نتایح جستجو

  1. sahar-architect

    دوست دارید چهره کدوم یک از اعضارو ببینید؟

    عادتمه :biggrin::biggrin: :biggrin::biggrin:
  2. sahar-architect

    دوست دارید چهره کدوم یک از اعضارو ببینید؟

    اره جاي تايپيدنه:biggrin:
  3. sahar-architect

    دوست دارید چهره کدوم یک از اعضارو ببینید؟

    چرا اينجوري :surprised:شدي:biggrin:
  4. sahar-architect

    دوست دارید چهره کدوم یک از اعضارو ببینید؟

    منو نخندون بچه:biggrin::biggrin::biggrin:
  5. sahar-architect

    دوست دارید چهره کدوم یک از اعضارو ببینید؟

    رو نما ميخواي بابك خانوم:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin: ويششششششششششششششششششش
  6. sahar-architect

    دوست دارید چهره کدوم یک از اعضارو ببینید؟

    سلام علاوه بر بابك دوس دارم تو رو هم ببينمت:biggrin:
  7. sahar-architect

    دوست دارید چهره کدوم یک از اعضارو ببینید؟

    سلام من خيلي دوست دارم ببينمت:biggrin:
  8. sahar-architect

    چگونه یک زن رو خوشحال کنیم ؟!

    نيست كه شمام گوش ميكنين فقط سر تكون ميديد ديگه:biggrin::biggrin:
  9. sahar-architect

    **نظرسنجی مخصوص آقایون؛ خانوما نیان**

    بذار ياد بگيرن ديگه
  10. sahar-architect

    **نظرسنجی مخصوص آقایون؛ خانوما نیان**

    ملتو چي فرض كردي تو:biggrin:همه گزينه نمايش نظرسنجي رو ميبينن ديگه;)
  11. sahar-architect

    آیا می تاویند این نوتشه را بخاویند؟!

    ديگه مثلا نداشت گفت ديگه:biggrin:
  12. sahar-architect

    خواهش گلم

    خواهش گلم
  13. sahar-architect

    فرستادن صلوات برای شفای الهه

    92صلوات به نيت نام مقدس حضرت محمد(ص) ايشالله خدا شفاشون بده:gol:
  14. sahar-architect

    سرای آشنایی دختر و پسرای خوزستانی :بیاید توی آشنا شوید .

    سلام تو دقيقا اينجا چيكار داري؟ با سلام خوزستاني هاي گل ببخشيدا من اومدم اينجا فقط اومدم بابك رو ببرم:biggrin:;)
  15. sahar-architect

    احساس تنهایی می کنید؟

    من تا وقتي ميدونم خدايي كنارم هست و با همه وجودم حسش ميكنم دليلي براي تنها دونستن خودم نميدونم اين شعرم همينجوري مينويسم;) تنهايي ام را با تو قسمت ميكنم سهم كمي نيست گسترده تر از عالم تنهايي من عالمي نيست
  16. sahar-architect

    مشاعرۀ سنّتی

    تو عهد كرده اي كه كشاني به خون مرا من جهد كرده ام كه به عهدت وفا كني
  17. sahar-architect

    ممنون عكس قشنگي بود

    ممنون عكس قشنگي بود
  18. sahar-architect

    هم اکنون نیازمند یاری کدبانوهای باشگاه هستیم

    يك سال بعد بابك چي شد اين پيتزا:biggrin::biggrin:
  19. sahar-architect

    هم اکنون نیازمند یاری کدبانوهای باشگاه هستیم

    اون كه از اهم وظايفشه:biggrin::biggrin:تو اين همه ابنبات ميخوري چطوري واسه پيتزا اشتها داري:biggrin:
  20. sahar-architect

    هم اکنون نیازمند یاری کدبانوهای باشگاه هستیم

    خودش چيكاره اس پس؟:biggrin:
بالا