نتایح جستجو

  1. mehrdad2012

    چشمت بی بلا . دوباره بچه ها را دور هم جمع می کنیم مثل قدیما .

    چشمت بی بلا . دوباره بچه ها را دور هم جمع می کنیم مثل قدیما .
  2. mehrdad2012

    آجی بهار بابا دلم گرفت این آواتار را عوض کن

    آجی بهار بابا دلم گرفت این آواتار را عوض کن
  3. mehrdad2012

    آره داداش شهاب میذارم می بینی .

    آره داداش شهاب میذارم می بینی .
  4. mehrdad2012

    خودم بچه ها را درو هم جمع می کنم میشه صبر کن می بینی .

    خودم بچه ها را درو هم جمع می کنم میشه صبر کن می بینی .
  5. mehrdad2012

    همین حالا عوضش کن روحیه را خراب میکنه زود .

    همین حالا عوضش کن روحیه را خراب میکنه زود .
  6. mehrdad2012

    در زندگي ثروت حقيقي مهرباني است ، و بينوايي حقيقي خودخواهي . وينه

    در زندگي ثروت حقيقي مهرباني است ، و بينوايي حقيقي خودخواهي . وينه
  7. mehrdad2012

    باشه داداش . وای چقدر دلم تنگ شده برای بچه های قدیمی .

    باشه داداش . وای چقدر دلم تنگ شده برای بچه های قدیمی .
  8. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  9. mehrdad2012

    سلام به آجی بهار خوبی ؟؟؟ چرا آواتارت اینقدر داغونه چیزی شده ؟؟؟

    سلام به آجی بهار خوبی ؟؟؟ چرا آواتارت اینقدر داغونه چیزی شده ؟؟؟
  10. mehrdad2012

    نه اینا خودم نگرفتم اما عکس ها را باید بریزم روی سیستم بعدش تایپیک می زنم . از بچه ها چه خبر ؟؟؟

    نه اینا خودم نگرفتم اما عکس ها را باید بریزم روی سیستم بعدش تایپیک می زنم . از بچه ها چه خبر ؟؟؟
  11. mehrdad2012

    بعدا عکس های طبیعتش را یه تایپیک می زنم میذارم این یکیش بود که واست گذاشتم . روستای میانلات در...

    بعدا عکس های طبیعتش را یه تایپیک می زنم میذارم این یکیش بود که واست گذاشتم . روستای میانلات در جنگل دالخانی هستش .
  12. mehrdad2012

    نام کاربری جدید و آواتار جدید مبارک .

    نام کاربری جدید و آواتار جدید مبارک .
  13. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  14. mehrdad2012

    دوغ غنی شده با طعم سوسک

    اینم احتمالش هست .
  15. mehrdad2012

    شمال بودم . جات خالی حسابی خوش گذشت .

    شمال بودم . جات خالی حسابی خوش گذشت .
  16. mehrdad2012

    خواص خندیدن

    سپاسگذارم خودم حواسم نبود با عجله تایپیک را زدم .
  17. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  18. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  19. mehrdad2012

    سلام به داداش شهاب عزیزم مسافرت بودم داداشی. خوبی؟؟؟؟ منم دلم واسه همه تنگ شده .

    سلام به داداش شهاب عزیزم مسافرت بودم داداشی. خوبی؟؟؟؟ منم دلم واسه همه تنگ شده .
  20. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
بالا