من از فردا هراسانم
که بر بندند عاشقها
من از این جمله میترسم
که باید رفت از اینجا
غم غنچه ی گل را
کسی هرگز نمی داند
خدایا اندکی صبر کن
من این دنیا نمی خواهم
اگه تو 7دقيقهi و 2ثانيه بخندي من بايد7روز و2روز ريسه برم از خنده
حتما بگياااااااااااااا
من دارم ميرم تو هم بشين كارتو بكن از وبگردي به جايي نميرسي ميشي مثل من:biggrin:
شب خوش
دوستت دارمُ و با تو لج بازی نمیکنم!
مانند کودکان، سر ماهی ها با تو قهر نخواهم کرد،
ماهیِ قرمز مالِ تو!
ماهیِ آبی مالیِ من!
اصلاً هردو ماهی مالِ تو باشد!!!!
و تو مالِ من.............