تکفیری ها و داعش...سوداگران خون

"The moon"

عضو جدید
کاربر ممتاز
داعش چیست؟؟؟

راهکارهای پیشنهادی برای ریشه کن کردن تکفیری ها را بیان کنید..




جهان در انتظار عدالت جهانی... مشاهده پیوست 232588

کاستن جهل مسلمان ها میتونه بهترین راه جلوگیری از بروز این حالات باشد. چون ما خوب دینمان رو نشناختیم و بدون تحقیق آیین پدرانمان رو قبول کردیم و در ادعا و ظاهر حرف اول را زدیم ، اینگونه شد که به نظر جاهل امدیم و از جهل ما سو استفاده شد
 

Mʀ Yᴀsɪɴ

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
کودکان سوری در قفس‎ آتش داعش /عکس

کودکان سوری در قفس‎ آتش داعش /عکس

خبر : 73247

یک روز پس از انتشار نتایج تحقیقات یک مرکز مطالعات استراتژیک در امریکا، که نسبت به افزایش گرایش جوانان اروپایی به اسلام هشدار داده بود، سگ های وحشی دست پرورده صهیونیزم به تلاش برای تخریب چهره اسلام افزودند و منظره منزجر کننده جدیدی را در تویتر به نمایش گذاشتند.
سازمان تحقیقات پیو، (Pew Research Center) مرکز مطالعات استراتژیک علوم اجتماعی آمریکا، درگزارشی اعلام کرد که تا ۲۰ سال دیگر مسلمانان در اروپا در اکثریت خواهند بود.
تروریست های تکفیری داعش، چند دختر و پسر خردسال سوریه ای را با لباس نارنجی رنگ داخل یک قفس ریختند تا ضمن هشدار به خانواده های آنها و ترساندن مردم مناطق تحت اشغال از هرگونه اعتراض یا مقاومت، چهره دین آسمانی اسلام را نیز مشوه کنند.
اراذل و اوباش چچنی، عرب، اروپایی، امریکایی و افریقایی که به گفته ساکنان مناطق اشغالی، حتی با اصول ابتدایی اسلام از جمله طهارت شخصی و نماز نیز بیگانه اند، ادعا کردند هدفشان از بوجود آوردن این صحنه این بوده که کشتار کودکان سوری با بمب های شیمیایی دولت سوریه را یادآوری کنند!
این درحالی است که هر بیننده ای، به محض دیدن این تصویر، به یاد منظره دردناک و منزجر کننده سوزاندن معاذ الکساسبه، خلبان اردنیمی افتد که داعش ادعا کرد بر اساس حکم خلفای صدر اسلام آن را انجام داده و باعث شد، بار دیگر موتور اسلام ستیزی ژورنالیست های به اصطلاح روشنفکر بکار بیافتد و به همین بهانه، به تمامیت اسلام حمله شود.
شبکه خبر
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
شهادت جوان خرمشهری مدافع حرم

شهادت جوان خرمشهری مدافع حرم

یکی از جوانان برومند خرمشهر با نثار خون خود در دفاع از حریم آل‌الله بار دیگر یاد و خاطره شهدای بزرگوار خطه خوزستان را که جان خود را در راه آزادسازی خرمشهر قهرمان نثار کردند زنده کرد.
جوان بسیجی «علی منیعات» از مجاهدان جوان و فعالان بسیجی خرمشهر و محله «کوت الشیخ» در درگیری با تروریست‌های تکفیری داعش به اسطوره‌ای بی‌بدیل تبدیل شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
«مجید حسین‌زاده» فرمانده ناحیه بسیج خرمشهر نیز شهادت این رزمنده دلاور را تأیید کرد.

گروه تروریستی داعش با انتشار تصاویری از شهید منیعات به ابراز خرسندی از به شهادت رسیدن این جوان ایشان را «ابوالحسن الایرانی» معرفی کرده و مسؤولیت شهادت وی را بر عهده گرفته‌ است.
گروه تروریستی داعش مکان شهادت ابوالحسن الایرانی مکان شهادت را تکریت عنوان کرده است.

پیکر شهید منیعات تا کنون به خانواده‌اش تحویل داده نشده و از زمان مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید خبری منتشر شده است.

جمهوری اسلامی ایران بار‌ها تاکید کرده در اقدامات نظامی در عراق و سوریه مشارکت نخواهد کرد اما همچنان به ارائه مشاوره دفاعی و ارسال کمک‌های انسان دوستانه به این دو کشور در مبارزه با داعش ادامه می‌دهد.
ایران از‌‌‌ همان آغاز پیشروی‎های داعش در عراق نسبت به بسیج فوری نیروهای مردمی در این کشور اقدام کرد و شماری از جوانان ایرانی نیز به صورت داوطلب در جنگ با تکفیری‌ها و دفاع از مقدسات اسلامی به عراق رفته‌اند.

