چشم حتما . زمان و مکانش رو به صورت پیام خصوصی براتون می فرستم تا چها رشنبه .
بچه ها اگه موافق باشن حدودا ساعت 11 یا 11:30 خوبه . شما می تونی این ساعت ؟
دوستان عزیز اولین صندلی داغ برای کاربر عزیز ( Roozbeh69 ) در هفته ی آتی از شنبه تا جمعه بر گزار می شود . البته اگه خود ایشون مخالفتی نداشته باشن . موافقی روزبه ؟