بررسی سوالات آزمون معمــــاری ارشد 93

وضعیت
موضوع بسته شده است.

ebram2014

عضو جدید
کاربر ممتاز
پس فکر کردی ما بیکاریم...ولی اولا باید آشنا داشته باشی...دوما باید زبان کردی بلد باشی...بحث پوله الکی که نیست..راستش می رم یه سال کار می کنم هم سابقه کار دارم هم پوللللل...

اقا من پایه ام با هم بریم ولی نه اشنا دارم نه زبان کردی بلدم البته لکی بلدم تاثیر داره:biggrin:
 

coleopatra

عضو جدید
بچه ها به نظرتون زبانش مسخره نبود؟ من تقریبا همیشه 60 می زدم زبان را الان که چک کردم شدم 35 درصد. و هر چی نگاه می کنم می بینم جواب ها واقعا مبهم هستن و بین دو تا گزینه هر دو به نظر دریت میومدن. و در واقع سوالات زبانی نیستن، بلکه یه جورایی ادبیات فارسیه که در قالب انگلیسی در آوردن و توی فارسی هم اگر قرار بود بهشون جواب داده بشه، توی فارسی هم غلط جواب می دادن! در واقع جواب های زبان سلیقه ای ان!
خدا بگم چیکارشون کنه.
 

samsungs3

عضو جدید
مشاهده پیوست 196534
این سوال هم مثل سالهای قبل از مبحث 19 بود که هر سال حتما یک سوال برا ی معماری داره
بازم میگم هرچیزی که شما فکر میکنید درسته حتما درست نیست....دیگه طراح سوالات خیلی هم پرت نیستن...من دیشب سوالارو چک کردم به غیر از چندتا سوال زبان و یک سوال درک مربوط به همون میدان بقیه مشکلی نداشتن
منم لوکوربوزیه رو گسست از معماری گذشته زدم......کاشی رو صفوی زدم...حیاط بیرون و درون سیستان زدم.....یدونه هم گوتیک زدم که توی کلید رومانسک هست...ولی بعدا دیدم نه من اشتباه میکردم
 

vhd.r

عضو جدید
سلام به همه ، سوال 31
فرض درست: پلان ساختمانیست با دو ضلع برابر با نسبت طول به عرض بیش از سه ----> (طبق آیین نامه 2800) نیاز به درز انقطاع در هر ضلع ---> "فقط " گزینه 1 درست.
گزینه های 3 و 4 ( با توجه به داده های سوال) هیچ تفاوتی ندارند و با فرض های دیگر هر دو میتوانند درست باشند که در این صورت تست غلط خواهد بود
 

farzaneh o

عضو جدید
مشاهده پیوست 196534
این سوال هم مثل سالهای قبل از مبحث 19 بود که هر سال حتما یک سوال برا ی معماری داره
بازم میگم هرچیزی که شما فکر میکنید درسته حتما درست نیست....دیگه طراح سوالات خیلی هم پرت نیستن...من دیشب سوالارو چک کردم به غیر از چندتا سوال زبان و یک سوال درک مربوط به همون میدان بقیه مشکلی نداشتن


منم به همین نتیجه رسیدم.ولی خیلی ماهرانه یجور سوال دادن که ما راحت تر غلط بزنیم
 

*.N

عضو جدید
سلام دوستان همگی خسته نباشید.این درصدای من با توجه به کلیدی که دادنه .به نظرتون رتبه ام حدودای چند میشه؟ممنون میشم جوابمو دید. زبان 13 فن 35 تاریخ 36 درک 43 منظر 23 مانگینمم 32 میشه
بچه ها میشه یکی جواب منو بده
 

sara_slash1

عضو جدید
کاربر ممتاز
کسی به اعتراض ما اهمیت نمیده:cry:
همش دارن با آینده ما بازی میکنن
 

coleopatra

عضو جدید
اینکه دارن با آینمون بازی میکنن را کاملا موافقم.
ولی شما اعتراض بدید. تعداد زیاد باشه و قانع کننده جواب میده.

