ای بابااااااااااااااااااااا...شما چرا همش دست میذارین رو احساسات...من خودم از دست خانمها شاکیم...چون اگر یه درصد از وقتی رو که برای کارای بیهوده و الکی میذارن واسه چیزای مهم تر میذاشتن الان وضع ما خیلی بهتر بود...خیلییییییییییییی...منم نگفتم که مردا خشنن اصلا" اینجوری نیست بیشتر شاعرهایی که با...