یا 24 بازی محرومیت از شرکت در تمامی رقابت‌ها برای بازیکن خاطی در نظر گرفته می‌شود.

طولانی‌ترین محرومیتی که برای یک بازیکن در تاریخ جام جهانی در نظر گرفته شده در سال 1994 برای مائورو تاسوتی، بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا بود که با ضربه آرنج بینی لوئیز انریکه، هافبک تیم ملی اسپانیا را شکست.

جیم بویس، نایب رئیس فیفا در مورد اقدام اخیر سوارز ابراز نگرانی کرد و گفت: من صحنه را چندین بار در تلویزیون دیدم. شکی نیست که سوارز بازیکن فواق‌العاده‌ای است اما یک بار دیگر حرکاتش او را در معرض انتقاد شدید قرار داده است. فیفا باید این مسئله را به طور جدی بررسی و هر اقدام انضباطی و ضروری را در خصوص این اتفاق اعمال کند.






 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
عملکرد فوق‌العاده ایران مقابل آرژانتین در دیدار قبل موجب شده تا مقابل بوسنی کفه ترازو به سود ایران سنگین شود و بسیاری از هواداران و کارشناسان پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان را در این دیدار محتمل بدانند.
یک سایت انگلیسی با بررسی نظر خوانندگان خود پیش‌بینی پیروزی ایران را در جدولی منتشر کرده است. این سایت همچنین احتمال پیروزی 2 بر صفر ایران مقابل بوسنی را بیش از 23 درصد اعلام کرده است. این در حالی است که 68.1 درصد نیز رای به پیروزی ایران داده‌اند.



 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
انگلیس برای چه مبارزه می کند؟

انگلیس برای چه مبارزه می کند؟

متولد 1970 منطقه ولوین گاردن انگلیس دروازه بان 43 ساله ای که هنوز هم در ردای سنگربان ÍBV ایسلند هنرنمایی می‌کند. او سابقه حضور درخشان در واتفورد، لیورپول، استون ویلا، وستهام، منچسترسیتی، پورتسموث، بریستول سیتی و بورن موث انگلیس را در کارنامه خود یدک می کشد و از سال 1990 تا سال 2010 در خدمت تیمهای ملی فوتبال انگلیس در مقاطع سنی مختلف از زیر 21 سال تا بزرگسالان (53 بازی ملی) بوده است.



دیوید جیمز دروازه بان سابق تیم ملی انگلیس، هر از چند گاهی مقاله ای اثر گذار می‌نویسد و این بار به بهانه خداحافظی تلخ انگلیس با جام جهانی 2014 برزیل غمنامه ای بر روزگار تلخ فوتبال در بریتانیا نوشته است:

" انگلیس نیاز به استعدادیابی دقیق و سریع دارد"
هر چه مربی بیشتری پرورش دهیم، شانس بیشتری برای داشتن مربیان خوب خواهیم داشت و هر چه مربیان خوب ما بیشتر شوند، امیدمان به داشتن بازیکنان خوب بیشتر خواهد شد.

آخرین بازی انگلیس برابر کاستاریکا برگزار شد، بدترین بازی که ممکن بود برای انگلیس بحران زده رقم بخورد. خیلی مسخره است، وقتی شکست خورده باشی، وقتی قرار باشد به خانه برگردی و از تو بخواهند باز هم مبارزه کنی، مبارزه برای چه؟ برای هیچ. این در فوتبال انگلیس بی سابقه بود، خیلی دردناک بود.

فکرش را بکنید، هیچ غرور و افتخاری از یک مبارزه نصیب یک تیم نشود، هیچ شانسی برای کسب امتیاز سودمند و پیدا کردن راه نجات وجود نداشته باشد، هیچ شهروندی منتظر تماشای یک حماسه نباشد، بازیکنان با چه امیدی و به چه دلیلی در زمین می دوند؟
عصر روز جمعه گذشته، بازیکنان انگلیس در هتل محل اقامت خود مقابل تلویزیون جمع شده بودند و امیدوار بودند ایتالیا از کاستاریکا شکست نخورد. البته همه بازیکنان چنین حالتی نداشتند.



