متولدین آذر:w40:
خوب اگر همش رو بخوام قبول کنم که میگن این پسرا خیلی خودخواه و مغرورند.. ولی خداییش اهل درس خوندن وسط ترم و این حرفا نیستم ولی در پایان ترم:w25:.. و این رو با عقیده ذاتیم که همانا زندگی در شرایط دلخواه هست متناقض میدونم..
راستی چرا برا خانم های متولد آذر اینا رو نوشتند؟ خیلی...