باشه عقل كه دارم...من يكي ندارم اتي جان خودم...ازون اصلاشم
همه اولش همینو میگن
باشه عقل كه دارم...من يكي ندارم اتي جان خودم...ازون اصلاشم
باشه عقل كه دارم...من يكي ندارم اتي جان خودم...ازون اصلاشم
از کجا معلوم؟ نشون بده ببینم!
زود باش
فعلا نيازي به نشون دادن نيس به موقش...پايه 1 منو خراب كرديدا
مردا هم حتما بخور و بخواب دارن همش چه زندگی رویاییی
ايشون وبلاگ خوبي دارن خيلي كمك ميكنه براي كساني كه بار اولشونه ميخوان پايه 1 بگيرن..
وبلاگ آموزش گواهينامه پايه يك رانندگي
مطالب آموزشي در مورد گواهينامه پايه يك رانندگي - در مورد مهارت هاي رانندگي و آموزش پايه يك و گواهينامه پايه يكم
آدرس : http://paye-1.blogfa.com
درسته تو قانون قديم 23 سال بود يعني بعد پايه 2 با 3 سال تجربه ميتونستي كارتكس بگيري .ولي الان كه 3 پايه شده همون 25 سال درسته مكافاتيهیه جاشو نگرفتم ... ینی باس 25 سالمون تموم شده باشه ؟!
من یه جا شنیده بودم از بیست و سه سالگی میشه رف سراغش !
سلام...والا قوانينشو خودشونم موندن توش .. درسته ب2 حذف شده ولي پايه 2 اومده جاش .....ابتدا پايه 3 بعد پايه 2 (همون ب 2 قديم)بعد اگه 25 سال داشتيد ان شالله پايه 1 هفت خواني هست ...من جلسه اي 2 تومن دادم فك كنم ميشه 20 تومن..گفتم بحث رو در تاپیک ادامه بدیم بهتر باشه... در مورد ب 2 که گفتید همونطور که می دونید دیگه حذف شده...
می گم ما هم شانس نداریما... ی دفعه 23 سال واسه پایه یک رو کردن 25 سال.. بابا طرف با 23 سال می تونه گواهینامه خلبانی بگیره اون موقع واسه پایه یک نمی تونه؟!
شما یعنی 10 جلسه رفتید ثبت نام کردید 20 هزارتومن؟ یا هر جلسه 20 تومن؟
شما تهران امتحان دادین یا اصفهان؟کدوم راحت تره؟
میگم قضیه این تپه چیه که هر که میره رد میشه؟ خب باید چکار کرد واقعا؟واقعا کار سختیه یا چون آموزش اولیه غلطه اکثرا مردود میشن؟
خب مگه باید تو امتحان تپه چکار کرد دقیقا؟ماشین آزمون کدوم مدل بنزه؟
فکر کنم یکم از این متن رو قبلا تو اون سایت خونده بودم ، دلیل اینکه حق نداری ترمز کنی چیه و اصلا هدف از امتحان تپه چیه؟ممنون
اره من يكبار نوشتم..بعد بنا به دلايلي پاك كردم...دليل ترمز نكردن اينه كه متد وروش قديميه و اون موقعه ها اگه توگردنه بار زده باشي و يك هو ترمز ها گرم كنن عملن كارت با دعا و اينا راست وريس ميشه... و ماشين برا خودش دور برميداره...برا همين راننده سنگين ها معمولا تو گردنه با يك دنده ميرن وبا همون دنده خارج ميشن و هوارتا (خيلي خيلي ) سواري پشتشون قرار ميگيرن...ترمز ماشين سنگين مثل سواري نيست كمك ادم بياد فلسفه وجودي ريتاردر هم تو ماشين هاي سنگين جديد همينه....هم استهلاك لاستيك هم لنت ها را مياره پايين هم يه نوع ترمز ثانويه است ...اافسر ها سخت ميگيرن تا بدون ترمز هم بتوني ماشين را نگه داري هم بتوني از دور ورداشتن ماشين سنگين تو سر پاييني هم جلوگيري كني....البته همه اينا برا ماشينهاي قديمست اف هاش از سواري هم راحت تره..
