نتایح جستجو

  1. zeinab68

    جن .......... ( شکلکه ترس )

    جالبه . من نخونده بودم.
  2. zeinab68

    جن .......... ( شکلکه ترس )

    قربونه آدم معتقده چیز فهم . حالا اگه فقط می گفت قبول ندارم باز یه چیزی . اما کارش به توهین و مسخره کشید که ترجیح دادم من دیگه جوابشو ندم.
  3. zeinab68

    جن .......... ( شکلکه ترس )

    دعا کن سراغت نیاد . اگه تعریف کنم جریانشو کامل همه بچه ها می ترسن .
  4. zeinab68

    کجا دوس دارین کار کنین ؟

    تو خونه ام میشه . من که چن وقت پیش تو خونه تابلو رنگ روغن می کشیدم . درامد خوبی هم داشتم .
  5. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    سلوم من دفاع نکنم کی دفاع کنه . قشنگ ترین رشته و جذاب ترین رشته ی دنیا رو داریما .
  6. zeinab68

    کجا دوس دارین کار کنین ؟

    مخسی . آره با چن پاراگرافش موافقم % مخصوصا اون حسادته که خودم توی کار اموزی به خاطره اون موضوع اذیت شدم.
  7. zeinab68

    سلام . آقا روزبه میشه یه بار دیگه منو ادد کنم . مسنجرم قاطی کرده . نمیدونم چرا اددت نمی کنه.

    سلام . آقا روزبه میشه یه بار دیگه منو ادد کنم . مسنجرم قاطی کرده . نمیدونم چرا اددت نمی کنه.
  8. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    ببسقید من بودم دیر جواب دادم.
  9. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    چه سوالایی می کنیا مهندس . :surprised: فک کنم باید از ادمین بپرسی.
  10. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    آخه سرامیک خیلی مظلوم واقع شده . باید فعالیتش بیشتر بشه . منم دارم فعالیت می کنم واسه عشقم واسه رشته ام .
  11. zeinab68

    جن .......... ( شکلکه ترس )

    من فقط به خاطر اینکه بیشتر از این به بچه ها توهین نشه اینو گفتم . حالا که این کاربر اخراج شده دیگه حرفی نیس. تاپیک بمونه . البته امیدوارم با یک یوزره دیگه نیاد دوباره به همه توهین کنه بره .
  12. zeinab68

    جن .......... ( شکلکه ترس )

    کجا دیدی اینارو ؟ از نزدیک ؟
  13. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    هیسسسسس . امیر دعوام می کنه بگم .
  14. zeinab68

    با زمان عشق فراموش می شود ، با عشق هم زمان

    چقدر به این جمله اعتقاد دارید ؟ آیا واقعا با گذشت زمان عشق فراموش میشه؟:gol:
  15. zeinab68

    جن .......... ( شکلکه ترس )

    آقا رضا سفارش کنیند این تاپیکو قفل کنند . من که نمیتونم وگرنه تا الان این کارو کرده بودم . نمی خوام یکی به بهونه ی این تاپیک جو صمیمی بین بچه ها رو بهم بزنه. ممنون.
بالا