اینا رو نمیدونم . فقط می دونم من زیاد با یه نگاه عاشق شدمو بعد فهمیدم طرف آدمه مطخرفیه واسه همین به حس نگاه دیگه هیچ اعتمادی ندارم . فقط می دونم که با شناخته که آدما عاشق می شن . من دوس دارم عاشقه ویژگی هایه باطنیه طرفم بشم . نه ظاهر
وااااااا اگه بگه عاشقتم منم ازش خوشم بیاد خوب میگم بیا...