این حرفاتونم یکم بی انصافی بوووداااااااا...پس همسر بدبختی که هر چی خستگی و ناراحتی شماست رو تحمل میکنه چی....؟؟؟احتمالا" هیچی!!!!اون وظیفه شه باید تحمل کنه چون شما خرجشو میدین دیگه نه؟؟؟قبول کنین که بیشتر آقایون بدون وجود همسرشون اون آرامش لازمو ندارن...حالا هر چی هم میخوان خونه دار باشن...این...