 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
رفتار معنادار شیعیان با اسرای داعشی

رفتار معنادار شیعیان با اسرای داعشی

رفتار معنادار شیعیان با اسرای داعشی


به تازگی کلیپی منتشر شده است که در آن برخورد انسانی ارتش و نیروهای مردمی عراق با اسرا و مردم تکریت را نشان می‌دهد.

در این کلیپ یک کودک عراقی با مراجعه به مقر نیروهای عراقی از آنها برای پدر بزرگ بعثی خود غذا درخواست می‌کند. او به نیروهای عراقی می‌گوید: پدر بزرگم مرا فرستاده و می‌گوید برو کمی غذا از این سگ‌ها (نیروهای ارتش عراق) بگیر و برایمان بیاور. آنها به این کودک غذا می‌دهند و به او می‌گویند: برو به پدر بزرگت بگو: این غذای امام حسین(ع) است و ما از اهل بیت علیهم السلام آموخته‌ایم که با انسانیت رفتار کنیم.


علاوه بر این، تصاویری از این قبیل رفتارهای انسانی نیروهای عراقی با اسرای داعشی در تکریت منتشر شده است که یکی از آنها آب دادن به یک اسیر داعشی توسط یک نظامی عراقی را نشان می‌دهد و زیر آن نوشته شده است: اگر حرمله به تو چنین آموخته که کودکان شیرخوار را سر ببری، من از امام حسین(ع) آموخته‌ام که همه را – حتی حیوانات (اشاره به اسبان لشکر حر) – را سیراب کنم.


در این رابطه بیشتر بخوانید: http://www.tabnak.ir/fa/news/483723/رفتار-معنادار-شیعیان-با-اسرای-داعشی © www.tabnak.ir
 

mihua

عضو جدید
کاربر ممتاز
به نظر من که این رفتارا رو نباید با اینا داشته باشن باید همان دم حقشون رو بذارن کف دستشون!
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
100 میلیارد بدهید، تا ایران و چین هم می‌رویم!

100 میلیارد بدهید، تا ایران و چین هم می‌رویم!

[h=3]100 میلیارد بدهید، تا ایران و چین هم می‌رویم! +ویدیو - العالم[/h]ه گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، زهران علوش در یک فایل ویدیویی که چندی پیش منتشر شد، مدعی شده اگر یکصد میلیارد دلار در اختیار او قرار گیرد، داعش دولت سوریه را سرنگون؛ و حتی ایران و چین را هم اشغال خواهد کرد. سرکرده گروه تروریستی موسوم به «جیش الاسلام» در این سخنان با انتقاد از هزینه 500 میلیارد دلاری ائتلاف شصت کشور برای مبارزه با داعش، گفت: حقیقت امر آن است که اگر به جای این همه هزینه، یکصد میلیارد دلار در اختیار ما قرار دهند به حضور داعش، نظام سوریه، شبه نظامیان شیعه و حزب الله پایان خواهیم داد و حتی به ایران و چین هم خواهیم رسید، اما 60 کشور عضو ائتلاف پانصد میلیارد دلار برای پایان دادن به حضور داعش اختصاص داده اند، ولی از ما می خواهند بدون دلار نظام سوریه را نابود کنیم، نه سازمان داعش را.

زهران علوش که در راس یک گروه مسلح پنج هزار نفره قرار دارد و تلاش می کند تا از طریق بلعیدن دیگر گروههای مسلح پیرامون خود یک ارتش نظامی تشکیل دهد، از ائتلاف شصت کشور علیه داعش و اختصاص هزینه پانصد میلیارد دلاری برای مبارزه با این سازمان و ناتوانی آنها در این مساله انتقاد کرد.
 

petromech

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ نیروهای گروه «سرایا الرماح»، بن لادی کردی داعش را به هلاکت رساندند. نیروهای این گروه مقاومت توانستند که «نصر الدین علی» معروف به بن لادن کردی را در منطقه «شلالات» شهر موصل ترور کنند و او را هلاکت برسانند.


