تست توانایی خارق العاده ی شما

samira zibafar

عضو جدید
از میان توانائی‌های خارق‌العاده زیر دلتان می‌خواهد کدامیک را داشته باشید؟
اول انتخاب کنید بعد مشخصات خود را در پایین بخوانید

1 توانائی پرواز کردن

2 توانایی سفر به گذشته در تونل زمان
3 نامرئی شدن
4 توانایی دیدن درون چیزها مثل اشعه ایکس
5 توانایی تغییر شکل

6 توانایی خواندن ذهن و فکر دیگران

7 توانایی دیدن آینده
8 توانایی شنیدن همه صداها

 

samira zibafar

عضو جدید
1 شما دوست دارید یک «تصویر بزرگ» از زندگی و این که چگونه چیزهای مختلف کنار هم قرار گرفته‌اند به دست آورید. جزئیات و ریزه‌کاری‌ها شما را ناراحت می‌کنند. شما از آزاد بودن و ریسک کردن لذت می‌برید.
راهنمای شغلی: شما خلبان یافضانورد خوبی می‌شوید. یا شغلی را اختیار کنید که به شما اجازه تأثیرگذاری بر سیاست‌ها را بدهد، مثلاً شغلی در دولت یا یک تیم تحقیقاتی.

.................................................. ..

2 شما به یافتن علّت هر چیز و این که چگونه می‌توان از اشتباهات گذشته برای شکل‌دهی آینده استفاده کرد علاقه‌مندید. شما کنجکاوی زیادی درباره چگونگی زندگی مردمان مختلف دارید.

راهنمای شغلی: پیدا کردن شغلی در زمینه پژوهش‌های علمی، تاریخی یا مطالعه رفتار انسان‌هامی‌تواند برای شما مناسب باشد. شما از کاری که بر آینده تأثیر گذار باشد نیز لذت می‌برید.


.................................................. .............

3 شما آدمی خجالتی هستید و یا این که مشاهده‌گر خیلی دقیقی می‌باشید. شاید هم هر دو. شما دوست دارید از هر چیزی که دور و برتان می‌گذرد اطلاع داشته باشید.

راهنمای شغلی: نویسندگی، کارهای هنری یا مأمور تحقیق و کارآگاه می‌تواند شغل مناسبی برای شما باشد.

.................................................. .....................

4 شما دوست دارید «درون» مسائل و مشکلات بروید و به عمق آن‌ها پی ببرید. شما از یافتن مسائلی که دیگران حتی قادر به دیدن آن‌ها نیستند لذت می‌برید. شما حل مسأله را نیز دوست دارید.
راهنمای شغلی: فیزیک، سیاست، ریاضی و پزشکی حوزه‌هایی هستند که به کسانی که مانند شما توانائی حل مسأله داشته باشند نیاز دارند.

.................................................. .....................

5 شما آدم اجتماعی هستید و از سازگاری با محیط و دیگران خوشتان می‌آید. شما از تحسین شدن توسط دیگران لذت می‌برید.
راهنمای شغلی: حوزه تفریحات و سرگرمی‌ها می‌تواند برای شما مناسب باشد. هنرپیشه‌ها می‌توانند «تغییر شکل» دهند و آدم دیگری شوند.
.................................................. ..................

6 شما در حدس زدن آنچه دیگران فکر می‌کنند مهارت دارید. شما می‌توانید تفاوت‌های آنچه که مردم در ظاهر می‌گویند و آنچه واقعاً فکر می‌کنند را «ببینید».

راهنمای شغلی: شما می توانید مشاور یا روان‌شناس خوبی شوید. برای کسانی که به این حرفه‌ها می‌پردازند درک چگونگی تفکر و احساس دیگران اهمیت دارد.

.................................................. ...........


7 شما آدم خلاق و مبتکری هستید و عاشق ماجراجویی می‌باشید. شما اگر می‌توانستید، همین الان به آینده کوچ می‌کردید! شما همیشه بهترین امکان را در نظر می‌گیرید و نگران چگونگی تحقق هر چه سریعتر آن هستید.

راهنمای شغلی: به کاشف شدن، تحقیقات علمی، اختراع یا نویسندگی کتاب‌های علمی-تخیلی فکر کنید.


.................................................. .......................

8 شما دوست دارید از آخرین اخبار مطلّع شوید. بعضی‌ها حتی ممکن است بگویند که شما آدم فضولی هستید! شما به اتفاقاتی که پیرامونتان می‌افتد توجه زیادی دارید.

راهنمای شغلی: شما خبرنگار خوبی می‌شوید. همچنین می‌توانید مطالب ستون «شایعات» در مجلات خبری و هنری را به خوبی آماده کنید. شانس خود را در رشته موسیقی هم امتحان کنید.
 

samira zibafar

عضو جدید
شخصيت های دارندگان گروه های خوني

شخصيت های دارندگان گروه های خوني
گروه خونی O :
صادق، خوشبین و پر انرژی هستند و از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند. برای رسیدن به هدف قدرت و تحمل خوبی دارند. اگر در میانه راه به بیهوده بودن کاری که در حال انجامش هستند پی ببرند، خیلی راحت آنرا رها می کنند. درباره ی گذشته مثبت اندیشند، لذا چندان افسوس گذشته را نمی خورند.
به مسائل مادی اهمیت می دهند. آرام و باثباتند و در برابر صداقت بسیار حساسند. رک و صریح نظراتشان را بیان می کنند. می توانند از جزئیات براحتی صرفه نظر کنند. غالباً از رهبری کردن خوششان می آید و معمولاً از قدرت تمرکز خوبی برخوردارند.

