الان چه حسي داري؟

naghmeirani

مدیر کل سایت
عضو کادر مدیریت
مدیر کل سایت
مدیر ارشد
یه کم فکرم مشغوله برای خبری که غروب شنیدم

خدایا! کمکم کن به خیر بگذره
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
نمیدونم شاید فقط ی حسه ؟
بیا یکم برامون تعریف کن، بگو چجوری آشنا شدین و چه برخوردهایی داشتین تا بهت بگیم درست حس کردی یا نه.
فقط مدیونی اگه فکر کنی من از فضولی دارم میمیرما😁😁😁
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بیا یکم برامون تعریف کن، بگو چجوری آشنا شدین و چه برخوردهایی داشتین تا بهت بگیم درست حس کردی یا نه.
فقط مدیونی اگه فکر کنی من از فضولی دارم میمیرما😁😁😁
خخخ ، نه بابا اصلا آشنایی در کار نیست گلم
قربونت الهی عزیزم
گفتم فقط حسو داشتم همین . :w25:
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
میخوام اگه حالم بهتر بشه برم سر درسم ! هنوز پیاده سازیشو انجام ندادم
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بعضیام هستن با خودشون هم زندگی دارند هم آرامش هم حس خوب ، چه خوبه آدم یک بعضی اینجوری همیشه باهاش باشه .
 

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بیدار شدم نمی‌دونستم صبح یا عصر به ساعت نگاه میکردم ساعت هشت بود چهار می‌دیدم 🤪آخه چرا؟؟؟دقیقا فاز گیجی
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
خیلی این حالت خوبه
مخصوصا اگه بعداظهر باشه بخوابی فکر کنی صبح شده
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
یکم حالم گرفته ست، حس بدی دارم، صبح برای انجام کاری جایی بودم که حس میکنم موفقیت آمیز نبود.
 

naghmeirani

مدیر کل سایت
عضو کادر مدیریت
مدیر کل سایت
مدیر ارشد
داریم میریم خرید، حس خوبی دارم
 

Similar threads

بالا