اقدام جالب یک نویسنده در تهران علیه آنفولانزا

mahmoudgenius

عضو جدید
کاربر ممتاز
یک نویسنده داستان‌های اکشن با شیوه‌ای عجیب در تهران به تبلیغ برای مقابله با گسترش آنفولانزای خوکی پرداخته است.

به گزارش خبرنگار عصرایران، «فرورتیش رضوانیه» با پوشیدن لباس ضدآلودگی که غالب مردم ایران مشابه آن را فقط در فیلم‌های خارجی مشاهده کرده‌‌اند، با گشت زدن در خیابان‌های پایتخت درباره خطرات بیماری «آنفولانزای A» با شهروندان صحبت می‌کند.
نویسنده کتاب «۱۲ سپتامبر» که پیش‌‌تر نیز شوخی‌های «کج بودن برج میلاد»، «سمند طلا» و «بوستان جومونگ» را منتشر کرده، گفته است از نظر او میزان و نحوه اطلاع‌رسانی رسانه‌ها و سازمان‌ها برای آگاهی مردم از این بیماری کافی نبوده و تصمیم گرفته تا خودش بدون مشارکت هیچ سازمان یا شرکتی و با هزینه شخصی در این زمینه فعالیت کند.
با توجه به این که بیماری آنفلوانزای خوکی از نوع «H1N1» است، این عبارت روی لباس فرورتیش درج شده و هدف از این کار کنجکاو کردن شهروندان برای تحقیق درباره بیماری بوده است. او ساعاتی از روز به خیابان‌های شهر می‌رود و با مردم درباره این که آنفولانزای جدید یک بیماری ساده نیست و خطرات دیگری دارد، صحبت می‌کند.
فرورتیش رضوانیه که قرار است به زودی با لباس ضدآلودگی خود در دفاتر روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها حاضر شود، از شهروندانی که می‌توانند با امکانات یا توانایی‌های شخصی خود به هر نوعی در تبلیغ برای مقابله با گسترش آنفولانزای A مشارکت داشته باشند، درخواست کمک و همکاری کرده است.
این نویسنده مدتی قبل برای کمک به فرهنگ‌سازی احترام به آتش‌نشان‌ها و امدادگران با لباس و کاسکت آتش‌نشانی در مراسم رونمایی کتاب «۱۲ سپتامبر» خود حاضر شد و ۳۰ مهرماه نیز با لباس رالی از نمایشگاه مطبوعات دیدن کرد که با استقبال شهروندان و خبرنگاران مواجه شد.



 

mehrshad53

اخراجی موقت
دمش گرم کارش درسته...
ولی کاش درمورد اسمشم اطلاع رسانی میکرد....:surprised:
 

AminNePo

عضو جدید
کاربر ممتاز
دمش گرم کارش درسته...
ولی کاش درمورد اسمشم اطلاع رسانی میکرد....:surprised:
اسمش
این آقا تو هفته نامه همشهری جوان
(کلا موسسه همشهری)
خیلی فعاله
اون قضیه فروش برج میلاد و سمند طلایی هم کار ایشونه!!!!!!
 

soha85

عضو جدید
خداخیرش بده ننه جون:biggrin::biggrin::biggrin:
ازاین دنیا که هیچی ندید ایشاله اون دنیا:D:D:D
 

Similar threads

بالا