گروه خونی A :
محتاط در تصمیم گیری، بدبین و بسیار حساس هستند و مایلند مسائل را به دو گروه سیاه و سفید تقسیم کنند. به قوانین و استانداردهای اجتماعی بسیار اهمیت میدهند. از تحمل و صبر بالایی برای انجام کارهای فیزیکی و رقابتی برخوردارند. به آینده بسیار بدبینند و براحتی می توانند ظاهر آرامی از خودشان نشان دهند، حتی اگر عصبانی باشند. به نظرات دیگران بسیار اهمیت می دهند. اگر قلبشان بشکند، به سختی التیام می یابد. آنها بسیار مسئولند و همواره خطی بین کار و تفریح میکشند. آنها معتقدند که در مسائل دینی و اخلاقی می توان به کمال رسید. ترجیح می دهند از سرگرمی هایی بهره ببرند که از فشار عصبیشان بکاهد.

گروه خونی B :
براحتی از دیگران دستور نمی گیرند. سریع تصمیم گیری می کنند، قابل انعطافند و چندان به قوانین اهمیت نمی دهند. به مسائل علمی و اکتشافات علاقه فراوانی دارند. چندان صبور به نظر نمی رسند و از کارهای رقابتی خوشان نمی آید. معقول و خونسردند و درعین بامزگی، بسیار خجول هستند. از بیان ایده های جدید نمیهراسند. از مورد انتقاد قرار گرفتن ترسی ندارند. از انجام کاری به مدت طولانی خسته و دلزده نمی شوند. براحتی می توانند خاطرات گذشته را فراموش کنند. خلاق و مبتکر بوده و بین کار و تفریح نمی توانند مرزی قائل شوند.

گروه خونی AB :
رومانتیک و احساساتی هستند و به شدت فعالند. در تجزیه و تحلیل مسائل بسیار ماهرند. در نقد موضوعات مختلف بسیار منصف اند. درموقع لزوم نمی توانند سریع تصمیم بگیرند. برای سخت کار کردن و صبور بودن باید سعی کنند. درباره ی گذشته بسیار حساسند و از قدرت فهم بلایی برخوردارند. چندان مسئولیت پذیر نیستند. خونسردند اما در برخورد با مسائل غیرمنتظره خیلی زود نگران می شوند. حالات روحی آنها خیلی سریع تغیر می کند. می توانند در آنِ واحد چند کار را با هم انجام دهند و از کارهای هنری بسیار خوششان می آید
 

samira zibafar

عضو جدید
چهره خوانی
چـهره خـوانـي به اين مـعـنـا است كه شما فـقــط با با نگاه كردن به صورت اشخاص پي بـه خـصـوصـيات اخلاقي و شخصيتي او ببريد. چـهره خـوانـي توسـط مردم در اعصار مختلف انجام شده است. شـناخـتـن افراد تنها از روي خصوصـات ظـاهـري آنها مساله بسيار جالبي است. نـكات ظـريف و دقيـق و پيچيدگيهاي بسياري در علـم چـهـره خـوانـي وجـود دارد ولي ما در اينجا به بيان نكات اصلي تر و مهمتر آن بسنده مي كنيم. چهره خواني چيست؟
بشر در طول قرون متمادي سعي نموده تا با پيوند زدن خصـيصـه هـاي صـورت افـراد بـه ويژگيهاي شخصيتي، متوجه افكار و درون ديگران شود. با گـذشـت سـالها علم چهره شناسي نيز گسترش يافته و به شاخه هاي مختلف تـقسـيم شـده است. بـراي مثـال "متوپوسكپي" علم پي بردن به سيرت و درون آدمي از روي خطوط روي پيشاني است.
"فرنولوژي" علم جمجمه خواني و مطالعه طرز تشكيل جمجمه ميباشد كه به بنا نهادن شخصيت و اميال ذاتي و رواني افراد كمك مي كند.
"فيزيـوگـنومي" يا عـلم چـهره شـنـاسي، موضوعي است كه ما به آن خواهيم پرداخت. اين علم به ما مي آموزد كه چگونه از روي چهره افراد پي به شخصيت آنها ببريم.
امروزه دانشمندان به چنين علومـي، "شـبـه علـوم" اطـلاق كرده و بـهاي زيـادي بــه آن نمي دهند و هـمانند عـلومي مانـنـد "طالع بـيني" به آنها مي نگرند: اثبات نشده ولي بيضرر. با اين وجود هنوز بسياري از مردم چهره خواني را راهي مطمئن براي قضاوت در مورد افراد مي دانند. چيزي كه اهميت دارد اين اسـت كـه چـهره را بصورت كامل و دقيق مورد تجزيه و تحليل قرار داده و تا رسيدن به همه حقايق از قضاوتهـاي شـتابزده اجتناب كنيم.
اكنون گذري مي كنيم بر نكات بنيادين چهره خواني و چگونگي تشخص شخصيت افراد:
شكل صورت
دراز و كشيده: افرادي كه داراي چنين صورتي هستند عموما" داراي صـبر و تحمل زياد بوده و توانايي حل مشكلات در آنها بيشتر است. جـذابـيـت و خوش تركيب بودن افراد با چنين صورتي نشانگر اين است كه آنها معمولا كارهاي خـود را نـيـمـه تمام رها نكرده و عادت به انجام امور بطور تمام و كمال دارند.
گرد: اين شكل دلالت بر اميدواري زنده دلي و انرژي دارد. اينگونه افراد مي تـوانند اتاقي دلگير و ساكت را به بمبي از خنده و شادي تبديل كنند.
پهن: اينگونه اشخاص بردبار و مهربان و معمولا افراد روشنفكري مي باشند.
مربعي: طرفدار استقلال فردي و فردگرايي، سختـكوشـي بـراي دسـتـيـابي بـه آرزوها، زيركي و فعال بودن از ويژگيهاي اين افراد محسوب مي شود.
پيشاني
صاف: كسانيكه كه داراي خطوط در پيشاني نيستـنـد، افـرادي انديشمند و هميشه در حال تفكر مي باشند و در تصميم گيريها سريع و منطقي عمل مي نمايند.
چروكيده: وجود خطوط در سطح پيشاني نشان مي دهد كه ايـنـگونه افراد به سرعت هيجان زده و احساساتي شده و سريع آشفته و پريشان حال مي گردند.