بچه ها چه جوری باید اعتراض کنیم؟ و دقیقا به چی؟ به سوالا یا به این که دوباره برگزار بشه کنکور؟ به نظر منم خیلی سولاشون مسخره ان که اینقدر هر کدوم دو تا جواب داشتن.
بچه ها خواهشا به منم جواب بدین کلا هر چی سوال میذارم هیشکی محل من نمی ده! :((
 

nikky321

عضو جدید
کاربر ممتاز
بچه ها به نظرتون زبانش مسخره نبود؟ من تقریبا همیشه 60 می زدم زبان را الان که چک کردم شدم 35 درصد. و هر چی نگاه می کنم می بینم جواب ها واقعا مبهم هستن و بین دو تا گزینه هر دو به نظر دریت میومدن. و در واقع سوالات زبانی نیستن، بلکه یه جورایی ادبیات فارسیه که در قالب انگلیسی در آوردن و توی فارسی هم اگر قرار بود بهشون جواب داده بشه، توی فارسی هم غلط جواب می دادن! در واقع جواب های زبان سلیقه ای ان!
خدا بگم چیکارشون کنه.
شماره ٢ اين صفحه رو ببين. بوروووو اعتراض. زبان
http://www.www.www.iran-eng.ir/show...ی-کلید-اولیه?p=7339126&viewfull=1#post7339126
 

nikky321

عضو جدید
کاربر ممتاز
بچه ها چه جوری باید اعتراض کنیم؟ و دقیقا به چی؟ به سوالا یا به این که دوباره برگزار بشه کنکور؟ به نظر منم خیلی سولاشون مسخره ان که اینقدر هر کدوم دو تا جواب داشتن.
بچه ها خواهشا به منم جواب بدین کلا هر چی سوال میذارم هیشکی محل من نمی ده! :((
اول بريد اينجا
http://request.sanjesh.org/noetrequest/
دوم ثبت نام كنيد توي سايت
سوم هر سوال را جدا جدا اعتراض كنيد با دليل بهتره
٤- جون نيكي به زبان اعتراض كنيد :))
 

ranaamiri

عضو جدید
کاربر ممتاز
بچه ها سوال 86 احتمالا تو کلید به اشتباه گزینه 3 شده!فک کنم اگه اعتراضم نکنیم خودش برای نتایجه نهایی اصلاح بشه !

