نتایح جستجو

  1. zeinab68

    سلام دوستم . من هستم . همین جام . اکتیویتمو نیگا . من خوبم . تو چطوری ؟

    سلام دوستم . من هستم . همین جام . اکتیویتمو نیگا . من خوبم . تو چطوری ؟
  2. zeinab68

    صندلی داغ اعضای تالار مواد

    باشه . حتما . 1 ) مدیر ( Reza_1364) ؟؟؟؟؟؟ 2 ) روزبه ( Roozbeh69 )
  3. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    :mad::mad: مثه ماست نه . فقط یه شوخی بود واسه خنده . من مدیرامونو دوس دارم .
  4. zeinab68

    صندلی داغ اعضای تالار مواد

    من خودمم داوطلب صندلی داغ هستم البته الان نه بعد از چند نفر من میام.
  5. zeinab68

    صندلی داغ اعضای تالار مواد

    بشتابید بشتابید اینجا قراره به زودی صندلی داغی واسه بچه هایه تالار مواد بشه . از متقاضیان خواهشمند است که در این تاپیک ثبت نام به عمل آورند تا تاریخ و کاربر مورد نظر تعیین گردد و اگر پیشنهاد یا انتقادی دارند در این تاپیک قرار دهند . پیشنهاده اولم مهندس رضا مدیرمون...
  6. zeinab68

    متالورژي يا سراميك؟ برتري با كدام است؟

    ;) thats right اینو همه می گن . تا ببینیم.
  7. zeinab68

    دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین

    نه . این ویروس رو کل باشگاه با کلک هایه مختلف پراکنده :razz:
  8. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    پس چی فک کردی . مثلا جومونگم ها . سوسانو دارم میرم تاپیک هایه مرزی یه سری بزنم . میگن اونجا شورش شده .
  9. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    ایووووووووول . رسما اعلام کردی.
  10. zeinab68

    کجا دوس دارین کار کنین ؟

    توی تاپیک کار بچه ها یه چیزایی هر از چن گاهی مینویسن . اما یکی از اعضا به صورت خصوصی راجع بع کار ازم پرسید منم یه موقعیت شغلی معرفی کردم . الان ایشون میرن سر کار.
  11. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    :biggrin::biggrin: هیچکی جرات نداره کله ی منو بکنه . نفسسسسسسسسسسسسس کشششششششش
  12. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    :razz: خوب حالا آبرومونو نبر . توام بیا بغل دسته من بشین .:gol:
  13. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    و این 2 نفر که میبینین یکیش فرهنگ خانومه یکیش آقا رضا ( بالاخره غنیمته جنگین دیگه )
  14. zeinab68

    معرفی اعضای تالار.....

    سلام . خوش اومدین . دقیقا الان کدوم شهرین ؟
  15. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    سلام حمیده خانوم . شما که دیگه سرامیکی هستی . حالا که آقا رضا نیومده من فتحش می کنم . اینم تخت مدیریتم
  16. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    هستم . باید برم یه کاری پیش اومد واسم.
  17. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    می ترسم الان آقا رضا بیاد پوستمونو بکنه . ولی باشه . اینجا تالار سرامیک است . فتحش کردیم ( کریم خان زند )
  18. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    نیگا نیگا شیطون اومد .
  19. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    خدافظ . پیش ما بیا بازم
  20. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    :gol::gol::gol::gol: عاشقه مهربونیاتم . موفق باشی عزیزم
بالا