رمانها، داستانها و اشعار بسيار زيادي در مورد چشم و ارتباط آن با خصوصيات روحي و رواني انسان نوشته شده است. چشمها هيچگاه دروغ نمي گويند؛آنها بيانگر احساس دروني و واقعي ما مي باشند.
اضطراب: اگر مابين عنبيه و پـلك پـاييني هـر دو چشم مـقداري سفيدي وجود داشت، آن شخص انساني مضطرب و نگران است.
تندخويي: اگر بالاي عنبـيه بخشي سفيد رنگ وجود داشت، علاوه بر استرس نشانگر تندخويي و پرخاشگري در فرد است.
روان پريشي: چنـانچه دور تا دور عنبيه را سفيدي فرا گرفته باشد، نشانگر عدم تعادل و پايداري روح و روان فرد خواهد بود.
شادي: وجـود خـطوط كـوچـك در خـارج از چـشمها حاكي از خنده رويي و شادبودن فرد مي باشد.
ابرو
صاف: صافي و مستقيمي ابروها نشانگر انديشه، تفكر و ايده گرايي فرد مي باشد.
كماني: افرادي كه داراي ابروهاي خميده و كماني هسـتند از حـكايـتـها و داسـتـانـهـاي واقعي لذت مي برند.
باريك: اينگونه افراد معمولا داراي اعتماد به نفس اندكي مي باشند بخصوص اگر ابـروي آنها بجز باريكي، بالا و گرد نيز باشد.
پيوسته: پيوستگي ابروها نشانگر اين است كه فرد دائما" در حال تفكر و انديشـه بـوده و ايده هاي جالبي در سر دارد.
پلك
كوچك: اگرفاصـله بـين بالاي پلك و مژه كم باشد بيانگر اسـتقلال فرد مي باشد و اينكه آن فرد حتي ممكن است بصورت ارادي خودش را به ديگران نزديك نكند.
بزرگ: بزرگ بودن پلك دلالت بر وابستگي شديد فرد به ديگران دارد.
بيني
كوچك: گفته مي شود اشـخاصي كه بـيـني كـوچـك دارنـد ذاتـا" افـرادي ضعيف و اغلب غيرقابل اتكا بوده و در تصميم هايشان استوار و ثابت قدم نمي باشند.
بزرگ: بزرگي بيني نشانه ابتكار و عزم و اراده مي باشد. يك شـخصـيت قـوي كه اثرش را برجاي خواهد گذاشت.
 

samira zibafar

عضو جدید
تکه ابر
اگه يه تيکه ابر به شما بدند و بگن مال شماست، شما با اون چکار مي کنيد ؟ حس واقعيتون رو پيدا کنيد و سپس دليلش رو در پایین بخونيد.
.
.
.
.

در حقيقت اون تکه ابر و اينکه چکار با اون مي کنيد آئينه رفتار شما با عشق خود و کسي که دوستش داريد هست.
من اين سوال رو از دوستانم پرسيدم اين پاسخ ها رو دادند:
فقط مي خوام روی من بباره - تفسير : دوست دارم عشقم فقط مال من باشه و منو بيش از همه دوست داشته باشه
يکي ديگه: دوست دارم بگيرم همچين بچلونمش...
تفسير : خدا رحم کنه به کسي که همسر(شوهر) اون طفلي خواهد شد LOL
يکي ديگه از دوستان: دوست دارم بگيرم روش بخوابم ... شرمنده تفسير نداريم !!!​
 

samira zibafar

عضو جدید
تست خود شناسي از اشکال رنگي

خود را بهتر بشناسيد!
تست خودشناسي

از ميان 9 شكل زير ، تصوير مورد علاقه خود را انتخاب كنيد . توجه داشته باشيد كه رنگ و شكل ، هر دو براي شما خوشايند باشند . سپس توضيح مربوط به هر شكل را بخوانيد و ببينيد چه شخصيتي داريد.
1-
2-
3-
4-




5-
6-
7-
8-




9-


حالا توضیحات:

شکل1: "معقول و سازگار"
در زندگی به رفتار و عشق ساده و بی پیرایه اهمیت می دهید. دیگران به شما اعتماد می کنند. به دوستان نزدیک خود امنیت و آرامش می دهید. اطرافیان به عنوان شخصی خونگرم و با محبت شما را تحسین می کنند. از موارد پیش پا افتاده و کلیشه ای دوری می نمایید. لباس و پوشش شما ساده ولی آراسته است.

شکل2:
"تحلیل گر، قابل اعتماد و متکی به خود"
حساسیت کنونی شما همیشگی است. همیشه تمایل دارید که اطراف خود را با چیزهای زیبایی محصور کنید تا مورد توجه دیگران قرار گیرید. فرهنگ نقش مهمی در زندگی شما دارد.
خود را با وقار و کم نظیر می دانید و به سطح فرهنگی افرادی که با آنها در ارتباط هستید، اهمیت می دهید.

