من فقط به خاطر اینکه بیشتر از این به بچه ها توهین نشه اینو گفتم . حالا که این کاربر اخراج شده دیگه حرفی نیس. تاپیک بمونه .
البته امیدوارم با یک یوزره دیگه نیاد دوباره به همه توهین کنه بره .
آقا رضا سفارش کنیند این تاپیکو قفل کنند .
من که نمیتونم وگرنه تا الان این کارو کرده بودم . نمی خوام یکی به بهونه ی این تاپیک جو صمیمی بین بچه ها رو بهم بزنه. ممنون.