از دوستان تقاضا دارم در مورد مطالبی که اطلاع ندارند اظهار نظر نفرمایند .
در این تاپیک یاد بگیریم به دیگران و افراد خانواده ی انها توهین نکنیم .
هرگز سکوت شما به این معنی نیست که دیگران شما را نمی بینند . پس برای نشان دادن خود به دیگران نیازی به گزافه گویی نیست.
با تشکر.
لطفا این تاپیک قفل گردد.