منم با حرف شما موافقم...ولی با خیلی از عقاید دوستان که داشتن حجاب رو به معنی با ح ک و م ت بودن میدونن مخالفم...من از ظلم بیزارم از اینکه زور بگن بدم میاد...از اینکه هویت تاریخیمون هم به ما میگه دین محمد درسته خوشحالم و دوست دارم دوستانی هم که به سبقیه تاریخی خودشون افتخار میکنن مثل خودم به این...