منم آشپزی خیلی دوسسسسسسسسسسسسسس دارم...
ولی بیشتر خودم غذا برا خودم اختراع میکنم!!!!
یه روش برای اینکه سیب زمینی سرخ شده بدون سرخ کردن داشته باشین!!!!!(اختراع خودمه)
اول بذارین سیب زمینی ها تون یکم آب پز بشه...به قدری که زیاد سفت نباشه کافیه...بعد پوست سیب زمینی ها رو بگیرین ...بعد خلالی کنین...