شکل3:
"آسوده خاطر ، سرحال و بانشاط"
عاشق زندگی آزاد هستید و سعی می کنید که حداکثر استفاده و لذت را ببرید. اعتقاد دارید که هر فرد فقط یک بار زندگی می کند. نسبت به مسائل مختلف بسیار کنجکاو و صادق هستید هیچ چیز برایتان بدتر از مقید بودن و محدود کردن نیست. همیشه آماده و مشتقاق رویدادهای غیر منتظره هستید.

شکل4:"مستقل و نامعلوم"
خواستار زندگي آزاد و بدون وابستگي هستيد تا خودتان مسير زندگي را مشخص سازيد. تمايل هنرمندانه اي در کار و فعاليت هاي خود داريد. به آزادي خود اعتقاد داريد و بعضي اوقات کارهايي مي کنيد که برخلاف موردي است که از شما انتظار مي رود. شيوه زندگي شما بسيار فرد گرايانه است. برطبق عقايد و باورهاي خود زندگي مي کنيد و از تقليد خوشتان نمي آيد.

شکل5:
"دورن گرا " احساس و متفکر"
ترجیح می دهید تنها باشید تا این که بحث و گفت و گوی کلیشه ای با دیگران داشته باشید. رابطه ی محکمی با دوستان خود دارید و این کار به شما یک آرامش درونی را که به آن احتیاج دارید، تقدیم می کند. از سطحی بودن بیزارید. می توانید برای مدت طولانی تنها باشید و خیلی کم خسته می شوید.

شکل6:
"عمل گرا، مطمئن به خود و ماهر"
مسئوليت زندگي خود را به عهده مي گيريد و به رفتار و کار خود بيشتر از شانس اهميت مي دهيد. مسائل مختلف را به صورت عملي و ساده حل مي کنيد. نگاه واقع بينانه اي به اتفاقات روزمره زندگي داريد و سعي داريد مسائل را بدون تزلزل حل کنيد.

شکل7:
"آرام و محتاط"
شما شخص بي تکلف، راحت و محتاطي هستيد. به راحتي دوست پيدا مي کنيد اما از خلوت خود لذت مي بريد. بعضي اوقات دوست داريد تنها باشيد تا به معناي واقعي زندگي بينديشيد و لذت ببريد. به آرامش احتياج داريد، بنابراين به مکان هاي مخفي زيبايي مي رويد. اما گوشه گير نيستيد با اين کار آرام مي شويد و سپاسگزار زندگي خواهيد بود.

شکل8:
"عاطفی ، خیال پرداز و احساساتی "
شخصی بسیار حساس هستید. از دید منطقی و عاقلانه به مسائل نمی نگرید. احساس تنها چیزی است که برایتان مهم است. همچنین رؤیا و آرزو در زندگی تان با اهمیت می باشد. نسبت به افرادی که احساسات و عواطف را نادیده می گیرند و فقط منطق برایشان مهم است، بی اعتنا هستید، و اجازه نمی دهید که احساسات و روحیه شما محدود شود.

شکل9:
"آرام و محتاط"
به ریسک در زندگی علاقه مندید. دوست دارید کارهای متفاوت و جالبی انجام دهید و یا از دیگران بیاموزید. از یکنواختی زندگی بیزارید و دوست دارید نقش فعالی در کارها داشته باشید مایلید در همه کارها پیشقدم باشید.


پدرم در اومد اخه فایل اصلیش PDF بود تایپ هم سخته ها
 

Alireza_2003

عضو جدید
کاربر ممتاز
1 شما دوست دارید یک «تصویر بزرگ» از زندگی و این که چگونه چیزهای مختلف کنار هم قرار گرفته‌اند به دست آورید. جزئیات و ریزه‌کاری‌ها شما را ناراحت می‌کنند. شما از آزاد بودن و ریسک کردن لذت می‌برید.
راهنمای شغلی: شما خلبان یافضانورد خوبی می‌شوید. یا شغلی را اختیار کنید که به شما اجازه تأثیرگذاری بر سیاست‌ها را بدهد، مثلاً شغلی در دولت یا یک تیم تحقیقاتی.

.................................................. ..

2 شما به یافتن علّت هر چیز و این که چگونه می‌توان از اشتباهات گذشته برای شکل‌دهی آینده استفاده کرد علاقه‌مندید. شما کنجکاوی زیادی درباره چگونگی زندگی مردمان مختلف دارید.
راهنمای شغلی: پیدا کردن شغلی در زمینه پژوهش‌های علمی، تاریخی یا مطالعه رفتار انسان‌هامی‌تواند برای شما مناسب باشد. شما از کاری که بر آینده تأثیر گذار باشد نیز لذت می‌برید.


.................................................. .............

3 شما آدمی خجالتی هستید و یا این که مشاهده‌گر خیلی دقیقی می‌باشید. شاید هم هر دو. شما دوست دارید از هر چیزی که دور و برتان می‌گذرد اطلاع داشته باشید.
راهنمای شغلی: نویسندگی، کارهای هنری یا مأمور تحقیق و کارآگاه می‌تواند شغل مناسبی برای شما باشد.

.................................................. .....................
4 شما دوست دارید «درون» مسائل و مشکلات بروید و به عمق آن‌ها پی ببرید. شما از یافتن مسائلی که دیگران حتی قادر به دیدن آن‌ها نیستند لذت می‌برید. شما حل مسأله را نیز دوست دارید.
راهنمای شغلی: فیزیک، سیاست، ریاضی و پزشکی حوزه‌هایی هستند که به کسانی که مانند شما توانائی حل مسأله داشته باشند نیاز دارند.

