ببخشید .
اینو نمیشناسم . یه مردم آزاره بی سواده که فقط ادعاش میشه .
ولش کن . الان واسه تو ام یه نسخه میپیچه راهیه تیمارستانت می کنه .
چه خبر ؟ عروسی خوش گذشت . یونی نمیای خوش میگذره؟
مثه اینکه از اخراجت خیلی سوختی که اینجوری دهنتو باز کردی داری مزخرف میگی .
آقا ی غیر محترم به تو هیچ ربطی نداره که ما تو این تاپیک به هم دیگه چی میگین پس هر بار سرتو مثه گاو ننداز بیا جایی که بهش اعتقادی نداری .