گروه «سرایا الرماح» و تعدادی از گروه های مقاومت در ماه های اخیر در شهر موصل تشکیل شدند تا از طریق ترور رهبران داعش با این گروه مبارزه کنند. عملیات های گروه های مقاومت مردمی علیه داعش تاکنون منجر به هلاکت تعدادی از فرماندهان این گروه تروریستی شده است.
 

petromech

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اخیرا «مریوان نقشبندی» یکی از مسئولان وزارت اوقاف اقلیم کردستان عراق اعلام کرده بود که تعداد نیروهای کردی داعش از 500 نفر به نزدیک صد نفر رسیده است.
به گفته این مسئول عراقی تاکنون 250 نفر از نیروهای کرد داعشی در درگیری با نیروهای پیشمرگه و بمباران مواضع داعش به هلاکت رسیده اند.
نیروهای کرد داعشی از سرنوشت نامشخصی در صفوف داعش برخوردار هستند. آنها یا از سوی داعش در صفوف خط مقدم درگیری با پیشمرگه قرار می گیرند و کشته می شوند و یا از سوی این گروه تروریستی به جرم های مختلف اعدام می شوند.
نیروهای کرد داعش در خط مقدم درگیری با پیشمرگه قرار می گیرند و اسرای پیشمرگه هم به دست کردهای داعشی اعدام می شوند تا تا کردها به دست کردها از بین بروند.
جنگجویان کردی داعش هم که می دانند به دلیل جنایت هایشان عفو نمی شوند و راهی برای برگشت به اقلیم کردستان عراق ندارند، به حضور خود در داعش ادامه بدهند.
همچنین این جنگجویان در داخل صفوف داعش هم از مشکلات فراوانی برخوردار هستند و هیچ مسئولیت مهمی در داخل این گروه تروریستی به کردها واگذار نشده است.


 

petromech

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=2]نیروهای کُرد عراقی کوبانی را ترک کردند[/h]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ یک مقام ترک چهارشنبه اعلام کرد جنگجویان کرد عراقی که شش ماه پیش به عنوان نیروی کمکی برای شرکت در مبارزه با داعش وارد شمال سوریه شده بودند، ‌ شهر کوبانی (عین العرب) را از طریق ترکیه ترک کردند.
این منبع که خواست نامش فاش نشود، تصریح کرد: نیروهای پیشمرگه امروز (چهارشنبه) ترکیه را از راه هوایی به مقصد اربیل در شمال عراق که تحت مدیریت اقلیم کردستان قرار دارد، ‌ترک کردند. جنگجویان کرد عراق که نیروهای امنیتی ترکیه آن‌ها را همراهی می‌کردند به صورت کاروان از مرز ترکیه و سوریه عبور کردند و به فرودگاه شهر شانلی اورفه (جنوب شرقی ترکیه) رفتند. این منبع ترکیه افزود: ماموریت آن‌ها پایان یافته است. اکتبر گذشته، حدود ۱۵۰ تن از جنگجویان کرد عراق از طریق ترکیه وارد کوبانی شدند تا به شبه نظامیان کرد سوری که در محاصره نیروهای داعش، مقاومت می‌کردند، ‌کمک کنند. بنابر اعلام دیده‌بان حقوق بشر سوریه، این درگیری‌ها به کشته شدن بیش از ۱۸۰۰ تن از جمله ۱۰۰۰ تن از داعشی‌ها منجر شد. حمله‌ای که گروه داعش اواسط سپتامبر به این منطقه انجام داد حدود ۲۰۰ هزار سوری اساسا کُرد را به عبور از مرز ترکیه وادار کرد. دولت ترکیه با وجود فشارهای متحدان خود از مداخله نظامی در کنار نیروهای کرد که از کوبانی دفاع می‌کردند، خودداری کرد و موجب انتقادهای زیادی شد. دولت ترکیه سرانجام اجازه داده بود نیروهای کمکی که از اقلیم کردستان عراق آمده بودند، وارد سوریه شوند.








 

mihua

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=2]اعدام اعضای داعش به شیوه خودش

[/h] جبهه جهانی مستضعفین نوشت: گروهک تروریستی «جیش‌الاسلام»، روز گذشته با پوشیدن لباس نارنجی رنگ اعضای داعش در سوریه را به شیوه خودشان اعدام کرد.
گروهک تروریستی «جیش‌الاسلام»، روز گذشته پس از بازداشت اعضای داعش در سوریه آنان را به شیوه خودشان اعدام کرد. روش‌های اعضای جیش‌الاسلام (گروهک‌ تروریستی مخالف دولت سوریه) در مقدمات، نحوه اعدام و صحنه‌ها شباهت بسیاری با روش داعش داشت.
گفتنی است تروریست‌های جیش‌الاسلام با پوشیدن لباس نارنجی رنگ که نماد قربانیان داعش است، اعضای این گروهک را با همان یونیفورم سیاه رنگ رسمی اعدام کردند. گروهک جیش‌الاسلام هدف خود را از این اقدام انتقام از داعش معرفی کرده است.
در ادامه تصاویری را از شیوه اعدام مشاهده می‌کنید:




