دوست خوبم...خيلي خيلي به جمع ما خوش آمديد..و ما حضور شما رو غنيمت ميشماريم.
اميدوارم در كنار هم از آموخته هايمان استفاده مفيدتري ببريم...مقدمتان سبز :gol:
دوست خوبم فقط موردي هست كه بايد با عرض پوزش خدمتتون عرض كنم..
اينكه اين تاپيك براي مسابقه طراحي شده و هركس كه به سوال مسابقه پاسخ صحيح بدهد...