نه من از این کارای فرسایشی خوشم نمیاد حاجی..
هر چه بود فیزیکی بود و هر عکس العملی که نشون میدادیم بعدا مایه پشیمونی خودمون میشد که این به علتمیزان صدماتی بود که به شاگرد خاطی وارد میکردم/... شاید همینه که من معلم نشدم..اون ضرب در ها مربوط به فرهنگ او زمانمون بود.. باید یه روز تو کوه دربارش صحبت کنیم