.................................................. .....................
5 شما آدم اجتماعی هستید و از سازگاری با محیط و دیگران خوشتان می‌آید. شما از تحسین شدن توسط دیگران لذت می‌برید.
راهنمای شغلی: حوزه تفریحات و سرگرمی‌ها می‌تواند برای شما مناسب باشد. هنرپیشه‌ها می‌توانند «تغییر شکل» دهند و آدم دیگری شوند.
.................................................. ..................

6 شما در حدس زدن آنچه دیگران فکر می‌کنند مهارت دارید. شما می‌توانید تفاوت‌های آنچه که مردم در ظاهر می‌گویند و آنچه واقعاً فکر می‌کنند را «ببینید».
راهنمای شغلی: شما می توانید مشاور یا روان‌شناس خوبی شوید. برای کسانی که به این حرفه‌ها می‌پردازند درک چگونگی تفکر و احساس دیگران اهمیت دارد.

.................................................. ...........


7 شما آدم خلاق و مبتکری هستید و عاشق ماجراجویی می‌باشید. شما اگر می‌توانستید، همین الان به آینده کوچ می‌کردید! شما همیشه بهترین امکان را در نظر می‌گیرید و نگران چگونگی تحقق هر چه سریعتر آن هستید.
راهنمای شغلی: به کاشف شدن، تحقیقات علمی، اختراع یا نویسندگی کتاب‌های علمی-تخیلی فکر کنید.


.................................................. .......................

8 شما دوست دارید از آخرین اخبار مطلّع شوید. بعضی‌ها حتی ممکن است بگویند که شما آدم فضولی هستید! شما به اتفاقاتی که پیرامونتان می‌افتد توجه زیادی دارید.
راهنمای شغلی: شما خبرنگار خوبی می‌شوید. همچنین می‌توانید مطالب ستون «شایعات» در مجلات خبری و هنری را به خوبی آماده کنید. شانس خود را در رشته موسیقی هم امتحان کنید.
6 و 7و 8
 

Alireza_2003

عضو جدید
کاربر ممتاز
تست خود شناسي از اشکال رنگي



خود را بهتر بشناسيد!



تست خودشناسي​


از ميان 9 شكل زير ، تصوير مورد علاقه خود را انتخاب كنيد . توجه داشته باشيد كه رنگ و شكل ، هر دو براي شما خوشايند باشند . سپس توضيح مربوط به هر شكل را بخوانيد و ببينيد چه شخصيتي داريد.


1-
2-
3-
4-





5-
6-
7-
8-





9-



حالا توضیحات:​



شکل1: "معقول و سازگار"


در زندگی به رفتار و عشق ساده و بی پیرایه اهمیت می دهید. دیگران به شما اعتماد می کنند. به دوستان نزدیک خود امنیت و آرامش می دهید. اطرافیان به عنوان شخصی خونگرم و با محبت شما را تحسین می کنند. از موارد پیش پا افتاده و کلیشه ای دوری می نمایید. لباس و پوشش شما ساده ولی آراسته است.



شکل2: "تحلیل گر، قابل اعتماد و متکی به خود"


حساسیت کنونی شما همیشگی است. همیشه تمایل دارید که اطراف خود را با چیزهای زیبایی محصور کنید تا مورد توجه دیگران قرار گیرید. فرهنگ نقش مهمی در زندگی شما دارد.خود را با وقار و کم نظیر می دانید و به سطح فرهنگی افرادی که با آنها در ارتباط هستید، اهمیت می دهید.



شکل3:"آسوده خاطر ، سرحال و بانشاط"


عاشق زندگی آزاد هستید و سعی می کنید که حداکثر استفاده و لذت را ببرید. اعتقاد دارید که هر فرد فقط یک بار زندگی می کند. نسبت به مسائل مختلف بسیار کنجکاو و صادق هستید هیچ چیز برایتان بدتر از مقید بودن و محدود کردن نیست. همیشه آماده و مشتقاق رویدادهای غیر منتظره هستید.



شکل4:"مستقل و نامعلوم"


خواستار زندگي آزاد و بدون وابستگي هستيد تا خودتان مسير زندگي را مشخص سازيد. تمايل هنرمندانه اي در کار و فعاليت هاي خود داريد. به آزادي خود اعتقاد داريد و بعضي اوقات کارهايي مي کنيد که برخلاف موردي است که از شما انتظار مي رود. شيوه زندگي شما بسيار فرد گرايانه است. برطبق عقايد و باورهاي خود زندگي مي کنيد و از تقليد خوشتان نمي آيد.



شکل5:"دورن گرا " احساس و متفکر"


ترجیح می دهید تنها باشید تا این که بحث و گفت و گوی کلیشه ای با دیگران داشته باشید. رابطه ی محکمی با دوستان خود دارید و این کار به شما یک آرامش درونی را که به آن احتیاج دارید، تقدیم می کند. از سطحی بودن بیزارید. می توانید برای مدت طولانی تنها باشید و خیلی کم خسته می شوید.



شکل6:"عمل گرا، مطمئن به خود و ماهر"


مسئوليت زندگي خود را به عهده مي گيريد و به رفتار و کار خود بيشتر از شانس اهميت مي دهيد. مسائل مختلف را به صورت عملي و ساده حل مي کنيد. نگاه واقع بينانه اي به اتفاقات روزمره زندگي داريد و سعي داريد مسائل را بدون تزلزل حل کنيد.



