ترکیب‌بندی؛ از عکس‌های فوری تا عکس‌های حرفه‌ای

saba2810

اخراجی موقت



سال 2011 | 270 صفحه | ISBN: 9780321741325 | 34,03 MB






توضیحات : این کتاب از سری کتاب‌های آموزش عکاسی فوری تا عکاسی حرفه‌ای می‌باشد که به شما طریقه استفاده از دوربین‌های دیجیتال را به‌صورت یک کتاب راهنمای مرجع نشان خواهد داد. یکی از عناصر کلیدی در عکاسی، ترکیب‌بندی یعنی تنظیم خلاقانه اجزای سازنده یک تصویر و کنترل مسیر نگاه بیننده، می‌باشد.
در کتاب “ترکیب‌بندی” Laurie Excell -عکاس و نویسنده- متن خود را با اصول اولیه ترکیب‌بندی آغاز کرده و در ادامه به تشریح چگونگی هماهنگی اجزای رنگ، اشکال، و زاویه‌ها به‌منظور ایجاد عکس‌های فوری می‌پردازد.

این کتاب با مشارکت عکاسانی چون John Batdorff، David Brommer، Rick Rickman، و Steve Simon و ارائه دیدگاه‌های منحصربه‌فرد آنها در ترکیب‌بندی عکاسی سیاه‌وسفید، ورزشی، هنری و سایر زمینه‌ها، تالیف شده است. کتاب “ترکیب‌بندی” که متصور با عکس‌های بزرگ و نمونه‌های بسیار می‌باشد به مخاطب خود نحوه کنترل عکاسی را به گونه‌ای که تصاویر شما همواره مطلوب واقع شود، آموزش می‌دهد.

این کتاب با زبانی دوستانه و قابل درک مطالب زیر را به شما خواهد آموخت:

ویژگی‌های کلیدی دوربین که در ترکیب‌بندی عکس‌ها تاثیرگذارند
مثلث تاثیر نور (ایزو،دیافراگم،سرعت شاتر)
نور و سایه و متمرکز کردن نگاه بیننده روی موضوع اصلی تصویر
خطوط و اشکالی که مسیر دید را به نقاط مورد نظر در تصویر می‌کشانند
نقش رنگ، و نحوه استفاده از رنگ‌های مکمل یا متضاد




دانلود کتاب های عکاسی
منبع :بر بال های کتاب


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

من هیچ غمى نداشتم که خواندن یک صفحه کتاب از بین نبرده باشد. کتاب، عمر دوباره است. در دنیا لذتى که با لذت مطالعه برابرى کند، نیست "مُنْتِسکیو"
هنگام مطالعه کتاب، طرف صحبت فقط دانشمندان هستند "ساموئل اسمایلز"
کتابی که می‌خوانی، نباید به جای تو فکر کند، بلکه باید تو را به اندیشیدن وادارد "جیمز مک واش"
 

Similar threads

بالا