اقايون خانوما
خيلي خوش گذشت
با اجازه اهل مجلس ما رفع زحمت كنيم :gol:
هرچند اين ازاده جون رو نديديم ولي ايشالله خوش باشه:heart::gol:
خيليم خوش مزه بود كيكتون و شومتون فقط بااجازه يه ابنباتم ببرم واسه اهل منزل
كللللللللللللللللللييييييي خوش گذشت
يكي هم كاش واسه ما از اين تولدا...