سبک معماری لوکوربوزیه، معماری مدرن متعالی است. ولی بهتر است ابتدا در رابطه با سبک کلی معماری مدرن توضیحاتی داده شود.
معماری مدرن که سبکی غالب و جهانگیر در قرن 20 میلادی بوده، ریشه در تحولاتی دارد که خاستگاه آن شهر فلورانس در شمال ایتالیا، در حدود چهار صد سال پیش از ظهور معماری مدرن بوده است، ولی باید توجه داشت که معماری مدرن بصورت یک مکتب معماری با مبانی نظری مدون و ساختمان های ساخته شده بر اساس اندیشه های مدرن از اواخر قرن 19 میلادی شکل گرفت. خاستگاه این معماری در شهر شیکاگو، و در اروپا، شهرهای پاریس، برلین و وین بود. همچنین قابل ذکر است که معماری مدرن، نقطه ی عطفی در تاریخ معماری غرب و یا به عبارت دیگر در تاریخ معماری جهان بود. زیرا برای اولین بار، نگرش از سنت و تاریخ و گذشته به عنوان منبع الهام معماری تغییر جهت داد و آینده و پیشرفت به عنوان موضوع و هدف اصلی معماری مطرح شد معماران و نظریه پردازان مدرن سعی کردند معماری را با علم، تکنولوژی و جهان در حال تحول همگون سازند. به هر حال اگر بخواهیم اعضای خانواده معماری مدرن را نام ببریم شامل سه دوره ی اصلی، معماری مدرن اولیه/ معماری مدرن متعالی/ معماری مدرن متاخر خواهد بود که هر کدام از آنها دارای زیر مجموعه هایی هستند (قبادیان، 1382: 30)
▪ معماری مدرن اولیه: (مکتب شیکاگو، نهضت هنر نو، جنبش فوتوریسم)
اگر چه عمر مکتب شیکاگو از دو دهه فراتر نرفت ولی این مکتب از چند جهت حائز اهمیت است. آنکه پیشرفت تکنولوژی و استفاده از تکنیک ها و مصالح جدید ساختمانی مانند اسکلت فلزی ، شیشه ای وسیع، انرژی برق، تاسیسات مرکزی، ... مقتضیات جدیدی را در معماری ایجاد کرد که برای اولین بار در مکتب شیکاگو این مقتضیات تدوین و به مورد اجرا گزارده شده. احداث ساختمان های مرتفع با اسکلت تمام فولادی برای اولین بار در شهر شیکاگو صورت گرفت. تا قبل از آن در مکتب شیکاگو از چدن به عنوان ستون در ساختمان استفاده می شد. چدن در مقابل کشش، برش و تنش مقاومت فولاد را ندارد. این اولین سبک با گستره ی جهانی بود که در آمریکا آغاز شد. برای اولین بار معماران امریکایی به جای پیروی از اروپاییان، خود بانی سبک جدیدی درمعماری بودند. معماران اروپایی همچون آدولف لوس و لوکوربوزیه و همچنین جنبش فوتوریست ها به تحسین این نوع معماری پرداختند و تحت تاثیر آن قرار داشتند. (قبادیان، 1382: 34)
پیتر بهرنز در آلمان یکی از معمارانی بود که برای نزدیک نمودن حرفه ی معماری و صنعت مدرن تاثیر زیادی در اروپا گذاشت. وی جزو یکی از بنیانگذاران مهم معماری مدرن در غرب می باشد. سه تن از نامدارترین معماران مدرن اروپا یعنی والترگروپیوس، لودویک میس وندروهه و لوکوربوزیه بین سال های 1911 -1907 هر یک به مدت یک الی 3 سال در دفتر بهرنز کار کردند. بهرنز نخستین معمار نامدار در اروپاست که طراحی کارخانه و تولیدات صنعتی را به صورت گسترده انجام داد. او در نزدیک کردن حرفه ی معماری با مقتضیات عصر مدرن و شرایط ویژه آن تاثیر به سزایی در غرب داشت. (قبادیان ، 1382: صص 45و 44)
مطالب نظری معماری فوتوریسم همچون توجه به علم و تکنولوژی و جهان آینده، حمل و نقل سریع السیر، گسست از گذشته، حذف تزئینات، بلند مرتبه سازی، و نمایان کردن اجزای عملکردی و تکنولوژیک یک ساختمان، مواردی بودند که بعدها تاثیر بسیار زیادی بر افکار و طرح های معماران مدرن متعالی، همچون لوکوربوزیه و گروپیوس و همچنین سبک هایی چون کانستراکتیویسم (ساختار گرایی) و های- تک داشتند. (قبادیان، 1382: 48)