عجب! پس اینهمه میرن رو تپه و میان پایین برا همینه خب این اصول و کتاب نداره؟ یعنی اینا نمیان این کار رو قشنگ آموزش بدن که دیگه کسی مشکل پیدا نکنه؟ آخه با امتحان مجدد که کسی چیزی یاد نمی گیره...راستی پارتی چقدر تاثیر داره؟
سلام. واقعا برا پایه 1 باید 20 تا گواهی نامه بگیریم؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!رئيس پليس راهور استان آذربايجان شرقي شرايط جديد ثبت نام گواهينامه پايه يكم دارندگان گواهينامه هاي پايه دوم - پ1 -پ2 و ب2را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا از تبريز، سرهنگ "ناصر مکائيلي" با اعلام خبر فوق افزود : باستناد ابلاغيه شماره 760-1-12.7-13.4 مورخه 20/4/92 راهور ناجا شرايط جديد ثبت نام متقاضيان اخذ گواهينامه پايه يکم به شرح ذيل مي باشد.
بر اساس همين گزارش وي افزود:داراندگان گواهينامه هاي پايه دوم قديم- پ1، پ2 با حداقل سن 25 سال و دارندگان گواهينامه رانندگي ب2 با حداقل سن 25 سال که دو سال تمام از تاريخ صدور آن سپري شده باشد مي توانند با احراز شرايط و ضوابط ثبت نام نمايند.
سرهنگ ميکائيلي تصريح کرد: برابر آيين نامه صدور انواع گواهينامه هاي رانندگي مصوب 1390 آزمون فني پايه يکم حذف شده است.
وي همچنين بيان داشت: دارندگان گواهينامه پ1 در صورت احراز شرايط و ضوابط لازم جهت اخذ گواهينامه پايه يکم، اخذ آزمون آئين نامه راهنمايي و رانندگي از اين افراد الزامي نبوده و صرفا بر اساس شرکت در آزمونهاي مهارت علمي رانندگان با کاميون 1921 و اتوبوس به محل آزمايش هدايت مي شوند.
سلام. واقعا برا پایه 1 باید 20 تا گواهی نامه بگیریم؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
به نظر من واقعا احمقانس!!اول پایه سه ، بعد پایه دو و در آخر هم پایه یک... من خداروشکر تا پایه دو اومدم ، یک مرحله دیگه مونده تا غولش رو شکست بدم
افرين به همتتاول پایه سه ، بعد پایه دو و در آخر هم پایه یک... من خداروشکر تا پایه دو اومدم ، یک مرحله دیگه مونده تا غولش رو شکست بدم
شما هم ميتوني بگيري سختش كردن ولي كار نشد ندارهبه نظر من واقعا احمقانس!!
خوش بحالت.
هزینش زیاده!!افرين به همتت
شما هم ميتوني بگيري سختش كردن ولي كار نشد نداره
من برا پايه 1 به روش قديمي حدودا 400 تومن هزينه كردم..تازه من پايه 2 قديم. داشتم...يه كاري كردن ديگه فقط كسي كه واقعا ماشين سنگين داشته باشه بره دنبال پايه1..بابام 30 سال پيش عين هلو رفته بود تهران پايه 1 را گرفته بود..سر كل كل با رفيقش ..بعدش هم يه متر هم با سنگين كار نكرده...ولي وقتي ديديد من چه زوري زدم گواهينامه گرفتم..گفت سخت تر شده.. نسبت به اون موقع...ميدوني متقاضيا زياد شدنهزینش زیاده!!
من واسه همین معمولیش تقریبا 220 ت خرج کردم!!
وای بحال بالاترش!!
Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
---|---|---|---|---|
آموزش رانندگی حرفه ای | دنیای خودرو | 1 | ||
M | آموزش دستگاه های خودرو | دنیای خودرو | 0 | |
C | يك قدم تا mazda3 | دنیای خودرو | 0 |