آره. ورژنش متفاوته با 2013 SAVE کرده بودم
الان با ورژن پایین تر SAVE می کنم و دوباره می فرستم
با اجازتون منم یه نگاهی به پلانتون انداختم.
در کل پلانتون خیلی خوب شده......ولی مسئله و مشکل اصلی ما سر تامین رمپ معلوله.شما واسه آژانس رمپ معلول نزاشتید که اونجا واجب تره.
در کل ایرادای جزئی هم داره که البته تو همه کارا این ایرادا دیده میشه و طبیعیه:
1-فضای چرخش ویلچر یه ابعاد حداقل 1.5 در 1.5 متر.
2-ارتفاع زیر زمین رو خیلی زیاد میگیرید.از دردسر طول رمپ خوشتون میاد؟ارتفاع کف زیرزمین تا سقفش 2 متر کافیه.یعنی الان که همکفتون 0.5 هست کد زیر زمینتون میشه 1.90- ......که طول رمپتون میشه 12.6 متر.
3-شروع رمپ خودرو با فاصله 2.5 متر از پیاده رو(مبحث 3 ).......شما رمپ رو دقیقا از بعد در ورودی شروع کردید.
4-تو زیر زمین هم واسه آسانسورتون لابی با ابعاد حداقل 1.5 در 1.5 در نظر بگیرید.
5-مسکونیاتون خیلی خوب شده.فقط ابعاد نورگیر رو خیلی زیاد گرفتید.6متر مربع با فاصله 2 متر از لبه زمینتون کافیه.(البته این طبق ظوابط شهرداریه اگه مقررات ملی چیز دیگه ای گفته بگید حتما بهم)اینی که گفتم از لب زمین یعنی اینکه نورگیر درز انقطاع رو قطع میکنه.ستون تو نورگیر نره.هیچ لزومی نداره دور نورگیر ستون باشه(هر کی مخالفه علتش رو بگه).باکس نورگیر با تیر های اصلی و فرعی بسته یشه(دقیقا مثل باکس آسانسور) ولی این به این معنی نیست که ستون دورش باشه اشکال داره.ولی داخل نورگیره نره.
6-من فکر میکنم ارتفاع پلتون رو بیشتر از 18 گرفتید!!!! درست میگم؟
7-ارتفاع طبقه مسکونیتون رو خیلی خیلی کم گرفتید.کف تا کف 3.2 مناسبه.شما کف تا کف رو 2.7 گرفتید که اگه 40 سانت ارتفاع سقف ازش کم شه میمونه 2.2 !!!!!!؟
نگاه کنید یه مسئله کلی رو به همه دوستان بگم در مورد حداقل ها و حداکثر ها:
-درز انقطاع رو حداقل بگیرید.
-ابعاد پارکینگ رو حداقل بگیرید.
-ابعاد باکس پله و آسانسور و نورگیر رو حداقل بگیرید.
-شیب رمپ و عرض رمپ و عرض گذر خودرو و ابعاد ستون رو حداقل بگیرید.
-ارتفاع پیلوت رو حداقل بگیرید.
-ارتفاع تجاری و واحد های مسکونی رو حداکثر بگیرید.
ولی در کل پلانتون خیلی خوب شده من باهاش حال کردم.