بدتر از این نمی شود، انگلیس کجای کاری که ببینی بالوتلی برای گل زدن به کاستاریکا شرط گذاشته و به ملکه توهین کرده است؟ در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی هم همین وضعیت گریبان فوتبال انگلیس را گرفت، به عقیده من نمی شود یک یا چند بازیکن خاص را متهم کرد، مشکل این است که در انتخاب اولیه بازیکنان برای آنکه یک تیم بسازیم باید دقت بیشتری داشته باشیم. واقعا مشکل اصلی کجا است؟ چند سال برگردیم به عقب، زمانی که کلوزه سالها پیش دروازه انگلیس را باز کرد، روزنامه ها نوشتند آیا نمی شود یک دروازه بان خوب برای تیم ملی انگلیس پیدا کرد؟ و حالا سالها از آن روز گذشته و انگلیس به دنبال یک دروازه بان خوب است.

تاریخ فوتبال انگلیس مملو از سرخوردگی و شکست بوده و این برای سرزمینی که مدعی خلق فوتبال و مهد فوتبال است، هرگز شایسته نیست. به بازیکنان حال حاضر تیم ملی فوتبال انگلیس نگاه کنید، چهره هایی را می بینید که ربطی به جام جهانی ندارند، این نامها چند افتخار جهانی دارند؟ چه میدانهای بزرگی را دیده اند؟ در کدام مکتب رشد کرده اند؟ آموزش تحت کدام مربیان بزرگ را تجربه کرده اند؟
تصور من این است که فوتبال انگلیس در یک مارپیچ رو به پایین گیر افتاده و با سرعتی شگفت و شدید در حال سقوط است. برای جام جهانی 2022 چه خواهیم کرد؟ فوتبال انگلیس در کدام رتبه از فوتبال دنیا خواهد ایستاد؟

اگر مشکل فقط تکنیک است، چرا کودکان انگلیسی خوش تکنیک و فوتبال شناس پرورش پیدا نمی کنند؟ چرا استعدادهای فوتبال انگلیس کشف نمی شود؟ چرا کاری را که باید انجام دهیم، پیش پا افتاده فرض می کنیم؟ راه پیشرفت در فوتبال روشن است، چرا چشمهای خود را بسته ایم؟
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
بوفون: داستان نسل من در فوتبال ایتالیا تمام شده

بوفون: داستان نسل من در فوتبال ایتالیا تمام شده

بوفون در ابتدای راه جام بیستم مصدوم شد و ایتالیا را در تنها بازی خویش همراهی نکرد اما با ورود به میدان در ناکامی فوتبال ملی کشورش سهیم شد و حذف ایتالیا با شکست برابر اروگوئه را از نزدیک لمس کرد.
- علت اصلی ناکامی ایتالیا در جام جهانی چیست؟
- حریف از ما قویتر بود، اروگوئه عالی بازی کرد و البته چند ستاره این تیم هنری به نام خرب کردن بازی حریف دارند، این رد فوتبال مورد پیچیده ای نیست. هیچ کم کاری یا عقب نشینی وجود نداشت.
- این یعنی انگلیس از شما ضعیف‌تر بود؟
- قطعا همینطور است، ایتالیا در بازی برابر انگلیس مالک مطلق میدان بود، اگر بازی شماره یک ما نبود شاید بیشتر گل می زدیم اما محتاط بازی کردیم. ایتالیا در بازی مقابل انگلیس بسیار ساده و راحت به پیروزی رسید و شاید این پیروزی ساده ما را مغرور کرد.
- بسیاری از کارشناسان در ایتالیا بازیکنان را به بی انگیزه بودن متهم می کنند.
- این بی انصافی است، به هر حال با تمام توان خود بازی کردیم، مشکل چیز دیگری است، بازیکنان حتی برای یک لحظه کم کاری نداشتند و بی انگیزه نبودند، چرا باید بی انگیزه باشیم؟ این یک میدان جهانی است و هر بازیکنی آرزو دارد در آن بدرخشد و خاطره ساز شود.
- ایتالیا نسل باشکوهی در فوتبال داشت، بازیکنان بزرگی که هنوز هم در سراسر جهان هواداران بسیاری دارند. خروجی این نسل دوست داشتنی چه بود؟
- این نسل باشکوه به اشتباه هنوز هم در حال بازی است، خود من یکی از همین اشتباهات هستم و اعتراف می کنم که عملکرد خوبی در جام جهانی نداشتم، از این که با همه توانم جنگیدم خیالی آسوده دارم و به هر حال این سرمربی تیم ملی بود که مرا دعوت کرد اما ای کاش جای نسل من به طور کامل برای این جام پر می شد، نمی دانم نسل بعدی خوب باشد یا نه مهم این است که به آنها میدان بدهیم و این کار به موقع انجام شود تا کارمان به آزمون و خطا نکشد. داستان نسل من در فوتبال ایتالیا تمام شده است.