شکل7:"آرام و محتاط"


شما شخص بي تکلف، راحت و محتاطي هستيد. به راحتي دوست پيدا مي کنيد اما از خلوت خود لذت مي بريد. بعضي اوقات دوست داريد تنها باشيد تا به معناي واقعي زندگي بينديشيد و لذت ببريد. به آرامش احتياج داريد، بنابراين به مکان هاي مخفي زيبايي مي رويد. اما گوشه گير نيستيد با اين کار آرام مي شويد و سپاسگزار زندگي خواهيد بود.



شکل8:"عاطفی ، خیال پرداز و احساساتی "


شخصی بسیار حساس هستید. از دید منطقی و عاقلانه به مسائل نمی نگرید. احساس تنها چیزی است که برایتان مهم است. همچنین رؤیا و آرزو در زندگی تان با اهمیت می باشد. نسبت به افرادی که احساسات و عواطف را نادیده می گیرند و فقط منطق برایشان مهم است، بی اعتنا هستید، و اجازه نمی دهید که احساسات و روحیه شما محدود شود.



شکل9:"آرام و محتاط"


به ریسک در زندگی علاقه مندید. دوست دارید کارهای متفاوت و جالبی انجام دهید و یا از دیگران بیاموزید. از یکنواختی زندگی بیزارید و دوست دارید نقش فعالی در کارها داشته باشید مایلید در همه کارها پیشقدم باشید.




پدرم در اومد اخه فایل اصلیش PDF بود تایپ هم سخته ها
خسته نباشی سمیرا خانوم!
 

samira zibafar

عضو جدید
گروه خونی A :
محتاط در تصمیم گیری، بدبین و بسیار حساس هستند و مایلند مسائل را به دو گروه سیاه و سفید تقسیم کنند. به قوانین و استانداردهای اجتماعی بسیار اهمیت میدهند. از تحمل و صبر بالایی برای انجام کارهای فیزیکی و رقابتی برخوردارند. به آینده بسیار بدبینند و براحتی می توانند ظاهر آرامی از خودشان نشان دهند، حتی اگر عصبانی باشند. به نظرات دیگران بسیار اهمیت می دهند. اگر قلبشان بشکند، به سختی التیام می یابد. آنها بسیار مسئولند و همواره خطی بین کار و تفریح میکشند. آنها معتقدند که در مسائل دینی و اخلاقی می توان به کمال رسید. ترجیح می دهند از سرگرمی هایی بهره ببرند که از فشار عصبیشان بکاهد.


این ماله منه :)
 

samira zibafar

عضو جدید
تست خود شناسي از اشکال رنگي

خود را بهتر بشناسيد!
تست خودشناسي

از ميان 9 شكل زير ، تصوير مورد علاقه خود را انتخاب كنيد . توجه داشته باشيد كه رنگ و شكل ، هر دو براي شما خوشايند باشند . سپس توضيح مربوط به هر شكل را بخوانيد و ببينيد چه شخصيتي داريد.
1-
2-
3-
4-




5-
6-
7-
8-




9-


حالا توضیحات:

شکل1: "معقول و سازگار"
در زندگی به رفتار و عشق ساده و بی پیرایه اهمیت می دهید. دیگران به شما اعتماد می کنند. به دوستان نزدیک خود امنیت و آرامش می دهید. اطرافیان به عنوان شخصی خونگرم و با محبت شما را تحسین می کنند. از موارد پیش پا افتاده و کلیشه ای دوری می نمایید. لباس و پوشش شما ساده ولی آراسته است.

شکل2:
"تحلیل گر، قابل اعتماد و متکی به خود"
حساسیت کنونی شما همیشگی است. همیشه تمایل دارید که اطراف خود را با چیزهای زیبایی محصور کنید تا مورد توجه دیگران قرار گیرید. فرهنگ نقش مهمی در زندگی شما دارد.
خود را با وقار و کم نظیر می دانید و به سطح فرهنگی افرادی که با آنها در ارتباط هستید، اهمیت می دهید.

شکل3:
"آسوده خاطر ، سرحال و بانشاط"
عاشق زندگی آزاد هستید و سعی می کنید که حداکثر استفاده و لذت را ببرید. اعتقاد دارید که هر فرد فقط یک بار زندگی می کند. نسبت به مسائل مختلف بسیار کنجکاو و صادق هستید هیچ چیز برایتان بدتر از مقید بودن و محدود کردن نیست. همیشه آماده و مشتقاق رویدادهای غیر منتظره هستید.

شکل4:"مستقل و نامعلوم"
خواستار زندگي آزاد و بدون وابستگي هستيد تا خودتان مسير زندگي را مشخص سازيد. تمايل هنرمندانه اي در کار و فعاليت هاي خود داريد. به آزادي خود اعتقاد داريد و بعضي اوقات کارهايي مي کنيد که برخلاف موردي است که از شما انتظار مي رود. شيوه زندگي شما بسيار فرد گرايانه است. برطبق عقايد و باورهاي خود زندگي مي کنيد و از تقليد خوشتان نمي آيد.

شکل5:
"دورن گرا " احساس و متفکر"
ترجیح می دهید تنها باشید تا این که بحث و گفت و گوی کلیشه ای با دیگران داشته باشید. رابطه ی محکمی با دوستان خود دارید و این کار به شما یک آرامش درونی را که به آن احتیاج دارید، تقدیم می کند. از سطحی بودن بیزارید. می توانید برای مدت طولانی تنها باشید و خیلی کم خسته می شوید.

