نتایح جستجو

  1. mehrdad2012

    سلام . آره تمام شد . بعدش مسافرت بودم . شما خوبی ؟؟؟؟؟ امتحانات خوب بود ؟؟؟

    سلام . آره تمام شد . بعدش مسافرت بودم . شما خوبی ؟؟؟؟؟ امتحانات خوب بود ؟؟؟
  2. mehrdad2012

    دهه شصتیااااااا

    عالی بود عالی . واقعا بچه های دهه ی 60 و بعدش 70 خیلی سختی کشیدن . واقعا تو این طنز زیبا همه ی چیز به خوبی به تصویر کشیده شده
  3. mehrdad2012

    http://www.bo2pic.com/uploads/gallerydir/2537/7.jpg http://www.lolzilla.net/images/7861841.jpg

    http://www.bo2pic.com/uploads/gallerydir/2537/7.jpg http://www.lolzilla.net/images/7861841.jpg
  4. mehrdad2012

    در پناه حق باشه فعلا فردا میام دوباره .

    در پناه حق باشه فعلا فردا میام دوباره .
  5. mehrdad2012

    خدانکنه . آجی دیر اومدی میخوام بخوابم داغونم اخه مسافرت بودیم منم پشت فرمون بودم .

    خدانکنه . آجی دیر اومدی میخوام بخوابم داغونم اخه مسافرت بودیم منم پشت فرمون بودم .
  6. mehrdad2012

    باشه ناراحت نشو آجی یکم می مونم . چون بدم میاد کسی دعوتم کنه اما من جواب احترام و دعوتش را ندم

    باشه ناراحت نشو آجی یکم می مونم . چون بدم میاد کسی دعوتم کنه اما من جواب احترام و دعوتش را ندم
  7. mehrdad2012

    آجی مرجان جشن امشب به همتون خوش بگذره من یکم نا خوشم میرم بخوابم . شبت خوش و رنگی . خوش بگذره

    آجی مرجان جشن امشب به همتون خوش بگذره من یکم نا خوشم میرم بخوابم . شبت خوش و رنگی . خوش بگذره
  8. mehrdad2012

    خداراشکر .

    خداراشکر .
  9. mehrdad2012

    آجی مرجان از دست من دلخوری تو ؟؟؟؟

    آجی مرجان از دست من دلخوری تو ؟؟؟؟
  10. mehrdad2012

    سلام آجی خوبی؟؟؟؟

    سلام آجی خوبی؟؟؟؟
  11. mehrdad2012

    به نظر شما دلایل کم سوادی و کم اطلاع بودن مهندسان امروز ما چیست ؟؟؟؟

    قبول دارمم که ما هم کمکاری می کنیم اما دلیلش ضعف در سیستم دانشگاهی و استفاده از اساتید ضعیف برای تدریسه که باعث میشه که دانشجویان کم کاری کنن و رغبت نشان ندن .
  12. mehrdad2012

    به نظز شما راز جاودانگی انسان ها در چیست ؟؟؟؟

    واقعا این سخنان کوروش شاهکاره .
  13. mehrdad2012

    بیا خودمونی ها زود، تند ، سریع باید جواب بدی.

    بیا خودمونی ها زود، تند ، سریع باید جواب بدی.
  14. mehrdad2012

    بیا تایپیک خودمونی ها

    بیا تایپیک خودمونی ها
  15. mehrdad2012

    سلام آجی کیمیا حالو احوال شما ؟؟؟

    سلام آجی کیمیا حالو احوال شما ؟؟؟
  16. mehrdad2012

    مرسی بچه ها چی میگن آجی این دیگه چه رسمشه ؟؟؟؟؟؟؟؟

    مرسی بچه ها چی میگن آجی این دیگه چه رسمشه ؟؟؟؟؟؟؟؟
  17. mehrdad2012

    سلام آجی شبنم خوبی ؟؟؟؟

    سلام آجی شبنم خوبی ؟؟؟؟
  18. mehrdad2012

    سلام آجی احوالت ؟؟؟؟

    سلام آجی احوالت ؟؟؟؟
بالا