- شکست برابر اروگوئه در هیچ پیش بینی از سوی ایتالیایی ها رویت نمی شد
- متاسفم، کاری از دستم بر نمی آمد، این یک روز سیاه برای همه ایتالیا بود، تاسف برانگیز و سیاه، از این بدتر نمی شود، همه ایتالیا در چنین روز تلخی کاری جز سکوت و اندوه ندارد، متاسفم و از مردم عذرخواهی می کنم.
- در آخرین بازی به عنوان دروازه بان تیم شکست خورده، لقب بهترین بازیکن میدان را تصاحب کردی
- بله برایم بسیار ارزش داشت، این برای من یک افتخار است که به عنوان دروازه بان، بهترین بازیکن میدان هم باشم، این نشاندهنده دید درست و حرفه ای فیفا است که همه چیز را زیر ذره بین دارد، اما در این شرایط دیگر به چیزی جز سکوت و غم فکر نمی کنم. ایتالیا شکست خورد و حالا باید به خانه برگردیم.
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
منچینی، آلگری یا اسپالتی گزینه های مربیگری در تیم ملی

منچینی، آلگری یا اسپالتی گزینه های مربیگری در تیم ملی

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا لحظاتی پس از اتمام نشست خبری خود در پی شکست برابر اروگوئه و حذف قطعی از جام جهانی برگه رسمی استعفای خود را به رئیس فدراسیون فوتبال تقدیم کرد و جالب این که رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا هم این برگه را ضمیمه استعفای رسمی خود کرد و آن را به سرپرست تیم ملی تحویل داد.



در چنین شرایطی تیم ملی فوتبال ایتالیا را می شود در بحرانی ترین حالت ممکن برای یک تیم فوتبال فرض کرد. تیمی که بیش از نصف بازیکنانش خود را آماده خداحافظی با دنیای فوتبال می کنند، مربی ندارد و رئیس فدراسیون فوتبالش هم مشخص نیست.



در هر حال روابط عمومی فدراسیون فوتبال ایتالیا با انتشار بیانیه ای از انتخاب سه گزینه نهایی برای جانشینی پراندلی خبر داد و گفت: منچینی، آلگری و اسپالتی سه گزینه ما برای هدایت تیم ملی هستند، بهتر است مربی آینده تیم ملی فوتبال ایتالیا یک فرد بومی باشد و از هم اکنون پروژه خود را شروع کند. ایتالیا باید هر چه سریعتر روی پا بایستد و خود را برای جام ملتهای اروپا 2016 آماده کند.


 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
مارادونا تیم ملی آرژانتین را تحریم کرد

مارادونا تیم ملی آرژانتین را تحریم کرد

دیگو مارادونا که روز شنبه برای تماشای دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و آرژانتین به ورزشگاه محل بازی آمده بود، با انتقادات زیادی مواجه شد. بعضی از مسئولان فدراسیون فوتبال آرژانتین گفتند که نحسی مارادونا باعث گل نزدن آرژانتین شده بود و بلافاصله بعد از اینکه وی ورزشگاه را ترک کرد، مسی موفق شد به ایران گل بزند.

مارادونا هم در واکنش به این صحبت‌ها، حملات تندی را به فدراسیون آرژانتین انجام داد ولی وی یک روز قبل از بازی تیم ملی کشورش با نیجریه تاکید کرد که برای این مسابقه به ورزشگاه نمی‌رود. وی گفت: من نمی‌خواهم مشکل و دردسر باشم و به همین دلیل برای تماشای بازی با نیجریه به ورزشگاه نمی‌روم. این بازی را از تلویزیون تماشا می‌کنم چون هیچ چیز بدی برای آرژانتین نمی‌خواهم. امیدوارم آرژانتین در بازی با نیجریه توان واقعی‌اش را نشان بدهد.

تیم‌های فوتبال آرژانتین و نیجریه از ساعت 20:30 امروز چهارشنبه و همزمان با دیدار ایران با بوسنی به مصاف همدیگر خواهند رفت.
 

Similar threads

بالا