نتایح جستجو

  1. zeinab68

    کجا دوس دارین کار کنین ؟

    درک می کنم چی میگی .
  2. zeinab68

    کجا دوس دارین کار کنین ؟

    کلی پرسیدم . شاید اصلا کسی نخواد تو این رشته کار کنه از بچه هایه مواد .
  3. zeinab68

    کجا دوس دارین کار کنین ؟

    آهان از اون لحاظ . :redface:
  4. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    فک کنم انتخاب 10 ام . دقیق یادم نیس . من وقتی سرامیک قبول شدم اصلا نمیخواستم بیام . می خواستم یه سال دیگه کنکور بدم . ولی وقتی وارد این رشته شدم عاشقش شدم و هیچ رشته ی دیگه ای جز این رشته رو دوس ندارم . عاشقتم سرامیک .
  5. zeinab68

    اسلاید در مورد آلومینیم

    من سرامیک می خونم . همین اطلاعات کم رو داشتم . اگه بیشتر داشتم حتما می ذارم.
  6. zeinab68

    اسلاید فولاد

    خواهش می کنم
  7. zeinab68

    جن .......... ( شکلکه ترس )

    این کارا رو نکن . عکس هایه خانوادگیه جن ها رو پخش می کنی میان امشب سراغتا . ولی خداییش عجب اطلاعاتی داریا . دستت درد نکنه .
  8. zeinab68

    جن .......... ( شکلکه ترس )

    :eek: پس تو هم دیدی . وای خدا خیلی ترسناکه .
  9. zeinab68

    جن .......... ( شکلکه ترس )

    راستش دیگه از اومدن به این تاپیک احساس ترس می کنم . دیشب تا نزدیکایه صبح خوابم نبرد از ترس.:cry:
  10. zeinab68

    جن .......... ( شکلکه ترس )

    دعا کن نبینی.
  11. zeinab68

    جن .......... ( شکلکه ترس )

    :biggrin::biggrin::biggrin:
  12. zeinab68

    جن .......... ( شکلکه ترس )

    آره با این اوصاف فک کنم همون برم سر کلاس بخوابم . :biggrin: ولی تا بابام نخوابیده من برم بخوابم . اگه همه بخوابن حسابی خوف بر میدارتم . شب بخیر
  13. zeinab68

    جن .......... ( شکلکه ترس )

    اول دختر عمم رفت . من تو حیاط جلو دستشویی منتظر موندم . همین جوری اطرافو نگاه می کردم که یهو یه صدایی از بالا سرم شنیدم . بالا رو که نگاه کردم روی پشت بوم دستشویی یه آدم با چشمایه براق مثه چشایه گربه دیدم که داره نگام می کنه . جیغ کشیدم رفتم تو خونه ( البته شب قبلش هم جن دیده بود . منو مامانم با...
  14. zeinab68

    جن .......... ( شکلکه ترس )

    حالا که بچه ها رفتن بخوابن بذارید داستان جن دیدنمو تعریف کنم. ما خونمون قزوینه اما تو طالقان باغ داریم و معمولا تابستونا واسه تفریح میریم طالقان . روستایی که ما میریم معمولا زمستونا خالی از سکنه است . مردم فقط اواخر بهار تا اوایل پاییز میرن اونجا . حدودا 2 سال پیش بود که رفته بودیم اونجا ...
  15. zeinab68

    جن .......... ( شکلکه ترس )

    فردا صبح باید برم یونی
  16. zeinab68

    جن .......... ( شکلکه ترس )

    عجب تاپیکی شد این تاپیک . منم فک کنم شب خوابم نبره .
  17. zeinab68

    جن .......... ( شکلکه ترس )

    واییییییییی . من تا حالا اینجوری به این واضحب بختکو ندیده بودم.
  18. zeinab68

    جن .......... ( شکلکه ترس )

    دقیقا نمیدونم بختک چیه . ولی وقتی میوفته رو ادم نه میتونی نفس بکشی نه حرکت کنی . شدیدا بهت فشار میاره. :cry:
  19. zeinab68

    جن .......... ( شکلکه ترس )

    نه عزیزم چون شما ندیدی فک میکنی توهمه . می خوای تعریف کنم چی دیدم تا باورت بشه ؟
  20. zeinab68

    جن .......... ( شکلکه ترس )

    منم چن باری بختک افتاده روم . وقتی بختک میوفته روم همش خواب جن میبینم . بعد که بیدار می شم نمی تونم نفس بکشم.
بالا