باید اگه راس میگن عکس اعدامم میذاشتن
 

EECi

مدیر بازنشسته
دوستان عزیز ، خواهش می کنم اگه تصاویر +18 و یا ناراحت کننده و خشونت آمیز در تاپیک هست در عنوانش بنویسید
مثلا من شخصا علاقه ای به دیدن این تصاویر ندارم

این کار درستی نیست که قبح خشونت در جامعه ریخته بشه
درسته یه سری واقعیت وجود داره در اطراف کشور ما
ولی ریخته شدن قبح خشونت هیچ کمکی به ما نمی کنه

تشکر:gol:
 

mihua

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوستان عزیز ، خواهش می کنم اگه تصاویر +18 و یا ناراحت کننده و خشونت آمیز در تاپیک هست در عنوانش بنویسید
مثلا من شخصا علاقه ای به دیدن این تصاویر ندارم

این کار درستی نیست که قبح خشونت در جامعه ریخته بشه
درسته یه سری واقعیت وجود داره در اطراف کشور ما
ولی ریخته شدن قبح خشونت هیچ کمکی به ما نمی کنه

تشکر:gol:

سلام. نوشتم خب... کمی هم پایین تر گذاشتمش. البته در عنوان ننوشتم!. بالاش نوشتم. خودمم اذیت میشم ازاین عکسا ولی بنابه دلایلی گذاشتم که دوستمون اشاره کردن مربوط به داعش نیست. که ممنونم. ولی داعش ازاین کارا بدتر برای بچه ها و ..... انجام داده!. بهرحال ببخشید. ولی...؛
( گفتید ریخته شدن قبح خشونت.... من مخالفم بااین جور دلایل .......... ببخشید ) .
 
  • Like
واکنش ها: EECi

Mʀ Yᴀsɪɴ

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
تازه‌ترین تغییرات در فهرست مجازات های داعش!

تازه‌ترین تغییرات در فهرست مجازات های داعش!

خبار سیاسی ، تازه‌ترین تغییرات در فهرست مجازات های داعش! : گروه تروریستی داعش در شهر رقه در شمال سوریه برای تحمیل دستورات خود به مردم، جدیدترین فهرست مجازات‌ها را اعلام کرد.



به گزارش ایران مطلب به نقل از العالم، گروه تروریستی داعش با انتشار بیانیه ای برای پیشبرد مقاصد، اهداف و حکمرانی در مناطق تحت کنترل خود دستوراتی را براساس برداشت خود از دین اسلام صادر کرده و از مردم خواسته است تا به این دستورات پایبند باشند زیرا در غیر این صورت مجازات خواهند شد.

گروه تروریستی داعش با این شیوه ها بدنبال آن است تا مخالفان خود را به طرح اتهامات واهی نظیر ضدیت با خداوند، پیامبر (ص) و دین اسلام و احکام آن متهم کرده و از بین ببرد. داعش تاکنون تعدادی زیادی از افراد را در مناطق تحت کنترل خود با اتهامات ساختگی به قتل رسانده است تا فضای رعب و وحشت را بیش از پیش برقرار کند.

داعش در تازه ترین اقدام خود بیانیه ای را در شهر رقه مرکز خود منتشر کرده و در آن مجازات هایی را تعیین کرده است. در این بیانیه آمده است: " مجازات دشنام دادن به خداوند و پیامبر - هر چند دشنام دهنده توبه کند- مرگ است".

در این بیانیه همچنین آمده است: "مجازات دشنام دادن به دین مرگ است و مجازات زنا برای مرد متأهل، سنگسار تا حد مرگ و برای مرد مجرد ۱۰۰ ضربه شلاق و تبعید به مدت یک سال است. همچنین مجازات لواط برای مجرم و قربانی مرگ است و دست سارق نیز قطع خواهد شد". گروه داعش در بیانیه خود گفت: "مجازات شراب خواری و تهمت زدن هریک ۸۰ ضربه شلاق است. جاسوسی برای کفار نیز مجازات مرگ به همراه دارد و مرتد نیز با مجازات مرگ روبرو خواهد شد".

این گروه همچنین برای " قاتل و سارقِ قاتل مجازات مرگ تعیین کرده است. مجازات اختلاس، بریدن دست راست و پای چپ و مجازات عاملِ ترس و وحشت مردم، تبعید است".

