دیتای عزیز گویا هنرمند این اثر تاثیر پذیری ای از هنر شرق داشته ..چون دیدن این عکس در آدم احساس آشنایی ایجاد میکنه..
مرسی بابت زحمتی که کشیدید..
منتظر کارهای بعدیتون هستیم
نه بابا این چه حرفیه.. فکر میکنی من دارم چیکار میکنم تو این سایت؟
پست میزنم در حد مرگ؟ نه نع نهع نعه نو نوچ
در این پروفایل همیشه به روت بازه.. کار مار داشتی در حد توان رومحساب کن یوخسا که هیچ
صلاح مملکت خویش خسروان دانند و بس..
خب در این لحظه خودم هم سرم رو خاروندم یعنی اینکه الان گیج زدم.. ببین کیا داونش کردند اگه کسی دانلود کرده باشه اونوقت هیچی وگرنه که تایپیک میشه هیچی درسته؟
اگه تایپیکت جدیده زود پست اول رو ادیت کن دیگه بابا
تو ده جا آپلود کن و لینک بزار.. من از اون نتونستم شاید برا من این مشکل وجود داره شاید برا بقیه نداره.. خیلی بدبختم من من چرا نتونستم داونش کنم..
بابا این سایت این امکانات رو نداره که حتی امکان قرار دادن یوتویب رو هم نداره.. مگر اینکه... نه فکر نکنم اونم بشه..
من برم 45 مین دیگه اینجام و سعی میکنم دوباره روش فکر کنم.. راستی اون اهنگم که دوست داشتی رو نتونستم پیدا کنم
فعلا بای میام هاع
بهله بفرما..
چرا نشه ولی فقط در محدوده ادراکم بپرس که اگر چنین نباشد لاجرم چنان میپیچانم که از بوریا هم خشکتر شود جوابم..
سلام خوبی ثنا جان بفرما چه عجب اینورها؟
فروغ جان من به حقیقتی پی بردم که خیلی اذیتم میکنه..
ما مردان به اصطلاح روشنفکرنما دوست داریم زنان رو به صورتی تصور کنیم که اگر روزی به آن صورت در بیان لحظه ای نخواهیم تونست تحملشون کنیم..
باور کن در کار و خلقت خدا حکمت بزرگی هست.. همه این رفتارهای زنان از حس و احساس گرفته تا کینه و اقرار همه...
یعنی میگی مردان نسبت به زنان فراموشکارترند؟
باشه من روش فکر میکنم.. ولی هیچ دلیلی بر این مدعات نداری تا کنون..
اگرم هست علت داره خانم!!
زنها فراموش نمیکنن چون حس کینه جویی و عناد در اونها بالاتره و این ناشی از تاثیر و خط خطی شدن روحیه لطیفشونه که نمیتونند در طول ماهها فاصله و هجران اون رو التیام...
دعا میکنم.. الزایمر نگرفته میلیاردر بشی و من رو که در لیست دوستات هم هستم به فراموشی بسپاری و همین بس که پولدار باشی ..
الهی من برای امروزم 100 میلیون میخوام وبرای فردای فروغ 10 میلیارد پول بده
اره من برم پیش مامانم .. اصابم انگار سر جاش نیست.. غم بگیرم..؟ چرا؟ خب مگه تاب داره مغزم..
من از خدا یه میلیون گونی خالی میخوام همین و بس
کتاب تو فکرم هست ولی ناشری که بتونه این همه هذیان رو بپذیره و پول مفت پاش بریزه رو سراغ ندارم باید برم کارت بسی..ج بگیرم شاید اوجور بشه
چه تنفری چه انزجاری چه بد اومدن و چه خوش اومدنی اخه..
من ربطش رو پیدا نکردم.. و فقط برات ارزوی موفقیت و پیروزی در زندگی رو داشتم ولی گویا خودتدوست نداشتی.. اصلا میگم به من چه اخه؟
الان در دنیا میلیاردها عکس دیجیتالی وجود داره چرا گیر دادی به این اخه .. لااقل به عکس قبلیت میتونستم علتی وارد کنم...
این از کرامات الزایمر و پارکینسونه فروغجان.. ربطی نداره به من..
هان؟ این نوع نوشتن اشناست.. اها باشه.. خوب ربطش اینه که من به چیزایی که حساسیت داشته باشم ناخوداگاه حساسیت نشون میدم واللا دست خودم نیست..