سلام گلفام جووووون
چي شد رفتي؟بيا تابيك ما هيچكدوم قصدي نداريم اگه شوخي ميكنيم
دوست نداريم ناراحت بشي و بري
نميدونم از چي يا چي رنجيدي ولي من معذرت ميخوام اگه كسي و در درجه اول خود من حرفي زدم كه باعث ناراحتيت شده
دلمون برات تنگ شده عزيزم
گفتمش دل ميخري؟
برسيد چند؟
گفتمش دل مال تو تنها بخند
خنده كرد و دل ز دستانم ربود
تا به خود باز امدم او رفته بود
دل ز دستش روي خاك افتاده بود
جاي بايش روي دل جا مانده بود............:gol:
گاهي گماهن نميكني و ميشود
گاهي نميشود كه نميشود
گاهي هزار دوره دعا بي اجابت است
گاهي نگفته قرعه به نام تو ميشود
گاهي گداي گدايي و بخت نيست
گاهي تمام شهر گداي تو ميشود