گروه داعش به کشتن تعدادی از اعضای خود به علت سرپیچی از قوانین خود اذعان کرد و در این بیانیه افزود: "دولت اسلامی (داعش) در اجرای احکام الهی کوتاهی نخواهد کرد و صدها عضو خود را هم در همین راستا به قتل رسانده است".
 

Mʀ Yᴀsɪɴ

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
گروه داعش پوشک بچه را حرام اعلام کرد!

گروه داعش پوشک بچه را حرام اعلام کرد!

دستورالعمل های داعش اخبار بین الملل , بحران در عراق , وضعیت کشور عراق,گروه تروریستی داعش , گروه تکفیری داعش , اخبار , جنگجویان داعش,اخبار داغ,اخبار روز,ايران مطلب


گروه داعش پوشک بچه را حرام اعلام کرد!

اخبار سیاسی ايران مطلب : آنها نه تنها "لوازم آرایشی" و "تجهیزات بهداشتی" را برای زنان بلکه "پوشک بچه" را هم به دلیل اینکه در صدر اسلام نبوده، حرام اعلام کرده اند!

مقررات و قوانین و دستورالعمل های داعش در شمال عراق، مجموعه ای از آداب عبادی، مناسبات اجتماعی و ریزترین موضوعات زندگی را در بر می گیرد؛ از تفریحات جوانان تا پوشک بچه!

به گزارش ایرنا، مخالفان این مردان تا بن دندان مسلح، جرات اعتراض ندارند، زیرا اعتراض آنان به رفتار و مقررات جنگجویان داعش به مثابه دشمنی با آنان است و مجازات های سخت، تا اعدام و بریده شدن سر دارد.

این گروه تروریستی، با اعمال مقررات عجیب و غریب به نام "اسلام” و "سنت”، این دین الهی را مورد وهن قرار داده است، بطوری که اکنون بسیاری از علمای اهل سنت نیز به این امر اذعان دارند که نتیجه عملکرد داعش در جوامع تحت کنترلش در سوریه و شمال عراق، دین گریزی و رویگردانی مردم از دین بوده است.

شیخ فیصل نجم از علمای دین در نینوا، به خبرگزاری "الغد” گفته است: بسیاری از دستورالعمل های داعش افراط گرایانه است و هیچ ربطی به دین اسلام ندارد.

این روحانی اهل سنت با اشاره به گوشه ای جنایت های داعش از جمله کشتارها و اعدام اقلیت های شیعه، مسیحی و ایزدی منطقه و نیز اعمال مقررات سخت گیرانه برای زنان و محدودیت هایی که برای جوانان ایجاد کرده، گفت: داعش عملا به دین اسلام اهانت کرده است که نتیجه آن رویگردانی مردم ، بویژه جوانان از دین می شود.

وی، در رد مقررات داعش و بی ربطی آن به دین وسنت، گفت: آنها قرائت قرآن از طریق بلندگو را حرام کرده اند، یا به زنان امر کرده اند که یا در خانه بمانند یا صورت خود را بپوشانند، حال آنکه در روایات هست که پیامبر عظیم الشان یاران و اهل بیتش را فرا می خواند و از آنان می خواست با بهترین و زیباترین صوت قرآن را تلاوت کنند.

همچنین ، دین اسلام پوشش زن را در سر و بدن، واجب می داند . آنها اعمال عجیب و غریب خود را به نام اسلام به مردم تحمیل می کنند در حالی که هیچکدام از آنها با مفاهیم اسلامی مطابقت ندارد.

شیخ فیصل نجم می گوید : درست است که در جوامع اسلامی مشکلاتی هست، اما آنها را نه با زور و شمشیر که باید با تعامل و تشویق و اقناع به صورت ایجابی اصلاح کنیم.

زنان در موصل آنطور که از گزارش های دریافتی از منطقه پیداست، به شدت در تنگنا قرار دارند. "ام ضیاء " از جمله زنان موصلی است که می گوید: داعش با زور و مقررات سخت و تهدید زنان، آنها را در خانه هایشان حبس کرده است.

خیلی از زنان ازفعالیت هایشان در محیط های اجتماعی و مشاغل اداری محروم شده اند و دیگر نمی توانند در جامعه مانند سابق ظاهر شوند و اگر هم مجبور باشند در خیابان ها تردد کنند، حتما باید صورت خود را بطور کامل بپوشانند.

