بابا این ریا مگه میزاره.. الان تو سردرد دعوا باهات نیستم ولی سال دیگه همین موقع میگم..
بیشوخی فکر دیگه ای نکن.. هر کس که بتونه عین تو عقیده اش رو بگه محترمه.. تو جسوری و این خوبه
عه چه خوب
فایر فاکس دده دی دده
خوب کاری کردی..
اهان راس میگی باشه بفرمایید اینم اون
ای بابا ماها هم که نوری نمیبینیم چی باید بگیم.. لطفا زود زود بیا.. رفتن و دلسرد شدن خیلی ظالمانه است.. بهتره همه کنار هم باشیم..
با اومدن فصل سرد وتموم شدن تابستون بعضی جستجو ها بیشتر شده و این جستجو هم بالاخره بعد از چند روز که داشتم پیگیریش میکردم بولد شد و این سایت هم سهم عمده ای در جوابگویی داشته علی الخصوص با توجه به *****
و اینجا
با اومدن فصل سرد وتموم شدن تابستون بعضی جستجو ها بیشتر شده و این جستجو هم بالاخره بعد از چند روز که داشتم پیگیریش میکردم بولد شد و این سایت هم سهم عمده ای در جوابگویی داشته علی الخصوص با توجه به *****
و اینجا
با اومدن فصل سرد وتموم شدن تابستون بعضی جستجو ها بیشتر شده و این جستجو هم بالاخره بعد از چند روز که داشتم پیگیریش میکردم بولد شد و این سایت هم سهم عمده ای در جوابگویی داشته علی الخصوص با توجه به *****
و اینجا
سلام مریم جان عزیز..
من ائله همیشه آنلاینم.. البته اکثرا آنلاینم...
مرسی که اومدی.. تشکر میکنم که سر هم زدیو پیام هم دادی..
بعدشم که راست میگی ها اونروز پیامت خالی اومد.. مشکل داشت!!
الان که نوشته ات تو صفحم واضحدی.. باید از فایرفاکس بری
راستی سایت نمنه دی؟
سلام دوباره.. من بهروزم دیگه ای بابا( الان پاک میشه)
ممنون لطف داری گفتم که لطف داری.. احساس میکنم نوشته ها هم عین ادما کهنه میشن.. کد ها لو میرن و ادما مثل تکرار روزای زندگی غم انگیزمون دارند محو میشن..
باید یه حرکتی به خودم بدم..
اخ راست میگی من الان دوباره خوندم نوشته ام رو بسی افسرده شدم از هجمه ناراحتی هایی که در نوشته ام وارد کرده ام.. خدا منو ببخشه.. سعی میکنم احترام بزارم چشم چشم..
کجایی الان ؟ الان چه وجهه ای داری تو این اجتماع؟ من هیچی من با بابا برقی هیچ فرقی ندارم.. هردومون با خاموش شدن تلویزیون از یاد میریم...
نه بابا تو در حد یه دنیا شادی و سعادت شانس داری عزیز این یعنی چه...
سلام ممنون خوبم بد نیستم...
دیدم کلی نیستی گفتم نکنه خودت رو به تخت بستی و از دور داری با حرص و ولع به سایت نگاه میکنی.. اینجوری خواستم بهت روحیه بدم