با تشكر فراوان از حضور سبز خانمها و آقايان گرامي....
كلروفيل جان شرمنده من اون روز پيامت رو نميتونستم ببينم...اما خب بعدش ديدم كه زهرا جون خانواده اش رو گفتن..
باريكلااااااا زهرا جون حدست كاملا درست بود خانومي....دست گلت درد نكنه... :w17:
از آرزوهاي گلم هم ممنونم كه توضيحاتش رو...