▪ معماری مدرن متعالی :
معماری مدرن متعالی و یا به عبارتی اوج معماری مدرن در بین دو جنگ جهانی اول و دوم یعنی عمدتاً در دهه های 20 و 30 میلادی در اروپا و امریکا مطرح شده بود. در دوره ی معماری مدرن اولیه، کماکان سبک های تاریخ گرایی همچون نئوکلاسیک، رمانتیک و بالاخص التقاطی به عنوان سبک های مهم و رایج در غرب حائز اهمیت بودند. ولی با پایان جنگ جهانی اول و نیاز شدید به ترمیم خرابی های جنگ و تولید انبوه ساختمان، گرایش به سمت معماری مدرن افزایش یافت. لذا با استفاده از تکنولوژی روز، مصالح مدرن، پیش ساختگی، عملکرد گرایی و دوری از سبک های پر زرق و برق تاریخی مورد توجه قرار گرفت. در این دوره معماری مدرن به عنوان تنها سبک مهم و آوانگارد در غرب مطرح شد و دامنه ی نفوذ آن به صورت یک سبک جهانی، در اقصا نقاط گیتی گسترش یافت. یکی از موضوعات کلیدی و بسیار مهم در دوره مدرن متعالی مساله صنعت و تولیدات صنعتی و تکنولوژی بود. تمامی معماران صاحب نام در این دوره به نوعی با مساله ی تکنولوژی درگیر بودند. عده ای مانند والترگروپیوس، میس وندروهه و لوکوربوزیه سعی در قطع کردن وابستگی های معماری مدرن در گذشته و تاریخ گرایی داشتند. به جای آن، آنها خواهان جایگزینی تکنولوژی و عملکرد به عنوان منبع الهام معماری شدند. (قبادیان، 1382: 50)
بطور کلی نهضت معماری مدرن در پی نسخه ای می گشت تا به کمک آن بتواند در بهبود بخشیدن به شرایط زیستی محیط شهری، امیدوار بماند. نقطه ی حرکت تلاشی که با نهضت مدرن آغاز شد و تا به امروز ادامه دارد، قصد بوجود آوردن فضای ساخته شده به گونه ای است که انسان ها بتوانند چه آنگاه که به تنهایی زندگی می کنند و چه آنگاه که گردهم آمده و نوعی زندگی مشترک را ادامه می دهند، نه تنها محبوسش نباشند بلکه به خاطر تابع بودن آن از اندازه ها، رابطه ها، سلیقه ها و سنت های زنده ی محیط خود و موثر بودن کیفیت این فضا در توسعه ی مثبت ارتباطات فرهنگی و معنوی در سطح زندگی همجواری شهری، به شکلی فعال در آن جایگزین شوند. (لوکوربوزیه ،1382: صص 19-18)
نهضت معماری مدرن دو شخصیت را بسیار بیش از دیگران پرورانده است : یکی: والترگروپیوس، در رابطه با تلاش هایش در اعتلای فونکسیونالیسم در معماری و دیگری: لوکوربوزیه در رابطه با تثبیت و ترویج اندیشه ی نوی رسیونالیسم درمعماری .
«رسیونالیسم» با مفهومی از آن که بیشتر بین معمارها و شهرسازها رایج است نقاشی را از طراحی شهری و معماری را از طراحی صنعتی .... جدا نمی داند و جوابگویی به نیازهای خود را تنها از راه همکاری علمی- فنی و دانش های کاربسته وعلوم خالص مربوطه به فضای ساخته شده _ با همه ضابطه های روان شناختی _ میسر می داند. این راه تا آنجا دنبال می شود که از زبان لوکوربوزیه _ بارزترین و پیشگام ترین فردی که معرف و سازنده تفکر رسیونالیستی در معماری است_، «خانه» ماشینی برای سکونت تعریف می شود. (لوکوربوزیه، 1382: 21)
با این تفاسیری که عرض کردم باید گزینه 1 یعنی گسست از معماری گذشته صحیح باشد!
 
آخرین ویرایش:

omid0000

عضو جدید
کسی به اعتراض ما اهمیت نمیده:cry:
همش دارن با آینده ما بازی میکنن
دوست عزیز
اگه ما اعتراض نذاریم کی بره دنبال حقمون؟!!!
من می گم الان دیگه بیاید با کمک هم برا اعتراضامون مدارک مستند پیدا کنیم... فقط با حرف زدن درست نمیشه! من یه سری رو آماده کردم الان میذارم رو سایت.... یه سری هم کتابای دوستم که امانت بود فردای کنکور پس دادم بهش...فردا میرم خونشون می گیرم و بررسی می کنم....

