4niko
عضو جدید
3- شما در بخش پشتیبانی مشتریان کار میکنید و با یک مشتری بسیار عصبانی در پشت تلفن مواجه میشوید. چکار میکنید؟
1- ارتباط را قطع میکنید چون بد و بیراه شنیدن از دیگران برای شما فایدهای ندارد.
2- به حرفهای مشتری گوش میکنید و سعی میکنید با نشنیده گرفتن لحن بد، به مشکل اصلی او پی ببرید.
3- به مشتری توضیح میدهید که دارد بیانصافی میکند، زیرا شما فقط مشغول انجام وظیفه هستید و به او میگوئید ممنون میشوید اگر روش حرف زدنش را عوض کند.
4- به مشتری میگویید که شرایط او را درک میکنید و بهترین کار مشخصی را که میتوانید برای حل مشکلش انجام دهید، به او پیشنهاد میکنید.
من گزینه ی 4 را انتخاب کردم چون اگه خودم هم جای مشتری بودم همین انتظار را داشتم اصلا واسه همین اونجام دیگه!
