الان چه حسي داري؟

essyh2003

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ایشالا ک زودتر سلامتیشون رو به دست بیارن
کلا دیدن بیماری عزیزان خیلیییییی سخته😔
ممنونم لطف دارین
دیدن این همه مردم پشت در مطب ها و همچنین کمبود دستگاه های تست آزمایشگاهی و دارویی بیشتر عذابم میده
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
ممنونم لطف دارین
دیدن این همه مردم پشت در مطب ها و همچنین کمبود دستگاه های تست آزمایشگاهی و دارویی بیشتر عذابم میده
امیدوارم که مشکلتون با سلامتی و به خیر رفع بشه🤲🌺
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
نمی‌دونم شرایط زندگیت چطوره فقط می‌خوام بگم خوشی زندگیتو وابسته به هیچکس نکن .از حال لذت ببر
من بیرجند رو بدم نمیاد ، شرایط بد نیست ، هر چند می‌ونه خوبی نداریم !
فقط گاهی یادش میوفتم عصبی میشم ..
ممنون دوست عزیز :-*
 

Similar threads

بالا