هوم ..حس آدم اتو کشیده🫤
چرا من چیزی گفتم ناراحت شدی؟ اتو کشیده به خودم بودم تو لباس مجلسیهوم ..
حال و هوا ی جوریه اصلا ! انگار سال ها با حضور آدم هایی زندگی کردم که الان رفتن و حضورشون خالی شده ، باشگاه اومدن هم انگار تاثیر بدی نداره دیگه ...
ولی بهرحال سعی میکنم دیگه باشگاه نیام ، بای
نه منظور یاسی جون به شما نبودچرا من چیزی گفتم ناراحت شدی؟ اتو کشیده به خودم بودم تو لباس مجلسی![]()
یس ..نه منظور یاسی جون به شما نبود![]()
حالا جالبه که من اصلا کارهای باغداری رو دوست ندارم، من فقط مصرف کننده محس خستگی لذت بخش
رفتم باغ گوجه و بادمجون و فلفل کاشتم
امسال اگه فراوونی این محصولات و دیدید بخاطر محصولات باغ ماست![]()
خیلی لذت بخشه من خیلی دوست دارمحالا جالبه که من اصلا کارهای باغداری رو دوست ندارم، من فقط مصرف کننده م
باغمون هم هر وقت میایم، فقط از تراس به باغ نگاه میکنم یا نهایت اوایل باغ که درختهای پرتقال و نارنگی هست میرم و اونها رو میچینم و تا ته باغ نمیرم![]()
ممنون عزیزم انشاالله بلا.دوره یه شربت عسل درست کن بخور سرماخوردگی رو نابود میکنهبهار جونم مبارکه
منم خسته و خواب آلودم
مامان بزرگم هر وقت بهش بگیم چرا صدات گرفته پشت تلفن؟ میگه شاید فردا می خوام سرما بخورم
الان منم همون حس رو دارم، شاید فردا می خوام سرما بخورم!
مرسی عزیزمممنون عزیزم انشاالله بلا.دوره یه شربت عسل درست کن بخور سرماخوردگی رو نابود میکنه
چرا جوگیر؟کمر درد (عاقبت جو گیر شدن)🫤
از این نظر که وقتی میرم باغ انقدر کار میکنم میام خونه تازه میفهمم چکار کردم .چرا جوگیر؟![]()
مامان منم همینجوریه، هر وقت میریم خونه باغمون،دو سه ساعت اول نمیبینیمش، مشغول تمیزکاریه، دو طبقه ساختمونه، از حیاط پایین و راه پله ها شروع میکنه تا تراس طبقه ی اول و خود طبقه ی اول و همینجوری میره بالا تا راه پله و حیاط طبقه ی بالا.از این نظر که وقتی میرم باغ انقدر کار میکنم میام خونه تازه میفهمم چکار کردم .
علاوه بر کاشت صیفی جات خونه باغ و هم تمیز کردم
درد مشترک همه خانومهامامان منم همینجوریه، هر وقت میریم خونه باغمون،دو سه ساعت اول نمیبینیمش، مشغول تمیزکاریه، دو طبقه ساختمونه، از حیاط پایین و راه پله ها شروع میکنه تا تراس طبقه ی اول و خود طبقه ی اول و همینجوری میره بالا تا راه پله و حیاط طبقه ی بالا.
من شستن حیاط بالا رو خیلی دوست دارم، هر وقت منم باهاشون میرم باغ، طبقه ی بالا رو من تمیز میکنم
بابام هم که اگه کاریش نداشته باشیم از باغ بیرون نمیاد، صبح هوا روشن میشه میره توی باغ، غروب با تاریکی هوا میاد خونه، یعنی انقدر غر میزنیم بهش که هر دو سه ساعت یه آنتراکت به خودش میده و یه سری هم به ما میزنه![]()
وای فکر کردم با منیخواب
شدیم کوآلا
این بهار خیلی بده
| Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
|---|---|---|---|---|
|
|
همین الان چکار میکنید ؟! | زنگ تفريح | 3638 | |
| P | همین الان دلتون واسه کدوم دوست هم باشگاهی تنگ شده؟؟ | زنگ تفريح | 254 | |
|
|
همین الان دوست داشتی کنار چه کسی بودی؟ | زنگ تفريح | 278 | |
|
|
اگه زمان دست خودت بود دوست داشتی، الان چند سالت بود | زنگ تفريح | 101 | |
|
|
الان در حال حاضر تنها نگرانیت چیه؟؟؟؟؟ | زنگ تفريح | 182 |