ااااااااا چي شد...چرا باز عوضش كردي...اون يكي كه گذاشته بودي خوشگلتر بود... [IMG] [IMG]
گفتم كه تا قسمت دومش ...اونجايي كه جان كه به قالب يكي ديگه است جاكوب رو ميكشه..:w46:
اختيار داري گلم...دشمنت حقير باشه [IMG]
آواتار نو مبارك...اين خيلي خوشگلتره... [IMG]
راستي مسعود من خيلي دلم ميخواد بقيه لاست رو ببينم چيكاركنم...
يكي از دوستاي رضا اپيزود شش رو بهمون داد اما فقط دو قسمت اولش قابل ديدن بود بقيه اش نميخوند. [IMG]
واسه حسن يوسف هات هم اگه جوانه هاي خارجي و جوانه هاي انتهايي رو پنسمان كني ...و فقط جوانه هاي داخلي رو نگهداري يه حسن يوسف ناز و پرپشت و خوشگل نصيبت ميشه.
سلام نازنينم...عزيزدلم...متشكرم خانومي [IMG]
عيد شما هم مبارك باشه ..اميدوارم ايام خوب و خوشي در پيش داشته باشي...پر از شادي و بركت و لبخند. [IMG]
[IMG]