تازه ترین دستورالعمل داعش در زمینه پوشش صورت نیز به این گونه است که دستور داده زنان متاهل صورت خود را با روبند سیاه، زنان غیر متاهل با روبند سفید و زنانی که قصد مشارکت در جهاد نکاح را دارند، با روبندهای زرد صورت خود را بپوشانند و در غیر این صورت با مجازات هایی تا حد مرگ روبه رو خواهند شد.

ام ضیاء می گوید: هرچه زمان می گذرد، مقررات داعش برای زنان دردسرهای خود را نمایان تر می کند، بطوری که حالا برای خروج از منزل به دلیل نیازهای درمانی و پزشکی هم مشکل دارند، چرا که خروج از منزل بدون مرد خانه ممکن نیست و علاوه بر آن پزشکان زن یا فرار کرده اند و یا مجوز کار ندارند و پزشکان مرد نیز از معاینه زنان منع شده اند.

مشکلات به همین جا ختم نمی شود. مناسبات اجتماعی در شمال عراق نیز دستخوش تغییراتی شده که بویژه نسل جوان را عصبانی می کند.

کافه ها، قهوه خانه ها، فروشگاههای فروش سی دی و فیلم تعطیل شده و پارک ها برای جوانان و زنان ممنوع شده است.

"سید محسن " جوان موصلی که از منطقه تحت کنترل داعش گریخته، به الغد پرس می گوید: همه امکانات تفریحی از جوانان را گرفته اند و گرفتن اسلحه و جنگیدن برای داعش ، تنها تفریح جوانان منطقه است که می توانند انجام دهند در غیر این صورت...

وی درباره قوانین عجیب و غریب داعش که به اعتقاد خیلی از عراقی ها، بدوی و غیر متمدنانه است، می گوید: تماشای فوتبال، استفاده از سی دی و نوار ویدئو و بازی های معمول منطقه برای جوانان ممنوع شده و بسیاری از فروشگاههای مربوط به آن را تعطیل کرده اند.

آنها نه تنها "لوازم آرایشی" و "تجهیزات بهداشتی" را برای زنان بلکه "پوشک بچه" را هم به دلیل اینکه در صدر اسلام نبوده، حرام اعلام کرده اند!

"محمد زهیر” استاد دانشگاه درباره اعمال داعش می گوید: هرگونه اعمال مقررات با استفاده از زور و تهدید آن هم به اسلام، اخلاقی نیست.

به عقیده وی، رهبران داعش دین را نمی فهمند و تمام برداشتشان از دین در اسلحه، غذا و رابطه جنسی خلاصه می شود.

احمد الکبیسی، واعظ عراقی که در دبی زندگی می کند، این روزها بخاطر حمله به وهابیت، به عنوان پدر معنوی القاعده و داعش ، به دادگاه کشیده شده است.

وی در آخرین اظهار نظر در این خصوص گفته بود که داعش محصول صهیونیستهاست و برای فروپاشاندن عراق و ضربه زدن به دین اسلام ایجاد شده است.

الکبیسی در واکنش به دومین پرونده ای که دادستان امارات علیه وی گشوده ، در یک نوار ویدئویی بر روی اینترنت گفت: البغدادی یک عمله یهود است و نه بیشتر!

این واعظ عراقی، همچنین اظهارداشت، "به خدا داعش و ماعش و حتی محمد الوهاب صد درصد ساخته یهودی ها بوده " و بطور مستمر در حال پاره پاره کردن امت اسلامی هستند ، بگذارید مرا بکشند، اما من می گویم چون در برابر خدا مسوولم !
به هرحال، داعش نمی تواند عمر زیادی داشته باشد و این احتمال زیاد است که از نظر نظامی و امنیتی بزودی مهار خواهد شود، اما آنچه می ماند، ضربات خدشه کننده ای است که به دین اسلام وارد کرده است.

از همین رو بر علما و مراجع و شخصیت های متعهد دانشگاهی در جهان اسلام است که برای پاک سازی چهره دین از تصویری که داعش ارائه کرده، همت کنند.

منبع : ایرنا

 
  • Like
واکنش ها: mnsa

petromech

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
با عقب نشینی نیروهای ارتش و پلیس عراق از شهر الرمادی مرکز استان الانبار،‌ داعش توانست این شهر و مراکز دولتی مهم آن از جمله مقر ستاد عملیات نیروهای مسلح عراق و کاخ دادگستری را تصرف کند.
شهر الرمادی مرکز استان الانبار بزرگترین استان عراق است/ افسر پلیس الرمادی گفت که نیروهای امنیتی شامل ارتش و پلیس به صورت کامل از الرمادی عقب نشینی کردند و به منطقه النخیب در جنوب استان الانبار رفتند.