بچه ها تورو خدا بیاین به هم کمک کنیم.... اینجور نامردیه.... فک کنید 2 روز بیشتر برای کنکور وقت گذاشتین و از الان شروع کنید به مدرک جمع کردن تو کتابا... تا اعتراضمون موثر بشه

حق گرفتنیه ها................ دادنی نیست!!!
 

rozo

عضو جدید
بچچچچچچچچچچچچچچچچه هاااااا
سلام . من دارم سکته می کنم!!!
این کلیدی که رو سایته کلید دفترچه A هست؟؟؟؟؟ یعنی دفترچه ای با کد دیگه ای نبود؟؟؟؟
:crying:
 

کورش68

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوستان نتایج سال گذشته رو آبجی گلمون معمار باشی تهیه کرده کلی زحمتم کشیده خب استفاده کنید ازش جواب همه سوالات هم توشه البته بگذریم که هرسال بنا به داوطلبین وسوالات سخت وآسون این درصدا بالا پایین هم میشندا. دوستانی که پرسیدن شبانه یا روزانه من شبانه قبول شدم ولی برای دکترا به هیچ وجه به هیچ وجه واسه سراسری خسته نمیکنم خودم رو یه بار امتحان میدم قبول شدم شدم نشدم میرم ازاد
 

ranaamiri

عضو جدید
کاربر ممتاز
بچچچچچچچچچچچچچچچچه هاااااا
سلام . من دارم سکته می کنم!!!
این کلیدی که رو سایته کلید دفترچه A هست؟؟؟؟؟ یعنی دفترچه ای با کد دیگه ای نبود؟؟؟؟
:crying:
آره دوست عزیز کلید مطلق به دفترچه a است.
 

omid0000

عضو جدید
بچه ها چجوری می تونم از رو هاردم عکس آپلود کنم اینجا؟ چرا عکس آپلود نمیشه هر چی آیکونش رو میزنم؟
 

omid0000

عضو جدید
بچه ها سوال 86 احتمالا تو کلید به اشتباه گزینه 3 شده!فک کنم اگه اعتراضم نکنیم خودش برای نتایجه نهایی اصلاح بشه !

سبک معماری لوکوربوزیه، معماری مدرن متعالی است. ولی بهتر است ابتدا در رابطه با سبک کلی معماری مدرن توضیحاتی داده شود.
معماری مدرن که سبکی غالب و جهانگیر در قرن 20 میلادی بوده، ریشه در تحولاتی دارد که خاستگاه آن شهر فلورانس در شمال ایتالیا، در حدود چهار صد سال پیش از ظهور معماری مدرن بوده است، ولی باید توجه داشت که معماری مدرن بصورت یک مکتب معماری با مبانی نظری مدون و ساختمان های ساخته شده بر اساس اندیشه های مدرن از اواخر قرن 19 میلادی شکل گرفت. خاستگاه این معماری در شهر شیکاگو، و در اروپا، شهرهای پاریس، برلین و وین بود. همچنین قابل ذکر است که معماری مدرن، نقطه ی عطفی در تاریخ معماری غرب و یا به عبارت دیگر در تاریخ معماری جهان بود. زیرا برای اولین بار، نگرش از سنت و تاریخ و گذشته به عنوان منبع الهام معماری تغییر جهت داد و آینده و پیشرفت به عنوان موضوع و هدف اصلی معماری مطرح شد معماران و نظریه پردازان مدرن سعی کردند معماری را با علم، تکنولوژی و جهان در حال تحول همگون سازند. به هر حال اگر بخواهیم اعضای خانواده معماری مدرن را نام ببریم شامل سه دوره ی اصلی، معماری مدرن اولیه/ معماری مدرن متعالی/ معماری مدرن متاخر خواهد بود که هر کدام از آنها دارای زیر مجموعه هایی هستند (قبادیان، 1382: 30)
▪ معماری مدرن اولیه: (مکتب شیکاگو، نهضت هنر نو، جنبش فوتوریسم)
اگر چه عمر مکتب شیکاگو از دو دهه فراتر نرفت ولی این مکتب از چند جهت حائز اهمیت است. آنکه پیشرفت تکنولوژی و استفاده از تکنیک ها و مصالح جدید ساختمانی مانند اسکلت فلزی ، شیشه ای وسیع، انرژی برق، تاسیسات مرکزی، ... مقتضیات جدیدی را در معماری ایجاد کرد که برای اولین بار در مکتب شیکاگو این مقتضیات تدوین و به مورد اجرا گزارده شده. احداث ساختمان های مرتفع با اسکلت تمام فولادی برای اولین بار در شهر شیکاگو صورت گرفت. تا قبل از آن در مکتب شیکاگو از چدن به عنوان ستون در ساختمان استفاده می شد. چدن در مقابل کشش، برش و تنش مقاومت فولاد را ندارد. این اولین سبک با گستره ی جهانی بود که در آمریکا آغاز شد. برای اولین بار معماران امریکایی به جای پیروی از اروپاییان، خود بانی سبک جدیدی درمعماری بودند. معماران اروپایی همچون آدولف لوس و لوکوربوزیه و همچنین جنبش فوتوریست ها به تحسین این نوع معماری پرداختند و تحت تاثیر آن قرار داشتند. (قبادیان، 1382: 34)
پیتر بهرنز در آلمان یکی از معمارانی بود که برای نزدیک نمودن حرفه ی معماری و صنعت مدرن تاثیر زیادی در اروپا گذاشت. وی جزو یکی از بنیانگذاران مهم معماری مدرن در غرب می باشد. سه تن از نامدارترین معماران مدرن اروپا یعنی والترگروپیوس، لودویک میس وندروهه و لوکوربوزیه بین سال های 1911 -1907 هر یک به مدت یک الی 3 سال در دفتر بهرنز کار کردند. بهرنز نخستین معمار نامدار در اروپاست که طراحی کارخانه و تولیدات صنعتی را به صورت گسترده انجام داد. او در نزدیک کردن حرفه ی معماری با مقتضیات عصر مدرن و شرایط ویژه آن تاثیر به سزایی در غرب داشت. (قبادیان ، 1382: صص 45و 44)
مطالب نظری معماری فوتوریسم همچون توجه به علم و تکنولوژی و جهان آینده، حمل و نقل سریع السیر، گسست از گذشته، حذف تزئینات، بلند مرتبه سازی، و نمایان کردن اجزای عملکردی و تکنولوژیک یک ساختمان، مواردی بودند که بعدها تاثیر بسیار زیادی بر افکار و طرح های معماران مدرن متعالی، همچون لوکوربوزیه و گروپیوس و همچنین سبک هایی چون کانستراکتیویسم (ساختار گرایی) و های- تک داشتند. (قبادیان، 1382: 48)

