mer_der عزیز این قصه بسی سر دراز دارد.
کاش به همین مدل اکتفا میشد.. رفتن به مدارج بالا با له کردن همکاران و ساختن نردبون از ثمره زحمات افراد دیگه هم یه نمونه دیگه است.. من خودم بارها قربانی این حرکت مافوقم بوده ام.. این کارت بسیج و استفاده موردی از اون هم که واقعا تهوع آور شده .. باور کن من...