شکل6:
"عمل گرا، مطمئن به خود و ماهر"
مسئوليت زندگي خود را به عهده مي گيريد و به رفتار و کار خود بيشتر از شانس اهميت مي دهيد. مسائل مختلف را به صورت عملي و ساده حل مي کنيد. نگاه واقع بينانه اي به اتفاقات روزمره زندگي داريد و سعي داريد مسائل را بدون تزلزل حل کنيد.

شکل7:
"آرام و محتاط"
شما شخص بي تکلف، راحت و محتاطي هستيد. به راحتي دوست پيدا مي کنيد اما از خلوت خود لذت مي بريد. بعضي اوقات دوست داريد تنها باشيد تا به معناي واقعي زندگي بينديشيد و لذت ببريد. به آرامش احتياج داريد، بنابراين به مکان هاي مخفي زيبايي مي رويد. اما گوشه گير نيستيد با اين کار آرام مي شويد و سپاسگزار زندگي خواهيد بود.

شکل8:
"عاطفی ، خیال پرداز و احساساتی "
شخصی بسیار حساس هستید. از دید منطقی و عاقلانه به مسائل نمی نگرید. احساس تنها چیزی است که برایتان مهم است. همچنین رؤیا و آرزو در زندگی تان با اهمیت می باشد. نسبت به افرادی که احساسات و عواطف را نادیده می گیرند و فقط منطق برایشان مهم است، بی اعتنا هستید، و اجازه نمی دهید که احساسات و روحیه شما محدود شود.

شکل9:
"آرام و محتاط"
به ریسک در زندگی علاقه مندید. دوست دارید کارهای متفاوت و جالبی انجام دهید و یا از دیگران بیاموزید. از یکنواختی زندگی بیزارید و دوست دارید نقش فعالی در کارها داشته باشید مایلید در همه کارها پیشقدم باشید.


پدرم در اومد اخه فایل اصلیش PDF بود تایپ هم سخته ها
8 شد ماله من
 

samira zibafar

عضو جدید
تکه ابر
اگه يه تيکه ابر به شما بدند و بگن مال شماست، شما با اون چکار مي کنيد ؟ حس واقعيتون رو پيدا کنيد و سپس دليلش رو در پایین بخونيد.
.
.
.
.

در حقيقت اون تکه ابر و اينکه چکار با اون مي کنيد آئينه رفتار شما با عشق خود و کسي که دوستش داريد هست.
من اين سوال رو از دوستانم پرسيدم اين پاسخ ها رو دادند:
فقط مي خوام روی من بباره - تفسير : دوست دارم عشقم فقط مال من باشه و منو بيش از همه دوست داشته باشه
يکي ديگه: دوست دارم بگيرم همچين بچلونمش...
تفسير : خدا رحم کنه به کسي که همسر(شوهر) اون طفلي خواهد شد LOL
يکي ديگه از دوستان: دوست دارم بگيرم روش بخوابم ... شرمنده تفسير نداريم !!!​
دوست دارم بگيرم روش بخوابم (خجالت)
 

Fo.Roo.GH

عضو جدید
کاربر ممتاز
تکه ابر
اگه يه تيکه ابر به شما بدند و بگن مال شماست، شما با اون چکار مي کنيد ؟ حس واقعيتون رو پيدا کنيد و سپس دليلش رو در پایین بخونيد.
.
.
.
.

در حقيقت اون تکه ابر و اينکه چکار با اون مي کنيد آئينه رفتار شما با عشق خود و کسي که دوستش داريد هست.
من اين سوال رو از دوستانم پرسيدم اين پاسخ ها رو دادند:
فقط مي خوام روی من بباره - تفسير : دوست دارم عشقم فقط مال من باشه و منو بيش از همه دوست داشته باشه
يکي ديگه: دوست دارم بگيرم همچين بچلونمش...
تفسير : خدا رحم کنه به کسي که همسر(شوهر) اون طفلي خواهد شد LOL
يکي ديگه از دوستان: دوست دارم بگيرم روش بخوابم ... شرمنده تفسير نداريم !!!​
:eek::eek::eek:
من میخورمش!!!
 

royan aria

عضو جدید
ممنون سمیرا جان همه مطالبت جالب بود
اما در مورد تکه ابر........
منم محکم بغلش میکنم و میچلونمش
مثل یه عروسک ابری گنده:w42:
 

Goonay

عضو جدید
6 توانایی خواندن ذهن و فکر دیگران
7 توانایی دیدن آینده

6 شما در حدس زدن آنچه دیگران فکر می‌کنند مهارت دارید. شما می‌توانید تفاوت‌های آنچه که مردم در ظاهر می‌گویند و آنچه واقعاً فکر می‌کنند را «ببینید».
راهنمای شغلی: شما می توانید مشاور یا روان‌شناس خوبی شوید. برای کسانی که به این حرفه‌ها می‌پردازند درک چگونگی تفکر و احساس دیگران اهمیت دارد.

.................................................. ...........


7 شما آدم خلاق و مبتکری هستید و عاشق ماجراجویی می‌باشید. شما اگر می‌توانستید، همین الان به آینده کوچ می‌کردید! شما همیشه بهترین امکان را در نظر می‌گیرید و نگران چگونگی تحقق هر چه سریعتر آن هستید.
راهنمای شغلی: به کاشف شدن، تحقیقات علمی، اختراع یا نویسندگی کتاب‌های علمی-تخیلی فکر کنید.