▪ معماری مدرن متعالی :
معماری مدرن متعالی و یا به عبارتی اوج معماری مدرن در بین دو جنگ جهانی اول و دوم یعنی عمدتاً در دهه های 20 و 30 میلادی در اروپا و امریکا مطرح شده بود. در دوره ی معماری مدرن اولیه، کماکان سبک های تاریخ گرایی همچون نئوکلاسیک، رمانتیک و بالاخص التقاطی به عنوان سبک های مهم و رایج در غرب حائز اهمیت بودند. ولی با پایان جنگ جهانی اول و نیاز شدید به ترمیم خرابی های جنگ و تولید انبوه ساختمان، گرایش به سمت معماری مدرن افزایش یافت. لذا با استفاده از تکنولوژی روز، مصالح مدرن، پیش ساختگی، عملکرد گرایی و دوری از سبک های پر زرق و برق تاریخی مورد توجه قرار گرفت. در این دوره معماری مدرن به عنوان تنها سبک مهم و آوانگارد در غرب مطرح شد و دامنه ی نفوذ آن به صورت یک سبک جهانی، در اقصا نقاط گیتی گسترش یافت. یکی از موضوعات کلیدی و بسیار مهم در دوره مدرن متعالی مساله صنعت و تولیدات صنعتی و تکنولوژی بود. تمامی معماران صاحب نام در این دوره به نوعی با مساله ی تکنولوژی درگیر بودند. عده ای مانند والترگروپیوس، میس وندروهه و لوکوربوزیه سعی در قطع کردن وابستگی های معماری مدرن در گذشته و تاریخ گرایی داشتند. به جای آن، آنها خواهان جایگزینی تکنولوژی و عملکرد به عنوان منبع الهام معماری شدند. (قبادیان، 1382: 50)
بطور کلی نهضت معماری مدرن در پی نسخه ای می گشت تا به کمک آن بتواند در بهبود بخشیدن به شرایط زیستی محیط شهری، امیدوار بماند. نقطه ی حرکت تلاشی که با نهضت مدرن آغاز شد و تا به امروز ادامه دارد، قصد بوجود آوردن فضای ساخته شده به گونه ای است که انسان ها بتوانند چه آنگاه که به تنهایی زندگی می کنند و چه آنگاه که گردهم آمده و نوعی زندگی مشترک را ادامه می دهند، نه تنها محبوسش نباشند بلکه به خاطر تابع بودن آن از اندازه ها، رابطه ها، سلیقه ها و سنت های زنده ی محیط خود و موثر بودن کیفیت این فضا در توسعه ی مثبت ارتباطات فرهنگی و معنوی در سطح زندگی همجواری شهری، به شکلی فعال در آن جایگزین شوند. (لوکوربوزیه ،1382: صص 19-18)
نهضت معماری مدرن دو شخصیت را بسیار بیش از دیگران پرورانده است : یکی: والترگروپیوس، در رابطه با تلاش هایش در اعتلای فونکسیونالیسم در معماری و دیگری: لوکوربوزیه در رابطه با تثبیت و ترویج اندیشه ی نوی رسیونالیسم درمعماری .
«رسیونالیسم» با مفهومی از آن که بیشتر بین معمارها و شهرسازها رایج است نقاشی را از طراحی شهری و معماری را از طراحی صنعتی .... جدا نمی داند و جوابگویی به نیازهای خود را تنها از راه همکاری علمی- فنی و دانش های کاربسته وعلوم خالص مربوطه به فضای ساخته شده _ با همه ضابطه های روان شناختی _ میسر می داند. این راه تا آنجا دنبال می شود که از زبان لوکوربوزیه _ بارزترین و پیشگام ترین فردی که معرف و سازنده تفکر رسیونالیستی در معماری است_، «خانه» ماشینی برای سکونت تعریف می شود. (لوکوربوزیه، 1382: 21)
با این تفاسیری که عرض کردم باید گزینه 1 یعنی گسست از معماری گذشته صحیح باشد!

