تا اونجایی که من می دونم اینجا گپ و گفتگویه بچه هایه مواده نه فقط متالورژ ها . کی بود همین چن ماه پیش هی به بچه هامون می گفت تو پاتوق سرامیست ها پست ندین بیاین گپ و گفتگو ؟ احیانا خودت نبودی مهندس جون ؟
خوب داخل نمایشگاه قرار نمیذاریم . یه جایی بیرون نمایشگاه قرار میذاریم . مثلا ایستگاه مترو اونورا .
پس 3 نفر می تونن 5 شنبه بیان :
reza-tima
فرهنگ
zeinabmoradi