منو
انجمن
ارسال های جدید
جستجو در تالارها
جدیدترینها
ارسال های جدید
جدیدترین ارسال های پروفایل
آخرین فعالیت
کاربران
بازدید کنندگان کنونی
جدیدترین ارسال های پروفایل
جستجو در ارسال های پروفایل
ورود
عضویت
جدیدترینها
جستجو
جستجو
جستجو فقط در عنوان ها
توسط:
آخرین فعالیت ها
ثبت نام
منو
ورود
عضویت
Install the app
نصب
جستجو
جاوا اسکریپت غیر فعال است برای تجربه بهتر، قبل از ادامه، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
نتایح جستجو
دستت درد نکنه. حسابی مارو بردی تو حس...
دستت درد نکنه. حسابی مارو بردی تو حس...
Major Geologist
ارسال پروفایل
Nov 28, 2011
جمله ای که تو اتاقم نوشتم تا هر روز ببینم: در دنیایی که نتوان مردانه زیست مردانه مردن زندگیست.
جمله ای که تو اتاقم نوشتم تا هر روز ببینم: در دنیایی که نتوان مردانه زیست مردانه مردن زندگیست.
Major Geologist
ارسال پروفایل
Nov 28, 2011
نکنه زردیش به خاطر ادراره؟!
نکنه زردیش به خاطر ادراره؟!
Major Geologist
ارسال پروفایل
Nov 28, 2011
وصیت نامه هیتلر
فکر کنم منم مثل هیتلر به اواخر عمرم نزدیک شدم. کارام پیش نمیره. دست به طلا میزنم خاکستر میشه. پرچم و شیپور جنگم رفته پایین.
Major Geologist
ارسال #28
Nov 28, 2011
تالار:
تاریخ جهان
نه تهران خدارو شکر آبش خوبه. قبلا که عالی بود ولی اونم با آلودگی هوا کیفیتش اومد پایین. ولی...
نه تهران خدارو شکر آبش خوبه. قبلا که عالی بود ولی اونم با آلودگی هوا کیفیتش اومد پایین. ولی هنوزم نسبت به بعضی جاها مثل همدان خوبه.
Major Geologist
ارسال پروفایل
Nov 28, 2011
@@@@@آقایون محترم............شما بگید واقعا اینطوریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟@@@@@@
خوب اگه این خانم محجیه زیبا باشن واسه مردی که... تحریک کنندس.
Major Geologist
ارسال #135
Nov 28, 2011
تالار:
گفتگوی آزاد
@@من که تو این فنجون چایی نمیخورم...@@
إ مگه تو بازار هست؟
Major Geologist
ارسال #12
Nov 28, 2011
تالار:
تالار عکس
یعنی آلودگی اراک از تونل توحید ما بیشتره؟
یعنی آلودگی اراک از تونل توحید ما بیشتره؟
Major Geologist
ارسال پروفایل
Nov 28, 2011
@@این تلویزیونم که هیچوقت هیچی نداره...@@
من امروز هر چی گشتم هیچ سینمایی راه آبی ابریشمو نداشت. رفتم پرتغال خونی ببینم سانسش شروع شده بود!
Major Geologist
ارسال #14
Nov 28, 2011
تالار:
تالار عکس
پس اون نیروگاهو الکی زدن پز بدن؟! :cool:
پس اون نیروگاهو الکی زدن پز بدن؟! :cool:
Major Geologist
ارسال پروفایل
Nov 28, 2011
نفت اراک تموم شد؟
نفت اراک تموم شد؟
Major Geologist
ارسال پروفایل
Nov 27, 2011
@@من که تو این فنجون چایی نمیخورم...@@
آخ جون wc . عاشق این مکانم.
Major Geologist
ارسال #10
Nov 27, 2011
تالار:
تالار عکس
@@این تلویزیونم که هیچوقت هیچی نداره...@@
ولی هرچیه تلویزیونش پاناسونیک CRT یه! کنترلو شناختم.
Major Geologist
ارسال #12
Nov 27, 2011
تالار:
تالار عکس
آواتارنفرقبلیت چه حسی بت میده؟؟؟
گزینه بیشتر رو بزن اونجا شکلک بیشتر بود!
Major Geologist
ارسال #62
Nov 27, 2011
تالار:
زنگ تفريح
نه بابا به خاطر تعاریف مردم از آواتارم ناراحت نیستم. قضیه یه چیز دیگس. شبتون به خیر. گفتم اونجا...
نه بابا به خاطر تعاریف مردم از آواتارم ناراحت نیستم. قضیه یه چیز دیگس. شبتون به خیر. گفتم اونجا بگم اسپم میشه.
Major Geologist
ارسال پروفایل
Nov 27, 2011
آواتارنفرقبلیت چه حسی بت میده؟؟؟
هیتلر باز 36 ساعت مونده به مرگش با معشوقش ازدواج کرد. من فکر کنم بدون... باید خود کشی کنم.
Major Geologist
ارسال #59
Nov 27, 2011
تالار:
زنگ تفريح
ریا شد. والا کلی همه ی بنده ها رو گفتیم.
ریا شد. والا کلی همه ی بنده ها رو گفتیم.
Major Geologist
ارسال پروفایل
Nov 27, 2011
آواتارنفرقبلیت چه حسی بت میده؟؟؟
نه بابا. ما پرچممون رفته پایین. دیگه شیپور جنگمون نمیدمه. هی بدبخت... صاحب آواتار هیتلریه.
Major Geologist
ارسال #57
Nov 27, 2011
تالار:
زنگ تفريح
رفتم بعد از روزها کافری در دقایق آخری کمرمو یه کم دولا راست کنم.
رفتم بعد از روزها کافری در دقایق آخری کمرمو یه کم دولا راست کنم.
Major Geologist
ارسال پروفایل
Nov 27, 2011
آقا من 15 مین برم یه جا تخلیه روحی شم.
آقا من 15 مین برم یه جا تخلیه روحی شم.
Major Geologist
ارسال پروفایل
Nov 27, 2011
قبلی
1
2
3
4
5
...
برو به صفحه ی
برو
10
بعدی
اول
قبلی
3 از 10
برو به صفحه ی
برو
بعدی
آخر
جستجو
بالا