چی بگم والا. ولی ممنونم از حرفاتون. متأسفانه من زیاد راجع به این موضوع تحقیق نکردم و به چند تا مطلب ایمیلی ... میگم متأسفانه بسنده کردم.
پس دوستان مطالب پست شده را سریع باور نکنید و کمی تأمل کنید و در صورت تمایل بیشتر تحقیق نمایید و بچه های باشگاه را هم در جریان بزارید.