مطلب خیلی خوب بود.. سرزمین تناقض گوی ها و پارادوکس زاده ها..
مطمئن باش دولت تو هیچ مسئله ای با ملتش شفاف نبوده..
در روابط خارجی هم با توجه به اینکه ایران در پی حفظ بعضی بنیان های خودش هست همیشه مجبور به رشوه دادن بوده.. از روابط با کشور های در و پیت گرفته تا رابطه پنهانیش با قدرتهایی که ما رو...