فرار مردم الرمادی از دست داعش









 
  • Like
واکنش ها: mnsa

mihua

عضو جدید
کاربر ممتاز
داعش کشتن شپش را ممنوع اعلام کرد !!

داعش کشتن شپش را ممنوع اعلام کرد !!

گروه تروریستی تکفیری «داعش» در اطلاعیه‌ای کشتن «شپش‌ها» در شهر «تدمر» را ممنوع و تاکید کرد که متخلفان مجازات خواهند شد.
داعش


از زمان اشغال شهر تاریخی «تدمر» در استان حمص بدست «داعش» که در هفته گذشته رخ داد، این گروه اقدام به انتشار اطلاعیه‌هایی برای ساکنان تدمر و همچنین عناصرش در این شهر کرد. در جدیدترین اطلاعیه از این دست که اطلاعیه شماره ۱۲ داعش شمرده می‌شود، این گروه تکفیری «کشتن شپش را ممنوع کرده است»!!
داعش شپش‌ها را از مخلوقات مبارک و بی‌آزار باری تعالی دانسته که انسان‌ها مجاز به کشتن آنها نیستند. بنابراین اگر در مو و ریش عناصر داعشی شپشی یافت می‌شود، آنها مجاز به کشتن آن نیستند و برای از بین بردن خارش ایجاد شده توسط شپش‌ها می‌توانند، از حنا استفاده کنند.
داعش هشدار داده است که متخلفان مجازات خواهند شد، چون مرتکب جنایت قتل شده‌اند و پس از متحمل شدن ۵۰ ضربه شلاق به دادگاه شرعی تدمر جهت صدور حکم معرفی خواهند شد.
این گروه تروریستی تکفیری خاطرنشان کرده است که خارش موهای سر و ریش در جایی که شپش‌ها لانه کرده‌اند، باید به آرامی و بدون آسیب رساندن به آنها باشد، در غیر این صورت با توجه به شدت خارش مجازات خواهند شد.
اما تمام این دستورات به این جهت صادر شده که شهر تدمر هم اکنون با کم آبی مواجه است و داعش ترجیح داده تا آب موجود را برای ادای فریضه نماز عناصرش حفظ کند.
از دیگر قوانین وضع شده توسط داعش در شهر تدمر، عدم استفاده از مخمر در پخت نان به بهانه غربی بودن این شیوه و تعطیل کردن مغازه‌ها و دکان‌ها پس از اذان جهت ادای فریضه نماز است و اینکه مجازات متخلفان به اعدام هم می‌رسد.
از زمان اشغال شهر تدمر، داعش تاکنون صدها نفر از اهالی این شهر را به بهانه‌ها و دستاویزهای مختلف در ملاء عام و به شیوه‌های مختلف از جمله شلیک مستقیم به سر و یا ذبح اعدام کرده است.
 

petromech

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
داعش تعدادی از شهروندان ایرانی را در سوریه اعدام کرد.

به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری ها، داعش در منطقه باستانی تدمر (پالمیرا) شماری از اسرای در اختیار خود را در مراسم علنی اعدام کرد. این اسرا از کشورهای ایران، افغانستان و افرادی از اعضای ارتش و گروه های نظامی حامی دولت سوریه بودند. لینک

.............................................................................................................................

منابع سوری اعلام کردند گروه تروریستی النصره به همراه دیگر گروه‌های همپیمان خود شهر اریحا را نیز به کنترل خود درآوردند و با این کار آخرین شهر این استان شمالی نیز سقوط کرد.


به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی، شهر اریحا در شمال غرب سوریه، آخرین شهر در استان ادلب محسوب می‌شد که کنترل آن همچنان در دست دولت سوریه بود و شامگاه پنجشنبه در یک عملیات سریع به دست ائتلاف نظامی موسوم به "جیش الفتح" افتاد. لینک

...............................................................................................................................

فکر کنم اینطوری پیش بره تا دو سه ماهه دیگه دمشق کاملا سقوط می کنه! البته الان هم چیزی ازش نمونده نصف کامل سوریه دست داعش هست.
 

mihua

عضو جدید
کاربر ممتاز


به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، پایگاه خبری "ویتو" گزارش داد: «گروه تروریستی داعش در شمال صلاح الدین در عراق برای آموزش افراد خود نوزاد شیرخواره ای را منفجر کردند.»



ببنابر این گزارش، صادق الحسینی یکی از مسئولان امنیتی در دیاله عراق افزود: « گروه تکفیری داعش برای آموزش بمب گذاری افراد خود نوزادی را در برابر اعضای این گروه، منفجر کرد.


