از اونجایی که ما همیشه بچه درس خوان و شاگرد اول و تعریف از خود نباشه این جوریا بودیم تو هیچ درسی ضعیف نبودیم ولی از حرفه فن متنفرم متنفر بودم و خواهم بود تو دوران راهنمایی همه نمره هام 20 بود حرفه 19.5 میشدم آخ میسوختم واییییییییییییییییییییییییییی:mad:
ولی به جاش از اون ابتدایی عاشق ریاضی و...
بسیار زیبا بود دوست عزیز....جریان زندگی توشون کاملا" دیده میشد...به زندگی امیدوارتر شدم...همین لحظات هست که آدم رو به زندگی مشتاق میکنه و به نظرم خدا رو هم به ما امیدوارتر و البته خوشحالتر...
در مورد سئوال دوم هم خداوند فرمودند به آسمان پرداخت و مرتبشان کرد نه اینکه آنها را آفرید بین این دو فرق بسیار هست و اینکه زمین را گستراند میتواند منظور این باشد که زمین را از زیر آب طی مدتها بیرون آورد و زمین گسترش یافت
من بودم و دوش آن بت بنده نواز............................از من همه لابه بود و از وی همه ناز
شب رفت و حدیث ما به پایان نرسید.......................شب را چه گنه حدیث ما بود دراز
سلام
ممنون بابت تاپیک.من دیروز و پریروز با روزی یک ساعت و 20 یا25 دقیقه تونستم تا آیه 25 بقره رو حفظ کنم...شما هم خیلی بدجنسین چون اون آیه ای رو که از دیروز روش گیرم رو گذاشتین:cry:
قسمتی از شماره ی 4 رو فراموش کردم(این همون آیه سختست:redface:)