خیلی ممنون ... خیلی خوب بود اینی که گذاشتی.... من همینو با اسکن صحفحه 61 و 63 کتاب قبادیان به عنوان منبع میفرستم
 

ranaamiri

عضو جدید
کاربر ممتاز
یعنی دفترچه با کد دیگه ای هست ولی کلیدش نیومده؟؟؟؟ آخه من اصلا به کد دفترچم نگاه نکردم.تو رو خدااااااااااااااااااااا!!!:cry:
دفترچه باکدdهست که میتونی از سایت آکادمی دانلود کنی.ولی دفترچه aتوسایته سنجش هست.
 

امیدهک1

عضو جدید
اقا من پایه ام با هم بریم ولی نه اشنا دارم نه زبان کردی بلدم البته لکی بلدم تاثیر داره


خوب عزیزم من گیر این پاسپورتم...و گرنه می رفتم...البته سجی فکر کنم دلش گیر افتاده باشه...سجی اگه دلت گیر لنگرتو فعلا آزاد کن تا دو سال دیگه بریم پول بازی:biggrin:
 

سجی

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
خوب عزیزم من گیر این پاسپورتم...و گرنه می رفتم...البته سجی فکر کنم دلش گیر افتاده باشه...سجی اگه دلت گیر لنگرتو فعلا آزاد کن تا دو سال دیگه بریم پول بازی:biggrin:
مث سیمرغ میمونم تا پست میطاری مث اینکه پرمو آتیش میزنن زودی جلد اینجا میشم........
آقا خداوکیلی خیلی دلم میخواد بیام ولی نصفه راه این ارشد مسخرم.................شما برو منم پشت بندت میام...............بعدشم کانادا یا دیگه نهایتا استرالیا:D
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Similar threads

بالا