حالا نوبت شماست که دلایل من رو رد کنید !
چهار مذهب اهل سنّت، اتفاق نظر دارند، كه اين نوع نكاح، حرام و باطل است.
زيرا:
1ـ احكام متعلق به ازدواج شرعي و دائم، مانند: «طلاق» «عدهي كامل» و «ميراث» كه در قرآن به صورت نص از آنها بحث شده است، بر آن مترتب
نميگردد.
شما گفتین عده بر آن مترتب میگردد ! میراث چی ؟ طلاق چی ؟ اصلا عده کامل است ؟ خدا گفته ازدواج چنین است ، شما چطور خلاف آن را انجام میدهید !؟
2ـ قصد از آن، تنها «ارضاي شهوت» ميباشد، در صورتيكه:
سنت الهي در آفرينش زوجين، در اساس: به دست آوردن آرامش، قرار دادن مودت و رحمت (محبت و دلسوزي) و حفظ نسل، ميباشد. قرآن ميفرمايد:
«و من آياته أن خلق لكم من انفسكم ازواجاً لتسكنوا اليها، و جَعَلَ بينكم مودة و رحمة» (سورهي روم آيهي 21)
«والله جعل لكم من انفسكم ازواجاً، و جعل لكم من ازواجكم بنين و حفدة و رزقكم من الطيبات» (سورهي نحل آيهي 72)
هدف از ازدواج از نظر خدا چیست ؟ به نظر شما این هم یک نوع ازدواج است پس باید هدفی که خدا بر ازدواج گذاشته برآورده بشه نه؟
3ـ اين كار، با شخصيت انساني انسان هيچگونه تناسب و سازگاري ندارد، زيرا: در اين تفكر و عمل، زن مانند كالايي، هر روز در دست كسي است، و زندگي مطمئن و شريك زندگي دائمي ندارد و مرد هم بازيچه دست شهوت شده است.
خوب شما حاضری نزدیکانت چنین کنند ؟ حاضری با چنین زنی ازدواج دائم بکنی ؟ اصلا میتونی به چنین زنی عشق بورزی ؟ آیا کسی که اینچنین میکند بازیچه دست شهوت نیست ؟
4ـ اگر احياناً از اين نوع رابطه زناشوئي، فرزندي متولد شود، لانه و كاشانه مطمئني ندارد، بالاخره بي پدر، يا بي مادر، و شايد بي پدر و مادر، بماند. و در نهايت از امكانات مادي و معنوي ضروري زندگي، از قبيل خورد و خوراك و تربيت و پرورش و … بي نصيب خواهد ماند.
چنین فرزندی را چه کسی پرورش خواهد داد ؟ چون عده کامل نیست ، اصلا فرزند مال کیست ؟ آیا فرزند بی پدر میتواند از تربیت کاملی برخوردار باشد ؟
مورد اول :
مسلمان واقعي هيچوقت خلاف اسلام عمل نمي كند
نفقه شامل ازدواج موقت نيست
ولي مهريه هست
فرزند متولد شده از پدر ارث ميبرد
و والدين مانند دو نفر كه از هم طلاق گرفتن بايد از فرزندشون حمايت كنن
البته دولت هم در پي اين هست كه شرايطي را ايجاد كند كه از ازدواج موقت حمايت شود حتي از بچه به دنيا آمده
مورد دوم:
اينكه شما آيه از قران رو برداري ودر مورد هركاري به اون استناد كني اشتباه عزيز دلم
شما بايد جامع ايات رو براي دادن يك حكم ببيني
اين دو ايه در مورد ازدواج دائم هست
همونطور كه گفتم آيه 24 سوره نساء هم در مورد ازدواج موقت
و هدف از اون ارضاي نياز جنسي هست
در جوامع خارجي اگر دو نفر زنا كنند و بچه اي متولد شود اون وقت دو نفر اون بچه رو رها ميكنن و خدا ميداند كه چه بلاهايي به سر اون مياد
حتي حالا هم خبر هايي ميشنويم كه چه بر سر جنين ها بي گناه نمي يارن( تو فريزر ميذارنشون، تو فاضلاب مندازن و ...)
بله اگر اين ازدواج قانوني باشه و زير نظر دولت اونوقت تكليف بچه هم مشخص ميشه و سر از پرورشگاه در نميارن و بي خانمان نميشن، چون اين رابطه ننگين نبوده وبه هم محرم بودن و بچه حرام زاده نيست)
3- شما خيلي داري تند ميري
به نظر شما غرضه جنسي مال انسان نيست و بد است
كي اين رو گفته؟
اين يه موهبت خدادادي هست و بايد به اون جهت درست داده بشه
به نظر شما ارضاي غرضه جنسي ظلم به زن است مگر زن غريصضه ندارد؟ اين رابطه با رضايت طرفين هست و بيشترين لذت رو هم زن ميبره تا مرد.
در ضمن خيلي از ازدواج موقت ها اگر زن ومرد تفاهم داشته باشن به دائم تبديل ميشه .
اولا من چون خودم با كسي تا به حال ازدواج نكرده ام به سراغ فردي ميرم كه ازدواج نكرده قبل از من
ولي اگر روزي خداي نكرده همسرم رو طلاق بدم براي ازدواج بعدي ،اعتقادات برايم مهم تر است تا مطلقه بودن طرف مقابلم
4-و اين رو هم لابه لاي حرفاي گذشتم گفتم
و براي محكم گاري دوباره ميگم
اين رو دولت بايد فكري دربارش بكنه وقنون از اون بچه حمايت بكنه
اگرچه اون فرزند از پدر ارث ميبرد
با اين كار ديگر پدر جرات ول كردن فرزند رو نداره، چون ثبت قانوني ميشه