گروه خونی B :
براحتی از دیگران دستور نمی گیرند. سریع تصمیم گیری می کنند، قابل انعطافند و چندان به قوانین اهمیت نمی دهند. به مسائل علمی و اکتشافات علاقه فراوانی دارند. چندان صبور به نظر نمی رسند و از کارهای رقابتی خوشان نمی آید. معقول و خونسردند و درعین بامزگی، بسیار خجول هستند. از بیان ایده های جدید نمیهراسند. از مورد انتقاد قرار گرفتن ترسی ندارند. از انجام کاری به مدت طولانی خسته و دلزده نمی شوند. براحتی می توانند خاطرات گذشته را فراموش کنند. خلاق و مبتکر بوده و بین کار و تفریح نمی توانند مرزی قائل شوند.

چهره خوانی

شكل صورت
دراز و كشيده: افرادي كه داراي چنين صورتي هستند عموما" داراي صـبر و تحمل زياد بوده و توانايي حل مشكلات در آنها بيشتر است. جـذابـيـت و خوش تركيب بودن افراد با چنين صورتي نشانگر اين است كه آنها معمولا كارهاي خـود را نـيـمـه تمام رها نكرده و عادت به انجام امور بطور تمام و كمال دارند.
پيشاني
صاف: كسانيكه كه داراي خطوط در پيشاني نيستـنـد، افـرادي انديشمند و هميشه در حال تفكر مي باشند و در تصميم گيريها سريع و منطقي عمل مي نمايند.
ابرو
صاف: صافي و مستقيمي ابروها نشانگر انديشه، تفكر و ايده گرايي فرد مي باشد.
پلك

بزرگ: بزرگ بودن پلك دلالت بر وابستگي شديد فرد به ديگران دارد.
بيني

بزرگ: بزرگي بيني نشانه ابتكار و عزم و اراده مي باشد. يك شـخصـيت قـوي كه اثرش را برجاي خواهد گذاشت.

1-
2-
3-
4-





5-
6-
7-
8-





9-



حالا توضیحات:​






شکل5:"دورن گرا " احساس و متفکر"


ترجیح می دهید تنها باشید تا این که بحث و گفت و گوی کلیشه ای با دیگران داشته باشید. رابطه ی محکمی با دوستان خود دارید و این کار به شما یک آرامش درونی را که به آن احتیاج دارید، تقدیم می کند. از سطحی بودن بیزارید. می توانید برای مدت طولانی تنها باشید و خیلی کم خسته می شوید.
 

عطر بارون

عضو جدید
کاربر ممتاز
از میان توانائی‌های خارق‌العاده زیر دلتان می‌خواهد کدامیک را داشته باشید؟
اول انتخاب کنید بعد مشخصات خود را در پایین بخوانید

1 توانائی پرواز کردن
2 توانایی سفر به گذشته در تونل زمان
3 نامرئی شدن
4 توانایی دیدن درون چیزها مثل اشعه ایکس
5 توانایی تغییر شکل

6 توانایی خواندن ذهن و فکر دیگران
7 توانایی دیدن آینده
8 توانایی شنیدن همه صداها
1و3 دقیقا تفسیرش درس بود;)
شخصيت های دارندگان گروه های خوني

شخصيت های دارندگان گروه های خوني
گروه خونی AB :
رومانتیک و احساساتی هستند و به شدت فعالند. در تجزیه و تحلیل مسائل بسیار ماهرند. در نقد موضوعات مختلف بسیار منصف اند. درموقع لزوم نمی توانند سریع تصمیم بگیرند. برای سخت کار کردن و صبور بودن باید سعی کنند. درباره ی گذشته بسیار حساسند و از قدرت فهم بلایی برخوردارند. چندان مسئولیت پذیر نیستند. خونسردند اما در برخورد با مسائل غیرمنتظره خیلی زود نگران می شوند. حالات روحی آنها خیلی سریع تغیر می کند. می توانند در آنِ واحد چند کار را با هم انجام دهند و از کارهای هنری بسیار خوششان می آید
واقعا درسته من خیلی خونسرد و مسئولیت ناپذیرم;)
تکه ابر
اگه يه تيکه ابر به شما بدند و بگن مال شماست، شما با اون چکار مي کنيد ؟ حس واقعيتون رو پيدا کنيد و سپس دليلش رو در پایین بخونيد.
.
.
.
.

در حقيقت اون تکه ابر و اينکه چکار با اون مي کنيد آئينه رفتار شما با عشق خود و کسي که دوستش داريد هست.
من اين سوال رو از دوستانم پرسيدم اين پاسخ ها رو دادند:
فقط مي خوام روی من بباره - تفسير : دوست دارم عشقم فقط مال من باشه و منو بيش از همه دوست داشته باشه
يکي ديگه: دوست دارم بگيرم همچين بچلونمش...
تفسير : خدا رحم کنه به کسي که همسر(شوهر) اون طفلي خواهد شد LOL​

يکي ديگه از دوستان: دوست دارم بگيرم روش بخوابم ... شرمنده تفسير نداريم !!!
:surprised::eek::surprised::redface:
من دوس دارم باهش پرواز کنم برم همه کهکشانارو ببینم :redface:


تست خود شناسي از اشکال رنگي




9-





شکل9:"آرام و محتاط"



به ریسک در زندگی علاقه مندید. دوست دارید کارهای متفاوت و جالبی انجام دهید و یا از دیگران بیاموزید. از یکنواختی زندگی بیزارید و دوست دارید نقش فعالی در کارها داشته باشید مایلید در همه کارها پیشقدم باشید.
بازم درسته;)

پدرم در اومد اخه فایل اصلیش PDF بود تایپ هم سخته ها

خسته نباشی مرسی:w27:

 
آخرین ویرایش:

Similar threads

بالا