این منبع امنیتی گفت: «جرائم داعش در عراق متوقف نمی شود و این جرائم فقط مختص زنان، مردان و کودکان نیست بلکه در واقع به دنبال به دنبال راهکاری خونین برای کشتار بی گناهان است.»


این منبع امنیتی اعلام کرد: «گروه داعش نوزاد متعلق به فردی غیر نظامی که چند هفته پیش به اتهام مشارکت در درگیری با این گروه اعدام شده بود، در اقدامی وحشیانه در برابر چشمان ده ها فرد مسلح عضو داعش بمب گذاری و منفجر کرد.»

 
  • Like
واکنش ها: mnsa

mihua

عضو جدید
کاربر ممتاز
افطاری مسموم ده‌ها داعشی را به کام مرگ فرستاد +تصاویر

افطاری مسموم ده‌ها داعشی را به کام مرگ فرستاد +تصاویر



به گزارش سرویس دینی جام نیوز، به نقل از شبکه السومریه؛ 145 تن از داعشی ها در جریان افطار دسته جمعی در موصل مسموم شدند که 45 تن از آنها به هلاکت رسیدند.


بر پایه این گزارش؛ به نظر می آید این مسئله در پی کشتار اخیر مردم موصل و انتقام از داعشی ها صورت گرفته است.

لازم به ذکر است داعشی ها یک سال است که به موصل و برخی مناطق اطراف آن سیطره پیدا کرده اند.

تروریست های داعش طی دو ماه مبارک که بر موصل سیطره پیدا کرده اند با قوانین عجیب خود مردم را به ستوه درآورده اند.

داعش هر کسی را که نسبت به روزه خواری او شک کند 80دلار جریمه کرده و اگر کسی علنا اظهار به روزه خواری کند او را اعدام می کند.

این گروه تروریستی همچنین روزه داران را به حضور پای منبر خطبای داعشی و خطبای طرفدار تروریسم مجبور می کند.



 

mihua

عضو جدید
کاربر ممتاز
دیگه ازاین شکلاتا حالم به هم بخوره یعنی؟؟!!!



اعضای داعش تصاویری از خود و شکلات مورد علاقه آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها نوتلا گرفته و آن را در شبکه های اجتماعی منتشر کردند.
 

mihua

عضو جدید
کاربر ممتاز
فرمانده داعش به فرمانده ارتش سوریه یک حرفی زد که به شدت من رو تکان داد.
فرمانده داعش گفت:
آنقدر که ما برای مرگ مشتاقیم، شما برای زندگی مشتاقید و همین رمز پیروزی ماست.


این حرف رو دقیقا فرمانده لشکر اعراب در زمان فتح ایران زد و ما در کتاب های تاریخ و معارف با خواندن آن احساس غرور کردیم !!

آنقدر که ما برای مرگ مشتاقیم، شما نیستید.
ما اگر کشته شویم به بهشت میرویم، اگر هم زنده بمانیم غنیمت میگیریم و در هر دو حال پیروزیم.

این ایدئولوژی و این نحوه باور رو با هیچ پول و کتاب و قدرتی نمیشه در ذهن یک جوان کرد.
فقط هنر باورهای ماورایی و تخیلی هست که میتونه یک انسان رو تا این حد کور کنه که آدمارو اینجوری سلاخی کنه.

از انسان هایی که اسیر مذهبند بیشتر از همه باید ترسید.
چرا که آنان جنابت رو با لذت انجام میدن و براش توجیه دارن !!
اما کسی که اهل خرد و علم بود رو با هیچ پول و باوری نمیتوان راضی کرد که یک انسان را بکشد، اما با مذهب میتوان اورا راضی کرد.


خوشم میاد داعش رو هم داره به دیمن و ایمون میچسبونه !!!!!!! خجالت بکش! بسته!. گوش و چشماتون رو وا کنید. شما هوش اگر داشتید گول حرفای اینا رو نمیخوردید!.
 

mihua

عضو جدید
کاربر ممتاز
به مرگ مشتاقن که ؛
http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=282219

هرکسی رو هم جذب کنن بهش وعده پول و حکومت میدن. مثل اون حروم زاده هایی که میدونستن با کشتن امام حسین (ع) به جهنم ابدی میرن ولی نتونستن به خاطر دو سال حکومت ازاین کار دست بردارن!.که همون دو سالم بهشون نرسید و با خواری و خفت نابود شدن. اما اعمالشون باعث ظلم و گمراهی همیشگی شد
 
  • Like
واکنش ها: ros.

Similar threads

بالا